- Charlotte Macmillan
Charlotte Macmillan
Wto Wrz 27, 2016 9:24 pm
Imię i Nazwisko: Charlotte Macmillan
Stanowisko: brak
Genetyka i Zdolności: brak
Ilość fasolek: 224
Fasolki otrzymane za:
Fasolki zabrane za:
Opanowane zaklęcia:
Accio
Opanowane eliksiry:
- Eliksir Spokoju
- Eliksir Euforii
- Eliksir Uzdrawiający (nagroda w loterii październikowej)
- Veritaserum (nagroda w loterii październikowej)
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Stanowisko: brak
Genetyka i Zdolności: brak
Ilość fasolek: 224
Fasolki otrzymane za:
- Spoiler:
- - 70 - Karta Postaci
- 4 - Uzupełnienie pól w profilu
- 5 - Klubu Pojedynków
- 40 - Loteria urodzinowa
- 10 - sesja z Remusem
- 10 - udział w loterii październikowej
- 20 - sesja z Giotto
- 10 - udział w loterii styczniowej
- 20 - sesja z Giotto
- 20 - sesja z Giotto
- 10 - sesja z Giotto
- 10 - udział w loterii marzec/kwiecień
- 20 - sesja z Giotto
- 10 - sesja zbiorowa (na balu)
- 10 - sesja z Giotto (na balu)
- 20 - sesja z Leną
- 10 - sesja z Giotto
- 50 - za naukę w Hogwarcie
- 10 - sesja z Leną
- 20 - sesja z Giotto
- 10 - sesja z Remusem
- 10 - sesja zbiorowa (podróż pociągiem)
- 6 - reklamowanie forum (ściągnięcie Jonathana)
- 60 - pomoc graficzna na rzecz forum
- 10 - darowizna od Leny za moje dobre serce
- 40 - tajne transakcje z McKinnon
- 10 - sesja z Leną
- 20 - sesja zbiorowa (impreza u Pottera)
- 10 - sesja z Jamesem
Fasolki zabrane za:
- Spoiler:
- - 70 - zaklęcia (Everte Statum, Confringo, Alohomora, Accio, Mobilicorpus, Skarpineo, Capacious Extremis) i eliksiry (Eliksir Spokoju, Eliksir Euforii)
- 198 - zaklęcia (Incendio, Periculum, Reparo, Finite Icantatem, Chłoszczyść, Relashio, Tergeo, Bombarda, Ascendio, Reducto, Ayean, Homenum Revelio, Silencio, Aquamenti, Ebublio, Bombarda Maxima, Obliterate, Lumos, Nox, Cameleo, Finite, Conjunctivitis, Drętwota, Somno, Expelliarmus, Protego, Episkey)
- 3 - mały handel z Leną
- 60 - Mimetes Vulnus, Expulso, Incarcerous, Petrificus Totalus
Opanowane zaklęcia:
Accio
- Spoiler:
- zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki.
- Spoiler:
- zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
- Spoiler:
- zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
- Spoiler:
- zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.
- Spoiler:
- mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach. Zaklęcie te działa jak dodatkowe warstwy ubrania.
- Spoiler:
- zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
- Spoiler:
- zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
- Spoiler:
- zaklęcie maskujące czarodzieja. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko. Odkameleonowanie daje uczucie spływania po głowie gorącej wody.
- Spoiler:
- zaklęcie, które rozciąga wewnętrzne wymiary obiektu docelowego bez zmian zewnętrznych.
- Spoiler:
- zaklęcie domowe, które sprząta, czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie daje to przyjemnego dla celu zaklęcia efektu.
- Spoiler:
- zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
- Spoiler:
- oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie. Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
- Spoiler:
- zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- Spoiler:
- ofiara zaklęcia (stworzenie) nadmuchuje się, a potem rozpada na tysiące bąbelków. Może też zamknąć danego czarodzieja w dużej bańce, która nie może być zdjęta przez siły fizyczne.
- Spoiler:
- zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
- Spoiler:
- zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
- Spoiler:
- zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
- Spoiler:
- zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
- Spoiler:
- zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków)
- Spoiler:
- zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
- Spoiler:
- zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.
- Spoiler:
- zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
- Spoiler:
- zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.
- Spoiler:
- powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
- Spoiler:
- ulepszone zaklęcie maskujące, które upodobania wskazany fragment zranionej skóry do nienaruszonej faktury reszty, jaka znajduje się naokoło. Zaklęcie jest o tyle mocne, że poza ukrywaniem siniaków, krwiaków, otarć, ran ciętych i innych temu podobnych, zasłania także opatrunek, jakim takowe mogą być zabezpieczone do stopnia w którym nawet dotykając danego miejsca nie jest się w stanie wyczuć różnicy.
- Spoiler:
- zaklęcie używane do lewitacji roślin i drzew. Przypomina Wingardium Leviosa, ale jest zdecydowanie efektywniejsze, jeśli chodzi o florę. Nie ma też żadnych większych ograniczeń.
- Spoiler:
- powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos. Może zostać użyte także do pozbawienia światła części pomieszczenia.
- Spoiler:
- usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.
- Spoiler:
- zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
- Spoiler:
- zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
- Spoiler:
- zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
- Spoiler:
- zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
- Spoiler:
- zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
- Spoiler:
- zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.
- Spoiler:
- zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
- Spoiler:
- zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.
- Spoiler:
- zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
- Spoiler:
- zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
Opanowane eliksiry:
- Eliksir Spokoju
- Eliksir Euforii
- Eliksir Uzdrawiający (nagroda w loterii październikowej)
- Veritaserum (nagroda w loterii październikowej)
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach