- Giotto Nero
Giotto Nero a.k.a. Shadziow
Wto Lis 11, 2014 8:03 pm
Imię i Nazwisko: Giotto Nero
Rok/Stanowisko: VI Rok / Uczeń
Ilość fasolek: 233
Fasolki otrzymane za:
Fasolki zabrane za:
Opanowane zaklęcia:
Rok I
Rok II
Rok III
Rok IV
Rok V
Rok VI
Rok VII
Zaklęcia Czarnomagiczne
Opanowane eliksiry:
Rok I
Rok II
Rok III
Rok IV
Rok V
Rok VI
Rok VII
Opanowane umiejętności: Legilimencja (aktualnie 54%), Czarowanie Niewerbalne
Specjalizacje:
Zaklęcia Ofensywne
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Specjalne przedmioty:
Rok/Stanowisko: VI Rok / Uczeń
Ilość fasolek: 233
Fasolki otrzymane za:
- Spoiler:
- + 60 za rok VI
+ 7 fasolek za faceta
+ 4 fasolki za poprawne uzupełnienie profilu
+ 10 fasolek za fabułę z Alex
+ 10 fasulek za fabułę z Kim
+ 30 za offtop
+ 10 fasolek za fabułę z Florence
+ 10 fasolek za fabułę z Florence
+ 10 fasolek za fabułę z Alex
+ 10 fasolek za fabułę z Riley
+ 20 fasolek za fabułę z Kayleigh
+ 10 fasolek za fabułę za trening Quidditcha
+ 14 fasolek za lekcję Eliksirów
+ 10 fasolek za fabułę z Kayleigh
+ 7 fasolek za lekcję Historii Magii
+ 13 fasolek za lekcję Eliksirów
+ 30 za Halloweenowy Plebiscyt
+ 8 fasolek za lekcję Historii Magii
+ 10 sesja z Florence
+ 10 za głosowanie w ankiecie odnośnie Sabatu
+ 6 za lekcje
+ 10 za sesje z Kayleigh
+ 20 za trening i mecz Quidditcha
+ 15 za opinię na Vision Lighthouse
+ 50 event dwulecie ML
+ 10 sesja z Liv
+ 20 sesja z Nathalie
+ 12 lekcja zaklęć
+ 5 za bycie najlepsiejszym fanem Puchonów podczas meczu z Krukonsami
+ 13 za lekcję OPCM (temat: Patronus)
+ 20 za III urodziny ML
+ 10 za Konkurs (nie pamietam jaki, ale ten z Młodzi Wilcy)
+ 10 za sesję z Silver
+ 2 za 2 wpisy do dziennika
+ 20 za mecz Slytherin vs Gryffindor
+ 15 za loterię świąteczną
+ 10 za udział w loterii świątecznej
+ 10 za głosowanie w IV plebiscycie
+ 10 za sesję z Villą
+ 10 za sesję z Julie
+ 10 za sesję z Enzo
+ 15 za Dni Kariery
+ 20 za sesję z Charlotte
+ 20 za sesję z Nathalie
+ 20 za sesję z Enzo
+ 6 za reklamę
+ 55 fasolek za udział w loterii grudniowej (45 nagroda + 10 za udział)
+ 20 za fabułę z Enzo i Lynette
+ 10 za fabułę z Enzo
+ 20 za fabułę z Lynette
+ 20 za sesję z Lynette
+ 50 za wygraną w IV plebiscycie
+ 10 za loterię styczniową
+ 6 za reklamę forum
+ 6 za reklamę forum
+ 20 za fabułę z Lilianną
+ 20 za sesję z Nathalie
+ 20 za sesję z Charlotte
+ 20 za sesję z Charlotte
+ 20 za sesję z Lilianną
+ 20 za sesje z Charlotte
+ 10 za sesje z Charlotte
+ 20 za sesje z Enzo
+ 10 za loterie marzec/kwiecień
+ 20 za sesje z Charlotte
+ 10 za sesje grupową na balu
+ 10 za sesje na balu z Charlotte
+ 10 za propozycje odnośnie przenoszenia forum
+ 10 za sesje z Charlotte
+ 50 za ukończenie VI roku
+ 10 za sesje z Enzo
+ 10 za sesje z Charlotte
+ 10 za sesje przy stole ślizgonów
+ 10 za sesje w pociągu
+ 30 za event z mongolizmem
+ 10 za sesję z Nathalie
+ 5 za edycję karty postaci
+ 18 za reklamę forum (sprowadzenie Oriany, Polly i Dante)
+ 10 za loterię Wrzesień
+ 10 za loterię Grudzień/Styczeń
+ 20 za sesję z Emmeliną
+ 10 za sesję z Anabell i Orianą
+ 20 za sesję z Enzo
Fasolki zabrane za:
- Spoiler:
- - 119 za zaklęcia (Alohomora-Verdillious)
- 104 za zaklęcia + 3 eliksiry (Expeliarmus - Accio)
- 51 za zaklęcia + 2 eliksiry (Veritaserum, Oppugno, Everte Statum, Eliksir Neelama)
- 185 za zaklęcia, eliksir i genetykę (legilimencja, eliksir wielosokowy, bombarda maxima, obliviate, confringo)
- 21 za 2 eliksiry (szkiele-wzro, wywar żywej śmierci)
- 100 za czarowanie niewerbalne
- 30 za zaklęcia (upiorogacek, aqua eructo)
- 7 za zaklęcie (protego)
- 257 za specjalizacje i zaklęcie (episkey)
- 217 za zaklęcia (Spongify-Ayeam)
Opanowane zaklęcia:
Rok I
- Spoiler:
Locomotor Mortis
Zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
Petrificus Totalus
Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Lumos
Powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Nox
Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Flipendo
Zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
Mimblewimble
Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
Verdillious
Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Alohomora
Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
Colloportus
Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
Incendio
Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
Tarantellegra
Zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Wingardium Leviosa
Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Lacarnum Inflamarae
Zaklęcie powoduje, że z końca różdżki wystrzeliwuje mały promień.
Periculum
Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Rok II
- Spoiler:
Reparo
Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Rictusempra
Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia.
Finite Icantatem
Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
Spongify
Zaklęcie, które zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Skurge
Zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Diffindo
Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Locomotor
Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
Chłoszczyść
Zaklęcie domowe, które sprząta, czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie daje to przyjemnego dla celu zaklęcia efektu.
Expelliarmus
Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota
Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Arania Exumai
Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Enervate
Zaklęcie przywracające przytomność.
Densaugeo
Wydłuża przednie zęby, zarówno u zwierząt, jak i ludzi.
Immobulus
Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Lumos Solem
Zaklęcie rozświetlające, dzięki któremu można wyczarować na końcu różdżki wiązkę światła. Prawdopodobnie jest gorąca i jasna tak samo jak słońce.
Mucus Ad Nauseam
Sprawia, że ofiara dostaje silnego kataru i przeziębienia.
Rok III
- Spoiler:
Deprimo
Zaklęcie, które tworzy dziurę w różnych rzeczach, między innymi w drewnie.
Glacius
Zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Relashio
Zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Tergeo
Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Titillando
Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Ventus
Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Carpe Retractum
Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Lumos Maxima
Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
Nox Maxima
Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
Riddiculus
Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
Steleus
Zaklęcie, które powoduje, że przeciwnik kicha przez pewien czas. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika.
Fumos
Z jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Furnunculus
Zaklęcie, które powoduje wytworzenie czyraków na twarzy przeciwnika.
Locomotor Wibbly
Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
Rok IV
- Spoiler:
Reducto
Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także do oszołamiania ludzi).
Colloshoo
Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Depulso
Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.
Confundus
Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Prodicto
Urok, który sprawia, że jeśli dana osoba zdradzi sekret rzucającego zaklęcie, na jej twarzy pojawiają się ogromne pryszcze układające się w wybrane przez czarodzieja słowo. Tym zaklęciem można też „przekląć” pergamin z imionami i z nazwiskami osób, które dzielą z wybranym czarodziejem tajemnicę.
Avifors
Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Fumus
Zaklęcie, które pokrywa ofiarę futrem.
Accio
Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Ascendio
Zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.
Defodio
Zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.
Ayean
Mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
Rok V
- Spoiler:
Everte Statum
Przydatne zaklęcie pojedynkowe, które wyrzuca ofiarę na daleką odległość.
Protego
Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Episkey
Zaklęcie uzdrawiające małe uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Aquamenti
Zaklęcie wyczarowujące strumień jasnej, czystej wody wydobywającej się z różdżki.
Rok VI
- Spoiler:
Oppugno
Zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Confringo
Zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
Upiorogacek
Zaklęcie niewerbalne wywołujące lęk i strach, wynalezione przez autorkę Księgi Czarów Mirandę Goshawk.
Aqua Eructo
Działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
Rok VII
- Spoiler:
Bombarda Maxima
Zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Jest silniejszą wersją zaklęcia Bombarda.
Obliviate
Zaklęcie usuwające pamięć danej osoby.
Protego Totalum (loteria)
Zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
Visio Tenebri (loteria)
Możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Capacious Extremis (loteria)
Zaklęcie, które rozciąga wewnętrzne wymiary obiektu docelowego bez zmian zewnętrznych.
Zaklęcia Czarnomagiczne
- Spoiler:
Legilimens
Zaklęcie, które pozwala skorzystać z legilimencji wykwalifikowanemu w tej dziedzinie czarodziejowi. Czar pokaże rzucającemu wspomnienia i uczucia, które zagłębiły się w umyśle ofiary. Można się obronić jedynie przy pomocy Oklumencji.
Acidum
Z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów, ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
Opanowane eliksiry:
Rok I
- Spoiler:
Eliksir Pieprzowy
Eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębiania, wzmacniający odporność.
Rok II
- Spoiler:
Eliksir Słodkiego Snu
Eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie.
Rok III
- Spoiler:
Rok IV
- Spoiler:
Eliksir Szkiele-Wzro
Eliksir, który powoduje odrastanie utraconych kości oraz wspomaga ich zrastanie. Używany przez magiczną służbę zdrowia.
Rok V
- Spoiler:
Eliksir Neelama
Dodaje żywotności i przyspiesza gojenie się ran, głównie płytkich.
Eliksir Wiggenowy
Eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany.
Rok VI
- Spoiler:
Wywar Żywej Śmierci
Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
Eliksir Euforii
Eliksir, który powoduje przypływ energii; może uzależniać. Ma niebieskawy kolor, jego zapach przypomina kobiece perfumy, unosiły się nad nim wirujące spirale. Oprócz tego, że uzależnia, ma też inne skutki uboczne. Powoduje nadmierny chichot i chęć chwytania ludzi za nosy.
Rok VII
- Spoiler:
Veritaserum (poznane jedynie kilka składników, w chwili obecnej nie potrafi go uwarzyć)
Inaczej eliksir prawdy. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Przepis nie jest dostępny na zajęciach z powodu ścisłych instrukcji od Ministerstwa Magii. Uczniowie poznają więc tylko niektóre składniki.
Eliksir Wielosokowy
Eliksir, który pozwala na upodobnienie się do kogoś innego. Działanie eliksiru jest krótkie – po godzinie wraca się do swojej naturalnej postaci.
Opanowane umiejętności: Legilimencja (aktualnie 54%), Czarowanie Niewerbalne
Specjalizacje:
Zaklęcia Ofensywne
Oceny z egzaminów:
- Spoiler:
- Rok VI
OPCM - Powyżej Oczekiwań
Eliksiry - Wybitny
Historia Magii - Nędzny
Zaklęcia - Wybitny
Zielarstwo - Nędzny
ONMS - Nędzny
Starożytne Runy - Powyżej Oczekiwań
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Specjalne przedmioty:
- Spoiler:
- 5. Kupon na wykaraskanie się z beznadziejnej sytuacji
Utknąłeś w evencie i nie wiesz, co ze sobą zrobić? Wiesz, że zawaliłeś i że Mistrz Gry zaraz ci odstrzeli tyłek za podjęcie tak kijowej decyzji? Oto więc jednorazowy kupon, który pozwoli ci przekupić Mistrza Gry by zlitował się nad Tobą i jakoś zminimalizował skutki uboczne. Przykład? Właśnie miałeś stracić rękę za to, że rzuciłeś się bezmyślnie na trolla górskiego, ale użyłeś tego magicznego papierka i Mistrz Gry postanowił, że po prostu zostałeś odrzucony w krzaki, albo troll oślepnął od słońca i sytuacja stała się dla ciebie stabilna. Uwaga! W sytuacjach tragicznej głupoty MG może nie przyjąć użycia tego kuponu (ale musi to być naprawdę wyjątkowa sytuacja).
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach