Go down
Greg Avery
Nauka
Greg Avery

Greg Avery Empty Greg Avery

Wto Sie 15, 2017 4:30 pm

Karta postaci



Imię i nazwisko: Grégoire Erwin Avery
Data urodzenia: 18 lutego 1677 r.
Znak zodiaku: Wodnik
Imiona i nazwiska rodziców: Raphaël Avery, Cyrielle Delacour - czarodzieje z ogromnych, wielopokoleniowych, znanych dzisiaj każdemu rodów.
Krew: Czysta jak łza
Miejsce zamieszkania: Opuszczona kamienica w Londynie
Wykształcenie: Beauxbatons ukończona z wyróżnieniem
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Mechanik, konstruktor magicznych maszyn, fizyk, astronom, magiczny wynalazca


Cechy wyglądu


Wzrost: 188 centymetrów
Waga: 86 kilogramów
Kolor włosów: Czarny
Kolor oczu: Błękitny
Budowa ciała i postura: Chudy, bardzo wysoki mężczyzna. Trochę krzywo chodzi, często się garbi, ale kiedy jest zirytowany zawsze stoi prosto i patrzy na innych z góry z wyraźną irytacją.
Znaki szczególne: Nie wyróżnia się z tłumu niczym poza wzrostem.
Preferowany ubiór: Klasycznie - koszula i czarne spodnie. Czasami marynarka i płaszcz. Nie lubi nakryć głowy, czarodziejskich szat i udziwnień. Ubiera się tak, aby nic nie krępowało jego ruchów.


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: Sosna, 14 cali, łuska syreny, sztywna. Brak zdobień.
Bogin: On sam. Zwykle ubrany w prostą, czarodziejską szatę. Greg widział w życiu już naprawdę wiele, ale podróże po własnym wnętrzu idą mu dość opornie i to właśnie siebie samego uważa za coś przerażającego i niezbadanego. Czuje się dziwnie nawet patrząc w lustro.
Amortencja: Cydr, stare książki, ocean.
Widok z Ain Eingarp: Odbicie lustrzane nie zmienia się prawie wcale z jednym, wyjątkowo istotnym szczegółem: Greg czyta książkę z niebanalną okładką. Pięknymi, złotymi literami na jej grzbiecie wykreślono słowa "Księga zawiera odpowiedzi na wszystkie zagadki wszechświata". Na samą myśl, że taka lektura w rzeczywistości nie istnieje, a odkrycie wszystkiego czego by chciał zajęłoby mu całe milenia odczuwa jedynie frustrację.
Zwierzę totemiczne: Małpa


Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Mawia się, aby  nie igrać z podróżami w czasie, ale skoro czarodzieje już to wiedzą... to ktoś musiał to przetestować, prawda? Gregory jest wizjonerem, szalonym wynalazcą i artystą, który widział już niejedno. Tworzy wszystko. Napędzane magią maszyny, psikusy, zmieniacze czasu. Jego domeną jest po prostu zaklinanie przedmiotów. Absolwent francuskiej szkoły, posługuje się językami: francuskim, angielskim i goblińskim, a także szczątkowo niemieckim.

Koncepcja gracza: Greg urodził się w czasach, kiedy nie istniał jeszcze Międzynarodowy Kodeks Tajności. Jego rodzina była prześladowana, a jego młodsza siostra, kochająca mugoli i zakochana w ich obyczajach została spalona na stosie za pomoc jednemu z miejscowych urzędników. Chłopak próbował ją uratować poprzez stworzenie pierwszego w historii świata zmieniacza czasu, ale okazało się, że nie da się zmienić tego wydarzenia w ten sposób, ponieważ to właśnie spalenie siostry sprawiło, że w ogóle zaczął myśleć o stworzeniu takiego wynalazku. Nie potrafiąc sobie poradzić z rzeczywistością zaczął podróżować w czasie, udoskonalając swoje mechanizmy. Najdłuższy okres czasu spędził w dwudziestoleciu międzywojennym, gdzie poparł Gellerta Grindelwalda i pomagał mu w jego planach. Niestety jego kryjówka została pewnego dnia namierzona przez Ministerstwo Magii, a nie mając innego wyjścia Greg skoczył w czasie raz jeszcze. Jego wehikuł rozpadł się, a on wylądował na bruku... wprost przed stopami Caroline Rockers. Pozbawiony swojej głównej broni próbuje zorientować się w rzeczywistości. Chciałabym w przyszłości uwolnić Grindelwalda z więzienia, budować nowe mechanizmy i zwiedzać świat. Zależy mi też na tym aby poznać na forum jakiś Averych bo lubię dramaty rodzinne. Ciekawe jak zareagują na spotkanie swojego przodka?
Caroline Rockers
Oczekujący
Caroline Rockers

Greg Avery Empty Re: Greg Avery

Sro Sie 16, 2017 1:25 pm
Witaj na Magicznej Kołysance!
Na podstawie karty przydzielam ci 5 atutów i 2 słabości.

Atuty:
- Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
- Poliglota - postać cechuje łatwość w nauce języków. Najczęściej zaczyna grę znając już jakieś, ale i w trakcie gry łatwiej się ich uczy.
- Obieżyświat - postać dużo podróżowała w swoim życiu. Nieobce są jej obce zwyczaje, ma wiele tematów do rozmów, a do tego posiada zdumiewającą umiejętność pakowania całego dobytku w jedną, poręczną torbę.
- Doktor Frankenstein - postać przejawia skłonności do niecodziennych eksperymentów. Może (choć nie musi) podpierać swoje wizje nauką, jej działania jednak często wykraczają poza ogólnie przyjęte normy społeczne i moralne
-Patrz i podziwiaj - postać tworzy wynalazki związane z interesującą ją tematyką. Dowcipne teleskopy? Garnki, które pozwalają oddychać pod wodą? Na pewno coś wykombinuje i swoją wizją zaskoczy niejednego czarodzieja.

Słabości:
- Naczelny dziwak - czy to jakaś aura, czy z nim naprawdę jest coś nie tak? Z pozoru może wyglądać całkiem normalnie, jego zachowanie również nie musi odbiegać od normy, ale jednak nikt nie ma ochoty z nim obcować... Czy to sprawka tej fryzury? A może zamiłowania do rzeźbienia kapusty z mydła? Wszyscy unikają naczelnego dziwaka, postać może stać się wręcz obiektem żartów i plotek, a w przypadku uczniów - kozłem ofiarnym.
- Mściciel - wystarczyło jedno wydarzenie z przeszłości, żeby całkowicie zmienić życie postaci. Na co dzień może funkcjonować całkiem normalnie, lecz z tyłu głowy wciąż analizuje każdą sytuację w kontekście swojej nowej misji - poszukiwania zemsty. Obsesyjne myśli, powracające koszmary, nieustannie rodzące się podejrzenia... Mściciel nie uwolni się od cierpienia, dopóki jego subiektywnej sprawiedliwości nie stanie się zadość.



Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach