Share
Go down

Pamela Winston

on Czw Lip 14, 2016 10:27 pm
Imię i Nazwisko: Pamela Winston
Rok/Stanowisko: V rok
Genetyka i Zdolności:
- specjalizacja z latania na miotle

Ilość fasolek: 205

Fasolki otrzymane za:
- 5 lat nauki [50]
- zrobienie mugolaka [3]
- poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu [4]
- ładna karta [10]
- sesja z Bertem w pokoju Gryfonów [10]
- sesja z Bertem na błoniach [10]
- zajęcia wróżbiarstwa [10]
- udział w loterii lipcowej [10]
- dwa artykuły [18]
- listy do redakcji [5]
- zajęcia eliksirów [15]
- zajęcia zielarstwa [20]
- uzupełnienie karty na wiki [30]
- sesja z Tomasem przy żywopłocie [10]
- sesja z Tomasem na szczycie wieży Gryffindoru [10]
- pomoc udzielona Alciakowi przy avku [20]
- opinia na stronach o pbf'ach [15]
- wykonanie miniwyzwania sierpniowego [10]
- pojedyncza fasolka rzucona przez Ce na gg [o smaku zgniłego jaja]
- szlaban na boisku [15]
- zapisanie się do klubu pojedynków [5]
- udział w loterii wrześniowej [10]
- zajęcia ONMS [18]
- sesja w Skrzydle Szpitalnym [10]
- sesja z Davidem na strychu
- wykonanie miniwyzwania wrześniowego [10]
- opis rozgrywki na Dniach Kariery [5]
- pomoc na forum [100]
- trzecie urodziny ML [40]
- sesja z Tomasem przy huśtawce na drzewie [10]
- sesja z Tomasem na obrzeżach [20]
- udział w dniach kariery [30]
- udział w loterii październikowej [10]
- nagroda z loterii październikowej [40]
- sesja z Alice przy fontannie
- pomoc przy egzaminach [60]
- udział w świątecznej loterii [15]
- wygrana w plebiscycie [50]
- udział w loterii styczniowej [10]
- event przy Wierzbie Bijącej [10]
- podsumowanie roku [30]
- czekoladowy zając, bo zmiany [50]
- zajęcia z zaklęć [15]
- zajęcia z ONMS [20]


Fasolki zabrane za:
- zaklęcie Epoximise [20]
- specjalizacja [250]
- siedem zaklęć [55]
- dziewiętnaście zaklęć [152]
- jedenaście zaklęć [83]
- dziesięć punktów doświadczenia [78]


Opanowane zaklęcia:
[3 darmowe zaklęcia z nauki w Hogwarcie - nagroda w loterii]
[możliwość wzmocnienia jednego z zaklęć - do wykorzystania]
[2 darmowe zaklęcia z III roku - nagroda w loterii]

- Alohomora [U] [V]
- Baubillious [T] [VII]
- Billowio [T] [V]
- Bombarda [U] [V]
- Cameleo [OCH] [VII]
- Cantis [U] [VI]
- Caught [T] [IV]
- Carpe Retractum [U] [V]
- Colloshoo [D] [IV]
- Confringo [O] [VI]
- Confundus [D] [V]
- Deprimo [U] [V]
- Diffindo [U] [V]
- Drętwota [O] [VI]
- Duro [T] [VI]
- Engorgio [T] [V]
- Entomorphis [O] [VI]
- Epoximise [T] [IV]
- Expelliarmus [D] [VII]
- Finite Icantatem [U] [VIII]
- Flipendo [U] [VI]
- Fumos [D] [V]
- Furnus [D] [VI]
- Glacius [U] [V]
- Humering [T] [X]
- Immobulus [D] [VII]
- Incarcerous [O] [VII]
- Incendio [U] [V]
- Locomotor Wibbly [D] [IV]
- Lumos [U] [IV]
- Mimblewimble [D] [V]
- Orchideus [T] [IV]
- Periculum [U] [IV]
- Piscifors [T] [V]
- Protego [D] [IV]
- Pullus [T] [V]
- Reducio [T] [V]
- Reducto [U] [VI]
- Relashio [U] [VI]
- Rictusempra [O] [V]
- Steleus [O] [V]
- Tarantellegra [U] [V]
- Ventus [U] [VII]

Opis zaklęć:

Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie
Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy
Billowio - zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo
Bombarda - zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty
Cameleo - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko
Cantis - zaklęcie sprawiające, że obrany cel zaczyna śpiewać. Jeśli jest nim przedmiot bądź posąg, to nuci on cały czas, w przypadku człowieka muzyka wydobywa się z jego ust, gdy ten chce coś powiedzieć
Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty, które zamykają przeciwnika w łańcuchach, nie pozwalając się mu poruszyć
Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie)
Colloshoo - zaklęcie przyklejające buty do podłoża
Confringo - zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
Confundus - zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego
Deprimo - zaklęcie, które tworzy dziurę w różnych rzeczach, między innymi w drewnie
Diffindo - zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury
Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów
Duro - zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień
Engorgio - zaklęcie powiększające dane przedmioty
Entomorphis - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada
Epoximise - zaklęcie, które łączy dwa obiekty razem
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem
Finite Icantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy
Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów
Fumos - z jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej
Furnus - zaklęcie, które pokrywa ofiarę futrem
Glacius - zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry
Humering - zaklęcie zmienia wybranego człowieka w jakieś zwierzę, które wyobrazi sobie dany czarodziej. Musi on się jednak mocno skoncentrować na swoim celu i być pewnym wyboru zwierzęcia
Immobulus - spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada)
Incarcerous - urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki pędów krępujących ofiarę i ją duszą
Incendio - zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień
Locomotor Wibbly - czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta
Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów
Mimblewimble - zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia
Orchideus - zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż
Periculum - zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg
Piscifors - polega na przemienieniu danego obiektu w rybę. Nie trwa to jednak długo i ryba nie jest jadalna, jeśli zaklęcia nie używa zaawansowany adept Transmutacji
Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi
Pullus - zaklęcie przemieniające cel w gęś. Źle rzucone może sprawić, że czarodziej, który próbował je rzucić sam zamienia się w gęś
Reducio - zaklęcie pomniejszające dane przedmioty. Może działać także jako przeciwzaklęcie zaklęcia żarłoczności, powodując przywrócenie pierwotnego rozmiaru danego przedmiotu
Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi)
Relashio - zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby
Rictusempra - nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia
Steleus - zaklęcie, które powoduje, że przeciwnik kicha przez pewien czas. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika.
Tarantellegra - zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg
Ventus - przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.


Opanowane eliksiry: --

Oceny z egzaminów: --

Wymyślone eliksiry: --
Wymyślone zaklęcia: --
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach