- Bram Heeren
(niedo)rozwój
Czw Sie 23, 2018 8:25 pm
Imię i Nazwisko: Bram Heeren
Rok: VI
Genetyka i Zdolności: ...
Ilość fasolek: 124
Fasolki otrzymane za:
+ 60 + 10 za Śliczną Kartę Postaci
+ 10 za sesję o tutaj z Vos
+ 4 za uzupełnienie pól w profilu
+ 40 fasoli za pomoc administracji~
Fasolki zabrane za: ...
Wykupione progi: ...
Opanowane zaklęcia:...
Opanowane eliksiry: ...
Oceny z egzaminów: ...
Wymyślone eliksiry: ...
Wymyślone zaklęcia: ...
Atuty:
Siła płynąca z ducha - postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
Potrzebujesz tego - postać potrafi wcisnąć innym, co tylko się da, używając siły swojej perswazji. Balon wypełniony wybuchającym eliksirem? Tandetne, atakujące kajdanki z błotyoryja? Łatwizna.
Eliksirowy świr - jeśli szukasz kogoś, kto wie co robi, potrafi równo kroić korzeń mandragory i z pamięci wyrecytuje ci przepis na Eliksir Niewidzialności to dobrze trafiłeś. Postać z tym atutem zna się na eliksirach, potrafi poświęcać na nie mnóstwo swojego czasu, czasem nawet zdarza jej się z nimi eksperymentować.
Słabości:
Dennis rozrabiaka - to silniejsze od postaci. Widząc czerwony guzik po prostu musi go wcisnąć. Dzień bez dowcipu jest dniem straconym! Przelewitować pinezkę na krzesło siadającego nauczyciela, wrzucić mydło do fontanny, wpuścić do zamku stado chochlików kornwalijskich… A może otworzyć klatki sklątek tylnowybuchowych? Tylko że wszyscy wiedzą, kto jest odpowiedzialny za psoty, a jeśli postać akurat dziwnym trafem jest niewinna, ciężko będzie to udowodnić.
Rok: VI
Genetyka i Zdolności: ...
Ilość fasolek: 124
Fasolki otrzymane za:
+ 60 + 10 za Śliczną Kartę Postaci
+ 10 za sesję o tutaj z Vos
+ 4 za uzupełnienie pól w profilu
+ 40 fasoli za pomoc administracji~
Fasolki zabrane za: ...
Wykupione progi: ...
Opanowane zaklęcia:...
Opanowane eliksiry: ...
Oceny z egzaminów: ...
Wymyślone eliksiry: ...
Wymyślone zaklęcia: ...
Atuty:
Siła płynąca z ducha - postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
Potrzebujesz tego - postać potrafi wcisnąć innym, co tylko się da, używając siły swojej perswazji. Balon wypełniony wybuchającym eliksirem? Tandetne, atakujące kajdanki z błotyoryja? Łatwizna.
Eliksirowy świr - jeśli szukasz kogoś, kto wie co robi, potrafi równo kroić korzeń mandragory i z pamięci wyrecytuje ci przepis na Eliksir Niewidzialności to dobrze trafiłeś. Postać z tym atutem zna się na eliksirach, potrafi poświęcać na nie mnóstwo swojego czasu, czasem nawet zdarza jej się z nimi eksperymentować.
Słabości:
Dennis rozrabiaka - to silniejsze od postaci. Widząc czerwony guzik po prostu musi go wcisnąć. Dzień bez dowcipu jest dniem straconym! Przelewitować pinezkę na krzesło siadającego nauczyciela, wrzucić mydło do fontanny, wpuścić do zamku stado chochlików kornwalijskich… A może otworzyć klatki sklątek tylnowybuchowych? Tylko że wszyscy wiedzą, kto jest odpowiedzialny za psoty, a jeśli postać akurat dziwnym trafem jest niewinna, ciężko będzie to udowodnić.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach