Rozwój postaci
Lyrae Wega Fletcher | VII | Slytherin
Zdolności/Genetyka: Specjalizacja z Transmutacji.
|
Opanowane zaklęcia: Transmutacyjne: Avifors Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika. Geminio Zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Colovaria Zaklęcie, które zmienia fryzurę: ułożenie i kolor włosów. Evanesco Zaklęcie powodujące znikanie. Duro Przemienia w kamień. Pirkaulus Dugulus Służy do transmutacji obiektów występujących parami. Pullus Przemienia cel w gęś. Reducio Pomniejsza cel. Reparifarge Cofa skutki błędnej transmutacji. Glisseo Zaklęcie wygładzające. Draconifors Przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować. Pracidimento Zamienia wielkie przedmioty w małe. Aperacjum Zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Lapifors Przekształca posążki małe posążki w żywe, którymi można przez krótki czas kierować. Engorgio Zaklęcie powiększające. Repleo Zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio. Zaklęcie Kameleona Zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera wygląd otoczenia. Zaklęcie niewidzialności Może uczynić przedmioty, na które jest rzucane niewidzialnymi. Ducklifors Przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha.
Ofensywne: Entomorphis Na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada. Petrificus Totalus Zaklęcie paraliżujące. Verdillious Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga. Arania Exumei Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków. Drętwota Zaklęcie oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała. Immobulus Spowalnia ofiarę.
Defensywne: Ponduturo Zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie. Expelliarmus Zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
Użytkowe: Lumos Na końcu różdżki zapala się światło. Nox Gasi światło na końcu różdżki. Wingardium Leviosa Unosi przedmioty w powietrze. Alohomora Zaklęcie otwierające Incendio Zapala ogień. Flipendo Zaklęcie, które przesuwa dany obiekt. Powoduje też pojawienie się ran. Reparo Zaklęcie naprawiające. Skurge Powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów. Finite Incantatem Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Opanowane eliksiry: Eliksir Brzydoty Eliksir który czasowo sprawia, że osoba staje się brzydsza. Wiąże się to chwilowym z powstaniem defektów urody (znamiona, blizny, siwizna, przesuszone włosy, opuchlizna, przebarwienia na skórze). Stosowany na przedmioty powoduje uszkodzenia (metal rdzewieje, drewno próchnieje, kwiaty więdną itd.) Nietoperze ucho Eliksir, który wyczula znacznie zmysł słuchu. Jest niebezpieczny, gdy osoba pod wpływem tego eliksiru znajdzie się w bardzo głośnym miejscu - może wtedy łatwo spowodować uszkodzenia słuchu lub nawet jego utratę. Przypadkowo stworzony przy pomyleniu składników przy ważeniu Oka Kota. Eliksir czuwania Eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie. Wywar Żywej Śmierci Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć. Eliksir Spokoju Eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu. Blixt Zwiększa natężenie rzucanych zaklęć. Amortencja Eliksir miłosny. Wystarczy dodać kilka kropel do napoju danej osoby, a zapała ona do kogoś obsesyjnym uczuciem. Przez wielu bagatelizowany, jednak doświadczeni zielarze ostrzegają przed zgubnym działaniem eliksiru. Znakiem, że wywar się udał jest bijący z niego perłowy blask i para unosząca się w charakterystycznych spiralach. Każdy człowiek zapach Amortencji odczuwa inaczej. Woń wywaru kojarzy mu się zawsze z zapachami, które są dla niego najprzyjemniejsze. Im jest starszy, tym jego działanie staje się mocniejsze.
| Ilość fasolek: 5 Fasolki otrzymane za: + 20 (offtop) sprzed zmiany + 4 (sowy + pamiętnik) + 70 (za dany rok) [12 II] + 20 (karta postaci wybitna) [12 II] + 15 (opinia na CZarcie) [12 II] + 4 (pola w profilu) [12 II] + 13 (pomoc jako Nauczyciele) [12 II] + 40 (loteria styczeń/luty) [12 II] + 10 (udział w loterii) [12 II] + 5 (dołączenie do Klubu Magii Nut) [13 II] + 5 (dołączenie do Klubu Pojedynków) [13 II] + 3*31 (pomoc na forum) [16 II] + 5 (dołączenie do Klubu Redakcyjnego) [18 II] + 30 (uzupełniona karta na wiki link) [20 II] + 10 (zakończona sesja) [20 II] + 10 (zrobienie podpisu kisski loffki Potti <3) [22 II] + 10 (udział w konkursie) [3 III] + 5 (od Pottera) [5 III] + 10 (zakończona sesja) [11 III] + 10*4 (zaklęcia\eliksiry) [26 III] + 15 (opinia na Edenie) [5 IV] + 30 (konkurs radiowy) [9 IV] + 5 (lekcja) [17 V] + 20 (zakończona sesja) [22 V] + 30 (wyzwanie+wypad) [22 V] + 10 (zakończona sesja) [25 V] + 14 (lekcja) [27 V] + 10 (zakończona sesja) [27 V]
Fasolki zabrane za: - 250 (specjalizacja) - 35 (zaklęcia) - 70 (zaklęcia) - 59 (zaklęcia) - 91 (zaklęcia) - 43 (eliksiry + zaklęcie)
Oceny z egzaminów: -
| Wymyślone eliksiry: Eliksir czuwania, Nietoperze ucho, Eliksir brzydoty Wymyślone zaklęcia: Ponduturo |