Go down
avatar
Slytherin
Regulus Black

Regulus Black Empty Regulus Black

Sob Lis 29, 2014 7:10 pm

Rozwój postaci

Regulus Arktulus Black | VI | Slytherin

Zdolności/Genetyka:
Nicz.


Opanowane zaklęcia:

Transmutacyjne:
Reparifarge
Zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
Avifors
Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Geminio
Zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów.
Reducio
Zaklęcie pomniejsza.
Duro
Przemienia w kamień.
Evanesco
Zaklęcie powodujące znikanie.
Pullus
Przemienia cel w gęś.
Oppungo
Zaklęcie to powoduje pojawienie się stada złotych ptaszków.

Ofensywne:
Petrificus Totalus
Zaklęcie paraliżujące.
Entomorphis
Na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
Drętwota
Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała.
Everte Stati
Wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
Verdillious
Z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Relashio
Zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Immobulus
Spowalnia ofiarę.
Mimble wimble
Sprawia, że przeciwnik nie może poprawnie rzucać zaklęć.
Reducto
Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi)
Zaklęcie Żądlące
Powoduje pojawienie się dużej opuchlizny.

Defensywne:
Finite Incantatem
Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Expelliarmus
Zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
Ascendio
Wytrąca różdżkę przeciwnika z ogromną siłą.
Diminuendo
Zaklęcie które zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę.
Fumos
Wyczarowuje chmurę podobną do zasłony dymnej.

Użytkowe:
Wingardium Leviosa
Zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Accio
Zaklęcie przywołujące.
Alohomora
Zaklęcie otwierające.
Reparo
Zaklęcie naprawiające.
Silencio
Zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
Aguamenti
Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Colloportus
zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi.
Incendio
Zapala ogień.
Lumos
Na końcu różdżki zapala się światło.
Nox
Światło gaśnie.
Deprimo
Tworzy dziury w różnych przedmiotach np. w podłodze.
Ventus
Przede wszystkim stosuje się do usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Flipendo
Zaklęcie, które popycha/przesuwa dany obiekt. Powoduje też pojawienie się ran.

Lecznicze:
Episkey
Leczy drobne rany.

Czarnomagiczne:
Slugulus Eructo
Zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
Pecuonis
Zaklęcie powodujące uczucie duszenia się. Samo w sobie nie odcina odpływu powietrza - ludzie sami przestają oddychać podświadomie.
Invisifectorem
Rozpyla w pomieszczeniu trujący gaz o przyjemnym kwiatowym zapachu. Kontakt z nim powoduje wymioty, bóle głowy i omdlenia, a przy długotrwałym wdychaniu nawet śmierć. Mało skuteczne na powietrzu lub w dużych pomieszczeniach.


Opanowane eliksiry:
Powój
Eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami.
Oko Kota
Eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.
Eliksir Słodkiego Snu
eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie.
Wywar Żywej Śmierci
Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci.
Eliksir Spokoju
Eliksir wywołujący spokój
Veritaserum
Najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco.
Ilość fasolek: 64

Fasolki otrzymane za: 60 (karta postaci) + 20 (karta wybitna) + 7 (postać kanoniczna) [29 XI]
+ 10 (sesja zakończona) [6 XII]
+ 10 (sesja zakończona) [11 XII]
+ 10 (sesja zakończona) [15 XII]
+ 10 (sesja zakończona) [21 XII]
+ 8 (zajęcia) [25 XII]
+ 12 (zajęcia) [25 XII]
+ 10 (zakończona sesja) [10 I]
+ 10 (zakończona sesja) [11 I]
+ 15 (zajęcia) [15 I]
+ 30 (uzupełniona karta na wiki]) [28 I]
+ 10 (zakończona sesja) [1 II]
+ 5 * 15 (pomoc przy evencie) [2 II]
+ 20 (sesja zakończona) [14 II]
+ 2 (dziennik)
+ 4 (pola w profilu)
+ 7 (praca domowa na P - ONMS)
+ 12 (praca domowa na W - Trasmutacja)
+ 20 (zakończona sesja) [25 II]
+ 4*10 (zaklęcia) [26 III]
+ 10 (zakończona sesja) [5 IV]

Fasolki zabrane za:
- 35 (zaklęcia)
- 35 (zaklęcia) [12 XII]
- 35 (zaklęcia) [25 XII]
- 135 (zaklęcia i eliksiry) [14 II]
- 80 (zaklęcia) [24 III]
Oceny z egzaminów:
-


Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia: Maculnigra, Maculnirais, Pecuonis, Invisifectorem
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach