Rozwój postaci
Regulus Arktulus Black | VI | Slytherin
Zdolności/Genetyka: Nicz.
|
Opanowane zaklęcia: Transmutacyjne: Reparifarge Zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji. Avifors Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika. Geminio Zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Reducio Zaklęcie pomniejsza. Duro Przemienia w kamień. Evanesco Zaklęcie powodujące znikanie. Pullus Przemienia cel w gęś. Oppungo Zaklęcie to powoduje pojawienie się stada złotych ptaszków.
Ofensywne: Petrificus Totalus Zaklęcie paraliżujące. Entomorphis Na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada. Drętwota Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała. Everte Stati Wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane. Verdillious Z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga. Relashio Zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby. Immobulus Spowalnia ofiarę. Mimble wimble Sprawia, że przeciwnik nie może poprawnie rzucać zaklęć. Reducto Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi) Zaklęcie Żądlące Powoduje pojawienie się dużej opuchlizny.
Defensywne: Finite Incantatem Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia. Expelliarmus Zaklęcie rozbrajające przeciwnika. Ascendio Wytrąca różdżkę przeciwnika z ogromną siłą. Diminuendo Zaklęcie które zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę. Fumos Wyczarowuje chmurę podobną do zasłony dymnej.
Użytkowe: Wingardium Leviosa Zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze. Accio Zaklęcie przywołujące. Alohomora Zaklęcie otwierające. Reparo Zaklęcie naprawiające. Silencio Zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone. Aguamenti Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki. Colloportus zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi. Incendio Zapala ogień. Lumos Na końcu różdżki zapala się światło. Nox Światło gaśnie. Deprimo Tworzy dziury w różnych przedmiotach np. w podłodze. Ventus Przede wszystkim stosuje się do usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów. Flipendo Zaklęcie, które popycha/przesuwa dany obiekt. Powoduje też pojawienie się ran.
Lecznicze: Episkey Leczy drobne rany.
Czarnomagiczne: Slugulus Eructo Zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków. Pecuonis Zaklęcie powodujące uczucie duszenia się. Samo w sobie nie odcina odpływu powietrza - ludzie sami przestają oddychać podświadomie. Invisifectorem Rozpyla w pomieszczeniu trujący gaz o przyjemnym kwiatowym zapachu. Kontakt z nim powoduje wymioty, bóle głowy i omdlenia, a przy długotrwałym wdychaniu nawet śmierć. Mało skuteczne na powietrzu lub w dużych pomieszczeniach.
Opanowane eliksiry: Powój Eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami. Oko Kota Eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach. Eliksir Słodkiego Snu eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Wywar Żywej Śmierci Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Eliksir Spokoju Eliksir wywołujący spokój Veritaserum Najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. | Ilość fasolek: 64
Fasolki otrzymane za: 60 (karta postaci) + 20 (karta wybitna) + 7 (postać kanoniczna) [29 XI] + 10 (sesja zakończona) [6 XII] + 10 (sesja zakończona) [11 XII] + 10 (sesja zakończona) [15 XII] + 10 (sesja zakończona) [21 XII] + 8 (zajęcia) [25 XII] + 12 (zajęcia) [25 XII] + 10 (zakończona sesja) [10 I] + 10 (zakończona sesja) [11 I] + 15 (zajęcia) [15 I] + 30 (uzupełniona karta na wiki]) [28 I] + 10 (zakończona sesja) [1 II] + 5 * 15 (pomoc przy evencie) [2 II] + 20 (sesja zakończona) [14 II] + 2 (dziennik) + 4 (pola w profilu) + 7 (praca domowa na P - ONMS) + 12 (praca domowa na W - Trasmutacja) + 20 (zakończona sesja) [25 II] + 4*10 (zaklęcia) [26 III] + 10 (zakończona sesja) [5 IV]
Fasolki zabrane za: - 35 (zaklęcia) - 35 (zaklęcia) [12 XII] - 35 (zaklęcia) [25 XII] - 135 (zaklęcia i eliksiry) [14 II] - 80 (zaklęcia) [24 III] Oceny z egzaminów: -
| Wymyślone eliksiry: Wymyślone zaklęcia: Maculnigra, Maculnirais, Pecuonis, Invisifectorem |