Share
Go down

Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci

on Wto Lut 09, 2016 5:01 pm
Imię i Nazwisko:  Felice Florence Felicis
Rok/Stanowisko: VII rok, szukająca drużyny Krukonów




Genetyka i Zdolności:
# Wężomowa- czasem zawodna
# Oklumencja- 30%
# Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych



Ilość fasolek:155




Fasolki otrzymane za:


~ Napisanie Karty Postaci ~ VII klasa = 70 fasolek
~ Zapisanie się do jakiś klubów ~ 4 x 5 = 20 fasolek
Kluby:
# Klub Prostej Kreski
dla osób uzdolnionych plastycznie, tworzących wszelkiego rodzaju dzieła sztuki za pomocą różnych... przyrządów, takich, jak choćby ołówek czy różdżka.
# Klub Pojedynków
stworzył go Albus Dumbledore w celu pokazania uczniom, jak należy się bronić przed czarną magią i przede wszystkim przed Śmierciożercami. Klub też ma za zadanie pokazanie różnych technik rzucania zaklęć, obrony przed nimi i unikaniu takich, których nie da się odbić żadnym innym zaklęciem.
# Kółko Korepetycji
lepsi uczniowie pomagają tym gorszym, czerpiąc z tego materialne zyski. Za kilka galeonów zdobędziesz wypracowanie na ocenę Wybitną, albo nauczysz się warzyć dany eliksir i opanujesz jakieś zaklęcie, którego nie potrafisz nawet poprawnie wymówić.
# Klub Magii Nut
dla wszystkich młodych czarodziejów, którzy kochają muzykę i ją tworzą. Gwarantowana świetna atmosfera i prawdziwa magia płynąca wprost z nut. Bo magia to nie tylko machanie różdżką, ważenie eliksirów i uczenie się formułek zaklęć na pamięć, to także muzyka!
~ Uzupełnienie karty na wiki ~ 30 fasolek
~ Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu ~ 4 fasolki

~ Branie udziału w konkursach/loteriach ~ 6 x 10 = 60 fasolek
# Loteria Luty 2016 - Stworzenie specjalnej komnaty
# Konkurs z Portretowego Szmeru V/VI
# Radiowy konkurs "magiczny sposób na przeziębienie" ~ 25 fasolek
# Loteria Kwiecień 2016 ~ 30 fasolek
# Ankieta - mecze Quidditha
# Dementorowe otwarcie
+ 140 za 14 atutów/slabości punktowanych po 10 fasoli za sztukę

~ Wymyślenie zaklęcia lub eliksiru 2 x 10 = 20 fasolek
#Latebra
#Movere

~ Aktywny udział w zajęciach
# Transmutacja ~ 18 fasolek
# Zaklęcia i Uroki ~ 19 fasolek

~ Odrobienie zadań domowych (Nędzny-3, Zadowalający-5, Powyżej Oczekiwań-7, Wybitny-12)
# Krótka notatka na temat trzynastego znaku zodiaku ~ Nędzny = 3 fasolki

~ Prowadzenie dziennika/pamiętnika, lub pisanie sów
# Notatnik ~ 42 fasolek
# Listy ~ 1 fasolka

~ Od Arthura Oldmana za pomoc na fabule, forum i poza nim ~ 106 fasolek

~ Sesje długie: 4 x 20 = 80 fasolek
Sesje długie:
# 10 maja 1978 roku (popołudnie) Maggie Sulivan (pierwsze spotkanie, nauka Repleo)
# 12 maja 1978 roku (popołudnie) Pokój Życzeń, Natalie Dark (pojedynek)
# 13 maja 1978 roku (po zajęciach) Biblioteka, Ezechiel Yaxley
# 20 maja 1978 roku (pod wieczór) Dormitorium dziewcząt z VII roku, wieża Ravenclawu, Susanne (nauka Duuli)

~ Sesje krótkie: 16 x 10 = 160 fasolek
Sesje krótkie:
# 10 maja 1978 roku (przed południem) Natalie Dark, biblioteka (pierwsze spotkanie)
# 10 maja 1978 roku (wieczór) Maggie Sulivan, Pokój Wspólny Krukonów (list do Irytka)
# 11 maja 1978 roku (przed śniadaniem) Natalie Dark, wejście do wielkiej sali (fotografia)
# 11 maja 1978 roku (po śniadaniu) Nathalie Powell
# X (po lekcjach) Natalie Dark, jezioro (nauka Avifors i Finite)
# 11 maja 1978 roku (pora obiadowa)  Irytek, Wejście do Wielkiej Sali (przekazanie listu)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie) Korytarz na IV piętrze, Jasper Larsson (pierwsze spotkanie)
# 11 maja 1978 roku  (po obiedzie 2)  Korytarz na IV piętrze, Maggie Sulivan (origami)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie 3)  biblioteka, Maggie Sulivan (umiejętności duchów)
# 11 maja 1978 roku (po obiedzie 4) Maggie Sulivan, PW Krukonów (nauka)
# 12 maja 1978 roku (tuż po ciszy nocnej) Sala Wejściowa, Natalie Dark (przed spacerem)
# 12 maja 1978 roku (tuż po ciszy nocnej 2) Natalie Dark, Stary Dąb (zbieranie kwiatków)
# 12 maja 1978 roku (przed śniadaniem) Sala Wejściowa, Natalie Dark (paskudny nastrój)
# 13 maja 1978 roku (popołudnie) Stara klasa OPCM, Prudence Grisham (nauka Finite)
# 20 maja 1978 roku (po lekcjach) Biblioteka, Natalie Dark (powtarzanie eliksirów)
# 20 maja 1978 roku (popołudnie) Zaułek między regałami, Susanne

NIEZAKOŃCZONE:

# 25 maja 1978 roku Esmeralda Moore, lochy
# 27 maja 1978 roku Bertram Smith, huśtawka




Fasolki zabrane za:

$ Zaklęcia (54) ~ 378 fasolek

$ Dla Natalie za pomoc ~ 30 fasolek

$ Specjalizacja z Zaklęć Użytkowych ~ 250 fasolek

$ [url=http://magiclullaby.forumpl.net/t2741p30-zaryzykujesz-badz-krolem-albo-glupcem#44889]Za to że nie jestem głupcem![\url] ~15 fasolek



Ostatnio zmieniony przez Felice Felicis dnia Nie Kwi 29, 2018 11:54 pm, w całości zmieniany 55 razy

Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci

on Sob Lut 13, 2016 10:07 pm
Chronologiczny spis sesji:

10 maja 1978 roku

X (przed południem) Natalie Dark, biblioteka (pierwsze spotkanie)
X (popołudnie) Maggie Sulivan, mała sala (pierwsze spotkanie, nauka Repleo)
X (wieczór) Maggie Sulivan, Pokój Wspólny Krukonów (list do Irytka)

11 maja 1978 roku

X (przed śniadaniem) Natalie Dark, wejście do wielkiej sali (fotografia)
X (po śniadaniu) Nathalie Powell
X (po lekcjach) Natalie Dark, jezioro (nauka Avifors i Finite)
X(pora obiadowa)  Irytek, Wejście do Wielkiej Sali (przekazanie listu)
X (po obiedzie) Korytarz na IV piętrze, Jasper Larsson (pierwsze spotkanie)
X (po obiedzie 2)  Korytarz na IV piętrze, Maggie Sulivan (origami)
X (po obiedzie 3)  biblioteka, Maggie Sulivan (umiejętności duchów)
X (po obiedzie 4) Maggie Sulivan, PW Krukonów (nauka)

12 maja 1978 roku

X (tuż po ciszy nocnej) Sala Wejściowa, Natalie Dark (przed spacerem)
X (tuż po ciszy nocnej 2) Natalie Dark, Stary Dąb (zbieranie kwiatków)
X (przed śniadaniem) Sala Wejściowa, Natalie Dark (paskudny nastrój)
X (popołudnie) Pokój Życzeń, Natalie Dark (pojedynek)

13 maja 1978 roku

X (po zajęciach) Biblioteka, Ezechiel Yaxley
X (popołudnie) Stara klasa OPCM, Prudence Grisham (nauka Finite)

20 maja 1978 roku


X (po lekcjach) Biblioteka, Natalie Dark (powtarzanie eliksirów)
X (popołudnie) Zaułek między regałami, Susanne
X (pod wieczór) Dormitorium dziewcząt z VII roku, wieża Ravenclawu, Susanne (nauka Duuli)


Ostatnio zmieniony przez Felice Felicis dnia Nie Lut 21, 2016 1:24 pm, w całości zmieniany 5 razy

Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci

on Czw Maj 26, 2016 10:32 am
Oceny z egzaminów:
Brak

Opanowane zaklęcia:

ZAKLĘCIA TRANSMUTACYJNE

* Bąblogłowy - Zaklęcie, którego zadaniem jest stworzenie dużego bąbla wypełnionego powietrzem wokół głowy.

* Engorgio - Zaklęcie powiększające dane przedmioty.

* Evanesco -  zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.

* Reducio - Zaklęcie pomniejszające dane przedmioty. Może działać także jako przeciwzaklęcie zaklęcia żarłoczności, powodując przywrócenie pierwotnego rozmiaru danego przedmiotu.

* Reparifarge — zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.

* Repleo - zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.

ZAKLĘCIA UŻYTKOWE

* Aquamenti - Zaklęcie wyczarowujące strumień jasnej, czystej wody wydobywającej się z różdżki.

* Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.

* Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.

* Depulso - Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.

* Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.

* Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).

* Finite Icantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

* Glacius -  Zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.

* Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.

* Lumos Maxima - Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.

* Mobilicorpus - Zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.

* Nox Maxima - Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.

* Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty

* Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.

ZAKLĘCIA OFENSYWNE

* Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.

* Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.

* Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.

* Entomorphis - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.

ZAKLĘCIA DEFENSYWNE

* Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.

* Immobulus - Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).

* Protego - Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.

ZAKLĘCIA UZDRAWIAJĄCE

* Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.

* Episkey -  Zaklęcie uzdrawiające małe uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.

* Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
______________________________________________________________________
Opanowane eliksiry:
brak

Oceny z egzaminów:
brak

Wymyślone eliksiry:
brak

Wymyślone zaklęcia:

* Latebra - zaklęcie ukrywające
Latebra - zaklęcie ukrywające:
zaklęcie rzucone na płaską powierzchnię (typu pergamin, ściana) tworzy w niej małą skrytkę, do której można schować niewielki przedmiot (np. naczynie, list, biżuterię). Powierzchnia staje się czymś na kształt portalu do niematerialnej skrytki. Po schowaniu przedmiotu należy przyłożyć do powierzchni różdżkę i wymówić słowo, które stanie się hasłem umożliwiającym dostęp do kryjówki. Objętość zaczarowanego obszaru się zbytnio nie zmienia. Na zaczarowanej powierzchni tworzy się obraz bardzo podobny do ukrytego przedmiotu, którego rodzaj zależny jest od rodzaju powierzchni (np. na pergaminie tworzy się rysunek, na murze rzeźba) i jeśli to, co zostało schowane posiada jakiś zapach, unosi się on delikatnie w okolicach zaklętej przestrzeni. Żeby opróżnić skrytkę należy stuknąć różdżką w symbol ukrytego przedmiotu. Jeśli robi się to różdżką, którą zostało rzucone zaklęcie, wtedy skrytka się otwiera, jeżeli zaś jest to inna różdżka, przy stuknięciu w symbol należy wypowiedzieć hasło.
Przeciwzaklęcie: skrytkę można ujawnić, otworzyć i opróżnić za pomocą silnego zaklęcia otwierającego, takiego jak Zurmenclose (Alohomora nie zadziała), lub za pomocą hasła udostępnionego przez osobę tworzącą skrytkę.
Czas działania: dopóki skrytka nie zostanie opróżniona.

Opanowane zaklęcia:

Alohomora

Tarantellegra

Periculum

Spongify

Skurge

Rictusempra

Locomotor

Chłoszczyść

Relashio

Deprimo

Ventus

Bombarda

Carpe Retractum

Ascendio

Impervius

Ayean

Vermordere

Silencio

Specjalis Revelio

Sonorus

Wskaż mi

Billowio

Skarpineo

Aqua Eructo

Ebublio

Meteolojinx Recanto

Magicus Extremos

Wzmocnienie

Targeo

Reparifarge

Colloportus

Incendio

Wingardium Leviosa

Reparo

Finite Icantatem

Diffindo

Glacius

Accio

Mobilicorpus

Episkey

Aquamenti

Bąblogłowy

Reducio

Engorgio

Lumos Maxima

Nox Maxima

Expelliarmus

Drętwota

Enervate

Immobulus

Riddiculus

Depulso

Protego

Entomorphis


Evanesco Zaklęcie jest dość mocne. Na pewno będziesz mogła używać je na nieco bardziej zaawansowanych stworzeniach niż ślimaki, ale też bez większych szaleństw.


Opanowane eliksiry:
Brak

Wymyślone zaklęcia:

# Latebra
Działanie: zaklęcie rzucone na płaską powierzchnię (typu pergamin, ściana) tworzy w niej małą skrytkę, do której można schować niewielki przedmiot (np. naczynie, list, biżuterię). Powierzchnia staje się czymś na kształt portalu do niematerialnej skrytki. Po schowaniu przedmiotu należy przyłożyć do powierzchni różdżkę i wymówić słowo, które stanie się hasłem umożliwiającym dostęp do kryjówki. Objętość zaczarowanego obszaru się zbytnio nie zmienia. Na zaczarowanej powierzchni tworzy się obraz bardzo podobny do ukrytego przedmiotu, którego rodzaj zależny jest od rodzaju powierzchni (np. na pergaminie tworzy się rysunek, na murze rzeźba) i jeśli to, co zostało schowane posiada jakiś zapach, unosi się on delikatnie w okolicach zaklętej przestrzeni. Żeby opróżnić skrytkę należy stuknąć różdżką w symbol ukrytego przedmiotu. Jeśli robi się to różdżką, którą zostało rzucone zaklęcie, wtedy skrytka się otwiera, jeżeli zaś jest to inna różdżka, przy stuknięciu w symbol należy wypowiedzieć hasło.
Przeciwzaklęcie: skrytkę można ujawnić, otworzyć i opróżnić za pomocą silnego zaklęcia otwierającego, takiego jak Zurmenclose (Alohomora nie zadziała), lub za pomocą hasła udostępnionego przez osobę tworzącą skrytkę.
Czas działania: dopóki skrytka nie zostanie opróżniona.


Wymyślone eliksiry:
Brak


Ostatnio zmieniony przez Felice Felicis dnia Czw Maj 26, 2016 1:17 pm, w całości zmieniany 7 razy

Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci

on Czw Maj 26, 2016 10:33 am
Punkty Doświadczenia: 112 PD
Postać uczennicy +100PD
Pojedynek z Natalie Dark w Pokoju Życzeń +8PD
Lekcja Transmutacji +2PD
Lekcja Zaklęć i Uroków +2PD

Punkty dla Domu:
Lekcja Transmutacji +7pkt
Lekcja Zaklęć i Uroków +5pkt

Nagrody:

# Skrzynka która chroniona jest specjalnymi zaklęciami, które przestają działać dopiero po kilku latach i ciężko je złamać. Fel może tam trzymać tylko jeden, najważniejszy dla niej przedmiot. Nikt za wyjątkiem niej tej skrzyneczki nie otworzy, no chyba że wpadnie ona w ręce jakiegoś doświadczonego złodzieja lub też łamacza klątw.
Sponsored content

Re: Felice Florence Felicis ~Rozwój Postaci

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach