Go down
Aaron Burke
Oczekujący
Aaron Burke

Aaron Empty Aaron

Wto Mar 31, 2015 6:35 pm
Imię i Nazwisko:  Aaron Burke
Stanowisko: Praktykant Obrony przed Czarną Magią w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie
Śmierciożerca, szpieg na usługach Czarnego Pana


Genetyka i Zdolności:
Brak


Ilość fasolek: 3


Fasolki otrzymane za:[/size]
98 - (stworzenie kp męskiej + śmierciożerca + dorosły)
4 - uzupełnienie profilu


Fasolki zabrane za:
Eliksir (-20)
Zaklęcia (-75)

Opanowane zaklęcia:

Zaklęcia Transmutacyjne:
*Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty, które zamykają przeciwnika w łańcuchach, nie pozwalając się mu poruszyć.

*Reducio - zaklęcie pomniejszające dane przedmioty.



Zaklęcia Użytkowe:
*Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.

*Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.

* Bombarda Maxima -  zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.

* Colloportus[/u] - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.

* Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

*Depulso - czar służący do odpychania przedmiotów.

* Aqua Eructo[i] - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.

*[i] Incendio
- zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.

* Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.

* Nox - powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.

* Periculum - zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Czas działania: czerwony pocisk widać przez krótki czas, w zależności od mocy czarującego (1-3 posty).

* Reparo -  zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.

* Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.



Zaklęcia Czarnomagiczne:
* Ekrixi Nomizo - wywołuje powolne niszczenie neuronów w mózgu – zaklęcie to rozciąga się w czasie – najpierw powoduje rozproszenie skupienia, krwotok z nosa, aż do efektu końcowego, czyli kompletnego zablokowania możliwości przeprowadzania... świadomych funkcji myślowych, a końcowo do śmierci.  Za pomocą eliksiru Kefalisto, można cofnąć zgubne działanie tego zaklęcia, jednak tylko pod warunkiem błyskawicznego zażycia go.

* Obliviate - Zaklęcie zapomnienia.

* Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).
Przeciwzaklęcia: Rennervate, Enervate.

* Petrificus Totalus - zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcia: Finite.



Zaklęcia Defensywne:
* Expelliarmus -  zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).

* Protego Horribilis - Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.

* Riddiculus - zaklęcie używane do pokonania bogina.



Zaklęcia Uzdrawiające:
* Rennervate — formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.

* Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.

* Episkey - zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.



Opanowane eliksiry:

Eliksiry Klasyczne:
*Eliksir Wielosokowy - jest to jeden z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych eliksirów, jakie są na świecie. Dzięki niemu człowiek na jedna godzinę zamienia się w inna osobę, której odrobina ciała jest w jego eliksirze. Jest on również jednym z najniebezpieczniejszych eliksirów, ponieważ działa on tylko na ludzi. Istoty nie w pełni ludzkie nie mogą korzystać z tego eliksiru (np. półolbrzymy, najprawdopodobniej również wilkołaki). Skutki próby zamiany człowieka w zwierzę mogą być bardzo niebezpieczne i trudne do przewidzenia. Nawet najbardziej doświadczenie czarodzieje mają z tym eliksirem drobne kłopoty. Eliksir ten robi się bardzo długo (ok. miesiąca) i trzeba użyć rzadko spotykanych składników, np. skóry boomslanga.



Eliksiry Mentalne:
*Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.

*Eliksir Zapomnienia – eliksir, który obowiązkowo muszą wykonać uczniowie na egzaminach końcowych – jeśli takowy wylosują. Eliksir działa podobnie do zaklęcia Obliviate. Ofiara nie jest w stanie przypomnieć sobie niczego co działo się w ciągu ostatniego czasu. Zapomina o wszystkich przykrościach, a także o tym czy w jej życiu wydarzyło się coś szczęśliwszego.

*Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.



Eliksiry Transmutacyjne:
*Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.



Oceny z egzaminów:
Ten... były i nie wrócą :v (ale ofc wszystko na wybitny :roll:)



Wymyślone eliksiry:
Brak



Wymyślone zaklęcia:
Brak
[/i][/i]
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach