- Alexandra Grace
Alex Grace
Nie Lis 09, 2014 4:31 pm
Imię i Nazwisko: Alexandra Maria Grace
Rok/Stanowisko: V rok
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 133
Fasolki otrzymane za:
- Podsumowanie dla wszystkich postaci za rok 1977/1978 - 40 fasolek
- postać pochodzenia mugolskiego - 3 fasolki
- Karta na poziomie Wybitnym - 20 fasolek
- V rok - 50 fasolek
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu - 4 fasolki
- Zapisanie się do Klubu Pojedynków i Klubu Redakcyjnego - 10 fasolek
- Uzupełnienie swojej karty na wiki - 30 fasolek
- Aktywnie granie na fabule (sesje) - 260 fasolek (8 sesji powyżej 10 postów od osoby i 10 poniżej)
- Loteria Listopad - 50 fasolek
- Oddanie głosów w ankietach (3) - 30 fasolek
- Prowadzenie dziennika - 1 fasolka
- Listy/wpisy - 7 fasolek
- Na zajęciach - 40 fasolki (lekcje) + 12 fasolek
- Mecz - 20 fasolek
- EVENT "JAK SMAKUJĄ TE JAAAAGOOODY?" - 25 fasolek
- Event Disneyowski - 75 fasolek
- Opinia na stronach poświęconych pbf'om – 15 fasolek
- Urodziny ML - 36 fasolek
- Najlogiczniejszy user - 50 fasolek
- Tobias Misslethorpe - 12 fasolek
- Podróżowanie do Hogwartu - 5 fasolek
Fasolki zabrane za:
Zaklęcia i Eliksiry, które są poniżej, ale nie chcę mi się ich już liczyć.
Opanowane zaklęcia:
Opanowane eliksiry:
Szkiele - Wzro
Felix Felicis
Eliksir Pieprzowy
Eliksir Dobrego Powodzenia
Eliksir Ninde
Napój z czyraków
Eliksir Rosnący
Eliksir Kurczący
Eliksir Wyostrzający Poczucie Humoru
Wywar dekompresyjny
Eliksir Wiggenowy
Eliksir Pomieszania
Oko Kota
Zamieć
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Rok/Stanowisko: V rok
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 133
Fasolki otrzymane za:
- Podsumowanie dla wszystkich postaci za rok 1977/1978 - 40 fasolek
- postać pochodzenia mugolskiego - 3 fasolki
- Karta na poziomie Wybitnym - 20 fasolek
- V rok - 50 fasolek
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu - 4 fasolki
- Zapisanie się do Klubu Pojedynków i Klubu Redakcyjnego - 10 fasolek
- Uzupełnienie swojej karty na wiki - 30 fasolek
- Aktywnie granie na fabule (sesje) - 260 fasolek (8 sesji powyżej 10 postów od osoby i 10 poniżej)
- Loteria Listopad - 50 fasolek
- Oddanie głosów w ankietach (3) - 30 fasolek
- Prowadzenie dziennika - 1 fasolka
- Listy/wpisy - 7 fasolek
- Na zajęciach - 40 fasolki (lekcje) + 12 fasolek
- Mecz - 20 fasolek
- EVENT "JAK SMAKUJĄ TE JAAAAGOOODY?" - 25 fasolek
- Event Disneyowski - 75 fasolek
- Opinia na stronach poświęconych pbf'om – 15 fasolek
- Urodziny ML - 36 fasolek
- Najlogiczniejszy user - 50 fasolek
- Tobias Misslethorpe - 12 fasolek
- Podróżowanie do Hogwartu - 5 fasolek
Fasolki zabrane za:
Zaklęcia i Eliksiry, które są poniżej, ale nie chcę mi się ich już liczyć.
Opanowane zaklęcia:
- Petrificulus Totalus:
- Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
- Reducto:
- Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
- Locomotor:
- Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
- Expelliarmus:
- Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
- Drętwota :
- Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- Protego:
- Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
- Aquamenti:
- Zaklęcie wyczarowujące strumień jasnej, czystej wody wydobywającej się z różdżki
- Alohomora:
- Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
- Incendio:
- Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
- Tarantellegra:
- Zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
- Colloportus:
- Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
- Rictusempra:
- Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też d oszołomienia.
- Wingardium Leviosa:
- Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
- Lacarnum Inflamarae:
- Zaklęcie powoduje, że z końca różdżki wystrzeliwuje mały promień.
- Periculum:
- Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
- Reducto:
- Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także do oszołamiania ludzi).
- Locomotor Mortis:
- Zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
- Nox:
- Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
- Lumos:
- Powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
- Flipendo:
- Zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
- Mimblewimble:
- Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
- Verdillious:
- Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
- Avifors:
- Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
- Reparo:
- Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- Finite Icantatem:
- Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też d oszołomienia.
- Diffindo:
- Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
- Enervate:
- Zaklęcie przywracające przytomność.
- Immobulus:
- Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
- Geminio:
- Zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Ilość wytworzonych duplikatów zależy od stopnia zaawansowania czarodzieja. Pieniądze stworzone za pomocą tego zaklęcia są fałszywe, a jedzenie niejadalne
- Pracidimento:
- Zamienia wielkie przedmioty w małe.
- Aperacjum:
- Zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne.
- Relashio:
- Zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
- Tergeo:
- Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
- Ventus:
- Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
- Fumos:
- Z jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
- Engorgio:
- Zaklęcie powiększające dane przedmioty.
- Lumos Maxima:
- Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
- Accio:
- Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
- Mobilicorpus:
- Zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
- Defodio:
- Zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.
- Confundus:
- Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
- Arania Exumai:
- Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków
- Riddiculus:
- Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
- Colloshoo:
- Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
- Depulso:
- Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.
- Skurge:
- Zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
- Ayean:
- Mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
- Vermordere:
- Pokrywa czarodzieja niewidzialną osłona przed gryzącymi insektami.
- Nox Maxima:
- Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima..
- Steleus:
- Zaklęcie, które powoduje, że przeciwnik kicha przez pewien czas. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika..
- Locomotor Wibbly:
- Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
- Prodicto:
- Urok, który sprawia, że jeśli dana osoba zdradzi sekret rzucającego zaklęcie, na jej twarzy pojawiają się ogromne pryszcze układające się w wybrane przez czarodzieja słowo. Tym zaklęciem można też „przekląć” pergamin z imionami i z nazwiskami osób, które dzielą z wybranym czarodziejem tajemnicę.
- Rennervate:
- Formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
- Everte Statum:
- Przydatne zaklęcie pojedynkowe, które wyrzuca ofiarę na daleką odległość.
- Acusdolor:
- Proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
- Somno:
- Zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
- Incarcerous:
- Urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki pędów krępujących ofiarę i ją duszą.
- Wzmocnienie:
- Zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.
Opanowane eliksiry:
- Bełkoczący Napój:
- Powoduje, że osoba mówi bez ładu i składu
- Eliksir Rozdymający:
- Eliksir, który powoduje wzrost każdej rzeczy, na którą się go poleje.
- Eliksir Nietoperze Ucho:
- Eliksir, który wyczula znacznie zmysł słuchu. Jest niebezpieczny, gdy osoba pod wpływem tego eliksiru znajdzie się w bardzo głośnym miejscu - może wtedy łatwo spowodować uszkodzenia słuchu lub nawet jego utratę.
- Biały Miód:
- Redukuje działanie większości eliksirów (przede wszystkim słabych), nie dotyczy to jednak większości silniejszych trucizn.
- Eliksir Zmieniający Kolor Włosów:
- Eliksir, który powoduje zmianę koloru włosów z naturalnego koloru na barwę, o której pomyśli osoba zażywająca go.
- Eliksir Vermiculo:
- Eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.
- Eliksir Neelama:
- Dodaje żywotności i przyspiesza gojenie się ran, głównie płytkich.
- Eliksir Tasardur:
- Dodaje energii i dzięki niemu możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.
- Eliksir Zapomnienia:
- Jedna kropelka tego eliksiru potrafi sprawić, że zapomina się o wszystkim, co wydarzyło się ówczesnego dnia. Im większa ilość, tym więcej rzeczy się zapomina.
Szkiele - Wzro
Felix Felicis
Eliksir Pieprzowy
Eliksir Dobrego Powodzenia
Eliksir Ninde
Napój z czyraków
Eliksir Rosnący
Eliksir Kurczący
Eliksir Wyostrzający Poczucie Humoru
Wywar dekompresyjny
Eliksir Wiggenowy
Eliksir Pomieszania
Oko Kota
Zamieć
Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach