Go down
Joe Fisher
Biznes
Joe Fisher

Joe Fisher Empty Joe Fisher

Sro Maj 02, 2018 8:21 pm

Karta postaci


Joe Fisher DLDJJMR

Imię i nazwisko: Joe Fisher
Data urodzenia: 24 października 1943 r.
Znak zodiaku: Skorpion
Imiona i nazwiska rodziców: William Fisher (półkrwi) i Gwendolyn Fisher (Mitchell) (mugol)
Krew: półkrwi, wilkołak, charłak
Miejsce zamieszkania: pochodzi z małej wioski. Mieszkał w małym domku w lesie, ale aktualnie pomieszkuje w Hogsmeade. Wynajmuje mieszkanie nad pubem. Od niedawna ma też mieszkanie nad swoim sklepem, które wynajmuje jakiemuś stażyście.
Wykształcenie: nauczanie domowe przez ojca (mężczyzna był Krukonem i to z bardzo dobrymi wynikami)
Miejsce pracy/wyuczony zawód: barman w Gospodzie pod Świńskim Łbem, posiada swój sklep z antykami na Pokątnej.


Cechy wyglądu


Wzrost: 180 cm
Waga: 90 kg
Kolor włosów: ciemny brąz
Kolor oczu: brązowe
Budowa ciała i postura: Joe jest barczysty i umięśniony. Widać po nim, że ma siłę fizyczną.
Znaki szczególne: kilka blizn, które powstały w wyniku toczenia walk pod postacią wilkołaka, a także treningu, który zafundował mu ojciec, gdy był młodszy.
Preferowany ubiór: ciemne, długie płaszcze, bluzy, ciemne koszulki i spodnie, oraz ciężkie wojskowe buty.


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: -
Bogin: Czego boi się Joe? Siebie pod postacią dzikiej bestii. Widzi wtedy siebie rzucającego się w furii dookoła, niszczącego wszystko i wszystkich, pragnącego rozszarpać niewinnych – w tym jego siostrę. Joe czuje  rozpacz, bo przypomina sobie, że pewnego dnia mógłby taki się stać przy swojej rodzinie.
Amortencja: zapach palonego drewna w kominku, olejek różany, drewno, las iglasty, w którym mieszkał jako dziecko.
Widok z Ain Eingarp: W lustrze zobaczył siebie panującego nad swoją dziką bestią. Zobaczyłby księżyc, który wisi nad nim na niebie, a on nadal byłby pod postacią człowieka. Po chwili pojawiłaby się przy nim siostra i cała jego rodzina, a on byłby spokojny i ludzki.  Panowałby nad przemianą i odróżniał ludzi, atakowałby tylko tych, których chce zaatakować. Zawsze tego chciał. Miałby większą kontrolę nad własnym życiem i byłby nie do pokonania. W końcu przestałby się bać.
Zwierzę totemiczne: niedźwiedź


Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności:
Joe był osobą skrytą, ale posiadającą wielką wiedzę. Gdy już była stuprocentowa pewność, że był charłakiem, zaczął siedzieć z nosem w książce. Szukał sposobu, dzięki któremu mógłby zdobyć umiejętności magiczne. Nic nie znalazł, ale dzięki temu znał wszystkie zaklęcia i eliksiry, ich funkcję i jak działają na ludzi. Szukał też eliksirów, które pomogłyby uspokoić jego bestię.
Co jednak nie oznaczało, że był słabym, chudym charłaczkiem. Skoro nie mógł czarować musiał sobie jakoś radzić, musiał zdobyć inną moc. Zaczął już od dziesiątego roku życia trenować. Biegał, biegał i biegał. Walczył z workami, które były wypchane trocinami. Jego tata był drwalem, więc pomagał mu nosić bale drewna. Zaczynał od tych mniejszych, a kończył na tych najcięższych. Tak trenował siłę, więc teraz był szerokim i barczystym mężczyzną.
Największą słabością tego człowieka było to, że nie potrafił czarować. Nie był w stanie obronić się przed zaklęciami. Było większe ryzyko, że go zabiją, ponieważ nie mógł użyć żadnych zaklęć obronnych, ale wyćwiczył w sobie zręczność i łatwiej mu było je ominąć.
Jego ojciec był czarodziejem, a jego mama mugolką. Kobieta nie chciała mieszkać wśród czarodziei, dlatego dla niej tata przeniósł się wgłąb lasu, gdzie wykonywał spokojnie swój mugolski zawód. Will robił swojemu dziecku treningi, gdzie chłopak musiał unikać lecących bali, które mężczyzna wprawiał w ruch za pomocą zaklęć. Nieraz był poturbowany, co sprawiło, że posiada mnóstwo blizn, ale był za to wdzięczny swojemu ojcu. Był silny fizycznie i nie czuł się aż tak słaby, gdy stawał przeciwko jakiemuś czarodziejowi. To, czego uczył go ojciec sprawiło, że stał się silniejszy, gdy został obdarowany bestią.

Koncepcja gracza:
Nie mam nic konkretnego na myśli, ale chętnie wpuszczę go w coś ciekawego. Dlatego można mnie brać pod uwagę, jeśli chodzi o wilkołactwo i inne rzeczy.  


Ostatnio zmieniony przez Joe Fisher dnia Pon Lis 26, 2018 8:02 pm, w całości zmieniany 1 raz
Caroline Rockers
Oczekujący
Caroline Rockers

Joe Fisher Empty Re: Joe Fisher

Pon Maj 07, 2018 12:51 am
Witaj na Magicznej Kołysance!
Na podstawie karty przydzielam ci 6 atutów i 3 słabości.

Atuty:
- Wulkan energii - z postaci kipi wręcz energia do działania. Jest bardzo aktywna, ciągle znajduje nowe zajęcia, ale też, co najważniejsze, ma nieprzebrane pokłady zapału i sił.
- Mól książkowy - postać przeczytała w swoim życiu całe mnóstwo książek. Pamięta dzięki temu całkiem sporo informacji, ale głównym jej atutem jest zdolność szybkiego wyszukiwania informacji w bibliotekach. Kto inny spędziłby cały dzień na szukaniu odpowiedniego tytułu, ale postać z tym atutem dokładnie wie gdzie co znaleźć.
- Whisky w żyłach -  postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
- Zimna krew -  w sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
- Jeszcze polać? - nieważne czy postać ukończyła kurs czy też nie, zna się na alkoholu jak mało kto, często kierując się przeczuciem w tworzeniu drinków, nawet jeśli czasem są zbyt szalone i niekoniecznie możliwe do wypicia.
- Wiem, czego chcę - postać potrafi stawiać sobie jasno sprecyzowane cele do których dąży, niezależnie od tego, co myślą inni. Dzięki temu łatwiej radzi sobie z wewnętrznymi konfliktami.

Słabości:
- Zaślepienie - postać ma swój pogląd na dany temat i za nic w świecie nie przyzna, że się myli. Może to być twierdzenie o wyższości czarodziejów czystokrwistych, może przekonanie o tym, że centaury są bezrozumnymi zwierzętami, a może zwyczajnie nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś woli smarować bułkę najpierw masłem, a dopiero potem dyniowym dżemem. Żadne logiczne tłumaczenia nie są dla postaci wiarygodne, a nawet widząc na własne oczy, że się myli, próbuje dowieść swojej racji.
- Ja nie skoczę?! - postać ma skłonność do ryzykownych, nieraz głupich zachowań, mających na celu udowodnić jej wartość. W końcu nie może pozwolić na to, by ktoś ją uważał za tchórza, prawda?
- Koszmary - postać zmaga się z uporczywymi, częstymi koszmarami, które wpływają na jej koncentrację w ciągu dnia i utrudniają zebranie myśli. Worki pod oczami i niewyspanie są jej niemal nierozłącznymi towarzyszami, a spóźnienia na pierwsze w ciągu dnia zajęcia przestają zaskakiwać kogokolwiek.



Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach