Go down
Mercedes Bélanger
Gryffindor
Mercedes Bélanger

Chciałbyś mieć taką brykę Empty Chciałbyś mieć taką brykę

Sob Sie 08, 2015 12:19 am
Imię i Nazwisko:  Mercedes Isabelle Bélanger
Rok: V
Genetyka i Zdolności: -



Ilość fasolek: 2

Fasolki otrzymane za:

+ 50 za piąty rok
+ 3 za postać pochodzenia mugolskiego
+ 4 za pola w profilu
+ 40 za nowe zaklęcia
+ 10 za pomysł na ulepszenie forum

Fasolki za sesje:

+ 10 fasolek za Dormitorium
+ 10 fasolek za Komnatę Luster
+ 20 fasolek za Pomnik
+ 10 fasolek za Korytarz
+ 10 fasolek za Gabinet

Fasolki za lekcje:

+ 10 fasolek za Numerologię
+ 2 fasolki za ONMS

Fasolki zabrane za:

- 70 za zaklęcia
- 107 za zaklęcia



Opanowane zaklęcia:

Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty

Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.

Periculum - Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.

Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.

Finite Icantatem - Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.

Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.

Locomotor - Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.

Colovaria - Zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu.

Tergeo - Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.

Titillando - Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.

Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.

Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.

Lumos - Zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.

Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.

Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.

Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.

Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.

Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.

Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.

Depulso - Zaklęcie odpychające będące przeciwieństwem Accio.

Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).

Homenum Revelio - Zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu.

Cameleo - Zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.

Opanowane eliksiry:



Oceny z egzaminów:



Wymyślone eliksiry:




Wymyślone zaklęcia:

Zaklęcia tylko do użytku Mercedes.

Scintilla - tworzy od dwóch do pięciu niegroźnych, wirujących w wybranym kierunku fajerwerków-bączków. Całkowicie znikają po wypaleniu.

Aranedacium - tworzy iluzję od dwóch do dziesięciu małych pająków, których nie da się w żaden sposób rozgnieść ani pozbyć. Znikają same po wpęłznięciu do ust osoby w której stronę wymierzone zostało zaklęcie.

Funemtie - zaklęcie związujące razem sznurówki u butów ofiary.

Sonitus - ofiara zaklęcia traci na chwilę głos i staje się odbiornikiem pierwszej lepszej radiostacji. W przypadku braku zasięgu będzie szumiała. Efekt utrzymuje się do przerwania zaklęcia lub przez około minutę.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach