Go down
James Potter
Oczekujący
James Potter

Karta rozwoju Pottera Empty Karta rozwoju Pottera

Pią Lip 25, 2014 2:52 pm

Karta rozwoju


Imię i Nazwisko:

James Potter

Wykształcenie/Stanowisko:

Ukończone:
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart (Gryffindor)
Oceny z Okropnie Wyczerpujących Testów Magicznych:
Obecnie:
Stażysta w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów na stanowisko aurora

Genetyki i zdolności:

Animag:
jeleń
Specjalizacje:
latanie, zaklęcia ofensywne
Zdolności:
czarowanie niewerbalne, teleportacja

Atuty

Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Whisky w żyłach - postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
As przestworzy - postać fantastycznie lata na miotle. Na pierwszych zajęciach miotła od razu poderwała się do jej ręki, widok przepaści pod stopami nie budzi w niej lęku, a zwinność pozwala na różne akrobacje powietrzne.
Przyjmij pomocną dłoń - postać z tą cechą jest zawsze chętna by nieść innym pomoc. Potrafi rzucić wszystko, czym obecnie się zajmuje, byleby tylko wspomóc kogoś swoimi umiejętnościami.
Stworzę ci tęczę - postać zna się na zaklęciach transmutacyjnych jak mało kto. Zmienić widelec w sztylet? Wyczarować z kapelusza królika? A może sprawić, że zamiast rąk ktoś będzie miał skrzydła? Najlepiej uderzyć do niej.

Słabości:

Ja nie skoczę?! - postać ma skłonność do ryzykownych, nieraz głupich zachowań, mających na celu udowodnić jej wartość. W końcu nie może pozwolić na to, by ktoś ją uważał za tchórza, prawda?
Naparzator - postać, która nie stroni od uzewnętrzniania się w sposób fizyczny. Stosunkowo łatwo go sprowokować. Wybuch gniewu może opierać się na przemocy słownej lub rzuceniu zaklęcia, lecz u naparzatora kończy się to najczęściej pobudzeniem całego ciała, co nierzadko ma smutne skutki (jednak czary śmigają w powietrzu szybciej niż pięść w stronę nosa).

Ilość fasolek:

648/1891

Ilość punktów doświadczenia:

483/483

Fasolki otrzymane


Kreowanie postaci:

rozwiń:

Techniczne:

rozwiń:

Wyróżnienia:

rozwiń:

Fabularne:

rozwiń:

Fasolki wydane


rozwiń:

Opanowane zaklęcia


Zaklęcia Specjalne:

rozwiń:

Zaklęcia Transmutacyjne:

rozwiń:

Zaklęcia Użytkowe:

rozwiń:

Zaklęcia Czarnomagiczne:

rozwiń:

Zaklęcia Ochronne:

rozwiń:

Zaklęcia Ofensywne: [+1 specjalizacja]

rozwiń:

Zaklęcia Defensywne:

rozwiń:

Zaklęcia Uzdrawiające:

rozwiń:

Opanowane eliksiry


Eliksiry Klasyczne:

rozwiń:
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach