Go down
Charlotte Rascal
Nauka
Charlotte Rascal

Charlotte Rascal Empty Charlotte Rascal

Sob Kwi 09, 2016 3:57 pm


Charlotte
    Rascal

◊ Nauczycielka Astronomii
◊ 29 lat
◊ Krew - mieszana
◊ Bogin - jej dziadek
◊ Jabłoń; Włos północnicy; 11,5; Sztywna; Biała z czarnymi zdobieniami na rączce.



7 fasolek

85 fasolek = Karta Postaci
7 fasolek = postać dorosła
15 fasolek = ocena na edenie
10 fasolek = Loteria - kwiecień





Zabrane:

110 fasolek = Genetyka Metamorfomag




Ostatnio zmieniony przez Charlotte Rascal dnia Sob Kwi 16, 2016 4:34 pm, w całości zmieniany 5 razy
Charlotte Rascal
Nauka
Charlotte Rascal

Charlotte Rascal Empty Re: Charlotte Rascal

Nie Kwi 10, 2016 3:19 pm



Znane
         zaklęcia













Medyczne:
♦Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
♦Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Defensywne:
♦Expelliarmus -  zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
♦Impedimento - zaklęcie spowalniające ofiarę, które daje nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
♦Mimblewimble -  zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
♦Protego -  zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Ofencywne:
♦Acusdolor - proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
♦Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
♦Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
♦Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
♦Petrificus Totalus - zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
♦Verdillious - zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Ochronne:
♦Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
♦Mimetes Vulnus -  ulepszone zaklęcie maskujące, które upodobania wskazany fragment zranionej skóry do nienaruszonej faktury reszty, jaka znajduje się naokoło. Zaklęcie jest o tyle mocne, że poza ukrywaniem siniaków, krwiaków, otarć, ran ciętych i innych temu podobnych, zasłania także opatrunek, jakim takowe mogą być zabezpieczone do stopnia w którym nawet dotykając danego miejsca nie jest się w stanie wyczuć różnicy.
Użytkowe:
♦Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
♦Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
♦Bombarda Maxima -  zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
♦Chłoszczyść -  zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.
♦Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
♦Cistem Aperio – zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
♦Diffindo - zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp. Jednakże nieodpowiednio użyte może spowodować nieodwracalne skutki.
♦Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
♦Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
♦Nox - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
♦Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
♦Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Transmutacyjne:
♦Auditio - zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
♦Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.
♦Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik.  Nie pozwalają się mu poruszyć.
Białomagiczne:
♦Nonsomni Oppus - białomagiczne zaklęcie, które w wymowie przypomina dawcę snów i mniej-więcej tak działa. Ten czar rzucony na konkretną osobę przez najbliższe kilka minut obdarza ją kawałkiem energii (ilość zależy od siły zaklęcia), jaką posiada w sobie rzucający. Niejednokrotnie może być to zaklęcie wyrywające z rąk śmierci, a przynajmniej wspomagające w walce z nią. [1 stopień trudności]




Charlotte Rascal
Nauka
Charlotte Rascal

Charlotte Rascal Empty Re: Charlotte Rascal

Nie Kwi 10, 2016 7:47 pm



Znane
         eliksiry













Transmutacyjne:
♦Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.
♦Eliksir Zwinności -  ten eliksir pomaga w wypadku niskiej sprawności fizycznej. Może sprawić jednak, że osoba zażywająca ten eliksir będzie jak z gumy i nie będzie wstanie się poruszać.
Mentalne:
♦Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach.Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
♦Zamieć - przyspiesza refleks, poprawia koordynację i koncentrację.
♦Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.
Zdrowotne:
♦Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.




Sponsored content

Charlotte Rascal Empty Re: Charlotte Rascal

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach