Go down
Rudolf Greengrass
Gryffindor
Rudolf Greengrass

Rozwój Postaci  Empty Rozwój Postaci

Pią Gru 28, 2018 6:02 pm
Imię i Nazwisko:  Rudolf Greengrass
Rok/Stanowisko: VI rok nauki w Hogwardzie
Genetyka i Zdolności:  brak

Ilość fasolek: 48 fasolek

Fasolki otrzymane za:
1. Stworzenie postaci na VI roku = 60
2. Stworzenie postaci męskiej = 7
3. poprawne uzupełnienie pól profilu = 4
....................................................................................................
1. bo inicjatywa = 5 fasolek
30.12.2018

2. Szlaban z Charlotte = 10 fasolek
16.01.2019

3. Wątek z Vivien = 10 fasolek
23.01.2019

4. Lekcja starożytnych run = 12 fasolek
11.02.2019

4. Magiczny park = 10 fasolek
18.02.2019


Fasolki zabrane za:
[/url]wykupienie zaklęć - 28.12.2018

Wykupione progi: [podajemy jakie progi zostały wykupione i za ile PD]

Opanowane zaklęcia:

Obrona Przed Czarną Magią


Lumos - Powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów. (IV)

Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie  światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos. (IV)

Arania Exumai - Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków. (IV)

Expelliarmus- Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem. (VII)

Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów. (VI)

Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego. (V)

protego - Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi. (VII)


Zaklęcia i Uroki


Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. (V)

Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata. (V)

Rictusempra -  Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia. (V)


Transmutacja


Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]

Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]

Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]

Atuty:
Przyjmij pomocną dłoń - postać z tą cechą jest zawsze chętna by nieść innym pomoc. Potrafi rzucić wszystko, czym obecnie się zajmuje, byleby tylko wspomóc kogoś swoimi umiejętnościami.
Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
Z dobrego domu - postać pochodzi z rodziny, która jest bogata, szlachecka lub po prostu znana. Może jej wujek to Minister Magii? Może matka jest znaną filantropką? Starszy brat wygrał mistrzostwa w Quidditchu? No a nazwisko Malfoy mówi samo za siebie

Słabości:
Marzyciel - postaci często zdarza się odpłynąć myślami, czy to w trakcie lekcji czy w trakcie rozmowy. Może mieć to wpływ na naukę, jeśli w trakcie zajęć zamyśli się na niezwiązany z nimi temat.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach