- Caroline Rockers
Event Disneyowski
Sob Sty 31, 2015 11:26 pm
Dawno dawno temu... ale zaraz! Jakie tam dawno? To się dzieje właśnie teraz! Zdaje się Wam, że wiecie wszystko o tym, co może się zdarzyć? Nic bardziej mylnego! Ja - Narrator udowodnię Wam, jak bardzo się mylicie! Zamierzam Was bowiem wprowadzić w niezwykły i pełen tajemnic świat magii! Poznacie najważniejsze wartości, wcielając się w przygotowane dla Was role. Tylko Wy i wyłącznie Wy możecie wpłynąć na to, co Was spotka. Czy wyjdziecie z tego z podniesioną głową, czy też raczej z obciętą. Nie no, żartuję. A tak serio...to wszystko jest możliwe, więc nawet nie myślcie o tym by czuć się zbyt pewnie! Wasze głosy zadecydowały o tym, jakie historie będziecie odgrywać i są to; Alicja w Krainie Czarów, Piotruś Pan, Mulan, Mała Syrenka i Piękna i Bestia. Poniżej zostaną zaprezentowane wprowadzenia specjalnie przygotowane na Magic Lullaby.
Oprócz tego, zostanie umieszczony spis postaci dostępnych w danej bajce. Nim jednak to nastąpi ważne jest żebyście się zapoznali z zasadami, które będą Was obowiązywać podczas trwania tego Eventu:
1. Należy jak najlepiej odegrać swoją rolę, oczywiście pamiętając o indywidualnych cechach własnej postaci, czyli nadal posiadacie tak zwany „główny” rdzeń waszego charakteru – psychiki, zmodyfikowany o rolę, która Wam przypada. Pamiętajcie, że wasza postać nie posiada dotychczasowych wspomnień – zamienia je na wspomnienia odgrywanego charakteru z bajki.
2. Można pisać jedynie w lokalizacji danej bajki; jest więc zakaz rozgrywania sesji w innych miejscach eventowych (chyba że Mistrz Gry Wam to umożliwi), lub poza eventowych - aktywne postaci eventowo mają prawo do jednej sesji poza Disneyem (więcej info post na dole).
3. Postacie mają przy sobie jedynie przedmioty z loterii grudniowej i te, które same zdobędą podczas trwania eventu (ewentualnie otrzymają jakieś unikatowe od Mistrza Gry).
4. Rany odniesione podczas eventu są prawdziwe - więc jeśli powiedzmy zginiecie podczas tego wydarzenia, oznacza to również śmierć fabularną waszej postaci.
5. Na czas trwania eventu duchy otrzymują materialną postać, a dorosłe postacie mogą zostać odmłodzone.
6. Wraz z rozpoczęciem eventu zostaną Wam odebrane różdżki. Zostaną one zastąpione czymś innym, w zależności od danej bajki.
7. Każdy użytkownik otrzymuje konto, którego nazwą jest imię postaci bajkowej. Nie powinno się zdradzać prawdziwej tożsamości nikomu. Wraz z przyjęciem imienia danej postaci z bajki, przestają Was obowiązywać dotychczasowe relacje etc. I tak naprawdę jesteście skazani na siebie. Więc każdy, kto powie drugiej osobie, kim jest, okaże w ten sposób jedynie swoją słabość i przestanie być bezpieczny. Zasada ta obowiązuje wraz z stu procentową pewnością, że będziecie odgrywać daną postać, więc żadnego dawania do zrozumienia na:
- Fabule
- Chatbouxie
- Prywatnej Wiadomości
- Komunikatorach wszelkiej maści
Zdradzenie swojej prawdziwej tożsamości grozi karami fabularnymi!
8. W ramach pomocy oraz by event mógł przeć do przodu, Mistrz Gry wysłał każdemu z Was wskazówki. Możecie się nimi kierować, ale mile widziana jest Wasza inwencja twórcza, oczywiście pamiętając o głównych założeniach postaci. Pamiętajcie, że wasza postać może się rozwinąć w niekonwencjonalnym kierunku, czyli np. Urszula może zabić Arielkę.
9. Konta bajkowe mają bana na Chatbouxa, więc można z niego korzystać tylko na swoich oryginalnych postaciach.
10. Oryginalne postacie zostaną wrzucone do specjalnej grupy i nie będą mogły pisać na fabule.
11. Jednej postaci przysługuje jeden temat do pisania. W tym evencie nie obowiązuje bilokacja.
12. Korzystanie z magicznych przedmiotów, takich jak np. imbryczek jest regulowane przez Mistrza Gry i to on decyduje, co się stanie.
13. Każdy z Was otrzymał unikatowy przedmiot/zdolność we wskazówkach. Inni gracze nie wiedzą czym ten przedmiot/zdolność jest - mogą jedynie się domyślać. Jeśli gracz chce użyć wybrany przedmiot/zdolność musi to WYRAŹNIE zaznaczyć w poście.
14. Obowiązuje normalny system Magicznej Obrony i Ataku, oprócz tego pod uwagę będzie brane, jak dany gracz wczuwa się w swoją postać i jakiej jakości pisze posty. Chcemy wyrównać szansę wszystkich, aby np. taka Arielka miała możliwość wygranej w starciu z Urszulą, a zarazem chcemy nagrodzić kreatywnych userów.
15. Wszystkie pytania odnośnie eventu i spraw technicznych należy kierować na skrzynkę Admina.
16. Każdy użytkownik, który bierze udział w evencie ma obowiązek stworzyć swoje bajkowe konto.
17. Na swoich bajkowych kontach uzupełniamy jedynie: Punkty Życia i Ekwipunek.
18. Odnośniki do subforów, w których możecie rozpisywać bajkę, są jednocześnie nazwami bajek poniżej.
19. Imiona postaci są odnośnikami do ich profilu, żeby łatwo wam było znaleźć przez pw osobę chętną do pisania.
Alicja w Krainie Czarów:
Alicja od zawsze była wyjątkową dziewczyną - wszystko z powodu olbrzymiej wyobraźni i wiary, jaką w sobie nosiła. Dzięki temu mogła praktycznie wszystko! Jednak los jej nie oszczędzał, bowiem Alicja była sierotą i nie miała praktycznie nikogo. Pewnego jednak razu, kiedy bawiła się w ogrodzie dostrzegła dziwnie migoczące światełka i królika, który wyglądał jakby chciał je złapać. To było co najmniej dziwne dla dziewczyny, więc postanowiła to sprawdzić. Podeszła bliżej, chwyciła dziwny zegarek z którego wydobywały się te kolorowe odblaski i zanim się obejrzała, poczuła jakby coś ją wciągało do środka. Następne co pamiętała to to, że wylądowała w dziwnym miejscu, gdzie wszystko zdawało się być żywsze. Nawet trawa była bardziej zielona od tej, która była tak dobrze jej znana. Postanowiła więc przejść się po tej dziwacznej krainie i odkryć, jak trafić ponownie do swojego domu.
- Alicja
- Biały Królik
- Królowa Kier
- Kot z Cheshire
- Gąsienica
- Kapelusznik
- Marcowy Zając
- Walet Kier
- Suseł
Piotruś Pan:
Wiara od zawsze była największym fundamentem, który tworzył świat Piotrusia Pana i jego Zagubionych Chłopców. To ona sprawiła, że pozyskali oni Eliksir Młodości, który pozwolił im na pozostanie wiecznymi dziećmi; świat dorosłych był bowiem zbyt okrutny, a chłopcy wiedzieli, że prędzej czy później przyjdzie im wkroczyć w dorosłość. Nibylandia nie zatrzymywała procesu starzenia się, jedynie go opóźniała. Jednak dorośli wciąż nie zamierzali im odpuścić. Przybrali więc postać piratów, którzy starają się zniszczyć każdy plan Piotrusia i jego kompanii, a przy tym zyskać eliksir młodości i pył, dzięki któremu można latać. Mało kto jednak wie, że Pan nie jest wcale takim niewinnym chłopcem, na jakiego wygląda i posiada moce o których inni albo marzą, albo też się ich boją. Wszystko się zmienia, kiedy Kapitan Hak wymyśla kolejny jego zdaniem świetny plan.
- Piotruś Pan
- John
- Michael
- Wendy
- Dzwoneczek
- Kapitan Hak
- Pan Smee
- Krokodyl
- Robert Mullins (pirat Haka)
- Syrena
- Łatek (zagubiony chłopiec)
Mulan:
Pewnego razu do pewnej rodziny przyszło kilku czarodziejów i zarządziło, żeby przedstawiciel rodziny włączył się do wojny, która miała nastąpić między światem magicznym a mugolskim. Jako że nie mieli żadnego syna, do walki miał stanąć starszy mężczyzna, który był już zmęczony wszelkimi bitwami i było wręcz pewne, że nie przeżyje, jeśli ruszy na tę wyprawę. Pod osłoną nocy więc, jego córka napisała pożegnalny list, przebrała się za mężczyznę, przyodziała ojcowską zbroję i wyruszyła na wojnę. Wraz z nią udał się ożywiony posążek smoka i zaczarowany świerszcz, którzy postanowili jej pomóc. Kiedy rozpoczęła trening, nie sądziła jednak że to będzie takie trudne. Na dodatek Kapitan najwyraźniej dawał jej do zrozumienia, że się do tego nie nadaje.
- Mulan
- Muszu
- Świerszcz
- Kapitan Li Shang
- Shan Yu
- Yao
- Ling
- Chien-Po
- Chi Fu
Mała Syrenka:
Mało kto wie, co czai się w wielkim jeziorze. Wszyscy bowiem koncentrują się na życiu na lądzie, gdzie wedle morskich stworzeń jest niebezpiecznie - głównie za sprawą ludzi. Cóż więc takiego znajduje się pod wodą? Wodny świat! Wszelkie trytony, druzgotki i inne żyjące tam istoty żyją tam ze sobą w zgodzie, jeśli nie licząc pewnych wyjątków takich, jak morska wiedźma Urszula. Trytony nie dają się we znaki ludziom i tego samego oczekują. Jednak nie wszyscy zdają się być zadowoleni z obecnej sytuacji. Pewnego dnia, córka mającego najwyższą władzę trytona postanowiła spróbować zobaczyć ludzki świat. Ariel bowiem nie wierzyła, że ludzie są tacy źli, jak to mówi się pod wodą. Udała się więc do swojej kryjówki, gdzie trzymała różnego rodzaju zarówno czarodziejskie jak i mugolskie przedmioty, które wyszły spod palców człowieka i zaczęła zastanawiać się, co zrobić by jej się udało. Nie zdawała sobie jednak sprawy, że jest bacznie przez kogoś obserwowana.
- Król Tryton
- Ariel
- Sebastian
- Florek
- Urszula
- Książę Eryk
- Mur
- Ena
Piękna i Bestia:
Każdy, kto miał do czynienia z Bellą, uważał że jest ona co najmniej dziwna. A dlaczego? Otóż dziewczyna ta uwielbiała książki i wiecznie miała głowę w chmurach, zamiast starać się o to by znaleźć czarodzieja, który zadba o nią i o upadający interes jej ojca. Tak więc Bella stroniła, jak mogła od towarzystwa, dopóki jakiś czystokrwisty, ale przy tym dość grubiański czarodziej sobie jej nie upatrzył. I tak młoda czarodziejka gnębiona przez niego, nie zauważyła nawet kiedy jej biedny rodziciel wybrał się w podróż przez zakazany szlak, niedaleko zamku w którym ponoć mieszkała bestia. Niestety, w wyniku strasznej burzy, stary powóz nie chciał ruszyć i chcąc nie chcąc, starzec musiał szukać pomocy w tym przeklętym miejscu. Jednak zamiast niej, otrzymał coś innego - został bowiem uwięziony. Bella, kiedy się tylko o tym dowiaduje postanawia działać i go uratować.
- Bella
- Bestia
- Gaston
- Płomyk
- Trybik
- Lefou
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|