- Laila Haweroth
Laila Haweroth
Sro Lis 21, 2018 6:17 pm
Karta postaci
Imię i nazwisko: Laila Haweroth
Data urodzenia: 2.02.1962 r.
Znak zodiaku: Wodnik
Imiona i nazwiska rodziców:Annalise (Fawley) Haweroth, Thomas Haweroth (mugol)
Krew: Półkrwi
Miejsce zamieszkania: Folkestone, dość standardowej wielkości dom jednorodzinny z ogrodem, na uboczu
Dom w Hogwarcie: Ravenclaw
Cechy wyglądu
Wzrost: 160 cm
Waga: 49 kg
Kolor włosów: ciemnorude
Kolor oczu: niebieskie
Budowa ciała i postura: szczupła, wyprostowana, jednak nie typowo by zwrócić na siebie uwagę - całkiem zwyczajna
Znaki szczególne: podłużna, cienka blizna na lewym ramieniu, ok. 5 cm; mały czarny smok wytatuowany na prawym nadgarstku
Preferowany ubiór: podczas zajęć, typowy mundurek, jednak spódniczka zawsze sięga maksymalnie kilka centymetrów nad kolana (nigdy do kolan lub dłuższa!) - Laila nie znosi długich spódnic, czuje się wtedy niekomfortowo. Tego typu spódniczki i sukienki zakłada też często w wolnym czasie, oprócz tego obcisłe spodnie i bluzki lub luźny sweter... zależnie w sumie od nastroju. Najchętniej wybiera kolor czarny, niebieski lub kremowy, ostatnio bardzo upodobała sobie również fioletowy.
Umagicznienie
Specyfikacja różdżki: kasztan, skóra strzygi, 12 cali, dość sztywna
Bogin: Łańcuchy, ciemna klatka - dziewczynę wręcz paraliżuje świadomość braku władzy nad własnym ciałem, skrępowanie lub mocno ograniczony ruch. Jakieś pogłoski chodziły po domu, że to przez głupie zabawy ze starszym kuzynostwem, gdy jeszcze była dzieckiem. Podobno bardzo zabawne było zamykanie rudej w ciasnej szafie lub przytrzymywanie pod kołdrą... cóż, to by wiele wyjaśniało, jednak nikt nigdy jej tego prosto w oczy nie potwierdził,. Pozostała więc tylko fobia... i bogin.
Amortencja: zapach lasu połączony z morską bryzą, co jest zdecydowanie połączone z miejscem jej pochodzenia, a także charakterystyczny zapach zwierzęcego futra
Widok z Ain Eingarp: Już od najmłodszych lat Laila zdecydowanie powtarzała, że zwierzęta są wiele lepszym towarzystwem niż większość ludzi (co jak warto wspomnieć, od początku wprawiało w skrępowanie rodziców). Nigdy się to nie zmieniło, jedynie nasilając wpływ również na marzenia nastolatki. Widok ze zwierciadła był jasny i wyraźny: otaczające ją zwierzęta, które jej ufały - zarówno te bardziej, jak i mniej magiczne - a także praca z nimi związana. Odbicie to wywoływało niezwykłe ciepło i radość, wypełniające każdą komórkę ciała dziewczyny. Nie tylko ze względu na spełnienie marzeń oraz widok tego, co najbardziej kochała... również pojawiało się tam małe uczucie triumfu. Wiedziała dobrze, że wizja jej rodziców (czyt. matki) na jej przyszłość jest zupełnie inna.
Zwierzę totemiczne: kot
Przeszłość i przyszłość
Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Gdy dziecko idzie pierwszy raz do szkoły, rodzice zazwyczaj zamartwiają z różnych powodów. Przeważnie górują tu jednak stopnie i fakt, jak latorośl poradzi sobie z np. pędzącym programem czy wymagającymi nauczycielami. W przypadku Laili było całkiem inaczej - nauka nie wydawała się dla jej rodziców problemem. Byli przekonani o inteligencji dziewczynki. Wiele bardziej martwiły ich jej zdolności... społeczne.
Odnośnie jednak nauki - inteligencja nie idzie zawsze w parze z najwyższymi stopniami, przynajmniej nie ze wszystkich przedmiotów. Laila od początku skupiała się na tym, co najbardziej ją interesowało. OPCM, zaklęcia, Opieka nad magicznymi stworzeniami, Astronomia - tu potrafiła poświęcać wolne wieczory na nadprogramowe księgi, zapamiętując każde słowo i ćwicząc każdy ruch różdżki. Nigdy nie lubiła skupiać się na przeszłości, więc łatwo wywnioskować jak bardzo fascynowała się Historią Magii. To samo tyczy się Wróżbiarstwa (czy to w ogóle kogoś na prawdę interesuje..?) i Zielarstwa (grzebanie w ziemi jakoś nigdy do końca jej nie pochłonęło).
Podsumowując, Laila stara się podtrzymywać średnią na dobrym poziomie. Nie ukrywa jednocześnie faworyzacji jednych przedmiotów nad innymi... co chyba ogólnie nie czyni jej w żadnym wypadku zbyt wyjątkową spośród innych uczniów, prawda?
Koncepcja gracza: Krukonka jest zwyczajną dość nastolatką... może pomijając jedynie fakt bycia czarownicą. Niektóre osoby w dzieciństwie mają wymarzone zawody, które później wielokrotnie się zmieniają. Laila należy jednak do osób niezwykle stabilnych w niektórych swoich przekonaniach. Od najmłodszych lat miała zarówno rękę do zwierząt jak i niezwykłe zainteresowanie wszystkim, co z nimi związane - i to się nigdy nie zmieniło. Z każdym kolejnym rokiem szkolnym stara się dążyć do takiej właśnie przyszłości. Oczywiście nie jest to tak proste, gdy najbliższa rodzina uważa to za najgłupszy wybór świata. Przecież jak można się rozwijać w pracy ze zwierzętami?! Zapewnić sobie dobrą przyszłość, pieniądze? Tak więc Laila stara się robić to wszystko w tajemnicy, kiwając grzecznie głową w domu na 'fascynujące' możliwości pracy w Ministerstwie Magii itp. Priorytety dziewczyny, w przeciwieństwie do jej matki, nie zawierają na pierwszym miejscu dóbr materialnych i pieniędzy. Bardziej zależy jej na spełnieniu się, byciu szczęśliwą.
Jeśli chodzi o całe zamieszanie polityczne w świecie magii, to niestety... rudowłosa kompletnie to ignoruje. Wiem, każdy spyta jak to możliwe? To przecież w jakiś sposób każdego dotyczy, prawda? Jednak nie dla niej. Skupia się na codzienności lub dążeniu do przyszłości. Jednocześnie wychodzi z założenia, że nie ma co się zamartwiać i przejmować problemami, na które nie ma wpływu. Trochę może egoistyczne, ale cóż.
- Caroline Rockers
Re: Laila Haweroth
Sob Lis 24, 2018 12:16 am
Witaj na Magicznej Kołysance!
Na podstawie karty przydzielam ci 3 atuty i 1 słabość.
Atuty:
- Pilność w nauce - świadczy o poświęcaniu dużej ilości czasu wszystkim dziedzinom, nawet tym, które niekoniecznie kogoś interesują. Wszystko w imię upewnienia się, że jest się na stabilnej pozycji.
- Puszek - postać ma rękę do zwierząt. Budzi w nich zaufanie, może je dotknąć, uspokoić, nakarmić z większą szansą, że uniknie ugryzień i tym podobnych.
- Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Słabość:
Nie mów do mnie - postać jest aspołeczna, nie przejawia chęci przebywania w towarzystwie innych ludzi, wręcz zdaje się tego unikać. Im więcej ludzi wokół niej, tym gorzej się czuje. Ma często wrażenie jakby się dusiła.
Na podstawie karty przydzielam ci 3 atuty i 1 słabość.
Atuty:
- Pilność w nauce - świadczy o poświęcaniu dużej ilości czasu wszystkim dziedzinom, nawet tym, które niekoniecznie kogoś interesują. Wszystko w imię upewnienia się, że jest się na stabilnej pozycji.
- Puszek - postać ma rękę do zwierząt. Budzi w nich zaufanie, może je dotknąć, uspokoić, nakarmić z większą szansą, że uniknie ugryzień i tym podobnych.
- Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Słabość:
Nie mów do mnie - postać jest aspołeczna, nie przejawia chęci przebywania w towarzystwie innych ludzi, wręcz zdaje się tego unikać. Im więcej ludzi wokół niej, tym gorzej się czuje. Ma często wrażenie jakby się dusiła.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach