- Milda Borgouis
Doświadczenie Mildy
Pią Gru 28, 2018 11:01 pm
Imię i Nazwisko: Milda Borgouis
Rok/Stanowisko: 1910 r. - Pracownik Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów
Genetyka i Zdolności: Wampir, Nieugiętość
Ilość fasolek: 250
Fasolki otrzymane za:
Fasolki zabrane za: -
Wykupione progi:
Opanowane eliksiry: 0
Oceny z egzaminów:
Transmutacja - P
Zaklęcia i uroki - W
Eliksiry - Z
Astronomia - Z
Obrona Przed Czarną Magią - W
Zielarstwo - Z
Historia Magii - P
Mugoloznastwo - P
Wymyślone eliksiry: 0
Wymyślone zaklęcia: 0
Atuty: Dobra opinia
Wiem czego chcę
Królowa jest tylko jedna
Wulkan energi
To coś
Whisky w żyłach
Adwokat diabła
Zawsze mówię prawdę
Francuski szyk
Z wyższych sfer
Mistrz gratisów
Świat stoi otworem
Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu
Pani domu
Słabości: Fobia
Nałogowiec
Mrok serca
Ślimaczy alergik
Dziurawy portfel
Nie mów do mnie
A to pech
Rok/Stanowisko: 1910 r. - Pracownik Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów
Genetyka i Zdolności: Wampir, Nieugiętość
Ilość fasolek: 250
Fasolki otrzymane za:
- Treść:
- Wiek postaci,
+10 - szczegółowy opis karty postaci,
+30 - współtworzenie wiki
+10 - skończenie sesji z Charlotte Everglade
Fasolki zabrane za: -
Wykupione progi:
- Treść:
- Zaklęcia Użytkowe III
Zaklęcia Ochronne II
Zaklęcia Uzdrawiające I
Zaklęcia Defensywne I
Zaklęcia Ofensywne I
Opanowane zaklęcia:
Zaklęcia Użytkowe:
◄ Aquamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
IV
◄ Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Przeciwzaklęcie: Colloportus.
V
◄ Diffindo - zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp. Jednakże nieodpowiednio użyte może spowodować nieodwracalne skutki.
V
▼ Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
VI
◄ Glacius - zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Czas działania: przez niecałą godzinę (4 posty).
V
◄ Incendio - zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.
V
◄ Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.
IV
◄ Pakuj - powoduje składanie przedmiotów (na przykład prania) i od razu pakuje je do wskazanego pojemnika/miski/kartonu.
IV
Zaklęcia Ochronne:
▼ Expecto Patronum - jest zaklęciem ochronnym, używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami. Wyczarowany patronus może także służyć jako kurier, gdy chcemy przekazać komuś ważną wiadomość - dotyczy to jednak wyłącznie członków Zakonu Feniksa. Przez niektórych jest też zaliczany do zaklęć białomagicznych ze względu na swój charakter. Więcej informacji tutaj.
Czas działania: w zależności od czarodzieja.
Wymagania: Patronusa może wyczarować jedynie osoba o czystym sercu, która ma w sobie nadzieję i chce czynić dobro.
X
▼ Protego Totalum — zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.
VIII
Zaklęcia Uzdrawiające:
◄ Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
V
◄ Alius Cretum – sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znika.
VII
Zaklęcia Defensywne:
▼ Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.
VII
▼ Protego - zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).
VI
Zaklęcia Ofensywne:
▼ Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).
Przeciwzaklęcie: Rennervate, Enervate.
VI
Levicorpus - zaklęcie powodujące szybkie uniesienie przeciwnika w górę za kostki.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.
Przeciwzaklęcie: Liberacorpus.
VI
▼ Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.
VI
◄ Rictusempra - zaklęcie zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem też prowadzi do oszołomienia.
Czas trwania: trwa kilkanaście minut (1-2 posty).
V
▼ Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina. Pozwala na zmianę tego stworzenia w coś śmiesznego.
V
Opanowane eliksiry: 0
Oceny z egzaminów:
Transmutacja - P
Zaklęcia i uroki - W
Eliksiry - Z
Astronomia - Z
Obrona Przed Czarną Magią - W
Zielarstwo - Z
Historia Magii - P
Mugoloznastwo - P
Wymyślone eliksiry: 0
Wymyślone zaklęcia: 0
Atuty: Dobra opinia
Wiem czego chcę
Królowa jest tylko jedna
Wulkan energi
To coś
Whisky w żyłach
Adwokat diabła
Zawsze mówię prawdę
Francuski szyk
Z wyższych sfer
Mistrz gratisów
Świat stoi otworem
Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu
Pani domu
Słabości: Fobia
Nałogowiec
Mrok serca
Ślimaczy alergik
Dziurawy portfel
Nie mów do mnie
A to pech
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|