- Magic Lullaby
Punkty doświadczenia
Pią Kwi 13, 2018 3:47 pm
Punkty doświadczenia
Na kość do pojedynku mają wpływ Punkty Doświadczenia, które można przeznaczyć przede wszystkim na zakup progów w wybranej kategorii zaklęć czy eliksirów lub na atak czy obronę fizyczną. Progi to nic innego jak dodatkowe oczka, które dodajecie do wyrzuconej przez siebie kości. Wpływają one na możliwość rzucenia danego zaklęcia, uwarzenia danego eliksiru czy wykonania danego ataku lub obrony, oraz na jego moc.
Ilość Punktów Doświadczenia przydzielanych na start znajduje się w tym miejscu.
W razie niewiedzy jak należy rzucać kością, pomocnym może okazać się ten temat. Informacje o odczytywaniu kości w trakcie pojedynków znajdują się w systemie czarowania.
Przykład:
Załóżmy, że ktoś chciałby użyć zaklęcia Combiacro, które ma próg VIII. Kość ma 6 oczek, ale nie zawsze przecież wyrzucimy tę upragnioną cyfrę. Ktoś jednak postanawia wykupić 4 poziomy z Zaklęć Transmutacyjnych, czyli płaci 50+100+100+125 = 375 PD. No i super, teraz ma 4 dodatkowe "oczka" do swojej zwykłej kostki. Rzuca kością i trafia mu się 4. Dodaje więc do tej wyrzuconej 4 swoje 4 wykupione poziomy i wychodzi mu 8. Co to oznacza? To oznacza, że zaklęcie mu wyszło, tak jak powinno - ani słabiej, ani mocniej. Gdyby suma jego oczek wynosiła 7, Combiacro byłoby słabsze, a przy 9 zaklęcie było naprawdę super.
Cennik dotyczący zaklęć, eliksirów i ataków oraz obrony fizycznej:
Rodzaje | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zaklęcia Transmutacyjne | 50 | 100 | 100 | 125 | 125 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Zaklęcia Użytkowe | 25 | 50 | 75 | 100 | 100 | 125 | 125 | Specjalizacja |
Zaklęcia Ochronne | 50 | 100 | 100 | 100 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Zaklęcia Uzdrawiające | 50 | 100 | 100 | 100 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Zaklęcia Defensywne | 50 | 100 | 100 | 125 | 125 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Zaklęcia Ofensywne | 50 | 100 | 100 | 125 | 125 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Zaklęcia Czarnomagiczne | 60 | 110 | 120 | 130 | 150 | 150 | 175 | Specjalizacja |
Zaklęcia Białomagiczne | 60 | 110 | 120 | 130 | 150 | 150 | 175 | Specjalizacja |
Magia Rytualna | 70 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 190 | Specjalizacja |
Rodzaje | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Eliksiry Transmutacyjne | 50 | 100 | 100 | 125 | 125 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Eliksiry Mentalne | 50 | 100 | 100 | 125 | 125 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Eliksiry Zdrowotne | 50 | 100 | 100 | 100 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Eliksiry Ochronne | 50 | 100 | 100 | 100 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Eliksiry Miłosne | 60 | 110 | 120 | 130 | 150 | 150 | 175 | Specjalizacja |
Eliksiry Klasyczne | 25 | 50 | 75 | 100 | 100 | 125 | 125 | Specjalizacja |
Eliksiry Czarnomagiczne | 60 | 110 | 120 | 130 | 150 | 150 | 175 | Specjalizacja |
Eliksiry Pradawne | 70 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 190 | Specjalizacja |
Rodzaje | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ataki Fizyczne | 25 | 50 | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Obrona Fizyczna | 25 | 50 | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | Specjalizacja |
Oprócz tego jest możliwość wymiany Punktów Doświadczenia na bardziej nietypowe dodatki do postaci. Ich spis znajduje się poniżej.
Do kupienia | Charakterystyka | Cena |
---|---|---|
Drugi Atrybut Genetyki | Dostępne tylko dla postaci, które mają wybraną umiejętność wrodzoną. | 250 |
Trzeci Atrybut Genetyki | Dostępne tylko dla postaci, które mają wybraną umiejętność wrodzoną. | 500 |
Event z legendarnym artefaktem w tle | Praktycznie każdy czarodziej zna baśnie Barda Beedle'a i przedmioty, które się w nim przewijają. Skaczący Kociołek, Włochate Serce, Czarna Różdżka... czy to możliwe by istniały? Spróbuj swoich sił i sam się przekonaj. Każda próba zostanie wynagrodzona przez Mistrza Gry i zapłata gwarantuje to, że nie będziesz musiał czekać. | 100 |
Rzadkie magiczne stworzenie | Smok? Testral? Bazyliszek? Troll? Lista jest całkiem spora, chociaż miej na uwadze, że nie łatwo jest sobie z takimi stworzeniami poradzić. W zależności od tego, co wybierzesz, cena będzie niższa lub wyższa - informację dostaniesz od razu w swoim poście. Zawsze możesz się rozmyślić. | 50-500 |
Punkty doświadczenia zostają przydzielane za:
- lekcje - 2 PD
- nauczenie się zaklęcia/eliksiru - 1 PD
- prowadzenie lekcji przez fabularnego nauczyciela - 5 PD
- prowadzenie lekcji przez konto nauczyciele - 5 PD (na wybrane konto gracza)
- wywiązywanie się ze swoich obowiązków prefekta - 10 PD (co aktywny miesiąc fabularny)
- regularne uczęszczanie w treningach i w meczach Quidditcha - 15 PD (za każdy mecz i udział w minimum jednym treningu)
- zdane egzaminy na V roku - SUMY - od 30 PD do 35 PD
- zdane egzaminy na VI roku - od 10 PD do 30 PD
- ]zdane egzaminy na VII roku - ukończenie Hogwartu - od 40 PD do 55 PD
-uczenie/pracowanie w Hogwarcie w danym roku szkolnym - od 10 PD do 50 PD
- walki/pojedynki - od 10 PD do 15 PD (czasem może być mniej lub więcej w zależności od MG)
-podczas specjalnych zadań dla Zakonu Feniksa/Śmierciożerców - od 10 PD do 40 PD
- eventy z MG - od 10 PD do 40 PD (czasem mniej lub więcej w zależności od danej sesji)
- prowadzenie ważnego dla fabuły forum NPCa -15 PD (za każdy miesiąc fabularny aktywnej gry na dane konto gracza)
- aktywne wykonywanie zawodu - od 5 PD do 10 PD
(za każdy aktywny miesiąc fabularny)
Punkty Doświadczenia można również wykupić za fasolki, a także otrzymać jako nagrodę za pomoc, aktywność lub jako wygraną w jakimś poważniejszym forumowym konkursie. Postacie takie jak Lord Voldemort czy Dumbledore są zwolnione ze zbierania PD i uzupełniania Karty Rozwoju.
Jeśli ktoś wielokrotnie nie stosuje się do próśb i oficjalnych poleceń może mieć odjęte Punkty Doświadczenia przez kogoś z administracji albo Mistrza Gry, który swobodnie nimi operuje, ale ma obowiązek uprzedzić i podać powód.
Każdy zakup powinien zostać odnotowany poprzez wstawienie kodu w tym temacie.
Ostatnia Aktualizacja: 13.04.18 r.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|