- Mistrz Gry
Parkiet numer III
Wto Maj 08, 2018 7:39 pm
Parkiet numer III
Parkiet do pojedynków ustawiony na prawo od wejścia, bliżej stołu nauczycielskiego. Pojawia się na czas spotkania Klubu Pojedynków, podczas którego można się na nim legalnie pojedynkować pod czujnym okiem nauczycieli.
- Kod do pojedynkowych postów:
- Kod:
[u][b]OBRONA:[/b][/u] [nazwa zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Próg:[/b] [próg zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Bonusowe oczka:[/b] [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów lub specjalizacji]
[b]Moc zaklęcia:[/b] [moc zaklęcia, jeśli jest nieudane piszemy 0]
[u][b]ATAK:[/b][/u] [nazwa zaklęcia, którego używamy do ataku]
[b]Próg:[/b] [próg zaklęcia, którego używamy do obrony]
[b]Bonusowe oczka:[/b] [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów lub specjalizacji]
[b]Moc zaklęcia:[/b] [moc zaklęcia, jeśli jest nieudane piszemy 0]
[u][b]UNIK[/b][/u]
Bonusowe oczka: [dodatkowe oczka na kości z racji wykupionych poziomów uników]
Czy unik jest udany: TAK/NIE
[u][b]Aktualny stan PŻ:[/b][/u] [aktualnie posiadana ilość punktów życia po odjęciu punktów za atak przeciwnika oraz za wykonane akcje]
- SKRÓCONE ZASADY POJEDYNKÓw - ściągawka:
- Skrócone zasady pojedynkowania:
1. Trzeba mieć powyżej 70 PŻ aby wziąć udział w pojedynku.
2. Pierwszy post w pojedynku - 1 akcja. Wszystkie następne - max 2 akcje (obrona/obrona, atak/ atak, atak/obrona, atak/unik etc)
3. Każda akcja pochłania 1 PŻ.
4. Każdy post musi zawierać informację o aktualnym poziomie PŻ i o wykonanych akcjach. [kod dostępny w opisie tematu parkietu]
5. Pojedynek kończy się kiedy jeden lub obaj uczestnicy pojedynku stracą 30 PŻ. ten drugi przypadek oznacza remis.
6. Na pojedynkach obowiązuje zakaz używania eliksirów, ataków fizycznych oraz zaklęć białomagicznych, czarnomagicznych i niewybaczalnych.
Możliwe do wykonania akcje
1. ATAK MAGICZNY – 1 rzut k6- liczba oczek jest mniejsza o 2 lub więcej od progu zaklęcia – zaklęcie nieskuteczne
- liczba oczek o 1 mniejsza niż próg zaklęcia – moc jest o 1 mniejsza niż próg zaklęcia
- liczba oczek jest równa progowi zaklęcia – moc jest równa progowi zaklęcia
- liczba oczek jest większa o 1 od progu zaklęcia – moc jest o 1 większa od progu zaklęcia
- liczba oczek jest większa o 2 lub więcej od progu zaklęcia – moc jest o 2 większa od progu zaklęcia
2. OBRONA MAGICZNA – 1 rzut k6, obliczanie mocy jak przy ataku- zaklęcie nieudane - ilość odebranych PŻ = moc ataku
- zaklęcie udane - ilość odebranych PŻ = moc ataku - moc obrony
3. UNIK FIZYCZNY –2 rzuty k6 [chroni tylko przed atakami, których da się uniknąć, nie chroni np. przed Avifors]- liczba oczek wynosi 7 lub więcej - unik jest udany i chroni całkowicie przed atakiem.
- liczba oczek wynosi 6 lub mniej - unik jest nieudany i w ogóle nie chroni przed atakiem.
- liczba oczek jest mniejsza o 2 lub więcej od progu zaklęcia – zaklęcie nieskuteczne
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach