Go down
avatar
Oczekujący
Lyrae Fletcher

Lyrae Empty Lyrae

Czw Lut 12, 2015 9:53 pm

Rozwój postaci

Lyrae Wega Fletcher | VII | Slytherin

Zdolności/Genetyka:
Specjalizacja z Transmutacji.


Opanowane zaklęcia:

Transmutacyjne:
Avifors
Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Geminio
Zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów.
Colovaria
Zaklęcie, które zmienia fryzurę: ułożenie i kolor włosów.
Evanesco
Zaklęcie powodujące znikanie.
Duro
Przemienia w kamień.
Pirkaulus Dugulus
Służy do transmutacji obiektów występujących parami.
Pullus
Przemienia cel w gęś.
Reducio
Pomniejsza cel.
Reparifarge
Cofa skutki błędnej transmutacji.
Glisseo
Zaklęcie wygładzające.
Draconifors
Przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
Pracidimento
Zamienia wielkie przedmioty w małe.
Aperacjum
Zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz.
Lapifors
Przekształca posążki małe posążki w żywe, którymi można przez krótki czas kierować.
Engorgio
Zaklęcie powiększające.
Repleo
Zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.
Zaklęcie Kameleona
Zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera wygląd otoczenia.
Zaklęcie niewidzialności
Może uczynić przedmioty, na które jest rzucane niewidzialnymi.
Ducklifors
Przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha.

Ofensywne:
Entomorphis
Na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
Petrificus Totalus
Zaklęcie paraliżujące.
Verdillious
Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Arania Exumei
Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Drętwota
Zaklęcie oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała.
Immobulus
Spowalnia ofiarę.

Defensywne:
Ponduturo
Zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie.
Expelliarmus
Zaklęcie rozbrajające przeciwnika.

Użytkowe:
Lumos
Na końcu różdżki zapala się światło.
Nox
Gasi światło na końcu różdżki.
Wingardium Leviosa
Unosi przedmioty w powietrze.
Alohomora
Zaklęcie otwierające
Incendio
Zapala ogień.
Flipendo
Zaklęcie, które przesuwa dany obiekt. Powoduje też pojawienie się ran.
Reparo
Zaklęcie naprawiające.
Skurge
Powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów.
Finite Incantatem
Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.

Opanowane eliksiry:
Eliksir Brzydoty
Eliksir który czasowo sprawia, że osoba staje się brzydsza. Wiąże się to chwilowym z powstaniem defektów urody (znamiona, blizny, siwizna, przesuszone włosy, opuchlizna, przebarwienia na skórze). Stosowany na przedmioty powoduje uszkodzenia (metal rdzewieje, drewno próchnieje, kwiaty więdną itd.)
Nietoperze ucho
Eliksir, który wyczula znacznie zmysł słuchu. Jest niebezpieczny, gdy osoba pod wpływem tego eliksiru znajdzie się w bardzo głośnym miejscu - może wtedy łatwo spowodować uszkodzenia słuchu lub nawet jego utratę.
Przypadkowo stworzony przy pomyleniu składników przy ważeniu Oka Kota.

Eliksir czuwania
Eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
Wywar Żywej Śmierci
Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
Eliksir Spokoju
Eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.
Blixt
Zwiększa natężenie rzucanych zaklęć.
Amortencja
Eliksir miłosny. Wystarczy dodać kilka kropel do napoju danej osoby, a zapała ona do kogoś obsesyjnym uczuciem. Przez wielu bagatelizowany, jednak doświadczeni zielarze ostrzegają przed zgubnym działaniem eliksiru. Znakiem, że wywar się udał jest bijący z niego perłowy blask i para unosząca się w charakterystycznych spiralach. Każdy człowiek zapach Amortencji odczuwa inaczej. Woń wywaru kojarzy mu się zawsze z zapachami, które są dla niego najprzyjemniejsze. Im jest starszy, tym jego działanie staje się mocniejsze.
Ilość fasolek: 5
Fasolki otrzymane za:
+ 20 (offtop) sprzed zmiany
+ 4 (sowy + pamiętnik)
+ 70 (za dany rok) [12 II]
+ 20 (karta postaci wybitna) [12 II]
+ 15 (opinia na CZarcie) [12 II]
+ 4 (pola w profilu) [12 II]
+ 13 (pomoc jako Nauczyciele) [12 II]
+ 40 (loteria styczeń/luty) [12 II]
+ 10 (udział w loterii) [12 II]
+ 5 (dołączenie do Klubu Magii Nut) [13 II]
+ 5 (dołączenie do Klubu Pojedynków) [13 II]
+ 3*31 (pomoc na forum) [16 II]
+ 5 (dołączenie do Klubu Redakcyjnego) [18 II]
+ 30 (uzupełniona karta na wiki link) [20 II]
+ 10 (zakończona sesja) [20 II]
+ 10 (zrobienie podpisu kisski loffki Potti <3) [22 II]
+ 10 (udział w konkursie) [3 III]
+ 5 (od Pottera) [5 III]
+ 10 (zakończona sesja) [11 III]
+ 10*4 (zaklęcia\eliksiry) [26 III]
+ 15 (opinia na Edenie) [5 IV]
+ 30 (konkurs radiowy) [9 IV]
+ 5 (lekcja) [17 V]
+ 20 (zakończona sesja) [22 V]
+ 30 (wyzwanie+wypad) [22 V]
+ 10 (zakończona sesja) [25 V]
+ 14 (lekcja) [27 V]
+ 10 (zakończona sesja) [27 V]


Fasolki zabrane za:
- 250 (specjalizacja)
- 35 (zaklęcia)
- 70 (zaklęcia)
- 59 (zaklęcia)
- 91 (zaklęcia)
- 43 (eliksiry + zaklęcie)


Oceny z egzaminów:
-

Wymyślone eliksiry: Eliksir czuwania, Nietoperze ucho, Eliksir brzydoty
Wymyślone zaklęcia: Ponduturo
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach