- Greg Avery
Greg Avery
Wto Sie 15, 2017 4:30 pm
Karta postaci
Imię i nazwisko: Grégoire Erwin Avery
Data urodzenia: 18 lutego 1677 r.
Znak zodiaku: Wodnik
Imiona i nazwiska rodziców: Raphaël Avery, Cyrielle Delacour - czarodzieje z ogromnych, wielopokoleniowych, znanych dzisiaj każdemu rodów.
Krew: Czysta jak łza
Miejsce zamieszkania: Opuszczona kamienica w Londynie
Wykształcenie: Beauxbatons ukończona z wyróżnieniem
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Mechanik, konstruktor magicznych maszyn, fizyk, astronom, magiczny wynalazca
Cechy wyglądu
Wzrost: 188 centymetrów
Waga: 86 kilogramów
Kolor włosów: Czarny
Kolor oczu: Błękitny
Budowa ciała i postura: Chudy, bardzo wysoki mężczyzna. Trochę krzywo chodzi, często się garbi, ale kiedy jest zirytowany zawsze stoi prosto i patrzy na innych z góry z wyraźną irytacją.
Znaki szczególne: Nie wyróżnia się z tłumu niczym poza wzrostem.
Preferowany ubiór: Klasycznie - koszula i czarne spodnie. Czasami marynarka i płaszcz. Nie lubi nakryć głowy, czarodziejskich szat i udziwnień. Ubiera się tak, aby nic nie krępowało jego ruchów.
Umagicznienie
Specyfikacja różdżki: Sosna, 14 cali, łuska syreny, sztywna. Brak zdobień.
Bogin: On sam. Zwykle ubrany w prostą, czarodziejską szatę. Greg widział w życiu już naprawdę wiele, ale podróże po własnym wnętrzu idą mu dość opornie i to właśnie siebie samego uważa za coś przerażającego i niezbadanego. Czuje się dziwnie nawet patrząc w lustro.
Amortencja: Cydr, stare książki, ocean.
Widok z Ain Eingarp: Odbicie lustrzane nie zmienia się prawie wcale z jednym, wyjątkowo istotnym szczegółem: Greg czyta książkę z niebanalną okładką. Pięknymi, złotymi literami na jej grzbiecie wykreślono słowa "Księga zawiera odpowiedzi na wszystkie zagadki wszechświata". Na samą myśl, że taka lektura w rzeczywistości nie istnieje, a odkrycie wszystkiego czego by chciał zajęłoby mu całe milenia odczuwa jedynie frustrację.
Zwierzę totemiczne: Małpa
Przeszłość i przyszłość
Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Mawia się, aby nie igrać z podróżami w czasie, ale skoro czarodzieje już to wiedzą... to ktoś musiał to przetestować, prawda? Gregory jest wizjonerem, szalonym wynalazcą i artystą, który widział już niejedno. Tworzy wszystko. Napędzane magią maszyny, psikusy, zmieniacze czasu. Jego domeną jest po prostu zaklinanie przedmiotów. Absolwent francuskiej szkoły, posługuje się językami: francuskim, angielskim i goblińskim, a także szczątkowo niemieckim.
Koncepcja gracza: Greg urodził się w czasach, kiedy nie istniał jeszcze Międzynarodowy Kodeks Tajności. Jego rodzina była prześladowana, a jego młodsza siostra, kochająca mugoli i zakochana w ich obyczajach została spalona na stosie za pomoc jednemu z miejscowych urzędników. Chłopak próbował ją uratować poprzez stworzenie pierwszego w historii świata zmieniacza czasu, ale okazało się, że nie da się zmienić tego wydarzenia w ten sposób, ponieważ to właśnie spalenie siostry sprawiło, że w ogóle zaczął myśleć o stworzeniu takiego wynalazku. Nie potrafiąc sobie poradzić z rzeczywistością zaczął podróżować w czasie, udoskonalając swoje mechanizmy. Najdłuższy okres czasu spędził w dwudziestoleciu międzywojennym, gdzie poparł Gellerta Grindelwalda i pomagał mu w jego planach. Niestety jego kryjówka została pewnego dnia namierzona przez Ministerstwo Magii, a nie mając innego wyjścia Greg skoczył w czasie raz jeszcze. Jego wehikuł rozpadł się, a on wylądował na bruku... wprost przed stopami Caroline Rockers. Pozbawiony swojej głównej broni próbuje zorientować się w rzeczywistości. Chciałabym w przyszłości uwolnić Grindelwalda z więzienia, budować nowe mechanizmy i zwiedzać świat. Zależy mi też na tym aby poznać na forum jakiś Averych bo lubię dramaty rodzinne. Ciekawe jak zareagują na spotkanie swojego przodka?
- Caroline Rockers
Re: Greg Avery
Sro Sie 16, 2017 1:25 pm
Witaj na Magicznej Kołysance!
Na podstawie karty przydzielam ci 5 atutów i 2 słabości.
Atuty:
- Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
- Poliglota - postać cechuje łatwość w nauce języków. Najczęściej zaczyna grę znając już jakieś, ale i w trakcie gry łatwiej się ich uczy.
- Obieżyświat - postać dużo podróżowała w swoim życiu. Nieobce są jej obce zwyczaje, ma wiele tematów do rozmów, a do tego posiada zdumiewającą umiejętność pakowania całego dobytku w jedną, poręczną torbę.
- Doktor Frankenstein - postać przejawia skłonności do niecodziennych eksperymentów. Może (choć nie musi) podpierać swoje wizje nauką, jej działania jednak często wykraczają poza ogólnie przyjęte normy społeczne i moralne
-Patrz i podziwiaj - postać tworzy wynalazki związane z interesującą ją tematyką. Dowcipne teleskopy? Garnki, które pozwalają oddychać pod wodą? Na pewno coś wykombinuje i swoją wizją zaskoczy niejednego czarodzieja.
Słabości:
- Naczelny dziwak - czy to jakaś aura, czy z nim naprawdę jest coś nie tak? Z pozoru może wyglądać całkiem normalnie, jego zachowanie również nie musi odbiegać od normy, ale jednak nikt nie ma ochoty z nim obcować... Czy to sprawka tej fryzury? A może zamiłowania do rzeźbienia kapusty z mydła? Wszyscy unikają naczelnego dziwaka, postać może stać się wręcz obiektem żartów i plotek, a w przypadku uczniów - kozłem ofiarnym.
- Mściciel - wystarczyło jedno wydarzenie z przeszłości, żeby całkowicie zmienić życie postaci. Na co dzień może funkcjonować całkiem normalnie, lecz z tyłu głowy wciąż analizuje każdą sytuację w kontekście swojej nowej misji - poszukiwania zemsty. Obsesyjne myśli, powracające koszmary, nieustannie rodzące się podejrzenia... Mściciel nie uwolni się od cierpienia, dopóki jego subiektywnej sprawiedliwości nie stanie się zadość.
Na podstawie karty przydzielam ci 5 atutów i 2 słabości.
Atuty:
- Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
- Poliglota - postać cechuje łatwość w nauce języków. Najczęściej zaczyna grę znając już jakieś, ale i w trakcie gry łatwiej się ich uczy.
- Obieżyświat - postać dużo podróżowała w swoim życiu. Nieobce są jej obce zwyczaje, ma wiele tematów do rozmów, a do tego posiada zdumiewającą umiejętność pakowania całego dobytku w jedną, poręczną torbę.
- Doktor Frankenstein - postać przejawia skłonności do niecodziennych eksperymentów. Może (choć nie musi) podpierać swoje wizje nauką, jej działania jednak często wykraczają poza ogólnie przyjęte normy społeczne i moralne
-Patrz i podziwiaj - postać tworzy wynalazki związane z interesującą ją tematyką. Dowcipne teleskopy? Garnki, które pozwalają oddychać pod wodą? Na pewno coś wykombinuje i swoją wizją zaskoczy niejednego czarodzieja.
Słabości:
- Naczelny dziwak - czy to jakaś aura, czy z nim naprawdę jest coś nie tak? Z pozoru może wyglądać całkiem normalnie, jego zachowanie również nie musi odbiegać od normy, ale jednak nikt nie ma ochoty z nim obcować... Czy to sprawka tej fryzury? A może zamiłowania do rzeźbienia kapusty z mydła? Wszyscy unikają naczelnego dziwaka, postać może stać się wręcz obiektem żartów i plotek, a w przypadku uczniów - kozłem ofiarnym.
- Mściciel - wystarczyło jedno wydarzenie z przeszłości, żeby całkowicie zmienić życie postaci. Na co dzień może funkcjonować całkiem normalnie, lecz z tyłu głowy wciąż analizuje każdą sytuację w kontekście swojej nowej misji - poszukiwania zemsty. Obsesyjne myśli, powracające koszmary, nieustannie rodzące się podejrzenia... Mściciel nie uwolni się od cierpienia, dopóki jego subiektywnej sprawiedliwości nie stanie się zadość.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach