Go down
Ezechiel Yaxley
Oczekujący
Ezechiel Yaxley

Ezechiel Yaxley Empty Ezechiel Yaxley

Nie Lis 01, 2015 10:22 pm
Imię i Nazwisko:  Ezechiel Yaxley
Rok/Stanowisko: Bibliotekarz w Hogwarcie
Genetyka i Zdolności: Czarowanie niewerbalne.
Specjalizacja z zaklęć białomagicznych.

Ilość fasolek:128

Fasolki otrzymane za:
- 85 - Karta postaci
- 10 - za historię
- 14 - postać męska i dorosła
- 4 - za uzupełnienie profilu
- 6 - członek Zakonu Feniksa
- 30 - uzupełnienie wiki
- 40 - wykonywanie swojej pracy
- 10 - Biblioteka. Kelly McCarthy
- 20 - Biblioteka. Felice Felicis
- 14 za super życzonka dla Rudolfa
- 25 - Derwisz i Banges/event w Hogs
- 0 - Łóżka. Alice Hughes
- 10 - Pokój nauczycielski. Zebranie
- 20 - Mały zakątek między regałami. Alice Hughes
- 10 - Biblioteka. Pani Pince
- 10 - Wyzwanie lipcowe. Posprzątaj regał po zamknięciu biblioteki z Panią Pince.
- 5 - Plotka do gazetki.
- 15 - wyzwanie sierpniowe.
- 40 - Urodziny ML
- 10 - Biblioteka. Alice Hughes
- 20 - Nieużywane skrzydło. Alice Hughes

Fasolki zabrane za:
- 15 za zaklęcie Expelliarmus
- 250 - specjalizacja z zaklęć białomagicznych

Inne:
- Pokrowiec ze skóry trolla - Wizyta w katakumbach
- Zaczarowane Brzękadła - Urodziny ML

Opanowane zaklęcia: 31

Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.

Albedo -  ciało zostaje otoczone białą poświatą, która wzmacnia wolę walki i chęć życia obdarzonego aurą. Chroni również przed zaklęciami umysłu, wyjątkiem jest Legilimens.
Czas działania: kilka dni (około 5 sesji).
I stopień trudności

Alepou - białomagiczne zaklęcie, które zamienia ogniki zaklęcia Lefko Floga (czar defensywny) w stworzenie (zwierze przybiera postać taką samą jak patronus), które następnie atakuje przeciwnika – pozostawia po zetknięciu ze skórą poparzenia, jego ostre światło razi. Jest zaklęciem dekoncentrującym.
Czas działania: znika odwołany przez maga lub w przypadku rozproszenia czarującego przez inny czar.
II stopień trudności

Anthisi Fotia - przed czarodziejem pojawia się wysoka, potężna fala ognia, która sunie przez parę metrów, zanim opadnie i rozpryśnie się – jednak to, co podpaliła po drodze, nadal się pali.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie albo po minięciu dziesięciu minut (2 posty).

Arnoumai -  prowadzi do negacji czarnomagicznego zaklęcia (włącznie z zaklęciami niewybaczalnymi, nie działa na Avadę). Czar ten rzucić można na osobę potraktowaną czarnomagicznym zaklęciem lub też na dany obszar, na którym takowe zostało użyte, działa oczyszczająco. Czyli, przykładowo, jest w stanie przerwać klątwę Cruciatusa lub ugasić ognie Szatańskiej Pożogi. Niezwykle trudne, stare zaklęcie i jest bardzo męczące, zwłaszcza dla niewprawnych magów - jednokrotne użycie potrafi zmniejszyć energię czarodzieja o połowę. Uwaga! Ten czar nie jest tarczą! Nie można rzucić go na samego siebie.
Czas działania: kilka minut (1-2 posty).
III stopień trudności

Arresto Momentum - zaklęcie, które spowalnia lub zatrzymuje ruch obiektu.
Czas działania: przez jakiś czas (od 2 do 4 postów).

Cameleo - zaklęcie maskujące czarodzieja. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko. Odkameleonowanie daje uczucie spływania po głowie gorącej wody.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.

Confringo -  zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.

Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Czas działania: przez kilkanaście minut (2 posty).

Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).

Enervate - zaklęcie przywracające przytomność.

Expecto Patronum - jest zaklęciem obronnym, używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami. Wyczarowany patronus może także służyć jako kurier, gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość - dotyczy to jednak wyłącznie członków Zakonu Feniksa.
Postać: niedźwiedź
Czas działania: w zależności od czarodzieja.

Expelliarmus -  zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.

Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.

Incarcerous - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo ofiara nie zostanie uduszona.

Lefko Floga - białomagiczne zaklęcie, które powoduje pojawienie się w powietrzu na kole pierścienia, sześciu białych ogników wokół czarodzieja, które czynią go niewidzialnym dla czarnomagicznych istot takich jak Dementorzy, Inferiusy, Zombie, itd., dopóki nie wykona gwałtowniejszego ruchu lub się nie przemieści. Zaklęcie może służyć również jako oświetlenie drogi – słabsze istoty czarnomagiczne, czy też drapieżniki, będą raczej stronić od tego światła, jednak nie gwarantuje ono pełnego bezpieczeństwa. Płomienie te są podstawą większości białomagicznych zaklęć.
Czas działania: około pół godziny (6-7 postów).
II stopień trudności

Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.

Nonsomni Oppus - białomagiczne zaklęcie, które w wymowie przypomina dawcę snów i mniej-więcej tak działa. Ten czar rzucony na konkretną osobę przez najbliższe kilka minut obdarza ją kawałkiem energii (ilość zależy od siły zaklęcia), jaką posiada w sobie rzucający. Niejednokrotnie może być to zaklęcie wyrywające z rąk śmierci, a przynajmniej wspomagające w walce z nią.
Czas działania: przez kilka minut (2-3 posty).
I stopień trudności

Nox - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.

Orbis - zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty).

Pax Anima - białomagiczne zaklęcie rzucane na pojedynczą osobę, za pomocą którego zmniejszane są, a nawet prowadzi do zaniku objaw stresu, strachu, nienawiści – wszystkich negatywnych emocji, rzecz jasna zaklęcie mocno jest uzależnione od tego, w kogo zostało wycelowane, jak i czystości intencji rzucającego. Nie powiedzie się, jeśli jedna ze stron będzie miała złe intencje wobec rzucającego, lub na odwrót, albo gdy któryś z nich będzie się przed nim wzbraniał.
Czas działania: przez kilka godzin (cała sesja).
II stopień trudności

Pax Anima Totalum - białomagiczne zaklęcie o działaniu obszarowym, które prowadzi do wyciszenia umysłu i uspokojenia ciała osób, które znajdują się w jego zasięgu. Nie działa na zwierzęta i bestie magiczne. Zaklęcie nie działa, jeśli osoby, na których się go używa są tego świadome i przez to świadomie opierają się jego działaniu. W przypadku świadomego zaś przyjęcia go działa o wiele mocniej i prowadzi do osiągnięcia wewnętrznego spokoju ducha i zyskania całkowitej klarowności umysłu.
Czas działania: około godziny (7-8 postów).
III stopień trudności

Petrificus Totalus - zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).

Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
Czas działania: wybrana rzecz staje się świstoklikiem tylko jednorazowo!

Protego Horribillis — najpotężniejsze współczesne zaklęcie ochronne. Potężniejszą tarczę mogą wytworzyć tylko czarodzieje władający magią starożytną. Zaklęcie wyczarowuje tarczę wokół wskazanego terenu, potrafi przetrwać większość zaklęć i uroków czarnomagicznych. Tarcza działa również odpychająco np. na Śmierciożerców.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.

Raven Claws – "Corvomorte"; czar zarówno ofensywny jak i defensywny. Wymaga dużej znajomości z dziedziny Zaklęć/OPCM. Czarodziej jest w stanie wyczarowań chmarę czarnych kruków, które będą szybowały aż do celu.
Działanie defensywne: dziesiątki ptaków utrudniają trafienie czarodzieja – działają jak swoista tarcza, znikając po trafieniu w nie zaklęciem ofensywnym/ogłuszającym.
Działanie ofensywne: każdy ptak wraz z osiągnięciem celu wybucha. Rany jakie odnosi trafiony czarodziej, przypominają obrażenia zadane zaklęciem Pelburstio, choć są o wiele mniej dotkliwe. Każde trafienie powoduje nowe rany szarpane. O ile jedno trafienie nie jest niczym spektakularnym, przyjęcie na siebie nastu takich trafień, może okazać się śmiertelne.
Czas działania: w przypadku działania defensywnego, kruki znikają po trafieniu zaklęciem ofensywnym/ogłuszającym, zaś przy działaniu ofensywnym, znikają one z powodu wybuchu, który następuje po osiągnięciu celu. Rozpływają się też same w powietrzu po dwudziestu minutach (3-4 posty).

Psifotia - białomagiczne zaklęcie, które rzuca się na Lefko Floga (zaklęcie defensywne), nadając wyczarowanym płomieniom właściwości ofensywne – każdy kolejny ognik można posłać w kierunku wroga, który wybucha, powodując oślepienie i rozległe oparzenia, w przypadku bezpośredniego odebrania ataku na siebie prowadzi do utraty świadomości. Nie jest szkodliwe wobec osób o czystych sercach.
Czas działania: dopóki ogniki nie odnajdą celu (1-2 posty).
II stopień trudności

Redactum Skullus – odwraca skutki zaklęcia Engorgio Skullus, sprawiając, że czaszka wraca do poprzedniego stanu. Może też być używane do usuwania wszelkich skutków związanych z czarami wpływającymi na głowę, nie dotyczy to jednak potężniejszych zaklęć czarnomagicznych.

Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.

Zaklęcie Jedwabnika - nie ma formułki. Zaklęcie z opóźnioną aktywacją, które rzuca się bezpośrednio na różdżkę przeciwnika – ta wraz z pierwszym rzuconym przez niego zaklęciem wybucha w dłoni. Możliwe do rzucenia jedynie przez osoby, które do perfekcji opanowały zaklęcia niewerbalne i interesujących się magią starożytną.

Opanowane eliksiry: 6
Biały Miód, Eliksir Zapomnienia, Eliksir Niewidzialności, Eliksir Wiggenowy, Kefalisto, Veritaserum

Oceny z egzaminów:
SUMy:
Astronomia: Z
Eliksiry: P
Historia magii: P
OPCM: W
Transmutacja: P
Zaklęcia: W
Zielarstwo: P

OWTMy:
Eliksiry: P
Historia Magii: P
Mugoloznawstwo: Z
ONMS: Z
OPCM: W
Transmutacja: P
Zaklęcia i Uroki: W

Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach