- Bellatrix Black
Bellatrix Black
Nie Lis 23, 2014 11:42 pm
Imię i Nazwisko: Bellatrix Black
Rok/Stanowisko: Śmierciożerca
Ilość fasolek: 203
Fasolki otrzymane za:
85 - za zrobienie postaci dorosłej
7 - za zrobienie postaci kanonicznej
6 - za bycie śmierciożercą
10 - za sesję z Voldziem Opuszczone domostwo
+ 80 za event disneyowski
+10 sesja na staci w hogs Tutaj
+10 za wątek z ministrem magii Tutaj
+10 za wątek z Sahirem Tutaj
Fasolki zabrane za:
- 15 : protego
Opanowane zaklęcia:
Cruciatus - silniejsze
Imperius - słabsze
Avada Kedavra - zależy od MG
Morsmordre - zaklęcie wyczarowujące Mroczny Znak.
.......................................................................................................
Zaklęcie Szatańskiej Pożogi - wytwarza ogień trudny do kontrolowania.
Obliviate - Zaklęcie zapomnienia.
Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Arania Exumei - zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
Steleus - zaklęcie to powoduje kichanie przeciwnika.
Impervius - Zaklęcie, które nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
Aequs – Zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus.
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
Impedimenta - Na pewien czas unieruchamia ofiarę.
Ponduturo - zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie.
Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.
Ferula - Zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
Relashio — zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Aqua Eructo - działanie podobne do Aguamenti.
Accio - zaklęcie przywołujące.
Alohomora - zaklęcie otwierające.
Bombardo - zaklęcie niszczące (wybuchające? bombowe?) niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Carpe Retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Calovest - Powoduje natychmiastowe wysuszenie mokrego materiału (jak na przykład ubranie).
Chłoszczyść - Zaklęcie, którego czarodzieje używają do czyszczenia oraz porządkowania różnych przedmiotów.
Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi. Przeciwzaklęcie: Alohomora.
Confringo - powoduje eksplozje obiektu, na który zostało rzucone.
Colloshoo - zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Cantis – zaklęcie sprawiające, że obrany cel zaczyna śpiewać. Jeśli jest nim przedmiot bądź posąg, to nuci on cały czas, w przypadku człowieka muzyka wydobywa się z jego ust, gdy ten chce coś powiedzieć.
Deletrius - Usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem.
Deprimo - jest to jedno z zaklęć, których ogólne działanie nie jest do końca jasne, ponieważ znamy tylko jeden przypadek jego użycia, kiedy to spowodowało ono zawalenie się podłogi.
Depulso - Czar służący do odpychania przedmiotów.
Protego - zaklęcie tarczy
Opanowane eliksiry: Eliksir Wielosokowy, Wywar Żywej Śmierci, Eliksir Rozpaczy, Wywar Zamraczający, Szkiele-Wro, Wywar Wiggenowy
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Rok/Stanowisko: Śmierciożerca
Ilość fasolek: 203
Fasolki otrzymane za:
85 - za zrobienie postaci dorosłej
7 - za zrobienie postaci kanonicznej
6 - za bycie śmierciożercą
10 - za sesję z Voldziem Opuszczone domostwo
+ 80 za event disneyowski
+10 sesja na staci w hogs Tutaj
+10 za wątek z ministrem magii Tutaj
+10 za wątek z Sahirem Tutaj
Fasolki zabrane za:
- 15 : protego
Opanowane zaklęcia:
Cruciatus - silniejsze
Imperius - słabsze
Avada Kedavra - zależy od MG
Morsmordre - zaklęcie wyczarowujące Mroczny Znak.
.......................................................................................................
Zaklęcie Szatańskiej Pożogi - wytwarza ogień trudny do kontrolowania.
Obliviate - Zaklęcie zapomnienia.
Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Arania Exumei - zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
Steleus - zaklęcie to powoduje kichanie przeciwnika.
Impervius - Zaklęcie, które nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
Aequs – Zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus.
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
Impedimenta - Na pewien czas unieruchamia ofiarę.
Ponduturo - zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie.
Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.
Ferula - Zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
Relashio — zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Aqua Eructo - działanie podobne do Aguamenti.
Accio - zaklęcie przywołujące.
Alohomora - zaklęcie otwierające.
Bombardo - zaklęcie niszczące (wybuchające? bombowe?) niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Carpe Retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Calovest - Powoduje natychmiastowe wysuszenie mokrego materiału (jak na przykład ubranie).
Chłoszczyść - Zaklęcie, którego czarodzieje używają do czyszczenia oraz porządkowania różnych przedmiotów.
Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi. Przeciwzaklęcie: Alohomora.
Confringo - powoduje eksplozje obiektu, na który zostało rzucone.
Colloshoo - zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Cantis – zaklęcie sprawiające, że obrany cel zaczyna śpiewać. Jeśli jest nim przedmiot bądź posąg, to nuci on cały czas, w przypadku człowieka muzyka wydobywa się z jego ust, gdy ten chce coś powiedzieć.
Deletrius - Usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem.
Deprimo - jest to jedno z zaklęć, których ogólne działanie nie jest do końca jasne, ponieważ znamy tylko jeden przypadek jego użycia, kiedy to spowodowało ono zawalenie się podłogi.
Depulso - Czar służący do odpychania przedmiotów.
Protego - zaklęcie tarczy
Opanowane eliksiry: Eliksir Wielosokowy, Wywar Żywej Śmierci, Eliksir Rozpaczy, Wywar Zamraczający, Szkiele-Wro, Wywar Wiggenowy
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|