Strona 1 z 2 • 1, 2
- Magic Lullaby
Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 14, 2018 8:45 pm
To jest dementorów deszcz!
Witajcie! W tym jakże radosnym dniu ponownego otwarcia forum, zapraszam wszystkich do zabawy. Tak naprawdę w tym temacie kryją się dwa konkursy, jeden niewiele ma wspólnego z dementorami, no ale... nieistotne. Liczy się zabawa, czyż nie?
W MLowej krainie zagubiło się stado dementorów. Ktoś się nie bał i je pokolorował, więc te postanowiły się schować i przeczekać ten trudny czas. W forumowych tematach kryją się w różnych, naprawdę różnych miejscach, dlatego trzeba być naprawdę czujnym!
Niektóre dementory mają specjalne atrybuty, którymi czynią różne niezwykłe rzeczy - są jednak przez to trudniejsze do wykrycia.
Jeśli jakieś znajdziesz, uzupełnij podany poniżej kod i odbierz wybraną przez siebie nagrodę.
Uwaga!
Miejsca znalezienia nie mogą się powtarzać, czyli jak Y znajdzie w dormitorium dziewcząt z III roku w Ravenclawie to nie będzie uznane jak Z też nagle znajdzie dementora w tym samym miejscu. Po odnalezieniu danego dementora, zmienia on swoje miejsce pobytu, dlatego też bez problemu można szukać go dalej.
Wybrane przez postać nagrody nie mogą się powtarzać, czyli jeśli X wymienił już 5 kolorowych dementorów na 25 fasolek, to już później nie może wymienić kolejnych 5 kolorowych dementorów na fasolki, może za to zebrać kolejne 5 i zamienić 10 kolorowych dementorów na 50 fasolek.
Nagrody:
5 kolorowych dementorów = 25 fasolek
10 kolorowych dementorów = 50 fasolek
15 kolorowych dementorów = wybrany narkotyk z Czarnego Rynku (do 15 galeonów) lub zestaw eliksirów uzdrawiających (są 3 fiolki, każda przywraca 25 PŻ)
4 kolorowe dementory z atrybutami = 3 PD
8 kolorowych dementorów z atrybutami = 8 PD
Powstał nowy temat atuty i słabości, lecz wymaga waszej pomocy. O co chodzi? A o to, żebyście i wy wzięli udział w tworzeniu atutów i słabości. Oczywiście nie za darmo.
Za każde stworzenie atutu/słabości wedle podanego poniżej kodu, dana postać z której wysłaliście post otrzymuje 10 fasolek. Jeśli wszystko będzie się zgadać, wstawię posta zwrotnego z fasolkami
No to zacznijmy od naszego numeru 1
W MLowej krainie zagubiło się stado dementorów. Ktoś się nie bał i je pokolorował, więc te postanowiły się schować i przeczekać ten trudny czas. W forumowych tematach kryją się w różnych, naprawdę różnych miejscach, dlatego trzeba być naprawdę czujnym!
Niektóre dementory mają specjalne atrybuty, którymi czynią różne niezwykłe rzeczy - są jednak przez to trudniejsze do wykrycia.
Jeśli jakieś znajdziesz, uzupełnij podany poniżej kod i odbierz wybraną przez siebie nagrodę.
Uwaga!
Miejsca znalezienia nie mogą się powtarzać, czyli jak Y znajdzie w dormitorium dziewcząt z III roku w Ravenclawie to nie będzie uznane jak Z też nagle znajdzie dementora w tym samym miejscu. Po odnalezieniu danego dementora, zmienia on swoje miejsce pobytu, dlatego też bez problemu można szukać go dalej.
Wybrane przez postać nagrody nie mogą się powtarzać, czyli jeśli X wymienił już 5 kolorowych dementorów na 25 fasolek, to już później nie może wymienić kolejnych 5 kolorowych dementorów na fasolki, może za to zebrać kolejne 5 i zamienić 10 kolorowych dementorów na 50 fasolek.
- Kod:
[b]Znaleziony dementor: [/b][podaj link do tematu w którym znalazłeś dementora]
[b]Wybrana nagroda:[/b] [uzupełniasz tylko wtedy, kiedy znalazłeś tyle dementorów ile jest potrzebnych by odebrać daną nagrodę]
Nagrody:
5 kolorowych dementorów = 25 fasolek
10 kolorowych dementorów = 50 fasolek
15 kolorowych dementorów = wybrany narkotyk z Czarnego Rynku (do 15 galeonów) lub zestaw eliksirów uzdrawiających (są 3 fiolki, każda przywraca 25 PŻ)
4 kolorowe dementory z atrybutami = 3 PD
8 kolorowych dementorów z atrybutami = 8 PD
Konkurs numer 2
Powstał nowy temat atuty i słabości, lecz wymaga waszej pomocy. O co chodzi? A o to, żebyście i wy wzięli udział w tworzeniu atutów i słabości. Oczywiście nie za darmo.
Za każde stworzenie atutu/słabości wedle podanego poniżej kodu, dana postać z której wysłaliście post otrzymuje 10 fasolek. Jeśli wszystko będzie się zgadać, wstawię posta zwrotnego z fasolkami
- Kod:
Nazwa atutu/słabości: [chwytliwa, kreatywna, jednak nie prześmiewcza]
[b]Charakterystyka:[/b] [czym się cechuje, czego dotyczy, etc. Może to być zarówno coś związanego z mugolskimi, jak i magicznymi sprawami, jednak nie może to wpływać na kości, etc.]
- James Potter
Re: Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 14, 2018 9:49 pm
Znaleziony dementor: Z mikrofonem
Znaleziony dementor: Z bananem
Znaleziony dementor: Z sercem
Znaleziony dementor: Z miotłą
Znaleziony dementor: Z lizakiem
Znaleziony dementor: Z kieliszkiem
Znaleziony dementor: Z piorunem
__________
8
Znaleziony dementor: Niebieski
Znaleziony dementor: Żółty
Znaleziony dementor: Mniej żółty
Znaleziony dementor: Turkusowy
Znaleziony dementor: Pomarańczowy
Znaleziony dementor: Różowy
Znaleziony dementor: Zielony
Znaleziony dementor: Błękitny
Znaleziony dementor: Jasny różowy
Znaleziony dementor: Mocny różowy
__________
10
- Jules Nox
Re: Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 14, 2018 10:05 pm
z atrybutem 4
https://magiclullaby.forumpl.net/t1139-klimat-lat-70-80-w-wielkiej-brytanii
https://magiclullaby.forumpl.net/t2628-skargi-i-bledy
https://magiclullaby.forumpl.net/t249-lista-zakazanych-rzeczy-filcha
https://magiclullaby.forumpl.net/t1895-poszukuje
kolorowe 5
https://magiclullaby.forumpl.net/t603-tajne-pomieszczenie
https://magiclullaby.forumpl.net/t2665-pola-uprawne-z-cieplarnia
https://magiclullaby.forumpl.net/t212-madame-malkin
https://magiclullaby.forumpl.net/t2570-boczna-uliczka
https://magiclullaby.forumpl.net/t16p60-magiczny-park
Wybrana nagroda:
5 kolorowych dementorów = 25 fasolek
4 kolorowe dementory z atrybutami = 3 PD
- Lily Evans
Re: Dementorowe otwarcie
Nie Kwi 15, 2018 6:44 pm
Jules, trzy z wybranych przez ciebie dementorów są już z drugiej kategorii - czyli są z atrybutem.
Nadal brakuje ci trzech kolorowych.
Nadal brakuje ci trzech kolorowych.
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Pon Kwi 16, 2018 12:12 am
Jules ten dementor z klimatu też jest z atrybutem.
Masz więc 4 z atrybutami i 4 kolorowe.
Pliz, róbcie to w sposób bardziej uporządkowany.
Potter, ty masz: 3 z atrybutami, 4 kolorowe.
Masz więc 4 z atrybutami i 4 kolorowe.
Pliz, róbcie to w sposób bardziej uporządkowany.
Potter, ty masz: 3 z atrybutami, 4 kolorowe.
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Pon Kwi 16, 2018 9:10 pm
Położenie dementorów znalezionych przez Julesa zmienione. PD dodane.
- Lilou Blue
Re: Dementorowe otwarcie
Sro Kwi 18, 2018 3:51 pm
https://magiclullaby.forumpl.net/t156-las błękitny
https://magiclullaby.forumpl.net/t1404p75-zywoplot zielony
https://magiclullaby.forumpl.net/t13p15-pokoj-wspolny czerwony
https://magiclullaby.forumpl.net/t39p180-spory-balkon pomarańczowy
https://magiclullaby.forumpl.net/t2149p15-arkana-swiata jasnozielony
5 kolorowych dementorów = 25 fasolek
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 21, 2018 1:09 am
Położenie dementorów wskazanych przez Lilou zmienione.
- Felice Felicis
Re: Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 21, 2018 11:14 am
To ja się chętnie pobawię w tworzenie atutów i słabości :3
Nazwa słabości: Marzyciel
Charakterystyka: postaci często zdarza się odpłynąć myślami, czy to w trakcie lekcji czy w trakcie rozmowy. Może mieć to wpływ na naukę, jeśli w trakcie zajęć zamyśli się na niezwiązany z nimi temat.
Nazwa atutu: Poliglota
Charakterystyka: postać cechuje łatwość w nauce języków. Najczęściej zaczyna grę znając już jakieś, ale i w trakcie gry łatwiej się ich uczy.
Nazwa atutu: Optymista
Charakterystyka: nie ważne jak złe rzeczy dzieją się wokół, postać zawsze potrafi znaleźć ich pozytywny aspekt. Zamieć śnieżna w środku lata? Jak wspaniale, że można lepić bałwanki! Wypracowanie na dwie rolki pergaminu o czerwonych kapturkach? Magiczne stworzenia są takie ciekawe, jak cudownie będzie się o nich dowiedzieć jeszcze więcej!
Nazwa słabości: Fobia
Charakterystyka: postać panicznie się czegoś boi. Zauważy pajączka w klasie? Ucieknie. W nocy rozpęta się burza? Nie zaśnie. A nauczyciel OPCM budzi w niej irracjonalny lęk...? Cóż, może warto przemyśleć rezygnację z przedmiotu.
Nazwa słabości: Oczekiwania rodziny
Charakterystyka: postać należy do rodziny z konkretnymi planami na jej przyszłość. Za wszelką cenę stara się zrealizować oczekiwania, nie śpi po nocach żeby uzyskać W z eliksirów, a jeśli zawiedzie, wyrzuty sumienia nie dadzą jej spokoju przez długi czas.
Czy o to chodziło w zadaniu? Jeśli tak to chętnie stworzę więcej :D
*czeka z niecierpliwością na wiadomość zwrotną*
Nazwa słabości: Marzyciel
Charakterystyka: postaci często zdarza się odpłynąć myślami, czy to w trakcie lekcji czy w trakcie rozmowy. Może mieć to wpływ na naukę, jeśli w trakcie zajęć zamyśli się na niezwiązany z nimi temat.
Nazwa atutu: Poliglota
Charakterystyka: postać cechuje łatwość w nauce języków. Najczęściej zaczyna grę znając już jakieś, ale i w trakcie gry łatwiej się ich uczy.
Nazwa atutu: Optymista
Charakterystyka: nie ważne jak złe rzeczy dzieją się wokół, postać zawsze potrafi znaleźć ich pozytywny aspekt. Zamieć śnieżna w środku lata? Jak wspaniale, że można lepić bałwanki! Wypracowanie na dwie rolki pergaminu o czerwonych kapturkach? Magiczne stworzenia są takie ciekawe, jak cudownie będzie się o nich dowiedzieć jeszcze więcej!
Nazwa słabości: Fobia
Charakterystyka: postać panicznie się czegoś boi. Zauważy pajączka w klasie? Ucieknie. W nocy rozpęta się burza? Nie zaśnie. A nauczyciel OPCM budzi w niej irracjonalny lęk...? Cóż, może warto przemyśleć rezygnację z przedmiotu.
Nazwa słabości: Oczekiwania rodziny
Charakterystyka: postać należy do rodziny z konkretnymi planami na jej przyszłość. Za wszelką cenę stara się zrealizować oczekiwania, nie śpi po nocach żeby uzyskać W z eliksirów, a jeśli zawiedzie, wyrzuty sumienia nie dadzą jej spokoju przez długi czas.
Czy o to chodziło w zadaniu? Jeśli tak to chętnie stworzę więcej :D
*czeka z niecierpliwością na wiadomość zwrotną*
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Sob Kwi 21, 2018 12:58 pm
Wymagają delikatnych poprawek, ale ogólnie bardzo fajnie. Do fobii dopisywałoby się rodzaje jakie mogą się pojawić, w stylu arachnofobii etc., ale to już sama się tym zajmę. Na początku myślałam by każda fobia miała swą oddzielną kategorię, ale po zastanowieniu lepiej dać tak ogólnie i po prostu do formułki dopisywać po wrzuceniu tej słabości pod czyjąś kp.
Jak coś to możecie zmieniać-dodawać nowe rzeczy do atutów i słabości, które są już na forum. Nazwy też mogą być różne, związane z przysłowiami, popularnymi hasłami.
Jak coś to możecie zmieniać-dodawać nowe rzeczy do atutów i słabości, które są już na forum. Nazwy też mogą być różne, związane z przysłowiami, popularnymi hasłami.
- Felice Felicis
Re: Dementorowe otwarcie
Pon Kwi 23, 2018 2:08 pm
W takim razie dorzucę jeszcze trochę :D daję w spoiler żeby nie było dużo przewijania jak kogoś bardziej interesują dementory xd
- Atuty:
Nazwa atutu: Puszek
Charakterystyka: Postać ma rękę do zwierząt. Budzi w nich zaufanie, może je dotknąć, uspokoić, nakarmić z większą szansą, że uniknie ugryzień i tym podobnych.
Nazwa atutu: Dobra opinia
Charakterystyka: Postać zazwyczaj jest przygotowana do zajęć, punktualna i w ogóle zachowuje się bez zarzutu, dlatego nawet jeśli coś się jej przytrafi, nauczyciele patrzą na nią łagodniej, a o szlaban będzie musiała się naprawdę postarać.
Nazwa atutu: Królowa jest tylko jedna
Charakterystyka: Postać wyróżnia się na tle innych. Wszyscy liczą się z jej zdaniem, jest wybierana na przewodniczącego koła naukowego, kapitana drużyny, prefekta, czy choćby lidera grupy na zajęciach. Rozpoznawalna w całej szkole, wysyłana w delegacje przez pracodawców, bo któż prezentuje się lepiej?
Nazwa atutu: Krzyk mandragory
Charakterystyka: Rośliny, którymi opiekuje się postać, rosną szybko i zdrowo. Po prostu jakaś wrodzona intuicja podpowiada im czego roślince trzeba. Za dużo wody? Za mało światła? A może roślinka czuje się samotna i potrzebuje towarzystwa? Intuicja podpowie, a plony z roślinki są wyjątkowo dorodne.
- Słabości:
Nazwa słabości: A to pech
Charakterystyka: Niektórzy tak już mają, że ciągle przytrafiają się im rożne rzeczy. Tu się potknie o własne nogi, tam wyleje na siebie sok dyniowy, a w trakcie eliksirów niechcący strącił do kociołka róg buchorożca… No i wybuchło no. Zdarza się. A w tym przypadku zdarza się często.
Nazwa słabości: Urwis
Charakterystyka: To silniejsze od postaci. Widząc czerwony guzik po prostu musi go wcisnąć. Dzień bez dowcipu jest dniem straconym! Przelewitować pinezkę na krzesło siadającego nauczyciela, wrzucić mydło do fontanny, wpuścić do zamku stado chochlików kornwalijskich… A może otworzyć klatki sklątek tylnowybuchowych? Tylko że wszyscy wiedzą, kto jest odpowiedzialny za psoty, a jeśli postać akurat dziwnym trafem jest niewinna, ciężko będzie to udowodnić.
Nazwa słabości: Mysz pod miotłą
Charakterystyka: postać jest cichutka, nieśmiała. Nie ma siły przebicia w wypowiadaniu się i raczej nie wyraża swojego zdania, jeśli nie zostanie o nie spytana.
Nazwa słabości: Oh no nie mogę się oprzeć...
Charakterystyka: Jest coś, co wyjątkowo osłabia siłę woli postaci. Być może ma nadmierny pociąg do czekolady albo zaprzeda duszę za najświeższe ploteczki? Jeśli się użyje jej słabostki jako argumentu, łatwiej ją przekonać, dużo łatwiej niż rzeczą, którą po prostu lubi. Taki drobny, niewinny nałóg, któremu nie sposób się oprzeć.
Nazwa słabości: Ja nie skoczę?!
Charakterystyka: Postać ma skłonność do ryzykownych, nieraz głupich zachowań, mających na celu udowodnić jej wartość. W końcu nie może pozwolić na to, by ktoś ją uważał za tchórza, prawda?
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Wto Kwi 24, 2018 12:58 am
Lekko edytuję jak będę wstawiać, ale wszystkie atuty i słabości wyglądają bardzo zgrabnie! Możesz sobie wpisać fasolki, Felice.
- Eileen Gray
Re: Dementorowe otwarcie
Nie Kwi 29, 2018 11:49 pm
Nazwa słabości: Koszmary
Charakterystyka: postać zmaga się z uporczywymi, częstymi koszmarami, które wpływają na jej koncentrację w ciągu dnia i utrudniają zebranie myśli. Worki pod oczami i niewyspanie są jej niemal nierozłącznymi towarzyszami, a spóźnienia na pierwsze w ciągu dnia zajęcia przestają zaskakiwać kogokolwiek.
Nazwa słabości: nałogowiec
Charakterystyka: postać jest mniej lub bardziej uzależniona od pewnych substancji. Może to papierosy, może coś cięższego. Ale wiadomo jedno. Kiedy zabraknie tej esencji jej istnienia, nerwowość, agresja i trudności ze skupieniem murowane.
Nazwa atutu: Zimna krew
Charakterystyka: W sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
Nazwa atutu: Obieżyswiat
Charakterystyka: Postać dużo podróżowała w swoim życiu. Nieobce są jej obce zwyczaje, ma wiele tematów do rozmów, a do tego posiada zdumiewającą umiejętność pakowania całego dobytku w jedną, poręczną torbę.
Nazwa atutu: Znajomości w półświatku
Charakterystyka: potrzebujesz nielegalnych eliksirów? Czarnomagicznych drobiazgów? A może po prostu chcesz zdobyć nieco tych zabronionych substancji po których ma się niezapomniane odloty? Dobrze trafiłeś. Ta postać doskonale wie, do kogo się z tym zwrócić. A nawet jeśli nie zna sprzedawcy bezpośrednio, to zna kogoś, kto ma kumpla, który zna jednego gościa...
Charakterystyka: postać zmaga się z uporczywymi, częstymi koszmarami, które wpływają na jej koncentrację w ciągu dnia i utrudniają zebranie myśli. Worki pod oczami i niewyspanie są jej niemal nierozłącznymi towarzyszami, a spóźnienia na pierwsze w ciągu dnia zajęcia przestają zaskakiwać kogokolwiek.
Nazwa słabości: nałogowiec
Charakterystyka: postać jest mniej lub bardziej uzależniona od pewnych substancji. Może to papierosy, może coś cięższego. Ale wiadomo jedno. Kiedy zabraknie tej esencji jej istnienia, nerwowość, agresja i trudności ze skupieniem murowane.
Nazwa atutu: Zimna krew
Charakterystyka: W sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
Nazwa atutu: Obieżyswiat
Charakterystyka: Postać dużo podróżowała w swoim życiu. Nieobce są jej obce zwyczaje, ma wiele tematów do rozmów, a do tego posiada zdumiewającą umiejętność pakowania całego dobytku w jedną, poręczną torbę.
Nazwa atutu: Znajomości w półświatku
Charakterystyka: potrzebujesz nielegalnych eliksirów? Czarnomagicznych drobiazgów? A może po prostu chcesz zdobyć nieco tych zabronionych substancji po których ma się niezapomniane odloty? Dobrze trafiłeś. Ta postać doskonale wie, do kogo się z tym zwrócić. A nawet jeśli nie zna sprzedawcy bezpośrednio, to zna kogoś, kto ma kumpla, który zna jednego gościa...
- James Potter
Re: Dementorowe otwarcie
Nie Maj 06, 2018 7:36 pm
Wybrana nagroda: 50 fasolek
Wybrana nagroda: 8 PD
Wybrana nagroda: 8 PD
Strona 1 z 2 • 1, 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|