Go down
Oliver Miracle
Oczekujący
Oliver Miracle

Oliver Miracle [Uczeń] Empty Oliver Miracle [Uczeń]

Sob Lip 18, 2015 10:02 pm
Imię i nazwisko: Oliver Miracle
Data urodzenia: Piętnasty sierpnia 1966 roku
Czystość krwi: Półkrwi
Dom w Hogwarcie: Ravenclaw
Różdżka: Jarzębina, włos południcy, dwanaście cali
Widok z Ain Eingarp: Nie wydaje mi się, abym był dobrym kandydatem do postawienia przed tym lustrem. Jestem mało stanowczy, nie mam zbyt wielu pragnień i... och!
Spoglądając w lustro widzę siebie chyba, wiele lat później, wydaje mi się, że już po ukończeniu Hogwartu. Siedzę w jakiejś bibliotece wśród ksiąg i z zapałem coś studiuję. Nie do końca mogę odczytać to, co pisze na okładkach, jednak najwyraźniej jest to bardzo potrzebne. Na mojej szacie przysiadły ćmy, wplątały się we włosy, wędrują po policzkach i dłoniach. Lubię ćmy, to bardzo miłe stworzenia. Puchate takie, niby kolorowe a jednak... Cóż, skoro są i ćmy to zakładam, że jest noc. Ale biblioteka jest dość dobrze oświetlona. To aby na pewno biblioteka? Nie dostrzegam nikogo, kto by tego pilnował. Może to dom, mój dom? Byłoby niemożliwie wspaniale mieszkać w takim miejscu z puchatymi, skrzydlatymi przyjaciółmi! To brzmi jak bardzo dobre pragnienie, prawda? Spokojnie sobie mieszkać, żyć, przeżyć. Bo przecież tacy jak ja nie mają marzeń, nie są im zbyt potrzebne...
Postać w lustrze uniosła gwałtownie głowę, płosząc kilka owadów, które natychmiast rozpoczęły pijacki lot po pomieszczeniu. Z odłożonej nagle książki wypadł niewielki papierek.
Pańskie szkolenie na aurora...
Och, pozwólcie mi już zamknąć oczy!

Podsumowanie dotychczasowej nauki w Hogwarcie: Wiecie, wyczekiwałem pójścia do szkoły przez długi czas. Chociaż pierwszy semestr zapowiadał się ciężko, bo trzeba było się przyzwyczaić, szło mi całkiem nieźle. Nie mam za dużo znajomych, mogłem więc spokojnie poświęcać się zakuwaniu na lekcje i wyrobić całkiem dobrą reputację wśród nauczycieli. Jako młody, zdolny człowiek. Zobaczymy, co będzie dalej!