- Mercedes Bélanger
Chciałbyś mieć taką brykę
Sob Sie 08, 2015 12:19 am
Imię i Nazwisko: Mercedes Isabelle Bélanger
Rok: V
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 2
Fasolki otrzymane za:
+ 50 za piąty rok
+ 3 za postać pochodzenia mugolskiego
+ 4 za pola w profilu
+ 40 za nowe zaklęcia
+ 10 za pomysł na ulepszenie forum
Fasolki za sesje:
+ 10 fasolek za Dormitorium
+ 10 fasolek za Komnatę Luster
+ 20 fasolek za Pomnik
+ 10 fasolek za Korytarz
+ 10 fasolek za Gabinet
Fasolki za lekcje:
+ 10 fasolek za Numerologię
+ 2 fasolki za ONMS
Fasolki zabrane za:
- 70 za zaklęcia
- 107 za zaklęcia
Opanowane zaklęcia:
Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty
Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
Periculum - Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Finite Icantatem - Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Locomotor - Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
Colovaria - Zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu.
Tergeo - Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Titillando - Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
Lumos - Zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Depulso - Zaklęcie odpychające będące przeciwieństwem Accio.
Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Homenum Revelio - Zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu.
Cameleo - Zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Zaklęcia tylko do użytku Mercedes.
Scintilla - tworzy od dwóch do pięciu niegroźnych, wirujących w wybranym kierunku fajerwerków-bączków. Całkowicie znikają po wypaleniu.
Aranedacium - tworzy iluzję od dwóch do dziesięciu małych pająków, których nie da się w żaden sposób rozgnieść ani pozbyć. Znikają same po wpęłznięciu do ust osoby w której stronę wymierzone zostało zaklęcie.
Funemtie - zaklęcie związujące razem sznurówki u butów ofiary.
Sonitus - ofiara zaklęcia traci na chwilę głos i staje się odbiornikiem pierwszej lepszej radiostacji. W przypadku braku zasięgu będzie szumiała. Efekt utrzymuje się do przerwania zaklęcia lub przez około minutę.
Rok: V
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 2
Fasolki otrzymane za:
+ 50 za piąty rok
+ 3 za postać pochodzenia mugolskiego
+ 4 za pola w profilu
+ 40 za nowe zaklęcia
+ 10 za pomysł na ulepszenie forum
Fasolki za sesje:
+ 10 fasolek za Dormitorium
+ 10 fasolek za Komnatę Luster
+ 20 fasolek za Pomnik
+ 10 fasolek za Korytarz
+ 10 fasolek za Gabinet
Fasolki za lekcje:
+ 10 fasolek za Numerologię
+ 2 fasolki za ONMS
Fasolki zabrane za:
- 70 za zaklęcia
- 107 za zaklęcia
Opanowane zaklęcia:
Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty
Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
Periculum - Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Finite Icantatem - Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Locomotor - Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
Colovaria - Zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu.
Tergeo - Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Titillando - Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
Lumos - Zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Depulso - Zaklęcie odpychające będące przeciwieństwem Accio.
Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Homenum Revelio - Zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu.
Cameleo - Zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
Opanowane eliksiry:
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Zaklęcia tylko do użytku Mercedes.
Scintilla - tworzy od dwóch do pięciu niegroźnych, wirujących w wybranym kierunku fajerwerków-bączków. Całkowicie znikają po wypaleniu.
Aranedacium - tworzy iluzję od dwóch do dziesięciu małych pająków, których nie da się w żaden sposób rozgnieść ani pozbyć. Znikają same po wpęłznięciu do ust osoby w której stronę wymierzone zostało zaklęcie.
Funemtie - zaklęcie związujące razem sznurówki u butów ofiary.
Sonitus - ofiara zaklęcia traci na chwilę głos i staje się odbiornikiem pierwszej lepszej radiostacji. W przypadku braku zasięgu będzie szumiała. Efekt utrzymuje się do przerwania zaklęcia lub przez około minutę.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach