Go down
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Punkty doświadczenia Empty Punkty doświadczenia

Pią Kwi 13, 2018 3:47 pm
Punkty doświadczenia

Na kość do pojedynku mają wpływ Punkty Doświadczenia, które można przeznaczyć przede wszystkim na zakup progów w wybranej kategorii zaklęć czy eliksirów lub  na atak czy obronę fizyczną.  Progi to nic innego jak dodatkowe oczka, które dodajecie do wyrzuconej przez siebie kości. Wpływają one na możliwość rzucenia danego zaklęcia, uwarzenia danego eliksiru czy wykonania danego ataku lub obrony, oraz na jego moc.

Ilość Punktów Doświadczenia przydzielanych na start znajduje się w tym miejscu.

W razie niewiedzy jak należy rzucać kością, pomocnym może okazać się ten temat. Informacje o odczytywaniu kości w trakcie pojedynków znajdują się w systemie czarowania.


Przykład:

Załóżmy, że ktoś chciałby użyć zaklęcia Combiacro, które ma próg VIII. Kość ma 6 oczek, ale nie zawsze przecież wyrzucimy tę upragnioną cyfrę. Ktoś jednak postanawia wykupić 4 poziomy z Zaklęć Transmutacyjnych, czyli płaci 50+100+100+125 = 375 PD. No i super, teraz ma 4 dodatkowe "oczka" do swojej zwykłej kostki. Rzuca kością i trafia mu się 4. Dodaje więc do tej wyrzuconej 4 swoje 4 wykupione poziomy i wychodzi mu 8. Co to oznacza? To oznacza, że zaklęcie mu wyszło, tak jak powinno - ani słabiej, ani mocniej. Gdyby suma jego oczek wynosiła 7, Combiacro byłoby słabsze, a przy 9 zaklęcie było naprawdę super.

Cennik dotyczący zaklęć, eliksirów i ataków oraz obrony fizycznej:

Rodzaje
I
IIIIIIVVVIVIIVIII

Zaklęcia Transmutacyjne
50100100125125125150Specjalizacja

Zaklęcia Użytkowe
255075100100125125Specjalizacja

Zaklęcia Ochronne
50100100100100125150Specjalizacja

Zaklęcia Uzdrawiające
50100100100100125150Specjalizacja

Zaklęcia Defensywne
50100100125125125150Specjalizacja

Zaklęcia Ofensywne
50100100125125125150Specjalizacja

Zaklęcia Czarnomagiczne
60110120130150150175Specjalizacja

Zaklęcia Białomagiczne
60110120130150150175Specjalizacja

Magia Rytualna
70120130140150160190Specjalizacja


Rodzaje
I
IIIIIIVVVIVIIVIII

Eliksiry Transmutacyjne
50100100125125125150Specjalizacja

Eliksiry Mentalne
50100100125125125150Specjalizacja

Eliksiry Zdrowotne
50100100100100125150Specjalizacja

Eliksiry Ochronne
50100100100100125150Specjalizacja

Eliksiry Miłosne
60110120130150150175Specjalizacja

Eliksiry Klasyczne
255075100100125125Specjalizacja

Eliksiry Czarnomagiczne
60110120130150150175Specjalizacja

Eliksiry Pradawne
70120130140150160190Specjalizacja


Rodzaje
I
IIIIIIVVVIVIIVIII

Ataki Fizyczne
25505075100125150Specjalizacja

Obrona Fizyczna
25505075100125150Specjalizacja


Oprócz tego jest możliwość wymiany Punktów Doświadczenia na bardziej nietypowe dodatki do postaci. Ich spis znajduje się poniżej.


Do kupienia
Charakterystyka

Cena

Drugi Atrybut Genetyki
Dostępne tylko dla postaci, które mają wybraną umiejętność wrodzoną. 250

Trzeci Atrybut Genetyki

Dostępne tylko dla postaci, które mają wybraną umiejętność wrodzoną.
500

Event z legendarnym artefaktem w tle

Praktycznie każdy czarodziej zna baśnie Barda Beedle'a i przedmioty, które się w nim przewijają. Skaczący Kociołek, Włochate Serce, Czarna Różdżka... czy to możliwe by istniały? Spróbuj swoich sił i sam się przekonaj. Każda próba zostanie wynagrodzona przez Mistrza Gry i zapłata gwarantuje to, że nie będziesz musiał czekać.
100

Rzadkie magiczne stworzenie

Smok? Testral? Bazyliszek? Troll? Lista jest całkiem spora, chociaż miej na uwadze, że nie łatwo jest sobie z takimi stworzeniami poradzić. W zależności od tego, co wybierzesz, cena będzie niższa lub wyższa - informację dostaniesz od razu w swoim poście. Zawsze możesz się rozmyślić.  
50-500


Punkty doświadczenia zostają przydzielane za:
- lekcje - 2 PD
- nauczenie się zaklęcia/eliksiru - 1 PD
- prowadzenie lekcji przez fabularnego nauczyciela - 5 PD
- prowadzenie lekcji przez konto nauczyciele - 5 PD (na wybrane konto gracza)
- wywiązywanie się ze swoich obowiązków prefekta - 10 PD (co aktywny miesiąc fabularny)
- regularne uczęszczanie w treningach i w meczach Quidditcha - 15 PD (za każdy mecz i udział w minimum jednym treningu)
- zdane egzaminy na V roku - SUMY - od 30 PD do 35 PD
- zdane egzaminy na VI roku - od 10 PD do 30 PD
- ]zdane egzaminy na VII roku - ukończenie Hogwartu - od 40 PD do 55 PD
-uczenie/pracowanie w Hogwarcie w danym roku szkolnym - od 10 PD do 50 PD
- walki/pojedynki - od 10 PD do 15 PD (czasem może być mniej lub więcej w zależności od MG)
-podczas specjalnych zadań dla Zakonu Feniksa/Śmierciożerców  - od 10 PD do 40 PD
- eventy z MG - od 10 PD do 40 PD (czasem mniej lub więcej w zależności od danej sesji)
- prowadzenie ważnego dla fabuły forum NPCa -15 PD (za każdy miesiąc fabularny aktywnej gry na dane konto gracza)
- aktywne wykonywanie zawodu - od 5 PD do 10 PD
(za każdy aktywny miesiąc fabularny)

Punkty Doświadczenia można również wykupić za fasolki, a także otrzymać jako nagrodę za pomoc, aktywność lub jako wygraną w jakimś poważniejszym forumowym konkursie. Postacie takie jak Lord Voldemort czy Dumbledore są zwolnione ze zbierania PD i uzupełniania Karty Rozwoju.
Jeśli ktoś wielokrotnie nie stosuje się do próśb i oficjalnych poleceń może mieć odjęte Punkty Doświadczenia  przez kogoś  z administracji albo Mistrza Gry, który swobodnie nimi operuje, ale ma obowiązek uprzedzić i podać powód.

Każdy zakup powinien zostać odnotowany poprzez wstawienie kodu w tym temacie.

Ostatnia Aktualizacja: 13.04.18 r.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach