Go down
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Mistrz Gry

Wyzwanie Robin Hooda [zakończone] Empty Wyzwanie Robin Hooda [zakończone]

Pią Maj 27, 2016 6:20 pm
Wyzwany/Wyzwani: 3 dorosłych czarodziei.
Treść Wyzwania: Pewnego razu trójka niekoniecznie znanych sobie czarodziejów natrafiła na tajemnicze pudełko na jednej z polan w lesie Sherwood w  hrabstwie Nottinghamshire w Anglii. Nie są pewni, co to konkretnie jest i czy na pewno powinni to dotykać, zwłaszcza że może to być potencjalnie niebezpieczne. Jednakże pewna legenda mówi o tym, że kto otworzy nieznany sobie przedmiot w lesie w którym żył - znany wielu osobom (w tym i mugolom) czarodziejski buntownik Robin Hood - ten będzie miał szansę na przeżycie wspaniałej przygody. Czy jednak aby na pewno jest to warte ryzyka?
Wymagania: Uzupełniona choćby w minimalnym stopniu Karta Rozwoju i nie może to być nikt, kto jest poszukiwany listem gończym.
Twórca: Dziwny jegomość, który wskazał tej wybranej trójce drogę (fabularnie), Mistrz Gry (technicznie).

CHĘTNI NIECH PISZĄ NA PW I NIECH NAPISZĄ KRÓTKĄ RYMOWANKĘ O TYM DLACZEGO POWINNI WZIĄĆ UDZIAŁ W PRZYGODZIE!
(3/3)

Od Mistrza Gry:
1. Argus, Charles i Genevieve rozpoczynają przygodę w tym miejscu. Jest dość wcześnie, najpewniej około 12, ciepło lecz całkiem prawdopodobne, że będzie padać, bo na niebie widać szare chmury. Jest 02 czerwca 1978 roku i powód dla którego trafiliście do tego lasu jest dla was nieznany, bo nie możecie go sobie przypomnieć, najpewniej jednak każde z was podróżowało samotnie zanim się spotkaliście na polanie.
2. Widzicie dziwne pudełko i z jednej strony myślicie, żeby podejść z bliżej, z drugiej zaś nie jesteście przekonani. Ktoś z was jednak może w końcu się przełamać. Możecie, ale nie musicie ze sobą współpracować.
3. Każde z was ma dość skromny ekwipunek - o dziwo macie identyczne torby w których znajdują się wszystkie wasze rzeczy. Wszelkie kieszenie płaszczy, kurtek, swetrów, koszulek, spodni, etc. są puste.
Genevieve - posiadasz różdżkę, 2 knuty (które odejmujesz sobie ze skrytki, jeśli je stracisz, zgubisz, etc.), dziwny złotawy kamień i czapkę z piórkiem nieznanego ci stworzenia.
Argus - posiadasz nóż, paczkę czarodziejskich pierników, liście nieznanej ci rośliny, które łaskoczą cię w dłoń i dwie bomby dymne.
Charles - posiadasz różdżkę, rolkę starego pergaminu, dziwny srebrnawy kamień i zmniejszony za pomocą zaklęcia łuk.
4. Piszecie ile chcecie, dopóki nie odpiszę lub nie dam wam znać. Nie ma kolejki.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach