- Jonathan Avery
Avery
Czw Paź 23, 2014 5:58 pm
Imię i Nazwisko: Jonathan Jr Avery
Rok/Stanowisko: VII klasa
Rok/Stanowisko: VII klasa
Ilość fasolek: 13
Fasolki otrzymane za:
* Napisanie Karty Postaci (VII rok) - 90 fasolek
* Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu - 4 fasolki
* Uzupełnienie karty na Wiki - 30 fasolek
* Udział w loterii październikowej - 10 fasolek
* Zrobienie postaci kanonicznej - 7 fasolek
* Zrobienie postaci męskiej - 7 fasolek
* Wysyłanie sów - 9 fasolek
* Sesje - 60 fasolek
* Udział w lekcjach - 45 fasolki.
* Klub Ślimaka - 5 fasolek.
* Klub Redakcyjny - 5 fasolek
* Udział w loterii listopadowej - 50 fasolek
* Napisanie artykułu do gazetki - 9 fasolek
* Off top - ok. 16 fasolek
Fasolki zabrane za:
* Punkty doświadczenia - 195 fasolek
* Zaklęcia z roku niżej x17 - 91 fasolek
* Zaklęcia ze swojego rocznika x2 - 20 fasolek
Opanowane zaklęcia:
- Alohomora ~ zaklęcie otwierające
- Aguamenti ~ zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki
- Accio ~ zaklęcie przywołujące
- Chłoszczyść ~ zaklęcie, którego czarodzieje używają do czyszczenia oraz porządkowania różnych przedmiotów
- Diffindo ~ zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp
- Flipendo ~ zaklęcie, które popycha/przesuwa dany obiekt
- Jęzlep ~ zaklęcie, które powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie, itp.
- Reparo ~ zaklęcie naprawiające
- Drętwota ~ zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała.
- Episkey ~ zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia
- Expelliarmus ~ zaklęcie rozbrajające przeciwnika
- Protego ~ zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi
- Petrificus Totalus ~ zaklęcie paraliżujące
- Bombarda Maxima ~ zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką
- Conjunctivus ~ oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie
- Flamma Glacius ~ zaklęcie, które sprawia, że języki płomieni chłodzą i łaskoczą, zamiast parzyć
- Locomotor ~ zaklęcie służące do przenoszenia różnych obiektów.
- Bąblogłowy ~ zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
- Arania Exumei ~ zaklęcie wywołujące duży ból u pająków
- Enervate ~ zaklęcie przywracające przytomność; przeciwzaklęcie do Drętwoty
- Rictusempra ~ zaklęcie zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki
- Mimble wimble ~ nazywane inaczej Czarem Związanego Języka; sprawia, że przeciwnik nie może poprawnie rzucać zaklęć
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach