- Arthur Oldman
Arthur Oldman
Pią Sty 22, 2016 12:53 pm
Imię i Nazwisko: Arthur Oldman
Stanowisko: Szef Departamentu Niewłaściwego Użycia Produktów Mugoli
Oceny z egzaminów: [do wymyślenia]
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 0
+ Napisanie Karty Postaci (dorosły): 85 fasolek
+ Zrobienie postaci męskiej, dorosłej (2*7): 14 fasolek
+ Zrobienie postaci pochodzenia mugolskiego: 3 fasolki
+ Bycie członkiem Zakonu Feniksa: 6 fasolek
+ Uzupełnienie profilu: 4 fasolki
+ Uzupełnienie karty na wiki: 30 fasolek
+ MagicLullaby FM: 7 fasolek
+ Branie udziału w konkursach/loteriach (2): 20 fasolek
+ Dziennik: 1 fasolka
+ Sowy: 1 fasolka
+ Fabuła (1k 0d): 10 fasolek O
- Zaklęcia (3*15): 45 fasolek
- Zaklęcia (1*30): 30 fasolek
- Dla Felice Felicis za pomoc na fabule, forum i poza nim: 106 fasolek
Inne:
+ 5 zaklęć ofensywnych
Stanowisko: Szef Departamentu Niewłaściwego Użycia Produktów Mugoli
Oceny z egzaminów: [do wymyślenia]
Genetyka i Zdolności: -
______________________________________________________________________
Ilość fasolek: 0
+ Napisanie Karty Postaci (dorosły): 85 fasolek
+ Zrobienie postaci męskiej, dorosłej (2*7): 14 fasolek
+ Zrobienie postaci pochodzenia mugolskiego: 3 fasolki
+ Bycie członkiem Zakonu Feniksa: 6 fasolek
+ Uzupełnienie profilu: 4 fasolki
+ Uzupełnienie karty na wiki: 30 fasolek
+ MagicLullaby FM: 7 fasolek
+ Branie udziału w konkursach/loteriach (2): 20 fasolek
+ Dziennik: 1 fasolka
+ Sowy: 1 fasolka
+ Fabuła (1k 0d): 10 fasolek O
______________________________________________________________________
- Zaklęcia (3*15): 45 fasolek
- Zaklęcia (1*30): 30 fasolek
- Dla Felice Felicis za pomoc na fabule, forum i poza nim: 106 fasolek
______________________________________________________________________
Inne:
+ 5 zaklęć ofensywnych
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:12 pm
Zaklęcia Transmutacyjne: (14)
Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne.
Czas działania: tekst jest widoczny przez 15 minut (2-3 posty).
Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik. Nie pozwalają się mu poruszyć.
Colovaria - zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu. Na człowieka działa w taki sposób, że całe ciało zostaje pokryte wybraną barwą.
Czas działania: cały dzień (od 2-3 sesji).
Engorgio - zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie użyje się przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Reducio.
Geminio - zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Ilość wytworzonych duplikatów zależy od stopnia zaawansowania czarodzieja. Pieniądze stworzone za pomocą tego zaklęcia są fałszywe, a jedzenie niejadalne.
Humering - zaklęcie zmienia wybranego człowieka w jakieś zwierzę, które wyobrazi sobie dany czarodziej. Musi on się jednak mocno skoncentrować na swoim celu i być pewnym wyboru zwierzęcia.
Levinoxi - transmutacja kilku konkretnych przedmiotów w losowe rzeczy. Nigdy nie wiadomo, co też może się trafić.
Reducio - zaklęcie pomniejszające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie zostaje użyte przeciwzaklęcie.
Przeciwzaklęcie: Engorgio.
Reparifarge - zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
Repleo - zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.
Tilematafora - zaklęcie o pojedynczym działaniu, podobne do teleportacji, z tym, że zamiast teleportować, powoduje przyśpieszenie ciała, które dla ludzkich oczu staje się niemożliwe do zanotowania, pozwala w niewyobrażalnym tempie przebiec spory kawałek drogi – jego wadą jest duże nadwyrężenie organizmu, może prowadzić nawet do rozerwania mięśni, czy zapaści, używane zbyt często lub przez niewprawnego czarodzieja. W zależności od mocy magicznej działa przez parę sekund. Może służyć zarówno do ataku, jak i błyskawicznej ucieczki.
Czas działania: trwa bardzo krótko (1 post).
Visio Tenebri - możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Czas działania: od 10 minut do godziny (od 1 do 6 postów).
Orchideus - zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.
Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne.
Czas działania: tekst jest widoczny przez 15 minut (2-3 posty).
Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik. Nie pozwalają się mu poruszyć.
Colovaria - zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu. Na człowieka działa w taki sposób, że całe ciało zostaje pokryte wybraną barwą.
Czas działania: cały dzień (od 2-3 sesji).
Engorgio - zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie użyje się przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Reducio.
Geminio - zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Ilość wytworzonych duplikatów zależy od stopnia zaawansowania czarodzieja. Pieniądze stworzone za pomocą tego zaklęcia są fałszywe, a jedzenie niejadalne.
Humering - zaklęcie zmienia wybranego człowieka w jakieś zwierzę, które wyobrazi sobie dany czarodziej. Musi on się jednak mocno skoncentrować na swoim celu i być pewnym wyboru zwierzęcia.
Levinoxi - transmutacja kilku konkretnych przedmiotów w losowe rzeczy. Nigdy nie wiadomo, co też może się trafić.
Reducio - zaklęcie pomniejszające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie zostaje użyte przeciwzaklęcie.
Przeciwzaklęcie: Engorgio.
Reparifarge - zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
Repleo - zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.
Tilematafora - zaklęcie o pojedynczym działaniu, podobne do teleportacji, z tym, że zamiast teleportować, powoduje przyśpieszenie ciała, które dla ludzkich oczu staje się niemożliwe do zanotowania, pozwala w niewyobrażalnym tempie przebiec spory kawałek drogi – jego wadą jest duże nadwyrężenie organizmu, może prowadzić nawet do rozerwania mięśni, czy zapaści, używane zbyt często lub przez niewprawnego czarodzieja. W zależności od mocy magicznej działa przez parę sekund. Może służyć zarówno do ataku, jak i błyskawicznej ucieczki.
Czas działania: trwa bardzo krótko (1 post).
Visio Tenebri - możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Czas działania: od 10 minut do godziny (od 1 do 6 postów).
Orchideus - zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:15 pm
Zaklęcia Użytkowe: (26)
Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.
Ayean - mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
Czas działania: działa przez kilka dobrych godzin (około 2 sesji).
Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Calovest - Powoduje natychmiastowe wysuszenie mokrego materiału (jak na przykład ubranie).
Chłoszczyść - zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.
Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
Przeciwzaklęcie: Alohomora
Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy..
Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
Herbivicus - zaklęcie, które powoduje szybki wzrost tempa rozwoju roślin i rozkwit kwiatów.
Impervius - zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Czas działania: niecała godzina (około 4 postów).
Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.
Mobilicorpus - zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
Memcium - zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.
Nox - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Obliterate – usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.
Pakuj - powoduje składanie przedmiotów (na przykład prania) i od razu pakuje je do wskazanego pojemnika/miski/kartonu.
Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
Czas działania: wybrana rzecz staje się świstoklikiem tylko jednorazowo!
Quietus - osłabia siłę głosu.
Przeciwzaklęcie: Sonorus.
Reparo - zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.
Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Sonorus - powoduje zwiększenie siły głosu.
Czas działania: działa, dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Quietus.
Skurge - zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Spongify - zaklęcie, które zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Waterdesso - zaklęcie przypomina Aquamenti, ale jego siła jest znacznie potężniejsza. Z różdżki bowiem wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.
Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.
Zumrenclose - niezwykle silne zaklęcie, która otwiera praktycznie każdy, lepiej zabezpieczony zaklęciami, zamek.
Valentino - specjalne zaklęcie działające tylko przez kilka godzin, najsilniejsze działanie na drugiego człowieka występuje w Walentynki. Osoba na którą rzuci się zaklęcie jest odurzona pięknem i niezwykłością czarodzieja, który to uczynił. Przypomina to efekt, który można uzyskać Eliksirem Miłosnym, jednakże jest mniej skomplikowany i ma dość nieoczekiwane...skutki.
Czas działania: kilka godzin (około 2 sesji).
Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.
Ayean - mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
Czas działania: działa przez kilka dobrych godzin (około 2 sesji).
Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Calovest - Powoduje natychmiastowe wysuszenie mokrego materiału (jak na przykład ubranie).
Chłoszczyść - zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.
Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
Przeciwzaklęcie: Alohomora
Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy..
Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
Herbivicus - zaklęcie, które powoduje szybki wzrost tempa rozwoju roślin i rozkwit kwiatów.
Impervius - zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Czas działania: niecała godzina (około 4 postów).
Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.
Mobilicorpus - zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
Memcium - zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.
Nox - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Obliterate – usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.
Pakuj - powoduje składanie przedmiotów (na przykład prania) i od razu pakuje je do wskazanego pojemnika/miski/kartonu.
Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
Czas działania: wybrana rzecz staje się świstoklikiem tylko jednorazowo!
Quietus - osłabia siłę głosu.
Przeciwzaklęcie: Sonorus.
Reparo - zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.
Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Sonorus - powoduje zwiększenie siły głosu.
Czas działania: działa, dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Quietus.
Skurge - zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Spongify - zaklęcie, które zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Waterdesso - zaklęcie przypomina Aquamenti, ale jego siła jest znacznie potężniejsza. Z różdżki bowiem wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.
Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.
Zumrenclose - niezwykle silne zaklęcie, która otwiera praktycznie każdy, lepiej zabezpieczony zaklęciami, zamek.
Valentino - specjalne zaklęcie działające tylko przez kilka godzin, najsilniejsze działanie na drugiego człowieka występuje w Walentynki. Osoba na którą rzuci się zaklęcie jest odurzona pięknem i niezwykłością czarodzieja, który to uczynił. Przypomina to efekt, który można uzyskać Eliksirem Miłosnym, jednakże jest mniej skomplikowany i ma dość nieoczekiwane...skutki.
Czas działania: kilka godzin (około 2 sesji).
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:20 pm
Zaklęcia Ochronne: (7)
Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Czas działania: zaklęcie należy odnawiać po jednym dniu (2 - 3 sesje).
Homenum Revelio - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.
Impasibilitis - zwane Zaklęciem Nieprzenikalności, sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca. Działa też w drugą stronę - osoba, która obecnie znajduje się w danym pomieszczeniu, nie może się z niego wydostać.
Czas działania: przez kilka godzin (1 sesja).
Malice - jest to zaklęcie, które może zaznaczyć obecność eliksiru, trucizny lub narkotyku w posiłku. Wtedy nawet maleńka ilość szkodliwego specyfiku zaznacza się żółtą barwą na tle jedzenia i napitku.
Czas działania: żółta barwa utrzymuje się kilkanaście minut (do 3 postów).
Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.
Repello Muggletum – urok, który odpycha mugoli z danego obszaru.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.
Somnium Tempero – wywołuje halucynacje, których nie sposób odróżnić od rzeczywistości. Pozwala na przejście niezauważonym, lub odwrót taktyczny, gdy sytuacja wygląda na z góry przegraną.
Czas działania: przez jakiś czas (od 3 do 7 postów).
Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Czas działania: zaklęcie należy odnawiać po jednym dniu (2 - 3 sesje).
Homenum Revelio - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.
Impasibilitis - zwane Zaklęciem Nieprzenikalności, sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca. Działa też w drugą stronę - osoba, która obecnie znajduje się w danym pomieszczeniu, nie może się z niego wydostać.
Czas działania: przez kilka godzin (1 sesja).
Malice - jest to zaklęcie, które może zaznaczyć obecność eliksiru, trucizny lub narkotyku w posiłku. Wtedy nawet maleńka ilość szkodliwego specyfiku zaznacza się żółtą barwą na tle jedzenia i napitku.
Czas działania: żółta barwa utrzymuje się kilkanaście minut (do 3 postów).
Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.
Repello Muggletum – urok, który odpycha mugoli z danego obszaru.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.
Somnium Tempero – wywołuje halucynacje, których nie sposób odróżnić od rzeczywistości. Pozwala na przejście niezauważonym, lub odwrót taktyczny, gdy sytuacja wygląda na z góry przegraną.
Czas działania: przez jakiś czas (od 3 do 7 postów).
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:21 pm
Zaklęcia Ofensywne: (5)
Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Czas działania: dopóki ktoś nie sprawi, że ptaszki znikną, albo też nie dolecą one do swojego celu i nie zaatakują (przez 2-3 posty).
Przeciwzaklęcie: Finite.
Gaudium Etiam - sprawia, że ofiara nie może przestać się śmiać do takiego stopnia, iż ją to obezwładnia.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie, albo ofiara nie straci przytomności.
Przeciwzaklęcie: Finite.
Glacius Duo - wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Czas działania: przez godzinę (cała sesja).
Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.
Somno - zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).
Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Czas działania: dopóki ktoś nie sprawi, że ptaszki znikną, albo też nie dolecą one do swojego celu i nie zaatakują (przez 2-3 posty).
Przeciwzaklęcie: Finite.
Gaudium Etiam - sprawia, że ofiara nie może przestać się śmiać do takiego stopnia, iż ją to obezwładnia.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie, albo ofiara nie straci przytomności.
Przeciwzaklęcie: Finite.
Glacius Duo - wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Czas działania: przez godzinę (cała sesja).
Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.
Somno - zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:22 pm
Zaklęcia Defensywne: (3)
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.
Protego - zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).
Wzmocnienie - zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.
Czas działania: przez cały dzień (2-3 sesje).
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.
Protego - zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).
Wzmocnienie - zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.
Czas działania: przez cały dzień (2-3 sesje).
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 8:25 pm
Zaklęcia Uzdrawiające: (3)
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Reparifors – zaklęcie, które usuwa dolegliwości spowodowane urokami, takie jak paraliż, czy zatrucie.
Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Reparifors – zaklęcie, które usuwa dolegliwości spowodowane urokami, takie jak paraliż, czy zatrucie.
Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.
- Arthur Oldman
Re: Arthur Oldman
Pią Lut 12, 2016 9:54 pm
Eliksiry: (12)
Eliksir czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
Eliksir Zapomnienia – eliksir, który obowiązkowo muszą wykonać uczniowie na egzaminach końcowych – jeśli takowy wylosują. Eliksir działa podobnie do zaklęcia Obliviate. Ofiara nie jest w stanie przypomnieć sobie niczego co działo się w ciągu ostatniego czasu. Zapomina o wszystkich przykrościach, a także o tym czy w jej życiu wydarzyło się coś szczęśliwszego.
Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach.Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
Eliksir Dobrego Powodzenia - wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felikis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.
Woda Księżycowa - poprawia zdolność koncentracji oraz szybkość i swobodę przyswajania wiedzy, jednak nie jest to silny eliksir, działa jedynie na zasadzie stymulującego leku. Przed rozpoczęciem rytuału tworzenia należy spalić w szklanym naczyniu gałązki waleriany.
Eliksir Pieprzowy - eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębiania, wzmacniający odporność.
Czas działania: odporność wzmacnia na około 2 tygodnie, zaś mniejsze przeziębienia leczy od razu.
Skutki uboczne: przez godzinę dymi się z uszu.
Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.
Tasardur - dodaje energii i możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.
Wywar z mniszka lekarskiego - eliksir dobry na grypę i bóle brzucha.
Eliksir Uzdrawiający- eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki.
Eliksir Niewidzialności - osoba, która wypije ten eliksir staje się niewidoczna dla otoczenia.
Eliksir Rozśmieszający - eliksir, który powoduje śmiech u każdego człowieka.
Eliksir czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
Eliksir Zapomnienia – eliksir, który obowiązkowo muszą wykonać uczniowie na egzaminach końcowych – jeśli takowy wylosują. Eliksir działa podobnie do zaklęcia Obliviate. Ofiara nie jest w stanie przypomnieć sobie niczego co działo się w ciągu ostatniego czasu. Zapomina o wszystkich przykrościach, a także o tym czy w jej życiu wydarzyło się coś szczęśliwszego.
Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach.Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
Eliksir Dobrego Powodzenia - wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felikis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.
Woda Księżycowa - poprawia zdolność koncentracji oraz szybkość i swobodę przyswajania wiedzy, jednak nie jest to silny eliksir, działa jedynie na zasadzie stymulującego leku. Przed rozpoczęciem rytuału tworzenia należy spalić w szklanym naczyniu gałązki waleriany.
Eliksir Pieprzowy - eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębiania, wzmacniający odporność.
Czas działania: odporność wzmacnia na około 2 tygodnie, zaś mniejsze przeziębienia leczy od razu.
Skutki uboczne: przez godzinę dymi się z uszu.
Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.
Tasardur - dodaje energii i możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.
Wywar z mniszka lekarskiego - eliksir dobry na grypę i bóle brzucha.
Eliksir Uzdrawiający- eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki.
Eliksir Niewidzialności - osoba, która wypije ten eliksir staje się niewidoczna dla otoczenia.
Eliksir Rozśmieszający - eliksir, który powoduje śmiech u każdego człowieka.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach