- Percival Flint
Percival Flint
Pią Lut 20, 2015 6:55 pm
Imię i Nazwisko: Percival Flint
Rok/Stanowisko: Szef aurorów
Genetyka i Zdolności: [podajemy tutaj genetykę postaci i wszystkie informacje dodatkowe, takie jak specjalizacje]
Ilość fasolek:
128
--------
+54
--------
182
+35
--------
+15 fasolek
--------
232
Fasolki otrzymane za:
85 fasolek za dorosłego czarodzieja
7 za zrobienie faceta!
6 za bycie śmierciołakiem
30 za uzupełnienie wiki
-----------------------
Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu (gracz otrzymuje 4 fasolki)
3X Wymyślenie zaklęcia lub eliksiru (gracz oprócz punktów dla domu, zyskuje 10 fasolek)
Prawidłowe wykonywanie swojej pracy – 20 fasolek miesięcznie
----------------------------------------------------------------
35 https://magiclullaby.forumpl.net/t1142p15-loteria-marzec#15231
Fasolki zabrane za: [wpisujemy za co się wymieniliśmy i ile nas to kosztowało]
Opanowane zaklęcia:
1. Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
2. Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
3. Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.
4. Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
5. Obscuro - Na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.
6. Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
7. Piertotum locomotor - zaklęcie ożywiające posągi, zbroje, rzeźby itp.
8. Reducio - zaklęcie pomniejszające.
9. Engorgio - zaklęcie powiększające; przeciwzaklęcie: Reducio.
10. Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
11. Accio - zaklęcie przywołujące.
12. Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
13. Depulso - Czar służący do odpychania przedmiotów.
14. Finite Incantatem - zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
15. Flagrante - Zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do ogromnych temperatur.
16. Glacius - zaklęcie zamrażające m.in. wodę.
17. Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
18. Nox - przeciwzaklecie do Lumos.
19. Magicus extremos – wzmacnia siłę zaklęć.
20. Priori Incantatem - stosowane na różdżce, wywołuje retrospekcję zaklęć, do rzucenia których posłużyła.
21. Reparo - zaklęcie naprawiające.
22. Silencio - zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
23. Specjalis Revelio – zaklęcie, które pomaga nam się dowiedzieć czy na jakimś przedmiocie ciąży klątwa. Jeśli tak, to przedmiot pod wpływem zaklęcia zaczyna się poruszać i świecić.
24. Skarpina Zaklęcie - zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.
25. Santareh - wymowa: Santare. Wywołuje potężną burzę. Przeciwzaklęcie to Finite Incantatem.
26. Waterdesso - zaklęcie przypomina Aqumenti, ale jego siła jest znacznie potężniejsza. Z różdżki bowiem wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.
30. Acidum - z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
31. Curabitur exprime - na czaszkę osoby, na którą zostało rzucone zaklęcie, napiera wysokie ciśnienie powodując niesamowity ból. Może doprowadzić do śmierci, lub trwałego uszczerbku na zdrowiu. Im lepiej się je wyćwiczy, tym lepsze efekty. Pod pewnymi względami przypomina klątwę Cruciatus.
32. Impetus – wyzwala w przeciwniku żądzę krwi, która skierowana jest w stronę najbliższych mu osób, lub jego towarzyszy. Trafionego wypełnia chęć przelewu krwi, która mija po dopełnieniu efektu działania. Przerywa je zaklęcie Aequs, lub obezwładnienie osoby na którą działa.
33. Legilimens - zaklęcie umożliwiające wtargnięcie do umysłu drugiej osoby.
34. Morsmordre - zaklęcie wyczarowujące Mroczny Znak.
35. Obliviate - Zaklęcie zapomnienia.
36. Zaklęcie Szatańskiej Pożogi - wytwarza ogień trudny do kontrolowania.
37. Cameleo - zaklęcie maskujące czarodzieja.
38. Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
39. Kameleona Zaklęcie - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
40. Nieprzenikalności Zaklęcie - sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca.
41. Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
42. Immovius/Immobulus - Spowalnia ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest w powietrzu - nie spada).
43. Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
44. Aequs – Zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus.
45. Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
46. Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
47. Protego Horribilis - Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.
48. Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.
49. CRUCIO - zaklęcie wywołujące straszliwy ból.
50. IMPERIO - zaklęcie pozwalające na całkowitą kontrolę ofiary.
Opanowane eliksiry:
1. Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach.Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
2. Felix Felicis - eliksir zapewniający szczęście każdemu, kto go wypije. Jego używanie jest zakazane przy pisaniu testów, w zawodach sportowych, wyborach prezydenckich itp.
3. Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.
4. Felix Malediceret - przeciwieństwo Felix Felicis; wystarczy mała dawka, żeby delikwentowi, któremu się ją poda, przytrafiały się same nieszczęścia danego dnia.
5. Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.
6. Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.
7. Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
8. Trupi Jad - eliksir czarnomagiczny, który powoduje powolne, stopniowe gnicie ciała – jeśli ma się szczęście, tylko żołądek i skórę, jeśli pecha – atakuje od razu wszystkie narządy wewnętrzne i nie objawia swego działania na zewnątrz. Łatwo go rozpoznać przez fakt, że powoduje wymioty krwią i wydobywa z ust zapach zgnilizny – niestety wtedy jest to już późne stadium, mogące się okazać nieodwracalnym. Eliksir ten ma charakterystyczny zapach zgniłych jaj, powoduje wyjątkowo bolesną, długą śmierć – jeśli nieprawidłowości jej stadium nie zostaną wykryte wcześnie, jest nieuleczalny.
9. Amortencja - eliksir miłosny. Wystarczy dodać kilka kropel do napoju danej osoby, a zapała ona do kogoś obsesyjnym uczuciem. Przez wielu bagatelizowany, jednak doświadczeni zielarze ostrzegają przed zgubnym działaniem eliksiru. Znakiem, że wywar się udał jest bijący z niego perłowy blask i para unosząca się w charakterystycznych spiralach. Każdy człowiek zapach Amortencji odczuwa inaczej. Woń wywaru kojarzy mu się zawsze z zapachami, które są dla niego najprzyjemniejsze. Im jest starszy, tym jego działanie staje się mocniejsze.
10. Eliksir Wielosokowy - jest to jeden z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych eliksirów, jakie są na świecie. Dzięki niemu człowiek na jedna godzinę zamienia się w inna osobę, której odrobina ciała jest w jego eliksirze. Jest on również jednym z najniebezpieczniejszych eliksirów, ponieważ działa on tylko na ludzi. Istoty nie w pełni ludzkie nie mogą korzystać z tego eliksiru (np. półolbrzymy, najprawdopodobniej również wilkołaki). Skutki próby zamiany człowieka w zwierzę mogą być bardzo niebezpieczne i trudne do przewidzenia. Nawet najbardziej doświadczenie czarodzieje mają z tym eliksirem drobne kłopoty. Eliksir ten robi się bardzo długo (ok. miesiąca) i trzeba użyć rzadko spotykanych składników, np. skóry boomslanga.
11. Blixt - zwiększa natężenie rzucanych zaklęć.
12. Eliksir Uzdrawiający - eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki.
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Rok/Stanowisko: Szef aurorów
Genetyka i Zdolności: [podajemy tutaj genetykę postaci i wszystkie informacje dodatkowe, takie jak specjalizacje]
Ilość fasolek:
128
--------
+54
--------
182
+35
--------
+15 fasolek
--------
232
Fasolki otrzymane za:
85 fasolek za dorosłego czarodzieja
7 za zrobienie faceta!
6 za bycie śmierciołakiem
30 za uzupełnienie wiki
-----------------------
Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu (gracz otrzymuje 4 fasolki)
3X Wymyślenie zaklęcia lub eliksiru (gracz oprócz punktów dla domu, zyskuje 10 fasolek)
Prawidłowe wykonywanie swojej pracy – 20 fasolek miesięcznie
----------------------------------------------------------------
35 https://magiclullaby.forumpl.net/t1142p15-loteria-marzec#15231
Fasolki zabrane za: [wpisujemy za co się wymieniliśmy i ile nas to kosztowało]
Opanowane zaklęcia:
1. Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
2. Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
3. Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.
4. Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
5. Obscuro - Na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.
6. Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
7. Piertotum locomotor - zaklęcie ożywiające posągi, zbroje, rzeźby itp.
8. Reducio - zaklęcie pomniejszające.
9. Engorgio - zaklęcie powiększające; przeciwzaklęcie: Reducio.
10. Aguamenti - Zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
11. Accio - zaklęcie przywołujące.
12. Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
13. Depulso - Czar służący do odpychania przedmiotów.
14. Finite Incantatem - zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
15. Flagrante - Zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do ogromnych temperatur.
16. Glacius - zaklęcie zamrażające m.in. wodę.
17. Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
18. Nox - przeciwzaklecie do Lumos.
19. Magicus extremos – wzmacnia siłę zaklęć.
20. Priori Incantatem - stosowane na różdżce, wywołuje retrospekcję zaklęć, do rzucenia których posłużyła.
21. Reparo - zaklęcie naprawiające.
22. Silencio - zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
23. Specjalis Revelio – zaklęcie, które pomaga nam się dowiedzieć czy na jakimś przedmiocie ciąży klątwa. Jeśli tak, to przedmiot pod wpływem zaklęcia zaczyna się poruszać i świecić.
24. Skarpina Zaklęcie - zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.
25. Santareh - wymowa: Santare. Wywołuje potężną burzę. Przeciwzaklęcie to Finite Incantatem.
26. Waterdesso - zaklęcie przypomina Aqumenti, ale jego siła jest znacznie potężniejsza. Z różdżki bowiem wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.
30. Acidum - z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
31. Curabitur exprime - na czaszkę osoby, na którą zostało rzucone zaklęcie, napiera wysokie ciśnienie powodując niesamowity ból. Może doprowadzić do śmierci, lub trwałego uszczerbku na zdrowiu. Im lepiej się je wyćwiczy, tym lepsze efekty. Pod pewnymi względami przypomina klątwę Cruciatus.
32. Impetus – wyzwala w przeciwniku żądzę krwi, która skierowana jest w stronę najbliższych mu osób, lub jego towarzyszy. Trafionego wypełnia chęć przelewu krwi, która mija po dopełnieniu efektu działania. Przerywa je zaklęcie Aequs, lub obezwładnienie osoby na którą działa.
33. Legilimens - zaklęcie umożliwiające wtargnięcie do umysłu drugiej osoby.
34. Morsmordre - zaklęcie wyczarowujące Mroczny Znak.
35. Obliviate - Zaklęcie zapomnienia.
36. Zaklęcie Szatańskiej Pożogi - wytwarza ogień trudny do kontrolowania.
37. Cameleo - zaklęcie maskujące czarodzieja.
38. Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
39. Kameleona Zaklęcie - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
40. Nieprzenikalności Zaklęcie - sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca.
41. Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
42. Immovius/Immobulus - Spowalnia ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest w powietrzu - nie spada).
43. Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
44. Aequs – Zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus.
45. Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
46. Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
47. Protego Horribilis - Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.
48. Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.
49. CRUCIO - zaklęcie wywołujące straszliwy ból.
50. IMPERIO - zaklęcie pozwalające na całkowitą kontrolę ofiary.
Opanowane eliksiry:
1. Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach.Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
2. Felix Felicis - eliksir zapewniający szczęście każdemu, kto go wypije. Jego używanie jest zakazane przy pisaniu testów, w zawodach sportowych, wyborach prezydenckich itp.
3. Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.
4. Felix Malediceret - przeciwieństwo Felix Felicis; wystarczy mała dawka, żeby delikwentowi, któremu się ją poda, przytrafiały się same nieszczęścia danego dnia.
5. Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.
6. Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.
7. Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
8. Trupi Jad - eliksir czarnomagiczny, który powoduje powolne, stopniowe gnicie ciała – jeśli ma się szczęście, tylko żołądek i skórę, jeśli pecha – atakuje od razu wszystkie narządy wewnętrzne i nie objawia swego działania na zewnątrz. Łatwo go rozpoznać przez fakt, że powoduje wymioty krwią i wydobywa z ust zapach zgnilizny – niestety wtedy jest to już późne stadium, mogące się okazać nieodwracalnym. Eliksir ten ma charakterystyczny zapach zgniłych jaj, powoduje wyjątkowo bolesną, długą śmierć – jeśli nieprawidłowości jej stadium nie zostaną wykryte wcześnie, jest nieuleczalny.
9. Amortencja - eliksir miłosny. Wystarczy dodać kilka kropel do napoju danej osoby, a zapała ona do kogoś obsesyjnym uczuciem. Przez wielu bagatelizowany, jednak doświadczeni zielarze ostrzegają przed zgubnym działaniem eliksiru. Znakiem, że wywar się udał jest bijący z niego perłowy blask i para unosząca się w charakterystycznych spiralach. Każdy człowiek zapach Amortencji odczuwa inaczej. Woń wywaru kojarzy mu się zawsze z zapachami, które są dla niego najprzyjemniejsze. Im jest starszy, tym jego działanie staje się mocniejsze.
10. Eliksir Wielosokowy - jest to jeden z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych eliksirów, jakie są na świecie. Dzięki niemu człowiek na jedna godzinę zamienia się w inna osobę, której odrobina ciała jest w jego eliksirze. Jest on również jednym z najniebezpieczniejszych eliksirów, ponieważ działa on tylko na ludzi. Istoty nie w pełni ludzkie nie mogą korzystać z tego eliksiru (np. półolbrzymy, najprawdopodobniej również wilkołaki). Skutki próby zamiany człowieka w zwierzę mogą być bardzo niebezpieczne i trudne do przewidzenia. Nawet najbardziej doświadczenie czarodzieje mają z tym eliksirem drobne kłopoty. Eliksir ten robi się bardzo długo (ok. miesiąca) i trzeba użyć rzadko spotykanych składników, np. skóry boomslanga.
11. Blixt - zwiększa natężenie rzucanych zaklęć.
12. Eliksir Uzdrawiający - eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki.
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach