Go down
Nathalie Powell
Hufflepuff
Nathalie Powell

Nathalie Powell Empty Nathalie Powell

Wto Sty 12, 2016 5:29 pm
Nathalie Powell
Nathalie Powell Original

Rok/Stanowisko:
V Rok
Genetyka i Zdolności:
Specjalizacja Latania na Miotle / Quidditch
Specjalizacja Zielarstwo
Specjalizacja Eliksiry Zdrowotne


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ilość fasolek:

50 + 20 + 30 + 10 + 20 + 10 + 20 + 10 - 87 + 30 + 4 + 10 + 10 + 10 + 480 + 5 - 87 - 250 + 13 + 10 + 20 + 15 + 14 + 10 + 5 + 20 - 199 + 30 + 15 + 20 + 400 - 250 + 50 + 15 + 10 + 20 + 10 - 24 + 10 - 250 + 10 + 20 + 10 + 10 + 30 =
442 fasolki

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fasolki otrzymane za:

V rok = 50 fasolek
Avatary dla ML = 30 fasolek
Uzupełnienie karty na wiki = 30 fasolek
Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu = 4 fasolki
Dyplomy za Plebiscyt Bożonarodzeniowy (III) 2015r. = 480 fasolek
Zapisanie się do Klubu Prostej Kreski = 5 fasolek
Zapisanie się do Klubu Pojedynków = 5 fasolek
Szkicownik Nath = 6 fasolki (jeszcze nie dodane)
Opinia na Edenie = 15 fasolek
Broszury na Dni Kariery = 93 fasolki
Świąteczna Loteria = 15 fasolek
Dyplomy za Plebiscyt Sylwestrowy 2016r. = 400 fasolek
Nagroda w Plebiscycie Sylwestrowym 2016r. = 50 fasolek
Loteria Styczeń = 15 fasolek

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fasolki zabrane za:

Zaklęcia = - 87 fasolek
Eliksiry = - 87 fasolek
Specjalizacja LNM = - 250 fasolek
Zaklęcia = - 199 fasolek
Specjalizacja Zielarstwo = - 250 fasolek
Zaklęcia = - 24 fasolki
Specjalizacja Eliksiry Zdrowotne = - 250 fasolek

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oceny:

V Rok :
Zielarstwo - Wybitny
Eliksiry - Powyżej Oczekiwań
Transmutacja - Zadowalający
Zaklęcia i Uroki - Powyżej Oczekiwań
Obrona Przed Czarną Magią - Zadowalający
Astronomia - Nędzny
Wróżbiarstwo - Okropny
Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami - Zadowalający


Ostatnio zmieniony przez Nathalie Powell dnia Sob Mar 31, 2018 12:35 am, w całości zmieniany 61 razy
Nathalie Powell
Hufflepuff
Nathalie Powell

Nathalie Powell Empty Re: Nathalie Powell

Sro Mar 30, 2016 4:35 pm
Sesje:

V ROK
IV piętro Addyson Clemen = 20 fasolek
Błonia Alice Hughes = 10 fasolek
VII piętro Maggie Sulivan | Irytek = 20 fasolek
Wieża Zachodnia Felice Felicis | Natalie Dark = 20 fasolek
VII piętro Jasper Larsson = 10 fasolek
V piętro Natalie Dark = 10 fasolek
V piętro Natalie Dark = 10 fasolek
I piętro Snowdrop W. Everett = 10 fasolek
VI piętro Lekcja Transmutacji = 13 fasolek
Lochy i podziemia Jerome Drake | Irytek = 10 fasolek
Wieza Astronomiczna Marceline Flint = 10 fasolek
Parter Irytek | Natalie Dark = 10 fasolek
VII piętro Lekcja Zaklęć = 14 fasolek
IV piętro Jerome Drake = 20 fasolek
IV piętro Sahir Nailah = 20 fasolek
IV piętro Giotto Nero = 20 fasolek
V piętro Eileen Gray = 10 fasolek
Błonia Giotto Nero = 20 fasolek
II piętro Lynette Nott = 10 fasolek
Błonia Giotto Nero = 20 fasolek
V piętro Enzo Nero = 10 fasolek
III piętro (event) Cary Slattery | Ella Nero = 10 fasolek
III piętro (event) Clarence Rockers | Selena Jordan = 10 fasolek
I piętro (event) Nathaniel Greed = 10 fasolek
Lochy i podziemia (event) Nathaniel Greed = 10 fasolek

VI ROK
Esy i Floresy Felice Felicis = 10 fasolek
Bank Gringotta Julie Blishwick =  10 fasolek
Magiczny Papierniczy Peter Pettigrew = 10 fasolek
Dziurawy Kocioł Peter Pettigrew =  10 fasolek
Rzeka Łez (event) James Potter = 0 fasolek
Dolina Godryka Giotto Nero = 10 fasolek
Anglia (event) Dużo Ludzi =
I piętro Sharon Gallagher =
I piętro Lekcja OPCM =
Błonia (event) Dużo Ludzi =
Zakazany Las (event) Dużo Ludzi = 10 fasolek
VI piętro Lekcja Transmutacji =
VII piętro Lekcja Zaklęć =
VII piętro Eileen Gray =



Ostatnio zmieniony przez Nathalie Powell dnia Sob Maj 12, 2018 12:30 am, w całości zmieniany 44 razy
Nathalie Powell
Hufflepuff
Nathalie Powell

Nathalie Powell Empty Re: Nathalie Powell

Czw Maj 26, 2016 12:12 am
Znajomość zaklęć:

Zaklęcia Transmutacyjne:

Evanesco
zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.

Zaklęcia Użytkowe:

Accio
zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Alohomora
zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Aquamenti
zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Bombarda
zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Carpe Retractum
rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Chłoszczyść
zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.
Cistem Aperio
zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
Depulso
czar służący do odpychania przedmiotów.
Diffindo
zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp. Jednakże nieodpowiednio użyte może spowodować nieodwracalne skutki.
Finite Icantatem
zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
Glacius
zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Impervius
zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Incendio
zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.
Locomotor
proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce. (nazwę wybranego obiektu wymawia się po locomotor).
Lumos
powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Mobilicorpus
zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli. Często przypomina niewidzialne nosze na których umieszczony jest obiekt czarodzieja.
Nox
powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Prodicto
urok, który sprawia, że jeśli dana osoba zdradzi sekret rzucającego zaklęcie, na jej twarzy pojawiają się ogromne pryszcze układające się w wybrane przez czarodzieja słowo. Tym zaklęciem można  też „przekląć” pergamin z imionami i z nazwiskami osób, które dzielą z wybranym czarodziejem tajemnicę.
Reducto
zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Relashio
zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Reparo
zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.
Silencio
zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
Skurge
zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Wingardium Leviosa
zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze. Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.
Wskaż mi
zaklęcie powodujące obrócenie się różdżki w kierunku północnym, jest to odpowiednik mugolskiego kompasu.

Zaklęcia Ochronne:

Homenum Revelio
zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.

Zaklęcia Ofensywne:

Acusdolor
proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Avifors
zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Drętwota
zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Everte Statum
zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
Incarcerous
zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
Oppugno
zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.

Zaklęcia Defensywne:

Confundus
zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego. Może mieć różne skutki, w zależności co rzucający czarodziej chce osiągnąć. Aby czar zadziałał należy skupić się na celu, lub przyłożyć do niego różdżkę.
Expelliarmus
zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Fumos
zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Locomotor Wibbly
zaklęcie sprawia, że nogi drżą jak galareta. Aby rzucić czar należy wycelować dokładnie w przeciwnika.  Czar uniemożliwia ruch poprzez zwiotczenie nóg.
Protego
Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Wzmocnienie
zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.

Zaklęcia Uzdrawiające:

Episkey
zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Znajomość eliksirów:

Eliksiry Klasyczne:

Postarzający
Eliksir powodujący starzenie się o parę lub wiele lat.
Zapomnienia
Jedna kropelka tego eliksiru potrafi sprawić, że zapomina się o wszystkim, co wydarzyło się ówczesnego dnia. Im większa ilość, tym więcej rzezy się zapomina.

Eliksiry Transmutacyjne:

Kurczący
Powoduje kurczenie się ludzi i zwierząt, dlatego trzeba być uważnym, gdy się go sporządza.
Oko Kota
Eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.
Zmieniający Kolor Włosów
Eliksir, który powoduje zmianę koloru włosów z naturalnego koloru na barwę, o której pomyśli osoba zażywająca go.

Eliksiry Mentalne:

Rozśmieszający
Eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie.
Słodkiego Snu
Eliksir powodujący śmiech u każdego człowieka.

Eliksiry Zdrowotne:
(Specjalizacja)

Pieprzowy
Eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębiania, wzmacniający odporność.
Wiggenowy
Eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Legenda :
- zaklęcia/eliksiry wykupione
- zaklęcia/eliksiry nauczone (lekcja, sesja)


Ostatnio zmieniony przez Nathan Powell dnia Nie Lut 05, 2017 1:40 am, w całości zmieniany 3 razy
Nathalie Powell
Hufflepuff
Nathalie Powell

Nathalie Powell Empty Re: Nathalie Powell

Pią Sty 13, 2017 7:11 am
Nagrody:

Plebiscyt Sylwestrowy 2016r.
Nathalie Powell 47561eda9efa3
Sponsored content

Nathalie Powell Empty Re: Nathalie Powell

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach