- Zack Raven
Zack Raven
Sro Lis 05, 2014 4:53 pm
Zack Raven
Rok/Stanowisko: V
Ilość fasolek:
54+10=64+5+7+3=79+70=149+10=159+30=189+20=209+50=259-147=112
Fasolki otrzymane za:
- Za dany rok = 50
- Pola w profilu = 4
- Sesja w opuszczonej sali (Esmeralda&Elizabeth) = 10
- Zapisanie się do Klubu Magii Nut = 5
- Postać męska = 7
- Postać pochodzenia mugolskiego = 3
- Sesja przy posągu (Cirilla) = 10
- Sesja w kuchni (Cirilla) = 10
- Loteria Listopadowa = 50
- Sesja na korytarzu (Annabelle) = 10
- Event za rolę Michasia = 30
- Sesja na dziedzińcu (Alex&Sahir) = 10
- Sesja w gabinecie profesora (Slughorn) = 10
- Konkurs z radia - plaża = 50
Fasolki zabrane za:
- zaklęcia = 147
Rok/Stanowisko: V
Ilość fasolek:
54+10=64+5+7+3=79+70=149+10=159+30=189+20=209+50=259-147=112
Fasolki otrzymane za:
- Za dany rok = 50
- Pola w profilu = 4
- Sesja w opuszczonej sali (Esmeralda&Elizabeth) = 10
- Zapisanie się do Klubu Magii Nut = 5
- Postać męska = 7
- Postać pochodzenia mugolskiego = 3
- Sesja przy posągu (Cirilla) = 10
- Sesja w kuchni (Cirilla) = 10
- Loteria Listopadowa = 50
- Sesja na korytarzu (Annabelle) = 10
- Event za rolę Michasia = 30
- Sesja na dziedzińcu (Alex&Sahir) = 10
- Sesja w gabinecie profesora (Slughorn) = 10
- Konkurs z radia - plaża = 50
Fasolki zabrane za:
- zaklęcia = 147
- Zack Raven
Re: Zack Raven
Sob Lis 22, 2014 3:21 pm
Opanowane zaklęcia:
I rok
Zaklęcia:
- Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki.
- Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
- Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Obrona przede czarną magią:
- Petrificus Totalus - Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
- Mimble wimble - Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, używanie w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
- Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Transmutacja:
- Avifors - Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
II rok
Zaklęcia:
- Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- Skurge - Powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów. Działa też, jako atak na takie duchy, jak Irytek.
- Finite Icantatem - Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Obrona przede czarną magią:
- Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca różdżkę z ręki przeciwnika, dając czarodziejowi automatyczną przewagę nad nim.
- Drętwota - Zaklęcie obronne znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz, powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
III rok
Zaklęcia:
- Relashio - Zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
- Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
- Ventus - Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Obrona przed czarną magią:
- Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
- Steleus - Zaklęcie to powoduje kichanie przeciwnika.
- Locomotor Wibbly - Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
IV rok
Zaklęcia:
- Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty.
- Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Obrona przed czarną magią:
- Colloshoo - Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
- Depulso - Zaklęcie odpychające będące przeciwieństwem Accio.
- Confundus - Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Opanowane eliksiry:
-
Oceny z egzaminów:
-
Wymyślone eliksiry:
-
Wymyślone zaklęcia:
-
I rok
Zaklęcia:
- Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki.
- Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
- Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Obrona przede czarną magią:
- Petrificus Totalus - Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
- Mimble wimble - Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, używanie w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
- Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Transmutacja:
- Avifors - Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
II rok
Zaklęcia:
- Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- Skurge - Powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów. Działa też, jako atak na takie duchy, jak Irytek.
- Finite Icantatem - Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Obrona przede czarną magią:
- Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca różdżkę z ręki przeciwnika, dając czarodziejowi automatyczną przewagę nad nim.
- Drętwota - Zaklęcie obronne znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz, powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
III rok
Zaklęcia:
- Relashio - Zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
- Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
- Ventus - Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Obrona przed czarną magią:
- Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
- Steleus - Zaklęcie to powoduje kichanie przeciwnika.
- Locomotor Wibbly - Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
IV rok
Zaklęcia:
- Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty.
- Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Obrona przed czarną magią:
- Colloshoo - Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
- Depulso - Zaklęcie odpychające będące przeciwieństwem Accio.
- Confundus - Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Opanowane eliksiry:
-
Oceny z egzaminów:
-
Wymyślone eliksiry:
-
Wymyślone zaklęcia:
-
- Zack Raven
Re: Zack Raven
Sro Kwi 08, 2015 7:54 pm
Nagrody z konkursów/loterii
Loteria Marzec
- magiczny gramofon
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach