- Felice Felicis
Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci
Wto Lut 09, 2016 5:01 pm
Imię i Nazwisko: Felice Florence Felicis
Rok/Stanowisko: VII rok, szukająca drużyny Krukonów
Genetyka i Zdolności:
# Wężomowa- czasem zawodna
# Oklumencja- 30%
# Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych
Fasolki otrzymane za:
~ Napisanie Karty Postaci ~ VII klasa = 70 fasolek
~ Zapisanie się do jakiś klubów ~ 4 x 5 = 20 fasolek
~ Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu ~ 4 fasolki
~ Branie udziału w konkursach/loteriach ~ 6 x 10 = 60 fasolek
# Loteria Luty 2016 - Stworzenie specjalnej komnaty
# Konkurs z Portretowego Szmeru V/VI
# Radiowy konkurs "magiczny sposób na przeziębienie" ~ 25 fasolek
# Loteria Kwiecień 2016 ~ 30 fasolek
# Ankieta - mecze Quidditha
# Dementorowe otwarcie + 140 za 14 atutów/slabości punktowanych po 10 fasoli za sztukę
~ Wymyślenie zaklęcia lub eliksiru 2 x 10 = 20 fasolek
#Latebra
#Movere
~ Aktywny udział w zajęciach
# Transmutacja ~ 18 fasolek
# Zaklęcia i Uroki ~ 19 fasolek
~ Odrobienie zadań domowych (Nędzny-3, Zadowalający-5, Powyżej Oczekiwań-7, Wybitny-12)
# Krótka notatka na temat trzynastego znaku zodiaku ~ Nędzny = 3 fasolki
~ Prowadzenie dziennika/pamiętnika, lub pisanie sów
# Notatnik ~ 42 fasolek
# Listy ~ 1 fasolka
~ Od Arthura Oldmana za pomoc na fabule, forum i poza nim ~ 106 fasolek
~ Sesje długie: 4 x 20 = 80 fasolek
~ Sesje krótkie: 16 x 10 = 160 fasolek
NIEZAKOŃCZONE:
# 25 maja 1978 roku Esmeralda Moore, lochy
# 27 maja 1978 roku Bertram Smith, huśtawka
Fasolki zabrane za:
$ Zaklęcia (54) ~ 378 fasolek
$ Dla Natalie za pomoc ~ 30 fasolek
$ Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych ~ 250 fasolek
$ [url=https://magiclullaby.forumpl.net/t2741p30-zaryzykujesz-badz-krolem-albo-glupcem#44889]Za to że nie jestem głupcem![\url] ~15 fasolek
Rok/Stanowisko: VII rok, szukająca drużyny Krukonów
Genetyka i Zdolności:
# Wężomowa- czasem zawodna
# Oklumencja- 30%
# Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych
Ilość fasolek:155
Fasolki otrzymane za:
~ Napisanie Karty Postaci ~ VII klasa = 70 fasolek
~ Zapisanie się do jakiś klubów ~ 4 x 5 = 20 fasolek
- Kluby:
- # Klub Prostej Kreski
dla osób uzdolnionych plastycznie, tworzących wszelkiego rodzaju dzieła sztuki za pomocą różnych... przyrządów, takich, jak choćby ołówek czy różdżka.
# Klub Pojedynków
stworzył go Albus Dumbledore w celu pokazania uczniom, jak należy się bronić przed czarną magią i przede wszystkim przed Śmierciożercami. Klub też ma za zadanie pokazanie różnych technik rzucania zaklęć, obrony przed nimi i unikaniu takich, których nie da się odbić żadnym innym zaklęciem.
# Kółko Korepetycji
lepsi uczniowie pomagają tym gorszym, czerpiąc z tego materialne zyski. Za kilka galeonów zdobędziesz wypracowanie na ocenę Wybitną, albo nauczysz się warzyć dany eliksir i opanujesz jakieś zaklęcie, którego nie potrafisz nawet poprawnie wymówić.
# Klub Magii Nut
dla wszystkich młodych czarodziejów, którzy kochają muzykę i ją tworzą. Gwarantowana świetna atmosfera i prawdziwa magia płynąca wprost z nut. Bo magia to nie tylko machanie różdżką, ważenie eliksirów i uczenie się formułek zaklęć na pamięć, to także muzyka!
~ Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu ~ 4 fasolki
~ Branie udziału w konkursach/loteriach ~ 6 x 10 = 60 fasolek
# Loteria Luty 2016 - Stworzenie specjalnej komnaty
# Konkurs z Portretowego Szmeru V/VI
# Radiowy konkurs "magiczny sposób na przeziębienie" ~ 25 fasolek
# Loteria Kwiecień 2016 ~ 30 fasolek
# Ankieta - mecze Quidditha
# Dementorowe otwarcie + 140 za 14 atutów/slabości punktowanych po 10 fasoli za sztukę
~ Wymyślenie zaklęcia lub eliksiru 2 x 10 = 20 fasolek
#Latebra
#Movere
~ Aktywny udział w zajęciach
# Transmutacja ~ 18 fasolek
# Zaklęcia i Uroki ~ 19 fasolek
~ Odrobienie zadań domowych (Nędzny-3, Zadowalający-5, Powyżej Oczekiwań-7, Wybitny-12)
# Krótka notatka na temat trzynastego znaku zodiaku ~ Nędzny = 3 fasolki
~ Prowadzenie dziennika/pamiętnika, lub pisanie sów
# Notatnik ~ 42 fasolek
# Listy ~ 1 fasolka
~ Od Arthura Oldmana za pomoc na fabule, forum i poza nim ~ 106 fasolek
~ Sesje długie: 4 x 20 = 80 fasolek
- Sesje długie:
- # 10 maja 1978 roku (popołudnie) Maggie Sulivan (pierwsze spotkanie, nauka Repleo)
# 12 maja 1978 roku (popołudnie) Pokój Życzeń, Natalie Dark (pojedynek)
# 13 maja 1978 roku (po zajęciach) Biblioteka, Ezechiel Yaxley
# 20 maja 1978 roku (pod wieczór) Dormitorium dziewcząt z VII roku, wieża Ravenclawu, Susanne (nauka Duuli)
~ Sesje krótkie: 16 x 10 = 160 fasolek
- Sesje krótkie:
- # 10 maja 1978 roku (przed południem) Natalie Dark, biblioteka (pierwsze spotkanie)
# 10 maja 1978 roku (wieczór) Maggie Sulivan, Pokój Wspólny Krukonów (list do Irytka)
# 11 maja 1978 roku (przed śniadaniem) Natalie Dark, wejście do wielkiej sali (fotografia)
# 11 maja 1978 roku (po śniadaniu) Nathalie Powell
# X (po lekcjach) Natalie Dark, jezioro (nauka Avifors i Finite)
# 11 maja 1978 roku (pora obiadowa) Irytek, Wejście do Wielkiej Sali (przekazanie listu)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie) Korytarz na IV piętrze, Jasper Larsson (pierwsze spotkanie)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie 2) Korytarz na IV piętrze, Maggie Sulivan (origami)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie 3) biblioteka, Maggie Sulivan (umiejętności duchów)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie 4) Maggie Sulivan, PW Krukonów (nauka)
# 12 maja 1978 roku (tuż po ciszy nocnej) Sala Wejściowa, Natalie Dark (przed spacerem)
# 12 maja 1978 roku (tuż po ciszy nocnej 2) Natalie Dark, Stary Dąb (zbieranie kwiatków)
# 12 maja 1978 roku (przed śniadaniem) Sala Wejściowa, Natalie Dark (paskudny nastrój)
# 13 maja 1978 roku (popołudnie) Stara klasa OPCM, Prudence Grisham (nauka Finite)
# 20 maja 1978 roku (po lekcjach) Biblioteka, Natalie Dark (powtarzanie eliksirów)
# 20 maja 1978 roku (popołudnie) Zaułek między regałami, Susanne
NIEZAKOŃCZONE:
# 25 maja 1978 roku Esmeralda Moore, lochy
# 27 maja 1978 roku Bertram Smith, huśtawka
Fasolki zabrane za:
$ Zaklęcia (54) ~ 378 fasolek
$ Dla Natalie za pomoc ~ 30 fasolek
$ Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych ~ 250 fasolek
$ [url=https://magiclullaby.forumpl.net/t2741p30-zaryzykujesz-badz-krolem-albo-glupcem#44889]Za to że nie jestem głupcem![\url] ~15 fasolek
- Felice Felicis
Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci
Sob Lut 13, 2016 10:07 pm
Chronologiczny spis sesji:
10 maja 1978 roku
X (przed południem) Natalie Dark, biblioteka (pierwsze spotkanie)
X (popołudnie) Maggie Sulivan, mała sala (pierwsze spotkanie, nauka Repleo)
X (wieczór) Maggie Sulivan, Pokój Wspólny Krukonów (list do Irytka)
11 maja 1978 roku
X (przed śniadaniem) Natalie Dark, wejście do wielkiej sali (fotografia)
X (po śniadaniu) Nathalie Powell
X (po lekcjach) Natalie Dark, jezioro (nauka Avifors i Finite)
X(pora obiadowa) Irytek, Wejście do Wielkiej Sali (przekazanie listu)
X (po obiedzie) Korytarz na IV piętrze, Jasper Larsson (pierwsze spotkanie)
X (po obiedzie 2) Korytarz na IV piętrze, Maggie Sulivan (origami)
X (po obiedzie 3) biblioteka, Maggie Sulivan (umiejętności duchów)
X (po obiedzie 4) Maggie Sulivan, PW Krukonów (nauka)
12 maja 1978 roku
X (tuż po ciszy nocnej) Sala Wejściowa, Natalie Dark (przed spacerem)
X (tuż po ciszy nocnej 2) Natalie Dark, Stary Dąb (zbieranie kwiatków)
X (przed śniadaniem) Sala Wejściowa, Natalie Dark (paskudny nastrój)
X (popołudnie) Pokój Życzeń, Natalie Dark (pojedynek)
13 maja 1978 roku
X (po zajęciach) Biblioteka, Ezechiel Yaxley
X (popołudnie) Stara klasa OPCM, Prudence Grisham (nauka Finite)
20 maja 1978 roku
X (po lekcjach) Biblioteka, Natalie Dark (powtarzanie eliksirów)
X (popołudnie) Zaułek między regałami, Susanne
X (pod wieczór) Dormitorium dziewcząt z VII roku, wieża Ravenclawu, Susanne (nauka Duuli)
10 maja 1978 roku
X (przed południem) Natalie Dark, biblioteka (pierwsze spotkanie)
X (popołudnie) Maggie Sulivan, mała sala (pierwsze spotkanie, nauka Repleo)
X (wieczór) Maggie Sulivan, Pokój Wspólny Krukonów (list do Irytka)
11 maja 1978 roku
X (przed śniadaniem) Natalie Dark, wejście do wielkiej sali (fotografia)
X (po śniadaniu) Nathalie Powell
X (po lekcjach) Natalie Dark, jezioro (nauka Avifors i Finite)
X(pora obiadowa) Irytek, Wejście do Wielkiej Sali (przekazanie listu)
X (po obiedzie) Korytarz na IV piętrze, Jasper Larsson (pierwsze spotkanie)
X (po obiedzie 2) Korytarz na IV piętrze, Maggie Sulivan (origami)
X (po obiedzie 3) biblioteka, Maggie Sulivan (umiejętności duchów)
X (po obiedzie 4) Maggie Sulivan, PW Krukonów (nauka)
12 maja 1978 roku
X (tuż po ciszy nocnej) Sala Wejściowa, Natalie Dark (przed spacerem)
X (tuż po ciszy nocnej 2) Natalie Dark, Stary Dąb (zbieranie kwiatków)
X (przed śniadaniem) Sala Wejściowa, Natalie Dark (paskudny nastrój)
X (popołudnie) Pokój Życzeń, Natalie Dark (pojedynek)
13 maja 1978 roku
X (po zajęciach) Biblioteka, Ezechiel Yaxley
X (popołudnie) Stara klasa OPCM, Prudence Grisham (nauka Finite)
20 maja 1978 roku
X (po lekcjach) Biblioteka, Natalie Dark (powtarzanie eliksirów)
X (popołudnie) Zaułek między regałami, Susanne
X (pod wieczór) Dormitorium dziewcząt z VII roku, wieża Ravenclawu, Susanne (nauka Duuli)
- Felice Felicis
Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci
Czw Maj 26, 2016 10:32 am
Oceny z egzaminów:
Brak
Brak
Opanowane zaklęcia:
ZAKLĘCIA TRANSMUTACYJNE
* Bąblogłowy - Zaklęcie, którego zadaniem jest stworzenie dużego bąbla wypełnionego powietrzem wokół głowy.
* Engorgio - Zaklęcie powiększające dane przedmioty.
* Evanesco - zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.
* Reducio - Zaklęcie pomniejszające dane przedmioty. Może działać także jako przeciwzaklęcie zaklęcia żarłoczności, powodując przywrócenie pierwotnego rozmiaru danego przedmiotu.
* Reparifarge — zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
* Repleo - zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.
ZAKLĘCIA UŻYTKOWE
* Aquamenti - Zaklęcie wyczarowujące strumień jasnej, czystej wody wydobywającej się z różdżki.
* Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
* Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
* Depulso - Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.
* Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
* Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
* Finite Icantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
* Glacius - Zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
* Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
* Lumos Maxima - Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
* Mobilicorpus - Zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
* Nox Maxima - Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
* Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty
* Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
ZAKLĘCIA OFENSYWNE
* Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
* Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
* Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
* Entomorphis - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
ZAKLĘCIA DEFENSYWNE
* Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
* Immobulus - Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
* Protego - Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
ZAKLĘCIA UZDRAWIAJĄCE
* Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
* Episkey - Zaklęcie uzdrawiające małe uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
* Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
Opanowane eliksiry:
brak
Oceny z egzaminów:
brak
Wymyślone eliksiry:
brak
Wymyślone zaklęcia:
* Latebra - zaklęcie ukrywające
- Latebra - zaklęcie ukrywające:
- zaklęcie rzucone na płaską powierzchnię (typu pergamin, ściana) tworzy w niej małą skrytkę, do której można schować niewielki przedmiot (np. naczynie, list, biżuterię). Powierzchnia staje się czymś na kształt portalu do niematerialnej skrytki. Po schowaniu przedmiotu należy przyłożyć do powierzchni różdżkę i wymówić słowo, które stanie się hasłem umożliwiającym dostęp do kryjówki. Objętość zaczarowanego obszaru się zbytnio nie zmienia. Na zaczarowanej powierzchni tworzy się obraz bardzo podobny do ukrytego przedmiotu, którego rodzaj zależny jest od rodzaju powierzchni (np. na pergaminie tworzy się rysunek, na murze rzeźba) i jeśli to, co zostało schowane posiada jakiś zapach, unosi się on delikatnie w okolicach zaklętej przestrzeni. Żeby opróżnić skrytkę należy stuknąć różdżką w symbol ukrytego przedmiotu. Jeśli robi się to różdżką, którą zostało rzucone zaklęcie, wtedy skrytka się otwiera, jeżeli zaś jest to inna różdżka, przy stuknięciu w symbol należy wypowiedzieć hasło.
Przeciwzaklęcie: skrytkę można ujawnić, otworzyć i opróżnić za pomocą silnego zaklęcia otwierającego, takiego jak Zurmenclose (Alohomora nie zadziała), lub za pomocą hasła udostępnionego przez osobę tworzącą skrytkę.
Czas działania: dopóki skrytka nie zostanie opróżniona.
Opanowane zaklęcia:
Alohomora
Tarantellegra
Periculum
Spongify
Skurge
Rictusempra
Locomotor
Chłoszczyść
Relashio
Deprimo
Ventus
Bombarda
Carpe Retractum
Ascendio
Impervius
Ayean
Vermordere
Silencio
Specjalis Revelio
Sonorus
Wskaż mi
Billowio
Skarpineo
Aqua Eructo
Ebublio
Meteolojinx Recanto
Magicus Extremos
Wzmocnienie
Targeo
Reparifarge
Colloportus
Incendio
Wingardium Leviosa
Reparo
Finite Icantatem
Diffindo
Glacius
Accio
Mobilicorpus
Episkey
Aquamenti
Bąblogłowy
Reducio
Engorgio
Lumos Maxima
Nox Maxima
Expelliarmus
Drętwota
Enervate
Immobulus
Riddiculus
Depulso
Protego
Entomorphis
Evanesco Zaklęcie jest dość mocne. Na pewno będziesz mogła używać je na nieco bardziej zaawansowanych stworzeniach niż ślimaki, ale też bez większych szaleństw.
Opanowane eliksiry:
Brak
Wymyślone zaklęcia:
# Latebra
Przeciwzaklęcie: skrytkę można ujawnić, otworzyć i opróżnić za pomocą silnego zaklęcia otwierającego, takiego jak Zurmenclose (Alohomora nie zadziała), lub za pomocą hasła udostępnionego przez osobę tworzącą skrytkę.
Czas działania: dopóki skrytka nie zostanie opróżniona.
Wymyślone eliksiry:
Brak
Brak
- Felice Felicis
Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci
Czw Maj 26, 2016 10:33 am
Punkty Doświadczenia: 112 PD
Postać uczennicy +100PD
Pojedynek z Natalie Dark w Pokoju Życzeń +8PD
Lekcja Transmutacji +2PD
Lekcja Zaklęć i Uroków +2PD
Punkty dla Domu:
Lekcja Transmutacji +7pkt
Lekcja Zaklęć i Uroków +5pkt
Nagrody:
# Skrzynka która chroniona jest specjalnymi zaklęciami, które przestają działać dopiero po kilku latach i ciężko je złamać. Fel może tam trzymać tylko jeden, najważniejszy dla niej przedmiot. Nikt za wyjątkiem niej tej skrzyneczki nie otworzy, no chyba że wpadnie ona w ręce jakiegoś doświadczonego złodzieja lub też łamacza klątw.
Postać uczennicy +100PD
Pojedynek z Natalie Dark w Pokoju Życzeń +8PD
Lekcja Transmutacji +2PD
Lekcja Zaklęć i Uroków +2PD
Punkty dla Domu:
Lekcja Transmutacji +7pkt
Lekcja Zaklęć i Uroków +5pkt
Nagrody:
# Skrzynka która chroniona jest specjalnymi zaklęciami, które przestają działać dopiero po kilku latach i ciężko je złamać. Fel może tam trzymać tylko jeden, najważniejszy dla niej przedmiot. Nikt za wyjątkiem niej tej skrzyneczki nie otworzy, no chyba że wpadnie ona w ręce jakiegoś doświadczonego złodzieja lub też łamacza klątw.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach