Rozwój postaci
Cara Rhee | Auror | Gryffindor
Zdolności/Genetyka: Zaklęcia niewerbalne, zaklęcia bezróżdżkowe
|
Opanowane zaklęcia: Transmutacyjne: Portus Zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik. Duro Przemienia w kamień. Baubillious Zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy. Pullus Przemienia cel w gęś.
Ofensywne: Conjunctivus Oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie. Drętwota Zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała. Desmaio Zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą. Everte Stati Zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane. Immobulus Spowalnia ofiarę. Petrificus Totalus Zaklęcie paraliżujące. Relashio Zaklęcie uwalniające lub odrzucające kogoś od drugiej osoby. Verdillious Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Defensywne: Ascendio Pociąga różdżkę w górę z ogromną siłą, prawdopodobnie także w inne strony. Expelliarmus Zaklęcie rozbrajające przeciwnika. Fumos Zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej. Impedimenta Na pewien czas unieruchamia ofiarę.
Ochronne: Cave Inimicum Wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób. Expecto Patronum Jest zaklęciem obronnym, używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja.
Użytkowe: Accio Zaklęcie przywołujące. Bombarda Maxima Zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Wingardium Leviosa Zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze. Santareh Wywołuje potężną burzę. Finite Incantatem Zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia. Depulso Czar służący do odpychania przedmiotów. Zumrenclose Niezwykle silne zaklęcie, która otwiera praktycznie każdy, lepiej zabezpieczony zaklęciami zamek. Lumos Na końcu różdżki zapala się światło. Nox Gasi światło. Silencio Zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone. Magicus extremos Wzmacnia siłę zaklęć. Priori Incantatem Stosowane na różdżce, wywołuje retrospekcję zaklęć, do rzucenia których posłużyła.
Uzdrawiające: Episkey Zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia. Ferula Zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania itd.)
Czarnomagiczne: Obliviate Zaklęcie zapomnienia.
Opanowane eliksiry: Eliksir Wielosokowy Dzięki niemu człowiek na jedna godzinę zamienia się w inna osobę, której odrobina ciała jest w jego eliksirze. Eliksir Postarzający Eliksir, który powoduje postarzenie się w danym momencie o kilka lub wiele lat. Ma działanie czasowe, które ustaje. Eliksir Wiggenowy Eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Veritaserum Najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Wywar Żywej Śmierci Eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Oko Kota Eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.
| Ilość fasolek: 200
Fasolki otrzymane za: 85 (fasolki za dany rok) + 7 (postać dorosła) + 6 (członek Zakonu Feniksa) = 98 [na początek] + 10 (udział w konkursie) [4 XII] + 4 (10 postów w offtopie) [6 XII] + 2 (pięć postów w offtopie) [8 XII] + 10 (zakończona sesja) + 10 (zakończona sesja) [26 XII] + 6 (15 postów w offtopie) [1 I] + 10 (zakończona sesja) [15 I] + 10 (zakończona sesja) [18 I] + 10 (zakończona sesja) [30 I] + 20 (zakończona sesja więcej niż 10 postów) [30 I] + 30 (uzupełniona karta na wiki) [30 I] + 10 (udział w loterii marcowej) + 20 (pensja za marzec) + 110 (event Disneyowski) + 10 (udział w loterii kwietniowej) + 10 (zakończona sesja) [17 V]
Fasolki zabrane za: - 90 (specjalny przedmiot) [28 XII] - 60 (zaklęcia) [18 III) - 20 (zaklęcie)
Oceny z egzaminów: Świetne.
| Wymyślone eliksiry: Wymyślone zaklęcia: |