Go down
Liv Mendez
Oczekujący
Liv Mendez

Liv Empty Liv

Sob Paź 25, 2014 9:07 pm
Imie i nazwisko: Liv Mendez
Rok/Stanowisko: VI
Genetyka i Zdolności:


Ilość fasolek: 15

Fasolki otrzymane za:
- Napisanie Karty Postaci (VI) - 60 fasolek
- Zapisanie do Klubu Magii Nut - 5 fasolek
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pół w profilu - 4 fasolki
- Udzielanie się w grach i zabawach forumowych - 2 fasolki
- Aktywne granie na fabule:
~(10.11.2014) sesja Kim Miracle i Kyohei Takano - 9 postów - 10 fasolek
~(29.11.2015) szlaban u Filcha - 7 postów - 10 fasolek
~(22.11.2014) sesja Elizabeth Cook - 7 postów - 10 fasolek
~(11.12.2014) sesja Regulus Black - 8 postów - 10 fasolek
~(18.12.2014) sesja Kyohei Takano - 10 postów - 10 fasolek
~(21.12.2014) sesja Annabelle Grardener- 9 postów - 10 fasolek
~(03.01.2015) sesja Aleksandra Grace - 12 postów - 20 fasolek
~(02.02.2015) sesja w Dormitorium - 6 postów - 10 fasolek
~(18.01.2015) wypad do Hogsmeade - 7 postów - 10 fasolek
~(29.05.2015) sesja Sahir Nailah - 12 postów - 20 fasolek
~(25.06.2015) sesja Sahir Nailah - 10 postów - 10 fasolek
~ (Pogrzeb) sesja przy Starym Dębie - 10 fasolek
~ Spotkanie Klubu Magii Nut - 10 fasolek
~ Sesja przy stole Gryfonów - 10 fasolek
~ (29.12.2015)sesja Giotto Nero - 7 postów - 10 fasolek
~ (01.11.2016)sesja Caroline Rokers - 7 postów - 10 fasolek
~ sesja Sahir Nailah
- Uzupełnienie karty postaci na Wiki - 30 fasolek
- Loteria Listopadowa - 50 fasolek
- Udział w lekcji - 85 fasolek
- Praca domowa z Historii Magii - "Zakończenie buntu Olbrzymów na terenie Alp, po stronie francuskiej" (Wybitny) - 12 fasolek
- Praca domowa z Transmutacji - "Wampiry, wilkołaki i reszta istot poddanych transmutacji" (Zadowalający) - 5 fasolek
- Praca domowa z Eliksirów - "Eliksir Euforii" (Mocno Zadowalający) - 5 fasolek
- Praca domowa z Historii Magii - "Moje spojrzenie na sprawę powstań" (Powyżej Oczekiwań) - 7 fasolek
- Udział w Bajce 'Alicja w Krainie Czarów' - 60 fasolek
- Wpis do pamiętnika - 5 fasolka

Fasolki zabrane za:
- Zaklęcia z niższego roku - 231 fasolek
- Zaklęcia z mojego roku - 150 fasolki
- Eliksiry z roku niżej - 54 fasolki
- Eliksiry z mojego roku - 60 fasolki

Opanowane zaklęcia:

Zaklęcia Transmutacyjne:
- Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
- Austteo - zaklęcie  zamieniające pluszaka w krzesło.
- Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
- Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
- Billowio - zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
- Evanesco - zaklęcie powodujące znikanie.
- Geminio - zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów.
- Homorphus - zaklęcie, które sprawia, że animag staje się z powrotem człowiekiem.
- Mimetes Vulnus - ulepszone zaklęcie maskujące, które upodobania wskazany fragment zranionej skóry do nienaruszonej faktury reszty, jaka znajduje się naokoło. Zaklęcie jest o tyle mocne, że poza ukrywaniem siniaków, krwiaków, otarć, ran ciętych i innych temu podobnych, zasłania także opatrunek, jakim takowe mogą być zabezpieczone do stopnia w którym nawet dotykając danego miejsca nie jest się w stanie wyczuć różnicy.
- Oppungo - zaklęcie to powoduje pojawienie się stada złotych ptaszków.
- Tarantellegra - zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.

Zaklęcia Użytkowe:
- Aquamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
- Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
- Accio - zaklęcie przywołujące.
- Alohomora - zaklęcie otwierające.
- Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi. Przeciwzaklęcie: Alohomora.
- Diffindo - zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp.
- Finite -zaklęcie kończące.
- Finite Incantatem - zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
- Homenum Revelio - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu.
- Incendio -  zapala ogień (np. w kominku).
- Inflatus - zaklęcie do nadmuchiwania magicznych stworzeń.
- Locomotor - proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
- Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
- Lumos Maxima - ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
- Mobilicorpus - zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw woli tego człowieka.
- Nox - przeciwzaklecie do Lumos.
- Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
- Reparo - zaklęcie naprawiające.
- Ventus - przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
- Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.

Zaklęcia Czarnomagiczne:
- Slugulus Eructo -  zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.

Zaklęcia Obronne:
- Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
- Expecto Patronum - jest zaklęciem ochronnym, używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami. Wyczarowany patronus może także służyć jako kurier, gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość - dotyczy to jednak wyłącznie członków Zakonu Feniksa. Przez niektórych jest też zaliczany do zaklęć białomagicznych ze względu na swój charakter.

Zaklęcia Ofensywne:
- Confringo -  zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
- Confundus - zaklęcie, za którego pomocą można kogoś zmylić lub wprowadzić w błąd.
- Desmaio - zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.
- Drętwota - zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała. Przeciwzaklęcie: Enervate / Renervate.
- Everte Stati - zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
- Expulso - zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
- Locomotor Mortis - zaklęcie zwierające nogi.
- Mimble wimble - nazywane inaczej Czarem Związanego Języka; sprawia, że przeciwnik nie może poprawnie rzucać zaklęć.
- Upiorogacek - zaklęcie niewerbalne wywołujące lęk i strach, wynalezione przez autorkę Księgi Czarów Mirandę Goshawk.
- Perfictus Totalus - zaklęcie paraliżujące.

Zaklęcia Defensywne:
- Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
- Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
- Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.


Zaklęcia Uzdrawiające:
- Episkey - zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.


Opanowane eliksiry:

Eliksiry Transmutacyjne:
- Eliksir Zwinności - ten eliksir pomaga w wypadku niskiej sprawności fizycznej. Może jednak również sprawić, że osoba zażywająca ten eliksir będzie jak z gumy i nie będzie w stanie się poruszać.  
- Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.

Eliksiry Mentalne:
-  Eliksir Czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
- Eliksir Euforii - eliksir, który powoduje przypływ energii.
-  Eliksir Kefalisto - eliksir, który niweluje zaklęcia czarnomagiczne mające wpływ bezpośrednio na nerwy, czy też sam umysł (takie jak Ekrixi Nomizo) – podany odpowiednio szybko jest w stanie odbudować uszkodzone neurony, układ nerwowy.

- Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie.
- Eliksir Spokoju - eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.
- Eliksir Zapomnienia.

Eliksiry Zdrowotne:
- Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany.
- Szkiele-Wzro - eliksir, który powoduje odrastanie utraconych kości oraz wspomaga ich zrastanie.

Eliksiry Ochronne:

Eliksiry Miłosne:
- Eliksir Amortencja - najsilniejszy eliksir miłosny na świecie. Nie wzbudza prawdziwej miłości, powoduje jedynie silne zadurzenie albo obsesję.


Eliksiry Klasyczne:
- Eliksir Prawdy - słabsza i łatwiejsza do sporządzenia wersja Veritaserum.
- Eliksir Zapomnienia - jedna kropelka tego eliksiru potrafi sprawić, że zapomina się o wszystkim, co wydarzyło się ówczesnego dnia. Im większa ilość, tym więcej rzeczy się zapomina.
-  Wywar Dla Spetryfikowanych - ożywia osoby, które zostały spetryfikowane przez stworzenie lub zaklęcie.



Oceny z egzaminów:

Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach