- Logan Hale
Logan Hale
Nie Wrz 11, 2016 5:32 pm
Imię i Nazwisko: Logan Hale
Rok/Stanowisko: VII
Genetyka i Zdolności: czarowanie niewerbalne
Ilość fasolek: 76
Fasolki otrzymane za:
Fasolki zabrane za:
Opanowane zaklęcia:
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Rok/Stanowisko: VII
Genetyka i Zdolności: czarowanie niewerbalne
Ilość fasolek: 76
Fasolki otrzymane za:
- KP - 60
- pola w profilu - 4
- klub - 5
- wikia - 30
- loteria sierpień/wrzesień - 10
- III urodziny ML - 50
- dni kariery - 10
- loteria październik - 10
- loteria świąteczna - 15
- sesje - 30
- loteria styczeń - 25
- rok 1977/1978 - 25
Fasolki zabrane za:
- 14 zaklęć - 98
- 3 zaklęcia - nagroda w loterii
- czarowanie niewerbalne - 100
Opanowane zaklęcia:
- Aquamenti
- Conjunctivitis
- Diffindo
- Drętwota
- Everte Statum
- Expelliarmus
- Finite Icantatem
- Fumos
- Glacius
- Glassando
- Immobulus
- Incarcerous
- Lumos
- Nox
- Orbis
- Protego
- Somno
- Zaklęcia:
Conjunctivitis IX - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie. Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku. Czas działania: przez kilkanaście minut (2 posty). [OFEN]
Aquamenti IV - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki. [UŻYT]
Diffindo V - zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp. Jednakże nieodpowiednio użyte może spowodować nieodwracalne skutki. [UŻYT]
Drętwota VI - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów. Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 postów). [OFEN]
Everte Statum V - zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane. [OFEN]
Expelliarmus VII - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia). [DEF]
Finite Icantatem VIII - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy. [UŻYT]
Fumos V - zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej. Czas działania: przez jakiś czas (od 2 do 4 postów). [DEF]
Glacius V - zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry. Czas działania: przez niecałą godzinę (4 posty). [UŻYT]
Glassando V - zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył. [TRAN]
Immobulus VII - spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada). Czas działania: trwa przez kilka godzin (cała sesja). [DEF]
Incarcerous VII - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą. Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo ofiara nie zostanie uduszona. [OFEN]
Lumos IV - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów. Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia. [UŻYT]
Nox IV - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos. Może zostać użyte także do pozbawienia światła części pomieszczenia. [UŻYT]
Orbis VII - zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami. Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty). [OFEN]
Protego VI - zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych. Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty). [DEF]
Somno VII - zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen. Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje). [OFEN]
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach