- Mistrz Gry
Parkiet numer IV
Wto Maj 08, 2018 7:39 pm
Parkiet numer IV
Parkiet do pojedynków ustawiony na prawo od wejścia. Pojawia się na czas spotkania Klubu Pojedynków, podczas którego można się na nim legalnie pojedynkować pod czujnym okiem nauczycieli.
- Kod do pojedynkowych postów:
- Kod:
[u][b]OBRONA:[/b][/u] [nazwa zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Próg:[/b] [próg zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Bonusowe oczka:[/b] [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów lub specjalizacji]
[b]Moc zaklęcia:[/b] [moc zaklęcia, jeśli jest nieudane piszemy 0]
[u][b]ATAK:[/b][/u] [nazwa zaklęcia, którego używamy do ataku]
[b]Próg:[/b] [próg zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Bonusowe oczka:[/b] [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów lub specjalizacji]
[b]Moc zaklęcia:[/b] [moc zaklęcia, jeśli jest nieudane piszemy 0]
[u][b]UNIK[/b][/u]
Bonusowe oczka: [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów uników]
Czy unik jest udany: TAK/NIE
[u][b]Aktualny stan PŻ:[/b][/u] [aktualnie posiadana ilość punktów życia po odjęciu punktów za atak przeciwnika oraz za wykonane akcje]
- SKRÓCONE ZASADY POJEDYNKÓw - ściągawka:
- Skrócone zasady pojedynkowania:
1. Trzeba mieć powyżej 70 PŻ aby wziąć udział w pojedynku.
2. Pierwszy post w pojedynku - 1 akcja. Wszystkie następne - max 2 akcje (obrona/obrona, atak/ atak, atak/obrona, atak/unik etc)
3. Każda akcja pochłania 1 PŻ.
4. Każdy post musi zawierać informację o aktualnym poziomie PŻ i o wykonanych akcjach. [kod dostępny w opisie tematu parkietu]
5. Pojedynek kończy się kiedy jeden lub obaj uczestnicy pojedynku stracą 30 PŻ. ten drugi przypadek oznacza remis.
6. Na pojedynkach obowiązuje zakaz używania eliksirów, ataków fizycznych oraz zaklęć białomagicznych, czarnomagicznych i niewybaczalnych.
Możliwe do wykonania akcje
1. ATAK MAGICZNY – 1 rzut k6- liczba oczek jest mniejsza o 2 lub więcej od progu zaklęcia – zaklęcie nieskuteczne
- liczba oczek o 1 mniejsza niż próg zaklęcia – moc jest o 1 mniejsza niż próg zaklęcia
- liczba oczek jest równa progowi zaklęcia – moc jest równa progowi zaklęcia
- liczba oczek jest większa o 1 od progu zaklęcia – moc jest o 1 większa od progu zaklęcia
- liczba oczek jest większa o 2 lub więcej od progu zaklęcia – moc jest o 2 większa od progu zaklęcia
2. OBRONA MAGICZNA – 1 rzut k6, obliczanie mocy jak przy ataku- zaklęcie nieudane - ilość odebranych PŻ = moc ataku
- zaklęcie udane - ilość odebranych PŻ = moc ataku - moc obrony
3. UNIK FIZYCZNY –2 rzuty k6 [chroni tylko przed atakami, których da się uniknąć, nie chroni np. przed Avifors]- liczba oczek wynosi 7 lub więcej - unik jest udany i chroni całkowicie przed atakiem.
- liczba oczek wynosi 6 lub mniej - unik jest nieudany i w ogóle nie chroni przed atakiem.
- liczba oczek jest mniejsza o 2 lub więcej od progu zaklęcia – zaklęcie nieskuteczne
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach