- Sigurd Völsung
Sigurd Völsung
Czw Wrz 10, 2015 9:34 pm
godność Sigurd Völsung
stanowisko sędzia w Ministerstwie Magii.
genetyka i zdolności -
ilość fasolek 103
fasolki otrzymane za napisanie Karty Postaci [85] + wybitną Kartę Postaci [20] + postać męską [7] + postać dorosłą [7] + uzupełnienie wszystkich pól w profilu [4] + zakończenie wątków fabularnych [10]
fasolki zabrane za zaklęcia [30]
opanowane zaklęcia
Antrospis - transmutacja mniejszych części roślin w jakieś małe obiekty, takie jak guziki, spinki, kamienie. Wszystko zależy od tego, co czarodziej sobie wyobraża.
Auditio - zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Czas działania: przez dłuższą chwilę (4 posty).
Billowio - zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
Czas działania: przez 40 minut (5 postów).
Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.
Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty, które zamykają przeciwnika w łańcuchach, nie pozwalając się mu poruszyć.
Firematio - zaklęcie, które zamienia ogniste fale w jakieś stworzenie, które jest pod kontrolą rzucającego.
Glassando - zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył.
Homorphus - zaklęcie, które sprawia, że animag staje się z powrotem człowiekiem. Czarodzieje, którzy znają się na zaawansowanej transmutacji mogą go też użyć na wilkołakach; działa to na nich uspokajająco, osłabiając wilcze cechy. Zaklęcie te jednak bardzo męczy czarodzieja – chyba, że rzuca je kilka osób, to wtedy oprócz zwiększonych efektów, zmniejsza się też ryzyko zmęczenia.
Librotionem - zaklęcie, które zamienia daną książkę w inną. Można tego zaklęcia użyć też na pergaminie. Przydatny czar by nikt nie odkrył właściwej treści.
Obscuro - na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.
Reparifarge - zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
Accio - sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.
Aqua Eructio - uwalnia pod sporym ciśnieniem strumień wody w miejsce w które celuje się różdżką.
Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Ascendio - różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę (możliwe, że w inne strony również).
Baubillious - zaklęcie, które uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
Bąblogłowy - wytwarza bańkę powietrzną wokół głowy
Bombarda - zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Cistem Aperio - zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
Dissendium - zaklęcie, które umożliwia otworzenie się danego tajnego przejścia.
Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć.
Glacius - zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Iocus - natychmiastowo odrywa od ubrania wskazanego czarodzieja wszystkie guziki.
Ire Aqua - pozwala przez pewien czas chodzić po wodzie, tak jak po normalnej powierzchni.
Labore Hominum - z różdżki czarodzieja wydobywa się kula światła, którą można „zawiesić” w dowolnym miejscu.
Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
Czas działania: wybrana rzecz staje się świstoklikiem tylko jednorazowo!
Malice - zaklęcie, które może zaznaczyć obecność eliksiru, trucizny lub narkotyku w posiłku.
Priori Incantato - stosowane na różdżce, wywołuje retrospekcję zaklęć, do rzucenia których posłużyła.
Relashio - zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Reducto - zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Silencio - zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
Skarpineo - umożliwia ujawnienie składników eliksiru.
Spongify - zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Specjalis Revelio - zaklęcie, które pomaga nam się dowiedzieć czy na jakimś przedmiocie ciąży klątwa.
Waterdesso - Z różdżki wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.
Zumrenclose - otwiera praktycznie każdy, lepiej zabezpieczony zaklęciami zamek.
Expecto Patronum - używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja.
Somnium Tempero - wywołuje halucynacje, których nie sposób odróżnić od rzeczywistości.
Confringo - zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór.
Everte Stati - wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
Incarcerous - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę.
Mimble wimble - sprawia, że przeciwnik nie może poprawnie rzucać zaklęć.
Orbis - zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Relashio - niszczy nawet bardzo twarde obiekty wystrzeliwując strumień ognia.
Arnoumai - Białomagiczne zaklęcie. prowadzi do negacji czarnomagicznego zaklęcia (włącznie z Zaklęciami Niewybaczalnymi, nie działa na Avadę).
Expelliarmus - wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie.
Protego Horribilis - Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.
Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.
Episkey - zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
opanowane eliksiry
wymyślone eliksiry -
wymyślone zaklęcia -
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach