Strona 2 z 2 • 1, 2
- Eileen Gray
Re: Dementorowe otwarcie
Nie Maj 06, 2018 10:24 pm
ATUTY
Nazwa atutu: Lwie serce
Charakterystyka: postać, choć na co dzień może odznaczać się nieśmiałością, a nawet bojaźliwością, w przypadku gdy zagrożone będzie dobro przyjaciół, a może i całej czarodziejskiej nacji, nie zawaha się. Postąpi mężnie, czy to stając na drodze przyjaciołom chcącym zrobić głupstwo, czy to idąc z nimi na szaleńczą misję w siódmy krąg piekła. W razie potrzeby zabije tez węża mieczem samego Godryka Gryffindora, ale to już zupełnie inna historia.
Nazwa atutu: Głos skowronka
Charakterystyka: postać wcale nie musiała odebrać jakiejś szczególnej edukacji muzycznej. Może nie mieć pojęcia o najnowszych albumach ani nawet o popularnych zespołach. Ale kiedy zacznie nucić starą, znaną wszystkim piosenkę, nawet najzagorzalszym przeciwnikom sztuki miękną serca. Ten głos, to po prostu dar.
Nazwa atutu: Wulkan energii
Charakterystyka: z postaci kipi wręcz energia do działania. Jest bardzo aktywna, ciągle znajduje nowe zajęcia, ale też, co najważniejsze, ma nieprzebrane pokłady zapału i sił do działania.
Nazwa atutu: Mól książkowy
Charakterystyka: postać przeczytała w swoim życiu całe mnóstwo książek. Pamięta dzięki temu całkiem sporo informacji, ale głównym jej atutem jest zdolność szybkiego wyszukiwania informacji w bibliotekach. Kto inny spędziłby cały dzień na szukaniu odpowiedniego tytułu, ale postać z tym atutem dokładnie wie gdzie co znaleźć.
Nazwa atutu: To coś
Charakterystyka: postać ma w sobie to coś, jakiś urok, magnetyzm, który przyciąga. Niektórzy myślą, że tylko wile mogą wpływać na innych w tak silny sposób, ale kiedy spojrzy się na tę postać... Może to urodziwa twarz, może ponętne kształty... A nade wszystko te oczy... Ahhh, temu spojrzeniu nie naprawdę ciężko odmówić.
Nazwa atutu: Hazardzista
Charakterystyka: postać zna różne gry, a w dodatku jest w nich całkiem niezła. Potrafi wykiwać niejednego pokerowego wygę. Czy to spryt? A może zwinne palce? Wszystko jedno. Grunt, że wygrywa, prawda?
Nazwa atutu: Whisky w żyłach
Charakterystyka: postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
Nazwa atutu: Siła płynąca z ducha
Charakterystyka: postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej, niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
Nazwa atutu: As przestworzy
Charakterystyka: postać fantastycznie lata na miotle. Na pierwszych zajęciach miotła od razu poderwała się do jej ręki, widok przepaści pod stopami nie budzi w niej lęku, a zwinność pozwala na różne akrobacje powietrzne.
Nazwa atutu: Z dobrego domu
Charakterystyka: postać pochodzi z rodziny, która jest bogata, szlachecka lub po prostu znana. Może jej wujek to Minister Magii? Może matka jest znaną filantropką? Starszy brat wygrał Mistrzostwa w Quidditchu? No a nazwisko Malfoy mówi samo za siebie.
SŁABOŚCI
Nazwa słabości: Zaślepienie
Charakterystyka: postać ma swój pogląd na dany temat i za nic w świecie nie przyzna, że się myli. Może to być twierdzenie o wyższości czarodziejów czystokrwistych, może przekonanie o tym, że centaury są bezrozumnymi zwierzętami, a może zwyczajnie nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś woli smarować bułkę najpierw masłem, a dopiero potem dyniowym dżemem. Żadne logiczne tłumaczenia nie są dla postaci wiarygodne, a nawet widzą na własne oczy, że się mylą, próbują dowieść swojej racji.
Nazwa słabości: Słaba głowa
Charakterystyka: postać bardzo szybko się upija, czasem wystarczą jej zaledwie dwa piwa, by plątał jej się język i wykazywała nadmierną wesołość, a zmieszanie alkoholi prowadzi do różnych nieprzyjemnych powikłań zakończonych po pobudce słynnym kacem-mordercą.
Nazwa słabości: Mrok serca
Charakterystyka: postać czuje wewnętrzny pociąg do ciemnej strony. Jej potęga kusi go i wabi, tak że niemal nie sposób jej ulec, a wszelkie próby opierania się będą o wiele trudniejsze niż w przypadku innych postaci.
Nazwa atutu: Lwie serce
Charakterystyka: postać, choć na co dzień może odznaczać się nieśmiałością, a nawet bojaźliwością, w przypadku gdy zagrożone będzie dobro przyjaciół, a może i całej czarodziejskiej nacji, nie zawaha się. Postąpi mężnie, czy to stając na drodze przyjaciołom chcącym zrobić głupstwo, czy to idąc z nimi na szaleńczą misję w siódmy krąg piekła. W razie potrzeby zabije tez węża mieczem samego Godryka Gryffindora, ale to już zupełnie inna historia.
Nazwa atutu: Głos skowronka
Charakterystyka: postać wcale nie musiała odebrać jakiejś szczególnej edukacji muzycznej. Może nie mieć pojęcia o najnowszych albumach ani nawet o popularnych zespołach. Ale kiedy zacznie nucić starą, znaną wszystkim piosenkę, nawet najzagorzalszym przeciwnikom sztuki miękną serca. Ten głos, to po prostu dar.
Nazwa atutu: Wulkan energii
Charakterystyka: z postaci kipi wręcz energia do działania. Jest bardzo aktywna, ciągle znajduje nowe zajęcia, ale też, co najważniejsze, ma nieprzebrane pokłady zapału i sił do działania.
Nazwa atutu: Mól książkowy
Charakterystyka: postać przeczytała w swoim życiu całe mnóstwo książek. Pamięta dzięki temu całkiem sporo informacji, ale głównym jej atutem jest zdolność szybkiego wyszukiwania informacji w bibliotekach. Kto inny spędziłby cały dzień na szukaniu odpowiedniego tytułu, ale postać z tym atutem dokładnie wie gdzie co znaleźć.
Nazwa atutu: To coś
Charakterystyka: postać ma w sobie to coś, jakiś urok, magnetyzm, który przyciąga. Niektórzy myślą, że tylko wile mogą wpływać na innych w tak silny sposób, ale kiedy spojrzy się na tę postać... Może to urodziwa twarz, może ponętne kształty... A nade wszystko te oczy... Ahhh, temu spojrzeniu nie naprawdę ciężko odmówić.
Nazwa atutu: Hazardzista
Charakterystyka: postać zna różne gry, a w dodatku jest w nich całkiem niezła. Potrafi wykiwać niejednego pokerowego wygę. Czy to spryt? A może zwinne palce? Wszystko jedno. Grunt, że wygrywa, prawda?
Nazwa atutu: Whisky w żyłach
Charakterystyka: postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
Nazwa atutu: Siła płynąca z ducha
Charakterystyka: postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej, niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
Nazwa atutu: As przestworzy
Charakterystyka: postać fantastycznie lata na miotle. Na pierwszych zajęciach miotła od razu poderwała się do jej ręki, widok przepaści pod stopami nie budzi w niej lęku, a zwinność pozwala na różne akrobacje powietrzne.
Nazwa atutu: Z dobrego domu
Charakterystyka: postać pochodzi z rodziny, która jest bogata, szlachecka lub po prostu znana. Może jej wujek to Minister Magii? Może matka jest znaną filantropką? Starszy brat wygrał Mistrzostwa w Quidditchu? No a nazwisko Malfoy mówi samo za siebie.
SŁABOŚCI
Nazwa słabości: Zaślepienie
Charakterystyka: postać ma swój pogląd na dany temat i za nic w świecie nie przyzna, że się myli. Może to być twierdzenie o wyższości czarodziejów czystokrwistych, może przekonanie o tym, że centaury są bezrozumnymi zwierzętami, a może zwyczajnie nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś woli smarować bułkę najpierw masłem, a dopiero potem dyniowym dżemem. Żadne logiczne tłumaczenia nie są dla postaci wiarygodne, a nawet widzą na własne oczy, że się mylą, próbują dowieść swojej racji.
Nazwa słabości: Słaba głowa
Charakterystyka: postać bardzo szybko się upija, czasem wystarczą jej zaledwie dwa piwa, by plątał jej się język i wykazywała nadmierną wesołość, a zmieszanie alkoholi prowadzi do różnych nieprzyjemnych powikłań zakończonych po pobudce słynnym kacem-mordercą.
Nazwa słabości: Mrok serca
Charakterystyka: postać czuje wewnętrzny pociąg do ciemnej strony. Jej potęga kusi go i wabi, tak że niemal nie sposób jej ulec, a wszelkie próby opierania się będą o wiele trudniejsze niż w przypadku innych postaci.
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Nie Maj 13, 2018 5:59 pm
No i kolejne fasolki zgarniasz, Eileen.
Położenie dementorów zmienione, PD dodane.
UWAGA! KONKURSY POTRWAJĄ DO KOŃCA MAJA. 01 CZERWCA ZAMYKAM!
Położenie dementorów zmienione, PD dodane.
UWAGA! KONKURSY POTRWAJĄ DO KOŃCA MAJA. 01 CZERWCA ZAMYKAM!
- Ururu Marquez
Re: Dementorowe otwarcie
Pon Maj 21, 2018 9:10 pm
Nazwa słabości: Naczelny dziwak
Charakterystyka: Czy to jakaś aura, czy z nim naprawdę jest coś nie tak? Z pozoru może wyglądać całkiem normalnie, jego zachowanie również nie musi odbiegać od normy, ale jednak nikt nie ma ochoty z nim obcować... Czy to sprawka tej fryzury? A może zamiłowania do rzeźbienia kapusty z mydła? Wszyscy unikają naczelnego dziwaka, postać może stać się wręcz obiektem żartów i plotek, a w przypadku uczniów - kozłem ofiarnym.
(Esencja Markiza, aż szkoda, że nie było tego wcześniej XD)
Nazwa słabości: Mściciel
Charakterystyka: Wystarczyło jedno wydarzenie z przeszłości, żeby całkowicie zmienić życie postaci. Na co dzień może funkcjonować całkiem normalnie, lecz z tyłu głowy wciąż analizuje każdą sytuację w kontekście swojej nowej misji - poszukiwania zemsty. Obsesyjne myśli, powracające koszmary, nieustannie rodzące się podejrzenia... Mściciel nie uwolni się od cierpienia, dopóki jego subiektywnej sprawiedliwości nie stanie się zadość.
Nazwa słabości: Król/królowa dram
Charakterystyka: Ptaszek ze zranionym skrzydełkiem, krzywe spojrzenie sympatii, umierające z głodu dzieci w Afryce... Większy czy mniejszy problem - król i królowa dram zawsze znajdą zostaną zalani przez falę silnych emocji. Mogą starać się je ukrywać i przeżywać w samotności, lecz utrudni to powrót do teraźniejszości.
Nazwa słabości: Naparzator
Charakterystyka: Postać, która nie stroni od uzewnętrzniania się w sposób fizyczny. Stosunkowo łatwo go sprowokować. Wybuch gniewu może opierać się na przemocy słownej lub rzuceniu zaklęcia, lecz u Naparzatora kończy się to najczęściej pobudzeniem całego ciała, co nierzadko ma smutne skutki (jednak czary śmigają w powietrzu szybciej niż pięść w stronę nosa).
Nazwa słabości: Kameleon
Charakterystyka: Możesz być kim chcesz z Barbie Girl... ale samemu lepiej nie próbuj. Kameleon jest postacią, która ma problemy z własną tożsamością. Nie potrafi się odnaleźć w życiu na dłużej, często zmienia styl i znajomych, do których zawsze stara się upodobnić.
Nazwa słabości: Ślimaczy alergik
Charakterystyka: Czarodzieje chorują rzadziej od Mugoli, ale jak już to z przytupem. Alergia u nich również występuje, dotyczy jednej lub kilku magicznych substancji, zaś jej objawy są następujące: duża ilość ślimaczego śluzu z nosa, podczas kichania rży się jak koń, zaś w przypadku kontaktu z bodźcem na skórze mogą pojawić się swędzące bąble połyskujące niczym wnętrze muszli.
Nazwa słabości: Typ niepokorny
Charakterystyka: Postać lubiła, bądź nadal lubi się buntować, jednak czasem obraca się to przeciwko niej - odruchowo zaprzecza, nawet jeśli chce się zgodzić, bądź dokonuje innych czynności godnych rebelianta, których żałuje kilka sekund później.
Charakterystyka: Czy to jakaś aura, czy z nim naprawdę jest coś nie tak? Z pozoru może wyglądać całkiem normalnie, jego zachowanie również nie musi odbiegać od normy, ale jednak nikt nie ma ochoty z nim obcować... Czy to sprawka tej fryzury? A może zamiłowania do rzeźbienia kapusty z mydła? Wszyscy unikają naczelnego dziwaka, postać może stać się wręcz obiektem żartów i plotek, a w przypadku uczniów - kozłem ofiarnym.
(Esencja Markiza, aż szkoda, że nie było tego wcześniej XD)
Nazwa słabości: Mściciel
Charakterystyka: Wystarczyło jedno wydarzenie z przeszłości, żeby całkowicie zmienić życie postaci. Na co dzień może funkcjonować całkiem normalnie, lecz z tyłu głowy wciąż analizuje każdą sytuację w kontekście swojej nowej misji - poszukiwania zemsty. Obsesyjne myśli, powracające koszmary, nieustannie rodzące się podejrzenia... Mściciel nie uwolni się od cierpienia, dopóki jego subiektywnej sprawiedliwości nie stanie się zadość.
Nazwa słabości: Król/królowa dram
Charakterystyka: Ptaszek ze zranionym skrzydełkiem, krzywe spojrzenie sympatii, umierające z głodu dzieci w Afryce... Większy czy mniejszy problem - król i królowa dram zawsze znajdą zostaną zalani przez falę silnych emocji. Mogą starać się je ukrywać i przeżywać w samotności, lecz utrudni to powrót do teraźniejszości.
Nazwa słabości: Naparzator
Charakterystyka: Postać, która nie stroni od uzewnętrzniania się w sposób fizyczny. Stosunkowo łatwo go sprowokować. Wybuch gniewu może opierać się na przemocy słownej lub rzuceniu zaklęcia, lecz u Naparzatora kończy się to najczęściej pobudzeniem całego ciała, co nierzadko ma smutne skutki (jednak czary śmigają w powietrzu szybciej niż pięść w stronę nosa).
Nazwa słabości: Kameleon
Charakterystyka: Możesz być kim chcesz z Barbie Girl... ale samemu lepiej nie próbuj. Kameleon jest postacią, która ma problemy z własną tożsamością. Nie potrafi się odnaleźć w życiu na dłużej, często zmienia styl i znajomych, do których zawsze stara się upodobnić.
Nazwa słabości: Ślimaczy alergik
Charakterystyka: Czarodzieje chorują rzadziej od Mugoli, ale jak już to z przytupem. Alergia u nich również występuje, dotyczy jednej lub kilku magicznych substancji, zaś jej objawy są następujące: duża ilość ślimaczego śluzu z nosa, podczas kichania rży się jak koń, zaś w przypadku kontaktu z bodźcem na skórze mogą pojawić się swędzące bąble połyskujące niczym wnętrze muszli.
Nazwa słabości: Typ niepokorny
Charakterystyka: Postać lubiła, bądź nadal lubi się buntować, jednak czasem obraca się to przeciwko niej - odruchowo zaprzecza, nawet jeśli chce się zgodzić, bądź dokonuje innych czynności godnych rebelianta, których żałuje kilka sekund później.
- Caroline Rockers
Re: Dementorowe otwarcie
Wto Maj 22, 2018 10:46 pm
Bardzo fajne słabości! Łap za nie fasole
- James Potter
Re: Dementorowe otwarcie
Pon Maj 28, 2018 9:01 pm
Znaleziony dementor:
Z kielonem
Z balonasami
Ze zmiatajką
Z bananami
Wybrana nagroda: 3PD
- Magic Lullaby
Re: Dementorowe otwarcie
Wto Cze 26, 2018 1:53 pm
OFICJALNIE ZAMYKAM!
Wszystkie PD powinny się zgadzać. Dementorzy będą usuwani na bieżąco jak tylko uda mi się je wszystkie wyłapać - sama zapomniałam, gdzie je powsadzałam. Gdyby ktoś coś widział niech pisze w temacie/na PW.
Wydaje mi się że drugi konkurs na tyle dobrze się przyjął że zrobię dla niego osobny temat i nie będzie już to forma konkursowa tylko coś, co będzie można na bieżąco, w dowolnym momencie proponować by jak najlepiej rozwijał się ten temat i jego możliwości.
Wszystkim dziękuję! Obiecuję, że to nie koniec dementorowych niespodzianek
Wszystkie PD powinny się zgadzać. Dementorzy będą usuwani na bieżąco jak tylko uda mi się je wszystkie wyłapać - sama zapomniałam, gdzie je powsadzałam. Gdyby ktoś coś widział niech pisze w temacie/na PW.
Wydaje mi się że drugi konkurs na tyle dobrze się przyjął że zrobię dla niego osobny temat i nie będzie już to forma konkursowa tylko coś, co będzie można na bieżąco, w dowolnym momencie proponować by jak najlepiej rozwijał się ten temat i jego możliwości.
Wszystkim dziękuję! Obiecuję, że to nie koniec dementorowych niespodzianek
Strona 2 z 2 • 1, 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|