- Aquila Lestrange
Aquila Lestrange
Sob Maj 30, 2015 7:47 pm
Imię i Nazwisko: Aquila Lestrange
Rok/Stanowisko: Sędzia w Wizengamocie.
Genetyka i Zdolności: ~
Ilość fasolek: 106 fasolek
Fasolki otrzymane za:
Kreowanie Postaci:
- Napisanie Karty Postaci: 85 fasolek
- Ładna Karta Postaci: 10 fasolek
- Zrobienie postaci dorosłej: 7 fasolek
Techniczne:
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu: 4 fasolki
Fabularne: ~
Fasolki zabrane za: ~
Opanowane zaklęcia:
Zaklęcia Transmutacyjne:
¤ Auditio - Zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Zaklęcia Użytkowe:
¤ Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Zaklęcia Czarnomagiczne:
¤ Acidum - z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
Zaklęcia Ochronne:
¤ Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Zaklęcia Ofensywne:
¤ Anthisi Fotia - przed czarodziejem pojawia się wysoka, potężna fala ognia, która sunie przez parę metrów, zanim opadnie i rozpryśnie się – jednak to, co podpaliła po drodze, nadal się pali.
Przeciwzaklęcie: Silniejsze zaklęcia wodne.
Zaklęcia Defensywne:
¤ Ascendio - Pociąga różdżkę w górę z ogromną siłą, prawdopodobnie także w inne strony.
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Rok/Stanowisko: Sędzia w Wizengamocie.
Genetyka i Zdolności: ~
Ilość fasolek: 106 fasolek
Fasolki otrzymane za:
Kreowanie Postaci:
- Napisanie Karty Postaci: 85 fasolek
- Ładna Karta Postaci: 10 fasolek
- Zrobienie postaci dorosłej: 7 fasolek
Techniczne:
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu: 4 fasolki
Fabularne: ~
Fasolki zabrane za: ~
Opanowane zaklęcia:
Zaklęcia Transmutacyjne:
¤ Auditio - Zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Zaklęcia Użytkowe:
¤ Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
Zaklęcia Czarnomagiczne:
¤ Acidum - z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
Zaklęcia Ochronne:
¤ Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Zaklęcia Ofensywne:
¤ Anthisi Fotia - przed czarodziejem pojawia się wysoka, potężna fala ognia, która sunie przez parę metrów, zanim opadnie i rozpryśnie się – jednak to, co podpaliła po drodze, nadal się pali.
Przeciwzaklęcie: Silniejsze zaklęcia wodne.
Zaklęcia Defensywne:
¤ Ascendio - Pociąga różdżkę w górę z ogromną siłą, prawdopodobnie także w inne strony.
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach