- Narcyza Black
Narcyza Black
Sro Mar 18, 2015 9:01 pm
Imię i Nazwisko: Narcyza Black
Rok/Stanowisko: -
Genetyka i Zdolności: Teoretyczna wiedza na temat różnorakich eliksirów czarnomagicznych wyniesiona z popołudniowych herbatek z mamusią.
Rok/Stanowisko: -
Genetyka i Zdolności: Teoretyczna wiedza na temat różnorakich eliksirów czarnomagicznych wyniesiona z popołudniowych herbatek z mamusią.
Ilość fasolek: 149
Fasolki otrzymane za:
x Napisanie karty postaci: 85 fasolek
x Stworzenie postaci dorosłej, kanonicznej: 14 fasolek
x Śmierciożerca: 6 fasolek
x Sesja z Lucjuszem: 10 fasolek
x Druga sesja z Lucjuszem: 10 fasolek
x Poprawne uzupełnienie pól profilu: 4 fasolki
x Branie udziału w loteriach: 20 fasolek
Fasolki zabrane za: -
Opanowane zaklęcia:
Accio
Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze.
Lumos
Nox
Affectus Occulo - Rzucone na własną twarz uniemożliwia rozmówcy odczytanie emocji tworząc naturalną maskę. Nie działa podczas legilimencji. Czas działania: (1 sesja).
Impasibilitis - sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca. Działa też w drugą stronę - osoba, która obecnie znajduje się w danym pomieszczeniu, nie może się z niego wydostać.
Acusdolor - zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała. Czas działania: przez godzinę (cała sesja).
Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika. Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję). Przeciwzaklęcie: Finite.
Aequs – zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus. Czas działania: przez kilka godzin (cała sesja).
Protego
Brackium Emendo – zaklęcie stosowane do złamanych kości
Enervate - zaklęcie przywracające przytomność
Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Riflitto - szybko, głośno wypowiedziana inkantacja, następnie trzeba dotknąć chorego miejsca końcem różdżki. Powoduje uśmierzenie bólu i usprawnienie tkanki, która została uszkodzona. Czar ma działanie czasowe, około kilka godzin, lecz kiedy ustąpi ból powraca z większą siłą i należy się nie przemęczać, oraz przez jakiś czas jest się mniej sprawnym fizycznie. Czas działania: kilka godzin (prawie cała sesja).
Tergeo -zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
Expelliarmus
Alius Cretum – sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znika.
Anapneo - zaklęcie, które udrożnia drogi oddechowe. Można go użyć np. w przypadku zadławienia.
Opanowane eliksiry: Eliksir Słodkiego Snu, Eliksir Zamieć, Eliksir Wiggenowy, Eliksir Trzeźwości.
Oceny z egzaminów:
*OPCM - Powyżej oczekiwań
*Eliksiry - Wybitny
*Zaklęcia - Wybitny
*Transmutacja - Zadowalający
*Historia Magii - Powyżej oczekiwań
*Zielarstwo - Wybitny
Wymyślone eliksiry: -
Wymyślone zaklęcia: -
Fasolki otrzymane za:
x Napisanie karty postaci: 85 fasolek
x Stworzenie postaci dorosłej, kanonicznej: 14 fasolek
x Śmierciożerca: 6 fasolek
x Sesja z Lucjuszem: 10 fasolek
x Druga sesja z Lucjuszem: 10 fasolek
x Poprawne uzupełnienie pól profilu: 4 fasolki
x Branie udziału w loteriach: 20 fasolek
Fasolki zabrane za: -
Opanowane zaklęcia:
Accio
Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze.
Lumos
Nox
Affectus Occulo - Rzucone na własną twarz uniemożliwia rozmówcy odczytanie emocji tworząc naturalną maskę. Nie działa podczas legilimencji. Czas działania: (1 sesja).
Impasibilitis - sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca. Działa też w drugą stronę - osoba, która obecnie znajduje się w danym pomieszczeniu, nie może się z niego wydostać.
Acusdolor - zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała. Czas działania: przez godzinę (cała sesja).
Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika. Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję). Przeciwzaklęcie: Finite.
Aequs – zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus. Czas działania: przez kilka godzin (cała sesja).
Protego
Brackium Emendo – zaklęcie stosowane do złamanych kości
Enervate - zaklęcie przywracające przytomność
Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Riflitto - szybko, głośno wypowiedziana inkantacja, następnie trzeba dotknąć chorego miejsca końcem różdżki. Powoduje uśmierzenie bólu i usprawnienie tkanki, która została uszkodzona. Czar ma działanie czasowe, około kilka godzin, lecz kiedy ustąpi ból powraca z większą siłą i należy się nie przemęczać, oraz przez jakiś czas jest się mniej sprawnym fizycznie. Czas działania: kilka godzin (prawie cała sesja).
Tergeo -zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
Expelliarmus
Alius Cretum – sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znika.
Anapneo - zaklęcie, które udrożnia drogi oddechowe. Można go użyć np. w przypadku zadławienia.
Opanowane eliksiry: Eliksir Słodkiego Snu, Eliksir Zamieć, Eliksir Wiggenowy, Eliksir Trzeźwości.
Oceny z egzaminów:
*OPCM - Powyżej oczekiwań
*Eliksiry - Wybitny
*Zaklęcia - Wybitny
*Transmutacja - Zadowalający
*Historia Magii - Powyżej oczekiwań
*Zielarstwo - Wybitny
Wymyślone eliksiry: -
Wymyślone zaklęcia: -
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|