Go down
Neve Collins
Oczekujący
Neve Collins

Śnieżna Księżniczka Empty Śnieżna Księżniczka

Pią Paź 10, 2014 11:51 pm
Imię i Nazwisko:  Neve Collins
Rok/Stanowisko: VII rok, Hogwart

Ilość fasolek: 58

Fasolki otrzymane za:

* KP! - 90
* Loterie/Ankiety - 20
* Aktywne granie na fabule - 210
* Wpis do pamiętnika - 2
* Offtop - 2
* Udział w lekcjach - 32
* Wymyślenie eliksirów - 80
* Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu - 4
* Uzupełnienie KP na wiki - 30
* Zapisanie się do klubu - 5
* Event Disneya - 70

Fasolki zabrane za:

* 204 - zaklęcia : o
* 133 - eliksiry
* 132 - eliksiry i zaklęcia

Opanowane zaklęcia:

* Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
* Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz.
* Austteo - zaklęcie transmutacyjne zamieniające pluszaka w krzesło.
* Avis - powoduje pojawienie się stada fruwających ptaszków.
* Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.
* Anapneo - Pozwala odzyskać zdolność swobodnego oddychania.
* Enervate - zaklęcie przywracające przytomność; przeciwzaklęcie do Drętwoty.
* Episkey - zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
* Ferula - Zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
* Rennervate — formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
* Tergeo - zaklęcie oczyszczające.
* Protego - tarcza
* Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
* Nox - przeciwzaklęcie do Lumos
* Incendio - zapala ogień (np. w kominku).
* Chłoszczyść - Zaklęcie, którego czarodzieje używają do czyszczenia oraz porządkowania różnych przedmiotów.
* Accio - zaklęcie przywołujące.
* Alohomora - zaklęcie otwierające.
* Orbis
* Protego Totalum
* Reparo
* Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
* Finite Icantatem
* Impedimento - Zaklęcie spowalniające ofiarę, które daje nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
* Cave Inimicum - Wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
* Skarpineo - Zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.
*

Opanowane eliksiry:
* Eliksir Niewidzialności - Eliksir czyniący niewidzialnym na krótki czas. Osoba, która chce być niewidoczna musi wypić eliksir lub ten musi być rozlany na niej, lub blisko niej.
* Veritaserum
* Felix Felicis
* Eliksir Zapomnienia – eliksir, który obowiązkowo muszą wykonać uczniowie na egzaminach końcowych – jeśli takowy wylosują. Eliksir działa podobnie do zaklęcia Obliviate. Ofiara nie jest w stanie przypomnieć sobie niczego co działo się w ciągu ostatniego czasu. Zapomina o wszystkich przykrościach, a także o tym czy w jej życiu wydarzyło się coś szczęśliwszego.
* Eliksir Wielosokowy
* Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
* Eliksir Rozpaczy – skład eliksiru znają tylko czarnoksiężnicy bądź doświadczeni czarodzieje. Jest to eliksir, którego składu uczniowie nie poznają w trakcie nauki w szkole. Substancja ma za zadanie sprawić by ofiara, który wypija ów eliksir poczuła ból, rozpacz i by wszystkie najgorsze wspomnienia wróciły do niej. Mówi się, że czarnoksiężnicy stosowali go do torturowania ofiar. Zbyt duża dawka eliksiru może zabić.
* Eliksir dla spetryfikowanych
* Eliksir Spokoju – Eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.
* Szkiele-Wro
* Biały Miód - redukuje działanie większości eliksirów, nie dotyczy to jednak większości silniejszych trucizn.
* Eliksir Pieprzowy - eliksir podawany by zapobiegające na wiele chorób. Znakomity na przeróżne choroby, wzmacniający odporność.
*Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.
* Amortencja
* Eliksir Vermiculo - Eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.
* Eliksir Neelama - Dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.
* Wywar Zamraczający - Powoduje, że osoba, która go wypiła jest bardzo lekkomyślna i nie powinno polegać się na jej zdaniu.
* Eliksir Prawdy - Słabsza i łatwiejsza do sporządzenia wersja Veritaserum.
* Powój - Eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami.
* Eliksir Słodkiego Snu - Eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie.

Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]

Wymyślone eliksiry:
Nazwa eliksiru: Czarny sen
Działanie: wywołuje koszmarne, ponure wizje w snach śniącego, przemieniając jego życie i wszystkie powodzenia w pasmo porażek i niepowodzeń i który przysłania tym samym rzeczywistość, u większości osób doprowadzając do całkowitego zatracenia kończącego się samobójstwem. Mogą mu się oprzeć osoby o silnej woli, silnym charakterze, w mniejszej podstawowej dawce. Eliksir ten jes bezzapachowy, dlatego bardzo łatwo go dodać do czyjejś herbaty... Wystarczą trzy krople, by osiągnąć zamierzony efekt. Jedna kropla eliksiru wywołuje jedynie koszmary i paronocną bezsenność z ich powodu.
Składniki: róg dwurożca, kieł padalca, mucha siatkoskrzydła, smocza wątroba, 5 kolców róży

Nazwa eliksiru: Trupi jad
Działanie:  eliksir czarnomagiczny, który powoduje powolne, stopniowe gnicie ciała – jeśli ma się szczęście, tylko żołądek i skórę, jeśli pecha – atakuje od razu wszystkie narządy wewnętrzne i nie objawia swego działania na zewnątrz. Łatwo go rozpoznać przez fakt, że powoduje wymioty krwią i wydobywa z ust zapach zgnilizny – niestety wtedy jest to już późne stadium, mogące się okazać nieodwracalnym. Eliksir ten ma charakterystyczny zapach zgniłych jaj, powoduje wyjątkowo bolesną, długą śmierć – jeśli nieprawidłowości jej stadium nie zostaną wykryte wcześnie, jest nieuleczalny.
Składniki: krew inferiusa, asfodelus, jad czarnej mamby, pijawka, skrzydło nietoperza,

Nazwa eliksiru: Eliksir maskujący
Działanie: pozwala ukryć zapach eliksiru, jeśli jednak doda się go więcej, niż jedną kroplę, może wpłynąć tragicznie na jakość danej substancji, do której został dodany.
Składniki: korzeń nirnu, kieł węża, skrzydło ćmy

Nazwa eliksiru: Eliksir Trzeźwości
Działanie: podany od razu cuci daną osobę ze snu, lub stanu nieprzytomności, dodając mały zatrzyk adrenaliny. Nadużywany podczas tortur.
Składniki: ząbek czosnku, mandragora, lawenda, skrzydło nietoperza

Nazwa eliksiru: Felix Malediceret
Działanie: przeciwieństwo Felix Felicis; wystarczy mała dawka, żeby delikwentowi, któremu się ją poda, przytrafiały się same nieszczęścia danego dnia.
Składniki: jad langustnika ladaco, jajo akromantuli, waleriana, mucha siatłoskrzydła

Nazwa eliksiru: Auxilium  
Działanie: eliksir ten sprawia, że osoba, która go zażyła, traci jakiekolwiek braki oporów przed zaufaniem nam i powierzeniem swego życia w nasze ręce – ze względu na czarnomagiczne pochodzenie i jego niezwykłą siłę proces łamania blokad może się okazać stały u słabszych jednostek. Osoba taka staje się służącym tego, który przyrządził eliksir, lub nawet grupy osób – w zależności od tego, czyja cząstka ciała znalazła się w wywarze (w przypadku grupy osób działanie to jest osłabione, jeśli nie poda się w większej dawce). Dana persona nadal zachowuje wolną wolę w stosunku do innych, jest względnie sobą, zmienia się jedynie nastawienie do twórcy Auxilium – jest gotowa na każdą zachciankę i pomaga na najmniejsze skinienie palca. Uwaga! Eliksir nie wpływa na uczucia!
Składniki: woda z rzeki lete, smocza wątroba, jad langustnika ladaco, łuska hipokamusa, włos kelpie

Nazwa eliksiru: Anaserrmo
Działanie: Pozwala przez pewien czas zrozumieć mowę danej bestii, której włosie dodało się do eliksiru (UWAGA! Działa tylko na bestie inteligentne!)
Składniki:  część ciała bestii (np. łuska, włosie, kieł, pazur), kamień księżycowy, pijawki, rdest ptasi, trawiak, rzeczna becia, motyle skrzydło, śnieżna bawełna


Nazwa eliksiru: Kefalisto
Działanie: Eliksir, który niweluje zaklęcia czarnomagiczne mający wpływ bezpośrednio na nerwy, czy też sam umysł (takie jak Ekrixi Nomizo) – podany odpowiednio szybko jest w stanie odbudować uszkodzone neurony, układ nerwowy
Składniki:  kora drzewa Wiggen, krew wampira, pióro jastrzębia, mała perła, asfodelus, krew salamandry, kolce jeżozwierza

Nazwa eliksiru: Eliksir Wiecznego Snu
Działanie: Za jego pomocą nakłada się tak zwaną „klątwę wiecznego snu”, podobną do jednego z pradawnych zaklęć – zatrzymuje ona funkcje życiowe organizmu i „zamraża go”, nie pozwalając mu się starzeć. Osoba taka zapada w głęboki sen. W zależności od długości snu mogą potem występować problemy z pamięcią, jednak nie grozi amnezją – z klątwy tej wyzwolić może jedynie pocałunek prawdziwej miłości. By przygotować odpowiednio klątwę należy zanurzyć owoc w kociołku z eliksirem – przy pierwszym kęsie owocu dana osoba zapada w śpiączkę.
Składniki:  ???



Wymyślone zaklęcia:
* Klątwa Doriana Greya - Nikt nie potrafi dowieść, czy rzekomy czarodziej istniał naprawdę, czy był to tylko przydomek innego czarnoksiężnika, czy może jakikolwiek inny powód pojawił się na drodze do nazwania tak tej klątwy. Klątwy tej nie można rzucić na samego siebie. Owszem, oferuje ona nieśmiertelność, jednak za ogromną cenę zniszczenia duszy tego, na którego została rzucona. Jak rzucić urok? Czarujący maluje portret wybranej osoby i przelewa w nią duszę malowanego, zapewniając mu tym samym, pozornie, życie wieczne. Wszystkie niemoralności, jakich zaczarowany się podejmie, zaczynają wpływać na wygląd obrazu: gnije, zaczyna się wypaczać, wykrzywiać, pojawia się grzyb, przejmuje na siebie urazy fizyczne, itp. – klątwę zadziwiająco łatwo przełamać, wystarczy, że osoba uświadomiona spali obraz, nim podejmie się grzechów ciężkich i podda rozpuście. Oczywiście, jeśli tego nie zrobi i nadal będzie bluźnić przeciw szlachetnej ludzkiej naturze, obraz będzie niszczał, aż w końcu doprowadzi do agonalnej, męczeńskiej śmierci zaklętego. Jak widać więc – nieśmiertelność ta jest bardzo względna.
* Klątwa Skarabeusza - Stara, znana z Egiptu klątwa, którą zazwyczaj chroniono grobowce faraonów, znana do dzisiaj i wykorzystywana nadal do ochrony grobowców bądź skarbców. Takie skarabeusze pozostają uśpione, zazwyczaj stanowią ozdobę figurek wczepionych w ścianę i ożywają dopiero, kiedy niepowołana osoba dotknie któryś ze skarbów/grób. Ożywione skarabeusze poruszają się jak jedna fala, liczone w setkach, i atakują nieproszonego gościa, pożerając go żywcem – pozostaje tylko goły szkielet.
* Klątwa Smoka - Bardzo skomplikowany czar wymagający specjalnego rytuału z włosem osoby, na którą chce się rzucić klątwę – czarujący siada w kręgu z soli, która zatrzymuje przepływ magii w środku, dwoma kadzidłami, które tłumią jego zmysły na świat zewnętrzny; czarujący wrzuca włos do Eliksiru Pomieszania i zaczyna rzucać urok, którego inkantacja trwa do 4 godzin. Osoba dotknięta klątwą zaczyna się powoli zmieniać pod względem mentalnym – zaczyna mieć manię na punkcie drogocennych przedmiotów i tych, które mu się podobają, wraz z rozwojem klątwy jest w stanie za nie zabić, jak i wkrótce przenosi się to na osobę, którą najbardziej ta osoba kocha. Zmusza ona przeklętego do zabijania osób wokół ukochanej osoby, które choćby do niej podejdą, aż w końcu prowadzi do tego, że ją porywa i zamyka w odosobnieniu, pragnąc mieć skarby tylko dla siebie oraz swoją „księżniczkę/księcia”, tak jak postępowały smoki ze wszelakich bajek. Osoba w pełnym rozwoju klątwy jest święcie przekonana o słuszności wszystkiego, co robi, pragnienie posiadania i chronienia swojego dobytku kompletnie przysłania mu umysł.
* Krew młodości - Skomplikowane, bardzo ciężkie czarnomagiczne zaklęcie, które hańbi duszę tego, kto go używa. Zaklęcie to rzuca się za pomocą rytualnego podcięcia gardła osobie młodej, nie starszej jak 25 lat podczas pełni księżyca. Osoba ta musi dobrowolnie wyjawić swoje imię i nazwisko. Zebraną krew przelewa się do wanny – musi być ona nią wypełniona do takiego stopnia, by czarownik mógł cały się zanurzyć, tak więc na jeden raz potrzeba więcej, niż jednej ofiary. Czar ten stworzyła Elżbieta Batory. Kąpiel taka pozwala na zachowanie przez większość życia młodość, jednak od 60 roku życia prowadzi do diamentralnego starzenia się, zostają z czarującego same kości – jak widzicie nie prowadzi w najmniejszym stopniu do nieśmiertelności. Czas życia pozostaje ten sam. Dusze osób rytualnie zamordowanych są niszczone.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach