- Ventus Zabini
Re: Rozwój postaci
Pią Paź 12, 2018 7:51 pm
Fasolki
Rok/Stanowisko: VI
Ilość fasolek:
71+10=81+50=131+1=132+5=137-21=116+1=117+10=127+45=172-70-45=57+10+10+20+10=107+1=108+10=118-24=94+1=95+10=105+10=115+10=125
Fasolki otrzymane za:
- Napisanie karty postaci = 50
- Uzupełnienie pól w profilu = 4
- Klub Magii Nut = 5
- Klub Pojedynków = 5
- Postać męska = 7
- Sesja nad jeziorem (Cirilla&Vanessa) = 10
- Loteria Listopadowa = 50
- Dzienniki = 1+1+1
- Zajęcia z zaklęć = 5
- Sesja na strychu (Esme) = 10
- Sesja w Składziku (Nolan) = 10
- Bycie Gastonem, tak bardzo Gastonowo w evencie = 45
- Sesja w Sali Wejściowej (Esme) = 10
- Sesja w bibliotece (Nolan) = 10
- Sesja w składziku (Nolan) = 20
- Sesja na krętych schodach (Esme)[/u] = 10
- Fasolka za coś tam na radiu = 1
- Sesja z Eileen (mała sala) - 10
- Sesja z Eileen (spory balkon) - 10
- Sesja z Annie (korytarz) - 10
Fasolki zabrane za:
- zaklęcia = 21
- zaklęcia = 70
- eliksiry = 45
- zaklęcia = 24
- Ventus Zabini
Re: Rozwój postaci
Pią Paź 12, 2018 7:52 pm
Zaklęcia użytkowe
Drugi poziom!
◄ Bombarda – zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
V
◄ Finite – zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
V
◄ Alohomora – zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Przeciwzaklęcie: Colloportus.
V
◄ Wingardium Leviosa – zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.
V
◄ Tarantallegra – zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Czas działania: do czasu, aż ktoś rzuci przeciw zaklęcie.
V
▼ Lumos Maxima – ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu.
Czas działania: kilka minut (1-2 posty).
Przeciwzaklęcie: Nox Maxima.
VI
▼ Nox Maxima – zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
VI
◄ Finite Incantatem – zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
VIII
◄ Accio – zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.
V
▼ ◄ Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
VI
◄ Impervius – zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Czas działania: niecała godzina (około 4 postów).
VI
Zaklęcia ofensywne
Pierwszy poziom!
▼ Confringo – zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
VI
▼ Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.
VI
▼ Verdillious – zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Czas działania: działa przez krótki okres czasu (1 post).
IV
Zaklęcia defensywne
Pierwszy poziom!
▼ Expelliarmus – zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.
VII
▼ Fumos – zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Czas działania: przez jakiś czas (od 2 do 4 postów).
V
▼ Protego – zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).
VI
- Ventus Zabini
Re: Rozwój postaci
Pią Paź 12, 2018 7:52 pm
Eliksiry Transmutacyjne
× ► Eliksir Pazur – eliksir, który zamienia paznokcie w ostre zwierzęce pazury, co sprawia, że dzięki nim można przeciąć większość przedmiotów, czy też użyć ich choćby do kopania w ziemi lub zaatakowania przeciwnika. Przydatne w sytuacjach, kiedy magia jest zawodna.
V
► Eliksir Oko Kota – eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach, nawet w tych największych. Jednakże występuje również nadwrażliwość na jakiekolwiek światło, przez co, mogą wystąpić różne nieprzyjemne powikłania ze wzrokiem.
Składniki: 150 ml Białej Mewy, 50 ml wody księżycowej, 3 kwiaty kapryfolium, wątroba wilka, włókno han, 2 g cienistego pyłu.
Czas warzenia: ok. 40 minut (3-4 posty). Spożyć można dopiero po pełni księżyca.
Czas działania: ok. 60 minut (cała sesja).
V
Eliksiry Zdrowotne
► Eliksir Wiggenowy – eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.
Składniki: pół litra soku z chorbotka, 2 krople śluzu gumochłona, 7 kłów chropianka, płat kory drzewa wiggen, porcja śluzu z żądeł żądlibąka, gałązka mięty, fiolka soku z wybuchającej jagody, duszona mandragora, kropla wody miodowej, porcja śluzu mózgu leniwca, kropla księżycowej rosy, kropla krwi salamandry, 10 kręgosłupów skorpeny, róg jednorożca, cały tojad, garść płatków ciemiernika.
Czas warzenia: od 60 do 120 minut, zależy od stopnia zaawansowania i mocy eliksiru (1-2 sesje).
Czas działania: nieokreślony.
IX
Eliksiry Klasyczne
► Eliksir Prawdy – słabsza i łatwiejsza do sporządzenia wersja Veritaserum. Łatwiej jest go jednak oszukać i nie jest w stanie zmusić danej osoby do zdradzenia jej największych sekretów.
Składniki: 200 ml wywaru z glistnika, cały irys, 3 kwiaty lawendy, 10 płatków arniki, skorupa żółwia, 5 ml białego octu, szczypta składnika standardowego, 3 świetliki świętojańskie.
Czas warzenia: 1 dzień i ok. 2 godziny (4 sesje).
Czas działania: 2 godziny (cała sesja).
VII
Eliksiry Mentalne
► Eliksir Dobrego Powodzenia – wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felicis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.
Składniki: 200 ml wywaru z płatków mirtu i aloesu, garść skaczących jagód, suszona figa abisyńska, kamień księżycowy, porcja sproszkowanej łuski smoka, 3 owoce dzikiej róży, wyciąg z liści grubosza.
Czas warzenia: ok. 4 dni i godziny (7 sesji).
Czas działania: ok. 2 godzin (cała sesja).
VIII
► Bełkoczący Napój – powoduje, że osoba mówi bez ładu i składu, zupełnie nie można zrozumieć o co jej chodzi.
Składniki: 200 ml wywaru z blekotu, 30 g krwawego pieprzu, bezoar, żabi skrzek, język trójrogiej kozy, 4 świeże pokrzywy, nasiono kulczyby, 5 owoców jemioły.
Czas warzenia: ok. 24 godzin (2-3 sesje).
Czas działania: cały dzień (2-3 sesje).
V
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach