- Enzo Nero
Enzo Nero
Pią Cze 12, 2015 4:50 pm
Imię i Nazwisko: Enzo Nero
Rok/Stanowisko: Uczeń V roku.
Genetyka i Zdolności:
Ilość fasolek: 211 fasolek
Fasolki otrzymane za:
Fasolki zabrane za:
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Rok/Stanowisko: Uczeń V roku.
Genetyka i Zdolności:
Ilość fasolek: 211 fasolek
Fasolki otrzymane za:
- Spoiler:
- + 50 za urodziny ML
+ 50 za rok V
+ 7 fasolek za faceta
+ 4 fasolki za poprawne uzupełnienie profilu
+ 10 fasolek za lekcje eliksirów
+ 10 fasolek za Plebiscyt
+ 20 fasolek za fabułę z Giotto
+ 55 fasolek za loterię grudniową
+ 20 fasolek za fabułę z Giotto i Lyn
+ 10 fasolek za fabułę z Giotto
+ 10 fasolek za fabułę z Lyn
+ 20 fasolek za fabułę z Claire
+ 10 fasolek za fabułę z Alex
+ 10 fasolek za fabułę z Nat
+ 20 fasolek za fabułę z Claire
+ 10 fasolek za fabułę z Claire i Nat
+ 10 fasolek za fabułę z Claire
+ 10 fasolek za fabułę z Claire
+ 15 fasolek za event "Kim jestem?"
+ 50 fasolek za pomoc na forum
+ 10 fasolek za fabułę z Claire
+ 20 fasolek za fabułę z Giotto
+ 15 fasolek za aktywność
+ 10 fasolek za loterię styczeń
+ 10 fasolek za loterię luty
+ 10 fasolek za loterię marzec/kwiecień
+ 10 fasolek za propozycje odnośnie przenoszenia forum
+ 10 fasolek za fabułę z Claire
+ 10 fasolek za wyjście z balu razem z Leną
+ 20 fasolek za bal
+ 10 fasolek za loterię maj
+ 35 fasolek za koniec roku 1977/1978
+ 10 fasolek za propozycję lokalizacje/transport
+ 10 fasolek za fabułę z Marlene
+ 10 fasolek za loterię czerwiec
+ 10 fasolek za fabułę z Giotto
+ 10 fasolek za fabułę z Giotto
+ 25 fasolek za event Oczyszczanie świata zaczyna się od mongołów
+ 20 fasolek za fabułę w przedziale
+ 10 fasolek za propozycję styl forum
+ 10 fasolek za loterię wrzesień
+ 10 fasolek za loterię listopad
+ 10 fasolek za loterię grudzień/styczeń
+ 10 fasolek za fabułę z Nate
+ 10 fasolek za fabułę z Normą
+ 10 fasolek za wejście do pociągu
+ 10 fasolek za fabułę z Amelią
+ 50 fasolek za loterię luty (10 udział i 40 nagroda)
+ 20 fasolek za fabułę z Giotto
+ 30 fasolek za fabułę w przedziale
+ 5 fasolek za lekcję historii magii
Fasolki zabrane za:
- Spoiler:
- Zaklęcia (Alohomora, Lumos, Expelliarmus, Ventus, Fumos, Everte Statum) - 45 fasolek
Zaklęcie Protego - 10 fasolek
Zaklęcia (Locomotor Mortis, Petrificus Totalus, Nox, Flipendo, Mimblewimble, Verdillious, Arania Exumai, Drętwota, Enervate, Densaugeo, Immobulus, Lumos Solem, Mucus Ad Nauseam, Riddiculus, Lumos Maxima, Nox Maxima, Steleus, Furnunculus, Locomotor Wibbly, Colloshoo, Depulso, Reducto, Confundus, Prodicto, Avifors, Furnes) - 182 fasolki
Zaklęcia (Colloportus, Incendio, Tarantellegra, Wingardium Leviosa, Lacarnum Inflamarae, Periculum, Reparo, Spongify, Skurge, Rictusempra, Finite Icantatem, Diffindo, Locomotor, Chłoszczyść, Relashio, Tergeo, Deprimo, Glacius, Titillando, Bombarda, Carpe Retractum, Accio, Ascendio, Defodio, Impervius, Mobilicorpus, Ayean, Vermordere) - 196 fasolek
Zaklęcia (Butterflio,Crinus Muto, Draconifors, Ducklifors, Engorgio, Lapifors, Piscifors, Reducio, Snufflifors, Cauldieve, Glisseo,Librotionem, Orchideus, Pullus, Repleo, Steelclaw) - 105
Zaklęcia (Rennervate,Acusdolor,Slugulus Eructo,Somno,Incarcerous,WzmocnienieOppugno,Confringo,Glacius Duo,Upiorogacek,Expulso,Desmaio)
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
- Spoiler:
V Klasa:
OPCM - Zadowalający
Zaklęcia - Zadowalający
Eliksiry - Zadowalający
Zielarstwo - Zadowalający
Historia Magii - Zadowalający
Starożytne Runy - Zadowalający
Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami - Zadowalający
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:03 pm
Transmutacyjne
Pullus - Zaklęcie przemieniające cel w gęś. Źle rzucone może sprawić, że czarodziej, który próbował je rzucić sam zamienia się w gęś.
Librotionem - Zaklęcie, które zamienia daną książkę w inną. Można tego zaklęcia użyć też na pergaminie. Przydatny czar by nikt nie odkrył właściwej treści.
Glisseo - Zaklęcie wygładzające (np. powierzchnię schodów).
Cauldieve - Zaklęcie, które zmienia kociołek w sitko, sprawiając że jego zawartość „wypływa” z tysiąca małych dziurek.
Repleo - Zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio, o ile na dnie będzie choć kilka kropel tego, co chce przywrócić.
Orchideus - Zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.
Steelclaw - Zaklęcie, które transmutuje pazury zwierzęcia w długie stalowe szpony.
Snufflifors - Transmutuje średniej wielkości przedmioty w wybrane przez czarodzieja małe stworzenie, które nie posiada żadnych magicznych zdolności.
Lapifors - Przekształca posążki królika w małe, żywe króliki, którymi można przez krótki czas kierować. Działa też na salamandry, które kiedy się zamienią w króliki to wybuchają.
Piscifors - Polega na przemienieniu danego obiektu w rybę. Nie trwa to jednak długo i ryba nie jest jadalna, jeśli zaklęcia nie używa zaawansowany adept Transmutacji.
Reducio - Zaklęcie pomniejszające dane przedmioty. Może działać także jako przeciwzaklęcie zaklęcia żarłoczności, powodując przywrócenie pierwotnego rozmiaru danego przedmiotu.
Engorgio - Zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Densaugeo - Wydłuża przednie zęby, zarówno u zwierząt, jak i ludzi.
Butterflio - Zaklęcie, które wyczarowuje stado motyli, które otaczają tego, kto je przywołał.
Draconifors - Przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
Ducklifors - Przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha i wtedy zwierze wraca do swojej pierwotnej postaci - jest jednak zdezorientowane.
Crinus Muto - Zaklęcie, które zmienia kolor i styl włosów rzucającego – może dojść do przypadku, gdy jedna część włosów jest np. różowa, a druga niebieska.
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:06 pm
Użytkowe
Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Vermordere - Pokrywa czarodzieja niewidzialną osłona przed gryzącymi insektami.
Mobilicorpus - Zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
Ayean - Mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
Defodio - Zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.
Impervius - Zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok flagrante.
Prodicto - Urok, który sprawia, że jeśli dana osoba zdradzi sekret rzucającego zaklęcie, na jej twarzy pojawiają się ogromne pryszcze układające się w wybrane przez czarodzieja słowo. Tym zaklęciem można też „przekląć” pergamin z imionami i z nazwiskami osób, które dzielą z wybranym czarodziejem tajemnicę.
Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także do oszołamiania ludzi).
Depulso - Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.
Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Carpe Retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Glacius - Zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Deprimo - Zaklęcie, które tworzy dziurę w różnych rzeczach, między innymi w drewnie.
Relashio - Zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Furnunculus - Zaklęcie, które powoduje wytworzenie czyraków na twarzy przeciwnika.
Lumos Maxima - Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
Nox Maxima - Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
Ventus - Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Memcium - Zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.
Bombarda Maxima - Zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Jest silniejszą wersją zaklęcia Bombarda.
Atmolio - Modyfikuje lub tworzy pewne warunki pogodowe nad daną osobą.
Proteanius - Zaklęcie, które łączy ze sobą identyczne przedmioty, które stają się zależne od siebie nawzajem, czyli w momencie zmienienia czegoś na jednym przedmiocie, na pozostałych pojawia się również identyczna zmiana.Służy do komunikacji – zaklinać można np. monety.
Cistem Aperio - Zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
Siccitatis - Zaklęcie stosowane do wysuszania kałuż i stawów. Nie jest jednak wystarczająco silne by zadziałało na jeziora, czy morza.
Locomotor - Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
Chłoszczyść - Zaklęcie domowe, które sprząta, czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie daje to przyjemnego dla celu zaklęcia efektu.
Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Finite Icantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
Skurge - Zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Spongify - Zaklęcie, które zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Lumos Solem - Zaklęcie rozświetlające, dzięki któremu można wyczarować na końcu różdżki wiązkę światła. Prawdopodobnie jest gorąca i jasna tak samo jak słońce.
Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Lacarnum Inflamarae - Zaklęcie powoduje, że z końca różdżki wystrzeliwuje mały promień.
Periculum - Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Tarantellegra - Zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
Flipendo - Zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki.
Lumos - Zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:09 pm
Czarnomagiczne
Slugulus Eructo - Zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
Upiorogacek - Zaklęcie niewerbalne wywołujące lęk i strach, wynalezione przez autorkę Księgi Czarów Mirandę Goshawk.
Obliviate - Zaklęcie usuwające pamięć danej osoby.
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:11 pm
Ofensywne
Avifors - Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Titillando - Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Steleus - Zaklęcie, które powoduje, że przeciwnik kicha przez pewien czas. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika.
Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
Incarcerous - Urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki pędów krępujących ofiarę i ją duszą.
Acusdolor - Proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Somno - Zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Everte Statum - Przydatne zaklęcie pojedynkowe, które wyrzuca ofiarę na daleką odległość.
Confringo - Zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
Glacius Duo - Wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Oppugno - Zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Expulso - Zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
Desmaio - Zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.
Orbis - Zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Rictusempra - Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia.
Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Mucus Ad Nauseam - Sprawia, że ofiara dostaje silnego kataru i przeziębienia.
Arania Exumai - Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Petrificus Totalus - Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:12 pm
Defensywne
Furnus - Zaklęcie, które pokrywa ofiarę futrem.
Confundus - Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Ascendio - Zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.
Colloshoo - Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Locomotor Wibbly - Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
Fumos - Za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Wzmocnienie - Zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.
Protego - Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Immobulus - Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca różdżkę z ręki przeciwnika, dając czarodziejowi automatyczną przewagę nad nim.
Mimblewimble - Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
Locomotor Mortis - Zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
- Enzo Nero
Re: Enzo Nero
Sro Sty 03, 2018 11:13 pm
Uzdrawiające
Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
Rennervate - Formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
Tergeo - Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach