- Caroline Rockers
Loteria Sierpień
Pią Sie 17, 2018 10:33 pm
Tym razem mam dla was coś specjalnego, ponieważ będziecie mogli mieć wpływ na organizacje działające na forum! Dwa zadania z których wybieracie jedno i wykonujecie, są poświęcone tylko nim, bo dlaczego by nie? Przejdźmy więc do zasad.
Zasady:
1. Jedna postać może wykonać tylko jedno zadanie.
2. Propozycje nie powinny się powtarzać.
3. Posta ze zrobionym zadaniem wstawiacie w tym temacie. Nagroda przysługuje kontu z którego ten post wstawiliście.
4. Każda kolejna postać gracza, który bierze udział w loterii, musi wybrać inną nagrodę.
Zadania do wyboru:
Pierwsze:
Stwórz propozycję rang dla organizacji Zakon Feniksa lub Śmierciożery i każdą z rang opisz, wspomni o jej funkcji. Nie zapomni o hierarchii, możesz również dodać warunki jakie należy spełnić by daną rangę otrzymać.
Drugie:
Stwórz przynajmniej 3 misje dla organizacji Zakon Feniksa lub Śmierciożercy, pamiętając o tym jaka jest strefa ich zainteresowań. Zadania nie muszą być trudne, a jeśli nie będzie potrzebny Mistrz Gry to tym lepiej (można zaproponować inne rozwiązania, rozbudować opis, dodać kości, stworzyć lokalizacje pod nie, itd.).
Nagrody:
- informacje fabularne o danej organizacji, które będzie można wykorzystać (pomocne przy chęci dołączenia, zyskania uznania u Dumbledore'a lub Voldemorta, namieszania w fabule)
- spotkanie z istotnym NPCem związanym z ZF/Śmierciożercami (możliwe, że nawet z Czarnym Panem lub Dumbledorem, ewentualnie z kimś, kto piastuje wysokie stanowisko)
- możliwość awansu w szeregach Dumbledore'a/Śmierciożerców
- Suszona Główka (zwiększa jednorazowo ilość otrzymanych PD za event o 50%)
- Łabędzie Pióro (zwiększa jednorazowo ilość otrzymanych fasolek za event o 50%)
- Guziki Tajniaka (specjalne guziki, które same przyczepiają się do ubrania wybranej ofiary i rejestrują rozmowy przez 3 wybrane godziny - właściciel guzików musi wycelować w nie różdżką i głośno i wyraźnie podać o której mają zacząć zadanie. Po wszystkim, jakimś cudem odnajdują i wracają do właściwego czarodzieja. Są jednorazowe)
Zasady:
1. Jedna postać może wykonać tylko jedno zadanie.
2. Propozycje nie powinny się powtarzać.
3. Posta ze zrobionym zadaniem wstawiacie w tym temacie. Nagroda przysługuje kontu z którego ten post wstawiliście.
4. Każda kolejna postać gracza, który bierze udział w loterii, musi wybrać inną nagrodę.
Zadania do wyboru:
Pierwsze:
Stwórz propozycję rang dla organizacji Zakon Feniksa lub Śmierciożery i każdą z rang opisz, wspomni o jej funkcji. Nie zapomni o hierarchii, możesz również dodać warunki jakie należy spełnić by daną rangę otrzymać.
Drugie:
Stwórz przynajmniej 3 misje dla organizacji Zakon Feniksa lub Śmierciożercy, pamiętając o tym jaka jest strefa ich zainteresowań. Zadania nie muszą być trudne, a jeśli nie będzie potrzebny Mistrz Gry to tym lepiej (można zaproponować inne rozwiązania, rozbudować opis, dodać kości, stworzyć lokalizacje pod nie, itd.).
Nagrody:
- informacje fabularne o danej organizacji, które będzie można wykorzystać (pomocne przy chęci dołączenia, zyskania uznania u Dumbledore'a lub Voldemorta, namieszania w fabule)
- spotkanie z istotnym NPCem związanym z ZF/Śmierciożercami (możliwe, że nawet z Czarnym Panem lub Dumbledorem, ewentualnie z kimś, kto piastuje wysokie stanowisko)
- możliwość awansu w szeregach Dumbledore'a/Śmierciożerców
- Suszona Główka (zwiększa jednorazowo ilość otrzymanych PD za event o 50%)
- Łabędzie Pióro (zwiększa jednorazowo ilość otrzymanych fasolek za event o 50%)
- Guziki Tajniaka (specjalne guziki, które same przyczepiają się do ubrania wybranej ofiary i rejestrują rozmowy przez 3 wybrane godziny - właściciel guzików musi wycelować w nie różdżką i głośno i wyraźnie podać o której mają zacząć zadanie. Po wszystkim, jakimś cudem odnajdują i wracają do właściwego czarodzieja. Są jednorazowe)
- Isaac Fawler
Re: Loteria Sierpień
Sob Sie 18, 2018 12:29 pm
Można to jakoś rozwinąć ale tyle mam póki co:
W Zakonie Feniksa nie mówi się otwarcie o rangach określających położenie poszczególnych członków w hierarchii. Z reguły są to ludzie otwarci do każdego, kto pragnie walczyć z Lordem Voldemortem, a określają po prostu poziom zaufania jakim cieszy się w danym momencie. W związku z tym rangi są niepisane i nie mają żadnych określeń, a szczególnie osoby będące wyżej starają się sprawiać wrażenie, że wcale nie istnieją.
Stopnie Wtajemniczenia
Określają poziom zaufania do danego członka Zakonu jak również jego użyteczność dla jego celów.
Stopień 1
Jest to nowy członek Zakonu Feniksa, zwykle nie świadomy istniejącej w nim hierarchii. Wie tylko tyle ile musi i zna jedynie osoby, które miał okazję osobiście poznać na spotkaniu Zakonu. Choć na początku nie cieszy się dużym zaufaniem, to przyjmowany jest życzliwie. Jedynym wyjątkiem jest przypadek, gdy ktoś spadnie na ten stopień z wyższego. Aby stać się członkiem Zakonu Feniksa należy zwrócić na siebie uwagę Albusa Dumbledore'a, lub członka Zakonu Feniksa Stopnia 2 i 3. Mile widziana jest również nieposzlakowana opinia, choć nie jest to wymóg. Członek Stopnia 1 wie wyłącznie o zadaniach, jakie jemu samemu zostały powierzone. Potężna magia chroni Zakon przed ujawnieniem z ust nowego członka.
Stopień 2
Do tej grupy należy większość Zakonu i są to osoby sprawdzone i godne zaufania. Często tym co powstrzymuje ich przed osiągnięciem kolejnego poziomu są ich własne ograniczenia, nie zaś brak poświęcenia sprawom Zakonu. Zwykle stopień ten zdobywa się stażem i osiągnięciami, lecz decyduje o tym zawsze Dumbledore zapraszając taką osobę na jedno z bardziej tajnych spotkań. W związku z tym znają oni kolejne posunięcia Voldemorta jak i większość planów Zakonu oraz wszystkich jego członków z wyjątkiem utajnionych.
Stopień 3
Jest to najbliższa świta Dumbledore’a. Osoby nie tylko zaufane, ale też bardzo zdolne, których wkład w działanie Zakonu jest nieoceniony. Bardzo trudno zastąpić ich w tym co robią, a jeszcze trudniej dołączyć do ich grona. Zwykle w każdym otoczeniu, Dumbledore ma tylko jedną taką osobę. Jedną w każdym z Departamentów Ministerstwa Magii, jedną w Świętym Mungu, jedną w redakcji popularnych gazet i kilka w Hogwarcie. Absolutne minimum najbardziej zaufanych czarodziejów i czarownic, którzy wiedzą o planach Voldemorta i Zakonu tyle samo co sam Dumbledore. Nie można stworzyć postaci należącej do tego grona, należy starać się o ten przywilej fabularnie. Przynależność do tej rangi pieczętuje zaproszenie dyrektora na jedno z najbardziej tajnych spotkań Zakonu.
Rangi Specjalne
Rangi te są niezależne od stopnia wtajemniczenia danego członka.
Szpieg
Zwykle osoba znajdująca się w korzystnym dla Zakonu miejscu, na przykład na wysokim stanowisku w Ministerstwie Magii. O jego istnieniu wiedzą wyłącznie członkowie stopnia 3, a i to nie zawsze. W przypadku szpiega ważniejsza jest użyteczność danego czarodzieja, niż poziom zaufania jakim darzy go Dumbledore. W zależności od miejsca aktywności takiej osoby, ze wszystkich istniejących rang jest on najbardziej narażony na niebezpieczeństwo. Zwykle aby stać się szpiegiem, należy zajmować wysokie stanowisko w swojej profesji. Wielu szpiegów nie zostaje nimi z własnej woli...
Specjalista
Nie ma ograniczenia dla ilości osób w tej kategorii, lecz muszą one odznaczać się ponadprzeciętnymi zdolnościami w przynajmniej (zazwyczaj) jednej dziedzinie. Czasem taką zdolnością jest umiejętność wrodzona. Specjalista zwykle nie działa sam, lecz towarzyszy większej grupie czarodziejów. Z powodu natury swojego zawodu, specjaliści często są najsłabszym ogniwem Zakonu jeśli chodzi o pojedynki. Aby należeć do tej rangi należy być specjalistą jakiejś dziedziny (conajmniej poziom 4), lub posiadać jakieś unikatowe umiejętności.
Duelista
Osoby rekrutowane do Zakonu dla swoich umiejętności pojedynkowania się. Sporą część tych osób tworzą aurorzy, lecz nie jest to reguła. W przypadku większych misji i zadań, zwyke stanowią najliczniejszą grupę wspomagając i chroniąc specjalistów. Aby należeć do tej rangi należy posiadać jedną ze zdolności do zaklęć ofensywnych lub defensywnych conajmniej na poziomie 3, a drugą na poziomie 2.
Outlander
Osoby obdarzone najróżniejszymi zdolnościami i talentami, których rolą jest wykonywanie zadań poza obrębem większych skupisk czarodziejów. Często pracują za granicą i stamtąd też pochodzą. W pewnym sensie jest to najbardziej różnorodna grupa, lecz cechuje się głównie brakiem przywiązania zawodem do konkretnego miejsca. Tacy członkowie bywają czasem bardziej tajemniczy nawet od niektórych spiegów, co jednak spowodowane jest ich nieuchwytną naturą. Wielu z nich raczej rzadko pokazuje się na oficjalnych zebraniach kontaktując głównie z członkiem stopnia 3 mającym nad nim pieczę, lub z samym Dumbledore’m.
W Zakonie Feniksa nie mówi się otwarcie o rangach określających położenie poszczególnych członków w hierarchii. Z reguły są to ludzie otwarci do każdego, kto pragnie walczyć z Lordem Voldemortem, a określają po prostu poziom zaufania jakim cieszy się w danym momencie. W związku z tym rangi są niepisane i nie mają żadnych określeń, a szczególnie osoby będące wyżej starają się sprawiać wrażenie, że wcale nie istnieją.
Stopnie Wtajemniczenia
Określają poziom zaufania do danego członka Zakonu jak również jego użyteczność dla jego celów.
Stopień 1
Jest to nowy członek Zakonu Feniksa, zwykle nie świadomy istniejącej w nim hierarchii. Wie tylko tyle ile musi i zna jedynie osoby, które miał okazję osobiście poznać na spotkaniu Zakonu. Choć na początku nie cieszy się dużym zaufaniem, to przyjmowany jest życzliwie. Jedynym wyjątkiem jest przypadek, gdy ktoś spadnie na ten stopień z wyższego. Aby stać się członkiem Zakonu Feniksa należy zwrócić na siebie uwagę Albusa Dumbledore'a, lub członka Zakonu Feniksa Stopnia 2 i 3. Mile widziana jest również nieposzlakowana opinia, choć nie jest to wymóg. Członek Stopnia 1 wie wyłącznie o zadaniach, jakie jemu samemu zostały powierzone. Potężna magia chroni Zakon przed ujawnieniem z ust nowego członka.
Stopień 2
Do tej grupy należy większość Zakonu i są to osoby sprawdzone i godne zaufania. Często tym co powstrzymuje ich przed osiągnięciem kolejnego poziomu są ich własne ograniczenia, nie zaś brak poświęcenia sprawom Zakonu. Zwykle stopień ten zdobywa się stażem i osiągnięciami, lecz decyduje o tym zawsze Dumbledore zapraszając taką osobę na jedno z bardziej tajnych spotkań. W związku z tym znają oni kolejne posunięcia Voldemorta jak i większość planów Zakonu oraz wszystkich jego członków z wyjątkiem utajnionych.
Stopień 3
Jest to najbliższa świta Dumbledore’a. Osoby nie tylko zaufane, ale też bardzo zdolne, których wkład w działanie Zakonu jest nieoceniony. Bardzo trudno zastąpić ich w tym co robią, a jeszcze trudniej dołączyć do ich grona. Zwykle w każdym otoczeniu, Dumbledore ma tylko jedną taką osobę. Jedną w każdym z Departamentów Ministerstwa Magii, jedną w Świętym Mungu, jedną w redakcji popularnych gazet i kilka w Hogwarcie. Absolutne minimum najbardziej zaufanych czarodziejów i czarownic, którzy wiedzą o planach Voldemorta i Zakonu tyle samo co sam Dumbledore. Nie można stworzyć postaci należącej do tego grona, należy starać się o ten przywilej fabularnie. Przynależność do tej rangi pieczętuje zaproszenie dyrektora na jedno z najbardziej tajnych spotkań Zakonu.
Rangi Specjalne
Rangi te są niezależne od stopnia wtajemniczenia danego członka.
Szpieg
Zwykle osoba znajdująca się w korzystnym dla Zakonu miejscu, na przykład na wysokim stanowisku w Ministerstwie Magii. O jego istnieniu wiedzą wyłącznie członkowie stopnia 3, a i to nie zawsze. W przypadku szpiega ważniejsza jest użyteczność danego czarodzieja, niż poziom zaufania jakim darzy go Dumbledore. W zależności od miejsca aktywności takiej osoby, ze wszystkich istniejących rang jest on najbardziej narażony na niebezpieczeństwo. Zwykle aby stać się szpiegiem, należy zajmować wysokie stanowisko w swojej profesji. Wielu szpiegów nie zostaje nimi z własnej woli...
Specjalista
Nie ma ograniczenia dla ilości osób w tej kategorii, lecz muszą one odznaczać się ponadprzeciętnymi zdolnościami w przynajmniej (zazwyczaj) jednej dziedzinie. Czasem taką zdolnością jest umiejętność wrodzona. Specjalista zwykle nie działa sam, lecz towarzyszy większej grupie czarodziejów. Z powodu natury swojego zawodu, specjaliści często są najsłabszym ogniwem Zakonu jeśli chodzi o pojedynki. Aby należeć do tej rangi należy być specjalistą jakiejś dziedziny (conajmniej poziom 4), lub posiadać jakieś unikatowe umiejętności.
Duelista
Osoby rekrutowane do Zakonu dla swoich umiejętności pojedynkowania się. Sporą część tych osób tworzą aurorzy, lecz nie jest to reguła. W przypadku większych misji i zadań, zwyke stanowią najliczniejszą grupę wspomagając i chroniąc specjalistów. Aby należeć do tej rangi należy posiadać jedną ze zdolności do zaklęć ofensywnych lub defensywnych conajmniej na poziomie 3, a drugą na poziomie 2.
Outlander
Osoby obdarzone najróżniejszymi zdolnościami i talentami, których rolą jest wykonywanie zadań poza obrębem większych skupisk czarodziejów. Często pracują za granicą i stamtąd też pochodzą. W pewnym sensie jest to najbardziej różnorodna grupa, lecz cechuje się głównie brakiem przywiązania zawodem do konkretnego miejsca. Tacy członkowie bywają czasem bardziej tajemniczy nawet od niektórych spiegów, co jednak spowodowane jest ich nieuchwytną naturą. Wielu z nich raczej rzadko pokazuje się na oficjalnych zebraniach kontaktując głównie z członkiem stopnia 3 mającym nad nim pieczę, lub z samym Dumbledore’m.
- Katya Zamolodchikova
Re: Loteria Sierpień
Wto Sie 21, 2018 12:21 am
Dwa proste zadania odpowiednie dla obu grup:
Propaganda
Napisz antymugolski/promugolski artykuł lub list do Proroka Codziennego. Twój tekst musi zająć objętość przynajmniej jednej strony A4 i otrzymasz nagrodę tylko jeżeli zostanie on wydrukowany.
Nie wymaga udziału mistrza gry - za proroka odpowiada postać NPC.
Rekruter
Fabularnie zwerbuj do Zakonu/w szeregi Czarnego Pana jedną osobę. Misja zostanie uznana za zaliczoną pod warunkiem, że to ty poinformujesz werbowaną osobę o istnieniu takiej organizacji i zachęcisz ją do dołączenia.
Graczowi do wykonania wystarczy tylko postać innego gracza.
Tajna broń
Zadanie polega na fabularnym opracowaniu przez postać zaklęcia, eliksiru lub wynalazku, którego formuła zostanie przekazana tylko innym członkom organizacji. W ten sposób stanie się tworem możliwym do opanowania tylko przez towarzyszy i dostępnym do wykupienia za fasolki/galeony lub wyuczenia tylko dla nich.
Znikoma obecność MG.
Chciałam to dodać z Vakela ale jestem upośledzona. Znaj litość pani.
Vakel Bułhakow ---> chłopak Voldemorta
A tak na poważnie to chcę żeby mnie Tomek przestał traktować jak mięso armatnie na pierwszą linię frontu, a zaczął korzystać z mózgu Vakusia. Ziomek robi znajomości w Hogwarcie, ma dar jasnowidzenia i jest całkiem błyskotliwy. Na pewno nada się gdzieś wyżej niż "yyy ten randomowy rusek co zginie w pierwszej walce".
Propaganda
Napisz antymugolski/promugolski artykuł lub list do Proroka Codziennego. Twój tekst musi zająć objętość przynajmniej jednej strony A4 i otrzymasz nagrodę tylko jeżeli zostanie on wydrukowany.
Nie wymaga udziału mistrza gry - za proroka odpowiada postać NPC.
Rekruter
Fabularnie zwerbuj do Zakonu/w szeregi Czarnego Pana jedną osobę. Misja zostanie uznana za zaliczoną pod warunkiem, że to ty poinformujesz werbowaną osobę o istnieniu takiej organizacji i zachęcisz ją do dołączenia.
Graczowi do wykonania wystarczy tylko postać innego gracza.
Tajna broń
Zadanie polega na fabularnym opracowaniu przez postać zaklęcia, eliksiru lub wynalazku, którego formuła zostanie przekazana tylko innym członkom organizacji. W ten sposób stanie się tworem możliwym do opanowania tylko przez towarzyszy i dostępnym do wykupienia za fasolki/galeony lub wyuczenia tylko dla nich.
Znikoma obecność MG.
Chciałam to dodać z Vakela ale jestem upośledzona. Znaj litość pani.
Vakel Bułhakow ---> chłopak Voldemorta
A tak na poważnie to chcę żeby mnie Tomek przestał traktować jak mięso armatnie na pierwszą linię frontu, a zaczął korzystać z mózgu Vakusia. Ziomek robi znajomości w Hogwarcie, ma dar jasnowidzenia i jest całkiem błyskotliwy. Na pewno nada się gdzieś wyżej niż "yyy ten randomowy rusek co zginie w pierwszej walce".
- Emmelina Vance
Re: Loteria Sierpień
Nie Wrz 02, 2018 9:07 pm
Rangi Śmierćków:
Level 1: Nieświadomy
Tak naprawdę nie wiesz, jak to się stało. Ktoś Cię zastraszył albo zaproponował możliwość zdobycia wiecznej chwały na kartach historii. Na tych raczej ciemnych, nie śnieżnobiałych, ale nie masz z tym większych problemów. Licz się z tym, że wszystko może pójść nie po Twojej myśli. Tylko kto by się tym przejmował skoro władza i potęga są na wyciągnięcie ręki? Na tym etapie musisz po prostu robić wszystko, co mówią ci wyżej. Nie istnieje słowo "nie" wobec ważnych osobistości, ale już niedługo to ty będziesz na ich miejscu, więc nie jest chyba tak najgorzej.
Wymagania: Poznanie co najmniej jednego, dowolonego Śmierciożercy, który zaproponuje bądź zastraszy postać, by zechciała się przyłączyć do tej zacnej organizacji lub prowadzenie pomniejszej działalności przeciwko szlamom (co najmniej 3 sesje w których postać w dowolony sposób gnębi czarodzieja pochodzenia mugolskiego lub jasno określa swoje przekonania w kwestii czystości krwi)
Level 2: Wyznawca
Wreszczie udało ci się awansować na drabince sukcesu najważniejszej kariery przestępczej magicznego świata. Nie jesteś jeszcze nikim ważnym, ale już nikt nie będzie próbował rzucić w Ciebie Avadą, kiedy odmówisz zrobienia czegoś idiotycznego, jak przyniesienie Fasolek Wszystkich Smaków na następne spotkanie. W ważnych kwestiach wciąż nie masz wiele do powiedzenia, ale na tym etapie masz już prawo swobodnego wypowiadania się podczas spotkań i jest szansa, że zabłyśniesz czymś wartościowym na tyle, by dostać konkretnego i istotne dla waszej sprawy zadanie.
Wymagania: Dokonanie ataku (fizycznego lub magicznego) na czarodzieja nieczystej krwi lub zrekrutowanie nowego członka (tzw. inna postać dzięki Tobie zostaje Nieświadomym)
Level 3: Rewolucjonista
Jesteś najbardziej zapalonym działaczem, jakim tylko być można. To ty jesteś odpowiedzialny na nowych rekrutów, by tłumaczyć, gdzie jest ich miejsce. Również do Ciebie należy pilnowanie, by każdy członek czuł zażyłość z Waszą idelogią. Sam również kiedy tylko możesz zachęcasz do działania i zajmujesz się wypisywaniem różnych interesujących informacji w prasie, czy próbujesz zdobyć wysokie stanowisko w Ministerstwie Magii. Wolisz działać i to TY kierujesz atakami. Masz ważny głos i możesz męczyć innych. Władza nad Waszymi działaniam spoczywa w Twoich rękach. Chwała jest już blisko. Tyle, że z nią idzie również ryzyko... jesli ktokolwiek złapie Cię podczas akcji, którą przeprowadzasz prawdopodobnie czeka Cię jedynie cela w Azkabanie, bo nie wymigasz się od odpowiedzialności.
Wymagania: Głoszenie ideii Śmierciożerców na szeroką skalę tzw. forsowanie antymugolskich rozwiązań w miejscu pracy, szkole lub rozsyłanie anonimowych listów w tematyce organizacji albo zwerbowanie co najmniej trzech różnych osób.
Level 3: Tajniak
W przeciwieństwie do Rewolucjonisty jesteś cichym oberwatorem. Nie rzucasz się w oczy i raczej unikasz bezpośrednich starć. Idealną pracą dla Ciebie jest więc zdobywanie informacji. To ty zaglądasz do pubów wszelkiej maści. Tam, gdzie pracujesz szukasz znajomości. Przyjaźnisz się ze wszystkim i kochasz kogo będzie potrzeba. Wszystko po to, by wiedzieć kto z kim, gdzie i dlaczego oraz kiedy możecie zaatakować. Możliwym jest też, że działasz jako podwójny agent, jeśli zakręcisz się wystarczająco dobrze. To ty jesteś szpiegiem. Oczami i uszami organizacji. Twoje misje są szczególne, bo często nie potrzebujesz do nich nawet magii.
Wymagania: Zaskarbiłeś sobie uznanie innych poprzez przekazanie istotnej informacji na temat Zakonu Feniksa innemu członkowi organizacji lub wziąłeś udział w co najmniej trzech akcjach swojej organizacji.
Level 3: Szumowina
Jesteś człowiekiem od brudnej roboty. Nie tak, jak świeżaki w waszej organizacji. Ciebie nazwano by raczej człowiekiem od zadań specjalnych. Kiedy trzeba coś ukraść, ściągnąć z Chin na nielegalnej drodze albo porwać Ministra Magii to ty będziesz tego dokonywał. Nie straszne Ci oszustwa wszelkiej maści i jawne narażenie się na potępienie oraz list gończy za Twą osobą. Robisz to zaś dlatego, że możesz i chcesz, bo jesteś najlepszy w byciu oszustem po prostu.
Wymagania: Popełnione morderstwo lub prowadzenie nielegalnego handlu/biznesu dowolnego typu albo utrzymywanie relacji z dowolną postacią wyłącznie w celu osiągnięcia jakichś korzyści (wymagane co najmniej trzy sesje potwierdzające taki stan rzeczy)
Level 4: Doradca
Masz prawo dyskutować. Z każdym i o wszystkim poza głową tej całej imprezy. Wszyscy Ci ufają dlatego to Twój głos liczy się podczas podejmowania ostatecznych decyzji o tym, kto zostanie w tej organizacji, a kto nie. Kogo lepiej poświęcić, a kogo ocalić. Oraz tego, kiedy wyruszać i czyj plan wybrać. Po wielu działaniach możesz być już spokojniejszy o swój los. Nie bierzesz dłużej bezpośredniego udziału w działaniach, jeśli nie jest to absolutnie konieczne. Raczej męczysz się nad tym, by piąć się po szczeblach zawodowej kariery, by być gotowym na dzień w którym przejmiecie pełnię władzy. Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś sypnie to będziesz jednym z pierwszych, którzy ucałują Dementora.
Wymagania: Odpowiednie wykonywanie jednej z funkcji na levelu 3 (co najmniej trzy sesje na potwierdzenie takiego stanu rzeczy) oraz udział w przynajmniej czterech akcjach swojej organizacji.
Level 5: Nadczłowiek
Jesteś już kimś więcej niż prawą ręką. Stanowisz obok Voldemorta głowę organizacji. Możesz pakować się w każde działanie i życie członków. Zmieniać każdą decyzję bez konsekwencji. Rozkazywać każdemu. Jesteś również odpowiedzialny za to, jak pracują Rewolucjoniści, Tajniacy i Szumowiny. To ty pilnujesz, by mieli co robić i czy robią w ogóle cokolwiek. Słuchasz doradców i starasz się utrzymać działalność w tajemnicy, by droga po władzę nigdy nie doczekała przedwczesnego końca. Robiłeś wszystko, więc wiesz z czym się to je. I już gorzej być z Tobą nie może. Dokonałeś każdego czynu zakazanego. Teraz nie masz już drogi powrotnej.
Wymagania: Wykonywanie każdej z funkcji na levelu 3 przez pewien okres (tzw. wykonanie wymagań na wszystkich levelach trzecich zmieniając stopniowo rangę - nie można zaliczyć wszystkich jednocześnie!) oraz użycie wszystkich Zaklęć Niewybaczalnych.
________
możliwość awansu w szeregach Dumbledore'a/Śmierciożerców poproszę dla Emki
Level 1: Nieświadomy
Tak naprawdę nie wiesz, jak to się stało. Ktoś Cię zastraszył albo zaproponował możliwość zdobycia wiecznej chwały na kartach historii. Na tych raczej ciemnych, nie śnieżnobiałych, ale nie masz z tym większych problemów. Licz się z tym, że wszystko może pójść nie po Twojej myśli. Tylko kto by się tym przejmował skoro władza i potęga są na wyciągnięcie ręki? Na tym etapie musisz po prostu robić wszystko, co mówią ci wyżej. Nie istnieje słowo "nie" wobec ważnych osobistości, ale już niedługo to ty będziesz na ich miejscu, więc nie jest chyba tak najgorzej.
Wymagania: Poznanie co najmniej jednego, dowolonego Śmierciożercy, który zaproponuje bądź zastraszy postać, by zechciała się przyłączyć do tej zacnej organizacji lub prowadzenie pomniejszej działalności przeciwko szlamom (co najmniej 3 sesje w których postać w dowolony sposób gnębi czarodzieja pochodzenia mugolskiego lub jasno określa swoje przekonania w kwestii czystości krwi)
Level 2: Wyznawca
Wreszczie udało ci się awansować na drabince sukcesu najważniejszej kariery przestępczej magicznego świata. Nie jesteś jeszcze nikim ważnym, ale już nikt nie będzie próbował rzucić w Ciebie Avadą, kiedy odmówisz zrobienia czegoś idiotycznego, jak przyniesienie Fasolek Wszystkich Smaków na następne spotkanie. W ważnych kwestiach wciąż nie masz wiele do powiedzenia, ale na tym etapie masz już prawo swobodnego wypowiadania się podczas spotkań i jest szansa, że zabłyśniesz czymś wartościowym na tyle, by dostać konkretnego i istotne dla waszej sprawy zadanie.
Wymagania: Dokonanie ataku (fizycznego lub magicznego) na czarodzieja nieczystej krwi lub zrekrutowanie nowego członka (tzw. inna postać dzięki Tobie zostaje Nieświadomym)
Level 3: Rewolucjonista
Jesteś najbardziej zapalonym działaczem, jakim tylko być można. To ty jesteś odpowiedzialny na nowych rekrutów, by tłumaczyć, gdzie jest ich miejsce. Również do Ciebie należy pilnowanie, by każdy członek czuł zażyłość z Waszą idelogią. Sam również kiedy tylko możesz zachęcasz do działania i zajmujesz się wypisywaniem różnych interesujących informacji w prasie, czy próbujesz zdobyć wysokie stanowisko w Ministerstwie Magii. Wolisz działać i to TY kierujesz atakami. Masz ważny głos i możesz męczyć innych. Władza nad Waszymi działaniam spoczywa w Twoich rękach. Chwała jest już blisko. Tyle, że z nią idzie również ryzyko... jesli ktokolwiek złapie Cię podczas akcji, którą przeprowadzasz prawdopodobnie czeka Cię jedynie cela w Azkabanie, bo nie wymigasz się od odpowiedzialności.
Wymagania: Głoszenie ideii Śmierciożerców na szeroką skalę tzw. forsowanie antymugolskich rozwiązań w miejscu pracy, szkole lub rozsyłanie anonimowych listów w tematyce organizacji albo zwerbowanie co najmniej trzech różnych osób.
Level 3: Tajniak
W przeciwieństwie do Rewolucjonisty jesteś cichym oberwatorem. Nie rzucasz się w oczy i raczej unikasz bezpośrednich starć. Idealną pracą dla Ciebie jest więc zdobywanie informacji. To ty zaglądasz do pubów wszelkiej maści. Tam, gdzie pracujesz szukasz znajomości. Przyjaźnisz się ze wszystkim i kochasz kogo będzie potrzeba. Wszystko po to, by wiedzieć kto z kim, gdzie i dlaczego oraz kiedy możecie zaatakować. Możliwym jest też, że działasz jako podwójny agent, jeśli zakręcisz się wystarczająco dobrze. To ty jesteś szpiegiem. Oczami i uszami organizacji. Twoje misje są szczególne, bo często nie potrzebujesz do nich nawet magii.
Wymagania: Zaskarbiłeś sobie uznanie innych poprzez przekazanie istotnej informacji na temat Zakonu Feniksa innemu członkowi organizacji lub wziąłeś udział w co najmniej trzech akcjach swojej organizacji.
Level 3: Szumowina
Jesteś człowiekiem od brudnej roboty. Nie tak, jak świeżaki w waszej organizacji. Ciebie nazwano by raczej człowiekiem od zadań specjalnych. Kiedy trzeba coś ukraść, ściągnąć z Chin na nielegalnej drodze albo porwać Ministra Magii to ty będziesz tego dokonywał. Nie straszne Ci oszustwa wszelkiej maści i jawne narażenie się na potępienie oraz list gończy za Twą osobą. Robisz to zaś dlatego, że możesz i chcesz, bo jesteś najlepszy w byciu oszustem po prostu.
Wymagania: Popełnione morderstwo lub prowadzenie nielegalnego handlu/biznesu dowolnego typu albo utrzymywanie relacji z dowolną postacią wyłącznie w celu osiągnięcia jakichś korzyści (wymagane co najmniej trzy sesje potwierdzające taki stan rzeczy)
Level 4: Doradca
Masz prawo dyskutować. Z każdym i o wszystkim poza głową tej całej imprezy. Wszyscy Ci ufają dlatego to Twój głos liczy się podczas podejmowania ostatecznych decyzji o tym, kto zostanie w tej organizacji, a kto nie. Kogo lepiej poświęcić, a kogo ocalić. Oraz tego, kiedy wyruszać i czyj plan wybrać. Po wielu działaniach możesz być już spokojniejszy o swój los. Nie bierzesz dłużej bezpośredniego udziału w działaniach, jeśli nie jest to absolutnie konieczne. Raczej męczysz się nad tym, by piąć się po szczeblach zawodowej kariery, by być gotowym na dzień w którym przejmiecie pełnię władzy. Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś sypnie to będziesz jednym z pierwszych, którzy ucałują Dementora.
Wymagania: Odpowiednie wykonywanie jednej z funkcji na levelu 3 (co najmniej trzy sesje na potwierdzenie takiego stanu rzeczy) oraz udział w przynajmniej czterech akcjach swojej organizacji.
Level 5: Nadczłowiek
Jesteś już kimś więcej niż prawą ręką. Stanowisz obok Voldemorta głowę organizacji. Możesz pakować się w każde działanie i życie członków. Zmieniać każdą decyzję bez konsekwencji. Rozkazywać każdemu. Jesteś również odpowiedzialny za to, jak pracują Rewolucjoniści, Tajniacy i Szumowiny. To ty pilnujesz, by mieli co robić i czy robią w ogóle cokolwiek. Słuchasz doradców i starasz się utrzymać działalność w tajemnicy, by droga po władzę nigdy nie doczekała przedwczesnego końca. Robiłeś wszystko, więc wiesz z czym się to je. I już gorzej być z Tobą nie może. Dokonałeś każdego czynu zakazanego. Teraz nie masz już drogi powrotnej.
Wymagania: Wykonywanie każdej z funkcji na levelu 3 przez pewien okres (tzw. wykonanie wymagań na wszystkich levelach trzecich zmieniając stopniowo rangę - nie można zaliczyć wszystkich jednocześnie!) oraz użycie wszystkich Zaklęć Niewybaczalnych.
________
możliwość awansu w szeregach Dumbledore'a/Śmierciożerców poproszę dla Emki
- Massimo Rockers
Re: Loteria Sierpień
Pon Wrz 03, 2018 7:23 pm
MISJE DLA ŚMIERCIOŻERCÓW
1: Od kilku miesięcy tajemniczy czarodziej, posługujący się pseudonimem Lionel I. Talbot, regularnie publikuje na łamach czarodziejskich gazet felietony i satyryczne ilustracje, które w negatywny, prześmiewczy sposób krytykują postać Czarnego Pana. Co najbardziej niepokojące, czarodziej ten wydaje się posiadać pewne informacje na temat jego planowanych działań, które za pomocą sprytnych sztuczek i specyficznego kodu wplata pomiędzy swoje teksty, najpewniej do wiadomości Zakonu Feniksa. Krążą plotki, że czarodziej ten ma zjawić się pod fałszywym nazwiskiem na tegorocznym bankiecie charytatywnym, z którego zyski zostaną przeznaczone na pomoc rodzinom ofiar tragicznie zmarłych podczas wydarzeń na błoniach Hogwartu. Zadaniem osób wyznaczonych do tej misji (2-3) byłoby przedostanie się na ten bankiet (poprzez uzyskanie zaproszeń lub oszustwo), wtopienie w tłum i odkrycie tożsamości tego czarodzieja.
2: Niezwykle popularny wśród młodych ludzi magiczny zespół rockowy The Firebolts planuje trasę koncertową po Wielkiej Brytanii, którą reklamuje głośnym hasłem Voldemort can't stop the rock, będącym jednocześnie tytułem ich nowej płyty. W każdej wyłącznie magicznej przestrzeni publicznej budynki oblepione są plakatami, na ulicach fruwają ulotki, z witryn uśmiechają się butnie twarze członków zespołu, skrupulatnie pielęgnujących swój wizerunek młodych buntowników i rewolucjonistów. Polityczny wydźwięk tekstów ich nowych piosenek spotyka się z szerokim uznaniem i napełnia serca młodzieży nadzieją na lepsze jutro, a stojący za tym chłopcy powoli urastają do rangi idoli. Koncerty cieszą się ogromnym zainteresowaniem dziesiątek zwolenników tej samej idei, w punktach niedaleko sceny sprzedaje się koszulki i gadżety z hasłami. Osoby wyznaczone do tej misji (5-10) miałyby pojawić się na jednym z najbardziej obleganych koncertów, który odbędzie się w Londynie, a następnie rozpętać tam piekło, łamiąc ducha w młodych ludziach i pokazując, że Voldemort w istocie can stop the rock.
3: Niewielu wie, że Czarny Pan od lat poszukuje bardzo szczególnego przedmiotu, który na przestrzeni wieków występował pod wieloma najróżniejszymi nazwami - Berło Śmierci, Różdżka Przeznaczenia czy w końcu Czarna Różdżka. Na kartach historii zapisało się wielu potencjalnych właścicieli tego insygnium, jednakże jej podła, krwawa natura sprawiała, że niewielu z nich dożyło sędziwego wieku, by o tym opowiedzieć. Losy Czarnej Różdżki pełne są luk, niedopowiedzeń, zatartych wspomnień, które dawno pochłonął już czas, bo ludzie, którzy mogli wiedzieć coś o jej położeniu, dawno już nie żyją, a wieści o nich wyblakły na przestrzeni lat; księgi rozpadły się w pył, notatki zaginęły, ślady uległy zatarciu. Istnieje jednak kilka niepewnych tropów, którymi Voldemort zamierza podążyć, by upewnić się, czy dokądś wiodą. Tę misję można w zasadzie podzielić na kilka oddzielnych kilkuosobowych (1-3) grup zadaniowych, z czego każda podąży innym tropem i dowie się czegoś innego. Jedna grupa uda się do zniszczonego, opuszczonego domostwa ostatniego znanego na ten moment prawdopodobnego właściciela różdżki i przeszuka miejsce oraz wypyta żyjącą jeszcze daleką rodzinę zmarłego o kwestie dotyczące jej przodka. Druga podąży za śladem wyrwanej strony z dziennika, która wedle wszystkich znaków na niebie i ziemi może zawierać kluczowe informacje o dalszych losach różdżki, a którą ktoś wydarł i zabrał. Kombinacji może być wiele, zależnie od zapotrzebowania.
- Katherine Esme Cullen
Re: Loteria Sierpień
Pon Wrz 03, 2018 10:01 pm
MISJE DLA ŚMIERCIOŻERCÓW
1.Od kilku miesięcy na ulicach mugolskiego Londynu kręci się tajemniczy mężczyzna zawsze ubrany na czarno jak śmierciożercy i podający się za nich i szydzący z dobrego imienia Czarnego Pana.Zbierz drużynę[1-3] osób i zbadajcie ten teren,w razie konieczności wyeliminować zagrożenie dla Czarnego Pana.
2.Od jakiegoś czasu dochodzą słuchy,że na ulicy Śmierternego Nokturnu dochodzi do zabójstw śmierciożerców w ślepej uliczce gdzie nikt nie chodzi.Plotki mówią że dokonuje tego tajemniczy człowiek w kapturze i mugolskimi narzędziami.Zbierz drużynę[2-3] osób i zbadajcie teren ale bądźcie bardzo ostrożni bo nie możemy stracić kolejnych naszych ludzi,po zbadaniu terenu możecie wyeliminować cel
3.Waszym zadaniem jest przeciągnięcie na stronę Czarnego Pana kilku dzieciaków z Hogwartu i ich rodzin których ich rodziny są neutralni.Zbierz drużynę [4-5] osób i wyruszajcie do domów tych rodzin przekonać aby dołączyli do nas,grożąc nawet śmiercią ze strony Czarnego Pana bliskich jeśli tego nie zrobią
1.Od kilku miesięcy na ulicach mugolskiego Londynu kręci się tajemniczy mężczyzna zawsze ubrany na czarno jak śmierciożercy i podający się za nich i szydzący z dobrego imienia Czarnego Pana.Zbierz drużynę[1-3] osób i zbadajcie ten teren,w razie konieczności wyeliminować zagrożenie dla Czarnego Pana.
2.Od jakiegoś czasu dochodzą słuchy,że na ulicy Śmierternego Nokturnu dochodzi do zabójstw śmierciożerców w ślepej uliczce gdzie nikt nie chodzi.Plotki mówią że dokonuje tego tajemniczy człowiek w kapturze i mugolskimi narzędziami.Zbierz drużynę[2-3] osób i zbadajcie teren ale bądźcie bardzo ostrożni bo nie możemy stracić kolejnych naszych ludzi,po zbadaniu terenu możecie wyeliminować cel
3.Waszym zadaniem jest przeciągnięcie na stronę Czarnego Pana kilku dzieciaków z Hogwartu i ich rodzin których ich rodziny są neutralni.Zbierz drużynę [4-5] osób i wyruszajcie do domów tych rodzin przekonać aby dołączyli do nas,grożąc nawet śmiercią ze strony Czarnego Pana bliskich jeśli tego nie zrobią
- Caroline Rockers
Re: Loteria Sierpień
Czw Wrz 20, 2018 11:46 pm
ZAMYKAM LOTERIĘ!
Osoby, które nie wybrały nagród (czyli nie dotyczy Katyi i Emmeliny) niech napiszą do mnie na PW.
Osoby, które nie wybrały nagród (czyli nie dotyczy Katyi i Emmeliny) niech napiszą do mnie na PW.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|