- Jules Nox
Jules Nox
Pon Lis 07, 2016 2:23 pm
Karta postaci
Imię i nazwisko: Jules Nox
Data urodzenia: 3 III 1963 r.
Znak zodiaku: ryby
Imiona i nazwiska rodziców: Julia Nox (zd. Nott) - czysta, półwila, Jonasz Nox - mugol. Oboje zginęli przez ostrzeliwanie domu z broni maszynowej przez jakiegoś narwanego przechodnia, gdzie na ulicy trwały zamieszki.
Krew: półkrwi, 1/4 willa
Miejsce zamieszkania: Ballycastle — miasto w Irlandii Północnej, domek rodzinny położony niedaleko morza.
Dom w Hogwarcie: Ravenclaw
Cechy wyglądu
Wzrost: 170 cm
Waga: 70kg
Kolor włosów: Niesamowicie jasna, prawie biała czuprynka z naturalnymi,złocistymi refleksami
Kolor oczu: Niebieskie
Budowa ciała i postura: Chłopak mierzący swoje 170 cm. Jest za to szczupły i wysportowany. Niesamowicie jasna, prawie biała czuprynka z naturalnymi, złocistymi refleksami krótko ścięte rozwichrzone włosy, które dodają mu uroku osobistego. Chłopak ma duże, niebieskie oczy, czasami może się wydawać, że stają się ciemniejsze pod wpływem światła. Ma zadarty jak na chłopaka nos, wąskie usta, na których pojawia się czasem wredny uśmieszek, lub powodując, że aż promieniuje radością, zarażając nią innych. Lubi rano biegać po błoniach.
Znaki szczególne: blizna po poparzeniu o nieregularnym kształcie na całym, lewym barku, dołeczki tworzące się przy uśmiechu, białe włosy.
Preferowany ubiór: Co do stylu, to tak naprawdę ciężko określić. Przywykł do wybiera dla siebie kreacje w prosty i sprawdzony sposób - wyciąga z szafy lepsze ciuchy, nie patrząc czy wyprasowane czy nie, najczęściej są to T- shirty z różnymi nadrukami lub bez, dżinsy, kraciaste koszule i trampki. Nigdy nie wyjdzie źle ubrany, zawsze trafia tak, że wszystko idealnie pasuje czuje się dobrze i świetnie wygląda. W czasie zajęć nosi szaty szkolne koloru swojego domu.
Umagicznienie
Specyfikacja różdżki: 11 cali, lipa, włos z ogona jednorożca, sztywna, zdobiona pnączem róży - przy trzymaniu wygląda jakby oplatała dłoń właściciela a przy machnięciu wydaje charakterystyczny świst.
Bogin: Kiedyś jego boginem były zwykłe pszczoły, lecz po traumatycznym wydarzeniu, stworzenie zmieniło swoją postać. Teraz bogin przyjmuje formę jego rodziców. Ich martwe ciała stoją w płomieniach, a oczy, które zawsze rozumiały Julesa, były teraz... puste. Uszło z nich życie. Rodzice już nigdy nie mieli się obudzić.
Amortencja: Perfumy matki białe kwiaty: jaśmin, konwalia, biała orchidea, lilia wodna i kwiatu lotosu. Woda kolońska ojca o zapachu: grejpfrut, jałowca, drzewa sandałowego, świeży kardamon oraz ziarna kakaowca.
Widok z Ain Eingarp: Jules skrycie marzy o życiu pełnym przygód i własnej rodzinie, dlatego w lustrze Ain Eingarp widzi siebie w domku pośrodku gór, przed którym w otoczeniu magicznych stworzeń bawi się dwójka jego dzieci, pod czujnym okiem pięknej kobiety.
Zwierzę totemiczne: Jak
Przeszłość i przyszłość
Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Jules to uczeń przeciętny, nie zdobywa wysokich ocen, a raczej te z dolnej półki. Jak każda osoba w szkole, ma gorsze i lepsze przedmioty: Transmutacja i Numerologia nie są tym co lubi. Ma zacięcie do Zielarstwa i ONMS, całkiem niezły jest też w Eliksirach. Najlepiej czuje się jednak w Zaklęciach i Urokach oraz OPCM, a jeśli chodzi o resztę przedmiotów? Historia Magii, Astronomia, Mugoloznawstwo... Cóż, bywało różnie, zdawane były przez niego raczej przeciętnie.
Prace domowe stara się oddawać na czas, a na zajęcia przychodzi punktualnie lub nawet 5 minut przed. Nie za bardzo przejmuje się jednak swoimi ocenami.
Koncepcja gracza: Jules marzy o karierze naukowej, przy jednoczesnym otworzeniu prywatnej kliniki jako uzdrowiciel ludzki albo magiczny odpowiednik weterynarza od nudnych, niegroźnych, dających się udomowić zwierząt po groźne, przy szczególnym uwzględnieniu niebezpiecznych okazów hodowlanych. Ponadto zaraz po ukończeniu studiów chciałby wypłynąć w rejs dookoła świata oraz zwiedzić magiczne rezerwaty na terenie Afryki i Azji.
Zostanie strażnikiem magicznych ekosystemów, by pilnować harmonii panującej pomiędzy ilością drapieżników magicznych i niemagicznych. Jeśli to nie wypali to Jules będzie zgłębiał sztuki kulinarne na świecie, być może otworzy kiedyś własną kawiarenkę lub bar - kto wie?
- Daphne Fawley
Re: Jules Nox
Pią Sty 25, 2019 7:16 pm
Witaj na Magicznej Kołysance!
Twoja karta została właśnie zaakceptowana. Dobra robota! Poniżej wrzucam ci listę przydatnych linków oraz przydzielone twojej postaci atuty i słabości. Przypominam również, że gdybyś miał jakiś problem, możesz zawsze zgłosić się do mnie na PW!
- Kliknij aby rozwinąć listę przydatnych linków:
Postać wydaje się niezwykle pozytywna - w kontraście do traumatycznych przeżyć. Pozwoliłam sobie dokonać drobnych poprawek - wstawiłam spację i miejscami dodałam/usunęłam przecinki.
Poprzednia charakterystyka otrzymała 5 fasolek za edycję, w związku z tym nie przyznaję ich już więcej. <;
Na podstawie karty przydzielam ci 3 atuty i 1 słabość. Miłej gry!
Atuty
- Wielkie serce - świadczy o wrażliwości i o sile przywiązywania się do innych. Postać nie potrafi być obojętna, gdy widzi że komuś dzieje się krzywda.
- Pilność w nauce - świadczy o poświęcaniu dużej ilości czasu wszystkim dziedzinom, nawet tym, które niekoniecznie kogoś interesują. Wszystko w imię upewnienia się, że jest się na stabilnej pozycji.
- Głos skowronka - postać wcale nie musiała odebrać jakiejś szczególnej edukacji muzycznej. Może nie mieć pojęcia o najnowszych albumach ani nawet o popularnych zespołach. Ale kiedy zacznie nucić starą, znaną wszystkim piosenkę, nawet najzagorzalszym przeciwnikom sztuki miękną serca. Ten głos, to po prostu dar.
Słabości
- Marzyciel - postaci często zdarza się odpłynąć myślami, czy to w trakcie lekcji czy w trakcie rozmowy. Może mieć to wpływ na naukę, jeśli w trakcie zajęć zamyśli się na niezwiązany z nimi temat.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach