- Caroline Rockers
Loteria Maj/Czerwiec
Pią Maj 08, 2015 10:56 pm
Autorstwa: Colette Warp - stworzył ją w ramach radiowego konkursu.
Tym razem loteria będzie wymagała od was niesamowitej pomysłowości i poruszenia tej kreatywnej i abstrakcyjnej połowy mózgu. Jak wiadomo, w tym miesiącu w każdym mugolskim mieście organizowane były imprezy, koncerty i pochody powiązane ze świętami studenckimi – słonko zamieniające chodniki w skwierczące patelnie pokazuje, że pogoda dopisuje, jest gorąco i świat zewnętrzny aż zaprasza, żeby wsunąć na nos przyciemniane okulary cool guy'a i ruszyć ku przygodzie. Oto więc wasza przygoda: na kilka minut oderwijcie się od nauki do egzaminów, matur, kolokwiów, projektów i innych, i wymyślcie najzabawniejszą magiczną letnią dyscyplinę sportową. Zastanówcie się cóż takiego można by zrobić tuż przed wakacjami w Hogwarcie, by umilić sobie czas na świeżym powietrzu – wykorzystując otoczenia oraz własnoręcznie zrobione sprzęty.
# Wymagania:
- dyscyplina musi być przystosowana do organizacji jej na terenie Szkoły Magii,
- nie należy do niej wykorzystywać niebezpiecznych magicznych stworzeń jak np. Akromantule, centaury czy Bazyliszek (tak, wiem, że o tym co poniektórzy by myśleli...),
- mile widziane będą sporty drużynowe, ale to nie reguła,
- nie może być zbyt krwawo, choć łamanie sobie nosów i wybijanie palców to co innego. Pamiętajcie, że przede wszystkim zabawa!
# Nagrody:
- 20 punktów dla domu
- 15 Galeonów
- 45 fasolek
- gra „pijana magiczna ruletka” – niezależnie, jakie mieszanki doleje się do 15 małych szklaneczek ich zawartość z miejsca magicznie przybiera kolor, konsystencje i zapach wody, choć nie traci ew. obrzydliwych walorów smakowych i procentów,
- wzięcie udziału w treningu dowolnej drużyny Hogwartu,
- zostanie maskotką na najbliższym meczu,
- pozowanie w sportowym stroju na najbliższym spotkaniu Koła Prostej Kreski,
- możliwość zaprojektowania obowiązkowych jednorazowych strojów dla wybranej drużyny, na ich najbliższy mecz,
# Dodatkowo:
W razie napływu wspaniałych pomysłów, głosowaniem można by wybrać trzy (albo i więcej) najlepsze z nich i przed wakacjami odbyłyby się Wielkie Igrzyska Hogwartu, w których chętni mogliby wziąć udział i utworzyć drużyny, które spróbują swoich sił i postarają wygrać specjalny Puchar i wyróżnienie.
Nagrody rozdaje Caroline Rockers!
Tym razem loteria będzie wymagała od was niesamowitej pomysłowości i poruszenia tej kreatywnej i abstrakcyjnej połowy mózgu. Jak wiadomo, w tym miesiącu w każdym mugolskim mieście organizowane były imprezy, koncerty i pochody powiązane ze świętami studenckimi – słonko zamieniające chodniki w skwierczące patelnie pokazuje, że pogoda dopisuje, jest gorąco i świat zewnętrzny aż zaprasza, żeby wsunąć na nos przyciemniane okulary cool guy'a i ruszyć ku przygodzie. Oto więc wasza przygoda: na kilka minut oderwijcie się od nauki do egzaminów, matur, kolokwiów, projektów i innych, i wymyślcie najzabawniejszą magiczną letnią dyscyplinę sportową. Zastanówcie się cóż takiego można by zrobić tuż przed wakacjami w Hogwarcie, by umilić sobie czas na świeżym powietrzu – wykorzystując otoczenia oraz własnoręcznie zrobione sprzęty.
# Wymagania:
- dyscyplina musi być przystosowana do organizacji jej na terenie Szkoły Magii,
- nie należy do niej wykorzystywać niebezpiecznych magicznych stworzeń jak np. Akromantule, centaury czy Bazyliszek (tak, wiem, że o tym co poniektórzy by myśleli...),
- mile widziane będą sporty drużynowe, ale to nie reguła,
- nie może być zbyt krwawo, choć łamanie sobie nosów i wybijanie palców to co innego. Pamiętajcie, że przede wszystkim zabawa!
# Nagrody:
- 20 punktów dla domu
- 15 Galeonów
- 45 fasolek
- gra „pijana magiczna ruletka” – niezależnie, jakie mieszanki doleje się do 15 małych szklaneczek ich zawartość z miejsca magicznie przybiera kolor, konsystencje i zapach wody, choć nie traci ew. obrzydliwych walorów smakowych i procentów,
- wzięcie udziału w treningu dowolnej drużyny Hogwartu,
- zostanie maskotką na najbliższym meczu,
- pozowanie w sportowym stroju na najbliższym spotkaniu Koła Prostej Kreski,
- możliwość zaprojektowania obowiązkowych jednorazowych strojów dla wybranej drużyny, na ich najbliższy mecz,
# Dodatkowo:
W razie napływu wspaniałych pomysłów, głosowaniem można by wybrać trzy (albo i więcej) najlepsze z nich i przed wakacjami odbyłyby się Wielkie Igrzyska Hogwartu, w których chętni mogliby wziąć udział i utworzyć drużyny, które spróbują swoich sił i postarają wygrać specjalny Puchar i wyróżnienie.
Nagrody rozdaje Caroline Rockers!
- James Potter
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Sob Maj 09, 2015 2:44 am
Regulamin Wyścigów na Łodziach Smoczych
W ramach Festiwalu na Jeziorze Hogwartonalia - Hogwart&Hogsmeade 1978 r
o Puchar Wojewody Hogwartu.
W ramach Festiwalu na Jeziorze Hogwartonalia - Hogwart&Hogsmeade 1978 r
o Puchar Wojewody Hogwartu.
Co wolno Wojewodzie, to nie Tobie...
I. Cel imprezy: Ukazanie walorów rekreacyjnych i sportowych jeziora Hogwartu jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Promocja rekreacji grupowej i pracy zespołowej. Wskrzeszanie turystyki wodniackiej dla wszystkich.
II. Organizator: Hogwart przy współudziale Podwójnie Sztywnego Vincenta Nightray'a.
III. Termin i miejsce zawodów: Zawody rozpoczyną się 17 czerwca, o godz. 15:30 - kanał jeziora na odcinku około 250 m. Woda stojąca.
IV. Odprawa techniczna: Dla drużyn, sędziów i obsługi asekuracyjnej odbędzie się w dniu 17.06.1978r. o godz. 14.45.
V. System rozgrywania zawodów:
1. W każdym biegu biorą udział 2 osady smoczych łodzi złożonych z liczby 8 wioślarzy i bębniarza.
2. Wyścigi rozgrywane są na dystansie do 250 metrów.
3. Przed rozgrywaniem zawodów sędzia dokonuje losowania sterników i przypisanych im łodzi.
4. Łodzie, wiosła i skrzeloziele i zatyczki do uszu chroniące przed śpiewem Syrenki Alice Hughes (w razie w.) dostarcza organizator. Do każdej łodzi przypisany jest sternik, który odpowiada za sprzęt i bezpieczeństwo w trakcie wyścigu. Na łodzi obowiązuje bezwzględne podporządkowanie się poleceniom sternika.
Zawody będą rozgrywane w dwóch turach; oznacza to, że każda załoga ściga się dwa razy:
I tura to wyścig na czas – liczy się osiągnięty czas przejazdu;
II tura – w zależności od osiągniętych czasów pierwszej tury osady ścigają się parami o finałowe lokaty w ogólnej klasyfikacji. Wyścig o I miejsce rozgrywany jest jako ostatni.
5. Zawody rozpoczynają się 17 czerwca o godz. 15:30.
6. Bieg finałowy zostanie rozegrany z udziałem 2 drużyn, które uzyskają najlepsze czasy w pierwszej turze.
7. Każda osada (8 osób + sternik) musi dopłynąć w okolice startu najpóźniej na 2 minuty przed startem biegu, a następnie ustawić łodzie na linii startowej.
8. Osady muszą stosować się do komend wydawanych przez sędziego startowego.
9. Start do biegu sygnalizowany jest przez sędziego startera sygnałem dźwiękowym i wystrzeleniem kolorowych iskier z różdżki. Komenda startowa to:
10. Ruch wiosłem przed komendą startową powoduje falstart.
11. Przekroczenie linii mety przez głowę smoka oznacza koniec wyścigu dla tej osady. Warunkiem zaliczenia wyścigu jest przepłynięcie dystansu przez wszystkich zawodników.
12. Treningi dla załóg odbywać się będą wyłącznie 17 czerwca przed zawodami.
~*~
- Formularz zgłoszeniowy:
- Reprezentacja:
Nazwa drużyny:
~*~
- Skład załogi:
- Imię i nazwisko:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
- Mundungus Fletcher
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Sob Maj 09, 2015 3:09 am
Regulamin Konkursu
"Pływania na chuj wie czym"
"Pływania na chuj wie czym"
I Postanowienia ogólne:
Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywać się będzie Konkurs „Pływania na chuj czym”.
II Organizatorzy:
Organizatorami Konkursu są:
• Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart
• Wioska Hogsmeade
• Mundungus "Mendus" Fletcher & Co. Porady kryminalistyczne i seksualne.
III Cel konkursu:
• Celem konkursu jest:
• promocja jeziora mieszczącego się na terenach Hogwartu,
• popularyzowanie inicjatyw promujących turystyczne ożywienie jeziora Hogwartu,
• rozbudzenie inicjatywy i pomysłowości uczestników konkursu poprzez prezentacje pływających jednostek,
• integracja zwolenników sportów wodnych i mieszkańców zamku: uczniów Hogwartu i nauczycieli.
• wspólna zabawa.
IV Uczestnicy konkursu:
1. W Konkursie „Pływania na chuj wie czym” może wystartować każdy, kto zbuduje pływające, oryginalne ,,chuj wie co”.
2. Każda jednostka pływająca musi mieć pełnoletniego kapitana załogi będącego na pojeździe podczas zawodów.
3. Kapitan ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo członków swojej załogi.
4. Osoby poniżej 17 roku życia muszą posiadać pisemną zgodę opiekunów domów na uczestnictwo w zawodach.
5. Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, a w szczególności: musi być trzeźwy, posiadać skrzeloziele dla wszystkich osób na pływadle, paletki do obrony przed atakami druzgotków i rozwścieczonych trytonów.
6. Kapitanowie jednostek pływających zobowiązani są do złożenia oświadczenia, iż są autorami bądź samodzielnymi wykonawcami jednostki pływającej startującej w Konkursie „Pływania na chuj wie czym”.
7. Każdy uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu.
8. Uczestnicy zobowiązani są do stawienia się na odprawie technicznej przed zawodami, godzinę przed rozpoczęciem konkursu i zwodowania jednostki pływającej na jeziorze.
9 .Uczestnicy otrzymają od organizatora skrzeloziela, paletki do odbijania druzgotków i numery startowe (oraz zatyczki do uszu w razie ataku Syrenki Alice).
10. Jednostki pływające powinny zaprezentować swoje możliwości pływackie w takim zakresie, by można było stwierdzić, że jednostka pływająca jest w stanie utrzymać się na wodzie. Może być napędzane siłą mięśni, siłą ducha, uroku osobistego lub siłą wiatru, ALE NIE CZARÓW.
VII Rozstrzygnięcie konkursu:
1. Nad przebiegiem konkursu będzie czuwać Komisja Konkursowa pod wodzą nieprzekupnego i nieskorumpowanego Mundungusa Fletchera, woźnego Filcha, kotki Norris, Percivala Flinta, może Irytka oraz ewentualnych ochotników.
2. Zadaniem Komisji Konkursowej jest ocena jednostek pływających i wytypowanie zwycięzców.
3. Ocenie podlegać będzie wygląd pływadła, strój załogi i „pływalność jednostki”.
4. Komisja konkursowa ogłosi wyniki w dniu konkursu, po zakończeniu rywalizacji.
5. Po konkursie nastąpi wręczenie nagród i punktów dla domów.
6. Informacja o zwycięzcach będzie zaprezentowana na łamach Portretowego Szmeru.
BOYA~
- Caroline Rockers
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Nie Maj 10, 2015 7:22 pm
James Potter otrzymuje...gra „pijana magiczna ruletka”.
Mundungus Fletcher natomiast...nic. Dlaczego? Ponieważ ta dyscyplina przypomina za bardzo dyscyplinę Jamesa Pottera.
Mundungus Fletcher natomiast...nic. Dlaczego? Ponieważ ta dyscyplina przypomina za bardzo dyscyplinę Jamesa Pottera.
- Gwendoline Tichý
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Pon Maj 11, 2015 9:41 am
WYŚCIG Z KOCHANKĄ NA PLECACH
1. Zasady:
# W wyścigu biorą udział pary złożone z mężczyzny (ścigającego się) oraz kobiety (obciążenia).
# Kobieta ma znajdować się w całości na plecach mężczyzny, zarzucona na niego w stylu dowolnym, ale tak, by żadna część jej ciała nie dotykała ziemi - przewidywane są dodatkowe punkty za pomysłowość.
# Zabronione jest używanie różnego rodzaju przedmiotów wspomagających przytrzymanie kochanki na plecach jak sznury, zaklęcia, itp.
# W razie upuszczenia kochanki, należy się po nią cofnąć i wrócić do wyścigu dopiero wtedy, kiedy na nowo zarzuci się ja na plecy.
# Uczestnicy muszą przebiec 300 metrowy tor z przeszkodami.
# Przeszkody reprezentować będą wszystkie żywioły: wodę (maleńki zbiornik wodny do przepłynięcia), ziemię (czołganie się), powietrze (balansowanie na cienkiej bali, podczas, gdy specjalnie wydzieleni pomocnicy będą próbowali zaklęciami strącić kochankę) oraz ogień (skakanie przez płonące, ale nie parzące skóry płotki).
# Przewidziane są jeszcze dwie zatajone przeszkody, ale to niespodzianka od organizatorów.
2. Wygrana:
# Uczestnik w razie pełnoletności wygrywa tyle litrów Ognistej Whiskey, ile waży jego kochanka.
# Natomiast w razie niepełnoletności tyle samo Kremowego Piwa.
- Riley Acquart
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Pon Maj 11, 2015 10:44 pm
MAGICZNY ZBIJAK
Drużynowa gra sportowa bazująca na eliminacji zawodników drużyny przeciwnej. W grze rywalizują dwa zespoły o takiej samej liczbie zawodników. Od pięciu do dziesięciu graczy w każdej z drużyn. W grze wykorzystuje się boisko do Quidditcha, które jest miejscem rywalizacji oraz dwa, a czasem nawet trzy Tłuczki. Wszystko zależy od ilości graczy na boisku. Zawodnicy mają do dyspozycji oczywiście latające miotły i pałki. Pałka jest narzędziem obrony oraz ataku, ale tylko w styczności z Tłuczkiem. Złośliwe piłki krążą po boisku próbując strącić graczy z mioteł. Trafiony zawodnik wylatuje z boiska. Zespół, który straci wszystkich graczy, przegrywa mecz. Zawodnicy nie mogą używać miedzy sobą siły i utrzymywać zasadę czystej gry. Dopuszczalne są jedynie drobne przepychanki w stylu bark o bark. Tylko Tłuczki mają prawo, by nie powiedzieć obowiązek likwidacji zawodników.
- Caroline Rockers
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Czw Maj 14, 2015 3:02 pm
Gwendoline Tichy otrzymuje...możliwość zaprojektowania obowiązkowych jednorazowych strojów dla wybranej drużyny, na ich najbliższy mecz.
Riley Acquart otrzymuje...15 galeonów.
Riley Acquart otrzymuje...15 galeonów.
- Irytek
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Pią Cze 05, 2015 3:26 pm
Zawody w jedzeniu czekoladowych żab.
Każdy uczestnik staje przed kociołkiem pełnym ruszających się, magicznych, czekoladowych żab. Na znak rozpoczęcia, wszyscy zaczynają jeść żaby. Osoba, która zje ich najwięcej w przeciągu jednej minuty wygrywa karty czarodziejów ze wszystkich rozpakowanych w celu konkursu żab.
Zwrócenie jedzenia skutkuje natychmiastową przegraną uczestnika.
Wpisowe: cena rynkowa 5 czekoladowych żab. Pieniądze pójdą na pokrycie kosztów zawodów.
Dodatkowa motywacja: Osoba z najgorszym wynikiem musi spędzić cały dzień na łażeniu za Irytkiem narażając się na jego irytację/dowcipy, lub zgłosić się na ochotnika do pomocy woźnemu w wykonywaniu obowiązków.
Każdy uczestnik staje przed kociołkiem pełnym ruszających się, magicznych, czekoladowych żab. Na znak rozpoczęcia, wszyscy zaczynają jeść żaby. Osoba, która zje ich najwięcej w przeciągu jednej minuty wygrywa karty czarodziejów ze wszystkich rozpakowanych w celu konkursu żab.
Zwrócenie jedzenia skutkuje natychmiastową przegraną uczestnika.
Wpisowe: cena rynkowa 5 czekoladowych żab. Pieniądze pójdą na pokrycie kosztów zawodów.
Dodatkowa motywacja: Osoba z najgorszym wynikiem musi spędzić cały dzień na łażeniu za Irytkiem narażając się na jego irytację/dowcipy, lub zgłosić się na ochotnika do pomocy woźnemu w wykonywaniu obowiązków.
- Caroline Rockers
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Sob Cze 06, 2015 3:16 pm
Irytek otrzymuje...zostanie maskotką na najbliższym meczu.
- Caroline Rockers
Re: Loteria Maj/Czerwiec
Czw Lip 09, 2015 6:53 pm
OFICJALNIE ZAMYKAM LOTERIĘ NA MAJ/CZERWIEC!
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach