Go down
Steve Fluffy
Oczekujący
Steve Fluffy

Steve Fluffy Empty Steve Fluffy

Pią Sty 02, 2015 1:15 pm
Imię i Nazwisko: Steve Fluffy
Rok/Stanowisko: Uczeń, VII rok
Genetyka i Zdolności: -

Ilość fasolek: 28 fasolek

Fasolki otrzymane za:
- Karta postaci ucznia na VII roku: 70 fasolek [2.01.]
- Wybitna karta postaci: 20 fasolek [2.01.]
- Postać męska: 7 fasolek [2.01.]
- Postać pochodzenia mugolskiego: 3 fasolki [2.01.]
- Uzupełnienie pól profilu: 4 fasolki [2.01.]
- 20 postów w offtopie: 8 fasolek [2.01.]
- Zapisanie się do Klubu Prostej Kreski: 5 fasolek [2.01.]
- Zapisanie się do Klubu Magii Nut: 5 fasolek [2.01.]
- Sesja z Anabell (Sala Wejściowa & Stół Krukonów): 10 fasolek [2.01.]
- Sesja z Anabell (Posąg & biblioteka): 10 fasolek [6.01.]
- Sesja z Anabell (Fontanna, wyznanie miłosne): 10 fasolek [7.01.]
- Sesja z Anabell (Pokój wspólny, tarot): 10 fasolek [7.01.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [7.01.]
- Sesja z Anabell (Kuchnia): 10 fasolek [9.01.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [10.01.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [12.01.]
- Uzupełnienie swojej karty na wiki: 30 fasolek [17.01.] [Link]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [19.01.]
- Zajęcia z eliksirów: 13 fasolek [19.01.] [Link tutaj]
- Sesja z Alchemy (Dziedziniec): 10 fasolek [23.01.]
- Loteria Styczeń/Luty: 40 fasolek [23.01.]
- 3 listy do Anabell: 3 fasolki [25.01.]
- 1 wpis do dziennika: 1 fasolka [25.01.]
- Udział w zebraniu Klubu Magii Nut: 10 fasolek [31.01.]
- Sesja z Anabell (Balkon): 10 fasolek [1.02.]
- 1 wpis do dziennika: 1 fasolka [1.02.]
- Opinia o ML na czarcie: 15 fasolek [1.02.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [1.02.]
- Udział w zebraniu Klubu Prostej Kreski: 10 fasolek [2.01.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [11.02.]
- 5 postów w offtopie: 2 fasolki [16.02.]
- Sesja z Ly: 10 fasolek [20.02.]

Fasolki zabrane za:
- Czas zdobyć dziewczynę!: - 10 fasolek [5.01.] [Link tutaj!]
- Zaklęcia: - 114 fasolek [17.01.] [Link tutaj]
- Zaklęcia: - 30 fasolek [11.02.] [Link tutaj]
- Zaklęcia: -155 fasolek [9.06.] [Link tutaj]

Opanowane zaklęcia:
- Accio - zaklęcie przywołujące.
- Bombarda Maxima -  zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
- Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
- Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.
- Depulso - Czar służący do odpychania przedmiotów.
- Drętwota - Zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała. Przeciwzaklęcie: Enervate / Renervate.
- Everte Stati - Zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
- Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
- Finite - zaklęcie kończące.
- Kameleona Zaklęcie - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
- Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
- Nox - przeciwzaklecie do Lumos.
- Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
- Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
- Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
- Zaklęcie Szatańskiej Pożogi - wytwarza ogień trudny do kontrolowania.
- Verdillious - zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
- Mimblewimble - Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
- Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
- Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
- Fumos - Z jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
- Incarcerous - Urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki pędów krępujących ofiarę i ją duszą.
- Upiorogacek - Zaklęcie niewerbalne wywołujące lęk i strach, wynalezione przez autorkę Księgi Czarów Mirandę Goshawk.
- Obliviate - Zaklęcie usuwające pamięć danej osoby.
- Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
- Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
- Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
- Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- Rictusempra - Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia.
- Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
- Wskaż mi - Zaklęcie powodujące obrócenie się różdżki w kierunku północnym, jest to odpowiednik mugolskiego kompasu.
- Bąblogłowy - Zaklęcie, którego zadaniem jest stworzenie dużego bąbla wypełnionego powietrzem wokół głowy.
- Magicus Extremos - Wzmacnia siłę zaklęć. Dodaje +1 oczko do siły zaklęć na jeden post.
- Obliterate - Usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.
- Memcium - Zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.
- Portus - Zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
- Zaklęcie Niewidzialności - Zaklęcie niewerbalne o nieznanej inkantacji, które może uczynić przedmioty, na które jest rzucane niewidzialnymi. Aby odwrócić skutki zaklęcia, a jednocześnie go nie przerwać, należy ubrać Okulary Widoczności.

Opanowane eliksiry:
- Felix Felicis - eliksir zapewniający szczęście każdemu, kto go wypije.

Oceny z egzaminów:
Nadal rok szkolny trwa!

Wymyślone eliksiry:
I co Puszku? Wymyślamy coś?

Wymyślone zaklęcia:
A może jakieś zaklęcie?

Zdobyte przedmioty:
- Zamiatacz 5 [7.01.]
- Magiczna Filiżanka - pozwala ujrzeć to, czego szukamy, a jeśli ktoś wypije z niej herbatę odzyska wszystkie stracone Punkty Życia. [Czas działania filiżanki; 4 wypite herbatki] [7.01.]
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach