Go down
Hestia Jones
Sport
Hestia Jones

Hestia Jones Empty Hestia Jones

Pią Cze 12, 2015 7:32 pm
Imię i Nazwisko:  Hestia Jones
Rok/Stanowisko: Gracz Quidditcha w drużynie Harpie z Holyhead
Genetyka i Zdolności: Teleportacja

Ilość fasolek: 92

Fasolki otrzymane za:
+ 85 [karta postaci]
+ 7 [kanon]
Fasolki zabrane za:

Wykupione progi:
Zaklęcia Ochronne poziom II
Zaklęcia Transmutacyjne poziom I
Zaklęcia Użytkowe poziom I
Obrona Fizyczna poziom I
Atak Fizyczny poziom I

Opanowane zaklęcia:
Lumos, Nox, Windgardium Leviosa, Alohomora, Protego, Finite, Finite Incantatem, Cave Inimicum, Cameleo, Homenum Revelio, Muffliato, Drętwota, Experiallmus, Immobilus, Colloportus, Chłoszczyść, Bombarda
Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]

Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]

Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]

Atuty:
Wielkie serce - świadczy o wrażliwości i o sile przywiązywania się do innych. Postać nie potrafi być obojętna, gdy widzi że komuś dzieje się krzywda.
Optymista - nieważne jak złe rzeczy dzieją się wokół, postać zawsze potrafi znaleźć ich pozytywny aspekt. Zamieć śnieżna w środku lata? Jak wspaniale, że można lepić bałwanki! Wypracowanie na dwie rolki pergaminu o czerwonych kapturkach? Magiczne stworzenia są takie ciekawe, jak cudownie będzie się o nich dowiedzieć jeszcze więcej!
Wulkan energii - z postaci kipi wręcz energia do działania. Jest bardzo aktywna, ciągle znajduje nowe zajęcia, ale też, co najważniejsze, ma nieprzebrane pokłady zapału i sił do działania.
As przestworzy - postać fantastycznie lata na miotle. Na pierwszych zajęciach miotła od razu poderwała się do jej ręki, widok przepaści pod stopami nie budzi w niej lęku, a zwinność pozwala na różne akrobacje powietrzne.
Siła płynąca z ducha - postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.

Słabości:
Dennis rozrabiaka - to silniejsze od postaci. Widząc czerwony guzik po prostu musi go wcisnąć. Dzień bez dowcipu jest dniem straconym! Przelewitować pinezkę na krzesło siadającego nauczyciela, wrzucić mydło do fontanny, wpuścić do zamku stado chochlików kornwalijskich… A może otworzyć klatki sklątek tylnowybuchowych? Tylko że wszyscy wiedzą, kto jest odpowiedzialny za psoty, a jeśli postać akurat dziwnym trafem jest niewinna, ciężko będzie to udowodnić.
Typ niepokorny - postać lubiła, bądź nadal lubi się buntować, jednak czasem obraca się to przeciwko niej - odruchowo zaprzecza, nawet jeśli chce się zgodzić, bądź dokonuje innych czynności godnych rebelianta, których żałuje kilka sekund później.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach