Go down
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Wzór karty postaci dorosłej Empty Wzór karty postaci dorosłej

Czw Lip 27, 2017 1:13 am

Wzór karty postaci



Każda karta, która jest niegotowa, powinna zawierać odpowiedni dopisek, tak samo jeśli jest w trakcie jakichkolwiek edycji. W przypadku sprawdzania, karta otrzymuje odpowiedni dopisek w tytule od osoby sprawdzającej.

Jeśli masz pytania odnośnie informacji, jakie chcesz zawrzeć w karcie, skorzystaj z tego tematu.

Imię i nazwisko: Twoja postać może mieć dowolne imię i nazwisko. Musi być dopasowane do realiów, z uwzględnieniem specyfiki danego kraju i rodu, jeśli oczywiście będzie do któregoś z nich należeć. Nazwiska mugolskie mogą się powtarzać i ich posiadacze nie muszą być ze sobą spokrewnieni, jednakże w przypadku czystokrwistych nazwisk, nie ma mowy o przypadkowości. Co do czarodziejów półkrwi, nie mogą mieć ustawionego nazwiska rodu czystej krwi, jeśli nie pochodzą od żadnej z jego gałęzi. ▲ (patrz: rodziny krwi czystej)

Data urodzenia: Obecnie mamy 1978 rok. Od daty urodzenia zależy posada, jaką chcesz otrzymać. Zbyt młoda dorosła postać nie ma szans na starcie zostać od razu szefem jakiegokolwiek departamentu czy dyrektorem Munga.

Znak zodiaku: Wpisz znak zodiaku swojej postaci. Jeżeli nie znasz się na tym, zajrzyj do astrolabium. Pamiętaj, że jest on ściśle powiązany z datą urodzenia twojej postaci.

Imiona i nazwiska rodziców: Należy podać imiona i nazwiska obu rodziców, oraz status ich krwi. Pomocnym może okazać się temat forumowych czystokrwistych nazwisk, jeśli ktoś zamierza stworzyć postać czystokrwistą lub półkrwi. Jeżeli twoja postać pochodzi zza granicy i chcesz posiadać status czystokrwistego, opisz swoją rodzinę. Twój ród nie może mieć jednak żadnych szczególnych wpływów w Wielkiej Brytanii. ▲ (patrz: rodziny krwi czystej)

Krew: Jako człowiek możesz mieć krew czystą, mieszaną lub mugolską. Jeżeli tworzysz postać innej rasy lub z jakąś genetyką wpisz tutaj jej nazwę. ▲ (patrz: rodziny krwi czystej, specjalne rasy i genetyki)

Miejsce zamieszkania: Położenie i rodzaj domu w którym postać mieszka, z uwzględnieniem miasta, hrabstwa jeśli jest, ewentualnej dzielnicy i ulicy. To miejsce powinno istnieć albo na forum albo na świecie. Można jednak stworzyć swoją dzielnicę, choć później należy tę kwestię wyjaśnić z osobą sprawdzającą.  Rodowe posiadłości i ich położenie należy uzgodnić z administracją, albo z osobami odpowiedzialnymi za dany ród.

Wykształcenie: Napisz tutaj nazwę szkoły, którą ukończyła twoja postać. Jeżeli ukończyła Hogwart, uwzględnij również dom do którego została przydzielona. W przypadku kiedy sytuacja z wykształceniem twojej postaci jest skomplikowana (zmieniała szkołę, została wyrzucona) opisz co się stało i dlaczego. ▲ (patrz: szkoła magii i czarodziejstwa w Hogwarcie, inne szkoły magii i czarodziejstwa)

Miejsce pracy/wyuczony zawód: Twoja postać powinna się czymś zajmować i niezależnie od tego, co to będzie, należy to wpisać. Pomocny może okazać się temat z opisanymi zawodami. Pamiętaj o stażu jakiemu twoja postać została potencjalnie poddana. Nie bój się korzystać z wyobraźni... oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Skup się na tym, aby twoja postać była grywalna. ▲ (patrz: lista magicznych zawodów)


Cechy wyglądu


Wzrost: Wzrost twojej postaci musi być podany w centymetrach, a także być zgodny z narodowością i uwarunkowaniem genetycznym. W Anglii pod koniec lat 70. średnia wzrostu mężczyzn wynosiła około 177 cm a kobiet około 163 cm.

Waga: Waga twojej postaci musi być podana w kilogramach, a także być dopasowana do wzrostu i zgodna z uwarunkowaniem genetycznym. Jeśli jednak występują jakieś zaburzenia, musi to być gdzieś w karcie zaznaczone. W Anglii pod koniec lat 70. średnia waga mężczyzn wynosiła około 76 kg a kobiet około 63,5 kg.

Kolor włosów: Kolor włosów twojej postaci powinien zgadzać się z jej uwarunkowaniem genetycznym. Pamiętaj, że kraj z którego pochodzi postać i jej rodzina również mają znaczenie.

Kolor oczu: Kolor oczu twojej postaci powinien zgadzać się z jej uwarunkowaniem genetycznym. Pamiętaj, że bardzo istotne są tutaj kolory oczu występujące u członków jej rodziny.

Budowa ciała i postura: Twoja postać garbi się, czy chodzi prosto? Jest chuda, szczupła, gruba, otyła?

Znaki szczególne: Nietypowe kolory włosów, piegi, okulary, tatuaże, kolczyki i inne rzeczy, które rzucają się na pierwszy rzut oka.

Preferowany ubiór: Klasyczne szaty czarodziejów, mugolskie spodnie czy całkowicie odpłynięcie od standardów i ubieranie się w poszarpane, rockowe spodnie? Opisz krótko jak twoja postać się nosi.


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: Różdżka, którą wybierzesz, powinna odpowiadać charakterowi twojej postaci. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie istotne informacje na temat drewna, rdzenia i długości. Nie zapomnij wspomnieć o jej elastyczności i ewentualnych, unikatowych cechach (takich jak specyficzny kolor, zarysowania, rzeźbienia). ▲ (patrz: stwórz sobie różdżkę)

Bogin: Forma, którą przyjmuje bogin, stając oko w oko z twoją postacią. Jest ona zależna od jej słabości i lęków, i ma półmaterialną formę. Bogin to coś czego twoja postać boi się najbardziej.

Amortencja: Najcudowniejszy zapach pod słońcem, będący mieszanką woni charakterystycznych dla wszystkich tych rzeczy, które dany czarodziej najbardziej kocha.

Widok z Ain Eingarp: Widok, który ujrzy twoja postać, kiedy tylko spojrzy w zwierciadło pragnień. Należy pamiętać, że pokazuje ono jedynie najskrytsze pragnienia serca. Co twoja postać chce osiągnąć, kim chciałaby się stać?

Zwierzę totemiczne: Ściśle powiązane z naszym charakterem, objawiające się w postaci patronusa, formy animaga i wykorzystywane przy niektórych rytuałach.


Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Każda postać, w tym i twoja, posiada mocne i słabe strony. Napisz więc o tym, co postać potrafi, z czego może być ewentualnie znana, jaką posiada wiedzę. Wspomnij o tym z czym sobie nie radzi, jakie dziedziny magii sprawiają jej problem i czym się nie interesuje. Pamiętaj aby było to zgodne z mechaniką rozgrywki. Nie daj sobie na start za dużo! ▲ (patrz: mechanika gry)

Koncepcja gracza: Kim jest twoja postać w świecie czarodziejów? Jak żyje? Jak zapatruje się na obecną politykę? I najważniejsze - co chce robić w przyszłości. Opisz tutaj swoją koncepcję na jej rozwój, popierając to jej przeszłością. Nie musisz rozpisywać tutaj całej jej biografii. Po prostu zawrzyj w tym polu ważne informacje dla mistrza gry, aby mógł prowadzić ci grę bez obaw, że wasze koncepcje się na siebie nie nałożą. Powiedz mu czego oczekujesz, jak widzisz przyszłość wykreowanego bohatera, czego chcesz spróbować na naszym forum. Koncepcja gracza to opis czarodzieja, jego motywacje, ideologia, ważne dla niego miejsca i osoby, jego osobowość, fobie i manie, marzenia, plany na przyszłość. Pamiętaj - im lepiej się opiszesz tym lepiej cię zrozumiemy i ciekawsze przygody przygotujemy!



Przeczytałeś wszystko?



Oto wzór karty postaci:

Kod:
<div id="kp"><h1>Karta postaci</h1>

[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Data urodzenia:[/b]
[b]Znak zodiaku:[/b]
[b]Imiona i nazwiska rodziców:[/b]
[b]Krew:[/b]
[b]Miejsce zamieszkania:[/b]
[b]Wykształcenie:[/b]
[b]Miejsce pracy/wyuczony zawód:[/b]


<h3>Cechy wyglądu</h3>
[b]Wzrost:[/b]
[b]Waga:[/b]
[b]Kolor włosów:[/b]
[b]Kolor oczu:[/b]
[b]Budowa ciała i postura:[/b]
[b]Znaki szczególne:[/b]
[b]Preferowany ubiór:[/b]


<h3>Umagicznienie</h3>
[b]Specyfikacja różdżki:[/b]
[b]Bogin:[/b]
[b]Amortencja:[/b]
[b]Widok z Ain Eingarp:[/b]
[b]Zwierzę totemiczne:[/b]


<h3>Przeszłość i przyszłość</h3>
[b]Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności:[/b]
[b]Koncepcja gracza:[/b] Tutaj wpisz koncepcję. Proszę nie usuwaj znacznika div który znajduje się za tekstem.</div>

Skopiuj go i wklej do nowego tematu w dziale kroniki. Temat nazwij imieniem i nazwiskiem swojej postaci. Nie usuwaj proszę znacznika div znajdującego się na początku i końcu karty postaci. Po akceptacji karty pokaże się ona na twoim profilu.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach