- Riley Acquart
Riley Acquart
Wto Mar 18, 2014 7:33 pm
Imię i Nazwisko: Riley Acquart
Rok/Stanowisko: VI klasa / Pałkarz Gryffindoru
Ilość fasolek: (544 F. - 266 F.) = 278 F.
Fasolki otrzymane za:
* Fasolki za VI rok nauki: - 60 Fasolek
* Zapisanie się do Klubu Sportowego Quidditch - 5 Fasolek
* Udział w konkursie - luty(10 F.), marzec(10 F.), listopad(45 F.) - 65 Fasolek
* Urodziny ML 2015 - 50 Fasolek
* Prowadzenie dziennika(3 F.) oraz pisanie listów(3 F.) - 6 Fasolek
*Aktywne granie na fabule:
-*- Uczta Bożonarodzeniowa przy „stole nauczycielskim” - 10 Fasolek
-*- Mini sprzeczka z Darren Granville przy „Starym Dębie” - 10 Fasolek
-*- Potajemne spotkanie z Chloé Wrońska w „Klasie Eliksirów” - 10 Fasolek
-*- Nielegalny zakład z Giotto Nero na "Szczycie Wieży Astronomicznej" - 10 F.
-*- "Ptaki Hitchcocka" z Patrickiem Fitzroy w "Sowiarni" - 10 Fasolek
-*- Wypad do Hogsmeade i degustacja Whisky z Ciri Turner - 10 Fasolek
-*- Piżama Party w dormitorium dziewczyn - 10 Fasolek
-*-Filozoficzna rozmowa z Sahirem Nailahem na strychu - 10 Fasolek
-*- Włamanie do biblioteki i kradzież ksiąg z Zakazanego Działu razem z Bartemiuszem Crouch Jr - 10 F.
-*- Potajemne warzenie Eliksiru Dobrego Powodzenia z Remusem - 10 F.
-*- Mini randka z Sherisse Rhian na Skalnej Półce - 10 Fasolek
-*- Przesłuchanie profesora Hucksberry'ego - 10 Fasolek
-*- Śmiertelnie niebezpieczny wypad do Hogsmeade - 30 Fasolek
*Aktywny udział w zajęciach:
-*- Nauka tańca w „Sali Wejściowej” - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami” z udziałem „Erklingów” - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Zaklęć” dla VI rocznika z nauką czaru „Billowio” - 10 Fasolek
-*- Lekcja "Astronomii" z kartkówką o "Słońcu" - 7 Fasolek
-*- Lekcja "Eliksirów" z nauką Mikstury Spokoju - 12 Fasolek
-*- Lekcja "Historii Magii" i wydrapywanie inicjałów na ławce - 10 Fasoli
-*- Lekcja "Numerologii" z przyswajaniem wiedzy o numerze "9" - 7 F.
-*- Lekcja "Transmutacji" i rozmowa o wampirach, animagach, wilkołakach... - 10 F.
-*- Lekcja "Eliksirów" z nauką Eliksiru Euforii - 15 Fasoli
-*- Lekcja "Historii Magii" z wykładem o spisku Desparda - 15 Fasoli
-*- Pierwsza lekcja Teleportacji i poznanie zasad C.W.E. - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Zaklęć” i nadmuchiwanie żab zaklęciem Inflatus - 15 F.
-*- Zbiorowa lekcja „Zielarstwa” dla rocznika V, VI i VII - 6 Fasolek
-*- Zbiorowa lekcja „Astronomii” dla rocznika V, VI i VII - 7 Fasolek
-*- Zbiorowa lekcja „Numerologii” dla rocznika V, VI i VII - 10 Fasolek
-*- Druga lekcja Teleportacji i charakteryzacja przedmiotów - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami” z udziałem „Dwurożców” - 12 Fasolek
-*- Lekcja „Eliksirów” dla rocznika V, VI i VII - 16 Fasolek
-*- Lekcja „Zielarstwa” dla rocznika V, VI i VII (Tentakule) - 16 Fasolek
Fasolki zabrane za:
* Naukę 16 zaklęć z niższego rocznika - 98 Fasolek
* Naukę 7 zaklęć ze swojego rocznika - 50 Fasolek
* Naukę 3 zaklęć z roku wyżej - 60 Fasolek
* Naukę 2 eliksirów ze swojego rocznika - 24 Fasolki
Rok/Stanowisko: VI klasa / Pałkarz Gryffindoru
Ilość fasolek: (544 F. - 266 F.) = 278 F.
Fasolki otrzymane za:
* Fasolki za VI rok nauki: - 60 Fasolek
* Zapisanie się do Klubu Sportowego Quidditch - 5 Fasolek
* Udział w konkursie - luty(10 F.), marzec(10 F.), listopad(45 F.) - 65 Fasolek
* Urodziny ML 2015 - 50 Fasolek
* Prowadzenie dziennika(3 F.) oraz pisanie listów(3 F.) - 6 Fasolek
*Aktywne granie na fabule:
-*- Uczta Bożonarodzeniowa przy „stole nauczycielskim” - 10 Fasolek
-*- Mini sprzeczka z Darren Granville przy „Starym Dębie” - 10 Fasolek
-*- Potajemne spotkanie z Chloé Wrońska w „Klasie Eliksirów” - 10 Fasolek
-*- Nielegalny zakład z Giotto Nero na "Szczycie Wieży Astronomicznej" - 10 F.
-*- "Ptaki Hitchcocka" z Patrickiem Fitzroy w "Sowiarni" - 10 Fasolek
-*- Wypad do Hogsmeade i degustacja Whisky z Ciri Turner - 10 Fasolek
-*- Piżama Party w dormitorium dziewczyn - 10 Fasolek
-*-Filozoficzna rozmowa z Sahirem Nailahem na strychu - 10 Fasolek
-*- Włamanie do biblioteki i kradzież ksiąg z Zakazanego Działu razem z Bartemiuszem Crouch Jr - 10 F.
-*- Potajemne warzenie Eliksiru Dobrego Powodzenia z Remusem - 10 F.
-*- Mini randka z Sherisse Rhian na Skalnej Półce - 10 Fasolek
-*- Przesłuchanie profesora Hucksberry'ego - 10 Fasolek
-*- Śmiertelnie niebezpieczny wypad do Hogsmeade - 30 Fasolek
*Aktywny udział w zajęciach:
-*- Nauka tańca w „Sali Wejściowej” - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami” z udziałem „Erklingów” - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Zaklęć” dla VI rocznika z nauką czaru „Billowio” - 10 Fasolek
-*- Lekcja "Astronomii" z kartkówką o "Słońcu" - 7 Fasolek
-*- Lekcja "Eliksirów" z nauką Mikstury Spokoju - 12 Fasolek
-*- Lekcja "Historii Magii" i wydrapywanie inicjałów na ławce - 10 Fasoli
-*- Lekcja "Numerologii" z przyswajaniem wiedzy o numerze "9" - 7 F.
-*- Lekcja "Transmutacji" i rozmowa o wampirach, animagach, wilkołakach... - 10 F.
-*- Lekcja "Eliksirów" z nauką Eliksiru Euforii - 15 Fasoli
-*- Lekcja "Historii Magii" z wykładem o spisku Desparda - 15 Fasoli
-*- Pierwsza lekcja Teleportacji i poznanie zasad C.W.E. - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Zaklęć” i nadmuchiwanie żab zaklęciem Inflatus - 15 F.
-*- Zbiorowa lekcja „Zielarstwa” dla rocznika V, VI i VII - 6 Fasolek
-*- Zbiorowa lekcja „Astronomii” dla rocznika V, VI i VII - 7 Fasolek
-*- Zbiorowa lekcja „Numerologii” dla rocznika V, VI i VII - 10 Fasolek
-*- Druga lekcja Teleportacji i charakteryzacja przedmiotów - 10 Fasolek
-*- Lekcja „Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami” z udziałem „Dwurożców” - 12 Fasolek
-*- Lekcja „Eliksirów” dla rocznika V, VI i VII - 16 Fasolek
-*- Lekcja „Zielarstwa” dla rocznika V, VI i VII (Tentakule) - 16 Fasolek
Fasolki zabrane za:
* Naukę 16 zaklęć z niższego rocznika - 98 Fasolek
* Naukę 7 zaklęć ze swojego rocznika - 50 Fasolek
* Naukę 3 zaklęć z roku wyżej - 60 Fasolek
* Naukę 2 eliksirów ze swojego rocznika - 24 Fasolki
- Riley Acquart
Re: Riley Acquart
Sob Lis 15, 2014 11:06 am
Opanowane zaklęcia:
Zaklęcia Użytkowe:
*Aguamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
*Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
*Alohomora - zaklęcie otwierające.
*Bombardo - zaklęcie niszczące (wybuchające, bombowe) niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
*Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Jest silniejszą wersją zaklęcia Bombarda.
*Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
*Nox - przeciw-zaklęcie do Lumos.
*Finite Incantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
*Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
*Reparo - zaklęcie naprawiające.
*Rennervate - formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
*Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Zaklęcia Ofensywne:
*Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
*Confringo - zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
*Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie. Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre takie jak smoki czy też olbrzymy.
*Drętwota - zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała.
*Everte Stati - Zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
*Expulso - zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
*Incarcerous - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę.
Zaklęcia Defensywne:
*Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
*Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Zaklęcia Transmutacyjne:
*Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
*Cameleo - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
*Oculus Animalis: zaklęcie pozwalające zyskać cechy danego, zwierzęcego oka na dany czas. Przykładowo ludzkie oko zyskuje wygląd i właściwości kociego oka, jeśli takowe sobie wyobrazi czarujący. W tym momencie zyskuje widzenie w ciemności.
Zaklęcia Uzdrawiające:
*Cogulio - zwiększa krzepliwość krwi. Zaklęcie koagulujące.
*Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Opanowane eliksiry:
*Amortencja - eliksir miłosny.
*Blixt - zwiększa natężenie rzucanych zaklęć.
*Wywar Powiększający Biust
Oceny z egzaminów: ---
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Zaklęcia Użytkowe:
*Aguamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
*Aqua Eructo - działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.
*Alohomora - zaklęcie otwierające.
*Bombardo - zaklęcie niszczące (wybuchające, bombowe) niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
*Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Jest silniejszą wersją zaklęcia Bombarda.
*Lumos - na końcu różdżki zapala się światło.
*Nox - przeciw-zaklęcie do Lumos.
*Finite Incantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
*Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
*Reparo - zaklęcie naprawiające.
*Rennervate - formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
*Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Zaklęcia Ofensywne:
*Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
*Confringo - zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
*Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie. Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre takie jak smoki czy też olbrzymy.
*Drętwota - zaklęcie Oszałamiające, które powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej. Powoduje także drętwienie ciała.
*Everte Stati - Zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.
*Expulso - zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
*Incarcerous - zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę.
Zaklęcia Defensywne:
*Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
*Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Zaklęcia Transmutacyjne:
*Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
*Cameleo - zaklęcie maskujące. Osoba zakameleonowana przybiera (podobnie jak kameleon) wygląd otoczenia. Zakameleonowanie jest nieprzyjemne, osoba czuje jakby rozbito jej na głowie jajko.
*Oculus Animalis: zaklęcie pozwalające zyskać cechy danego, zwierzęcego oka na dany czas. Przykładowo ludzkie oko zyskuje wygląd i właściwości kociego oka, jeśli takowe sobie wyobrazi czarujący. W tym momencie zyskuje widzenie w ciemności.
Zaklęcia Uzdrawiające:
*Cogulio - zwiększa krzepliwość krwi. Zaklęcie koagulujące.
*Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Opanowane eliksiry:
*Amortencja - eliksir miłosny.
*Blixt - zwiększa natężenie rzucanych zaklęć.
*Wywar Powiększający Biust
Oceny z egzaminów: ---
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach