- Charles Cameron Clark
Epicka Karta Rozwoju
Sob Sie 04, 2018 9:14 pm
Imię i Nazwisko: Charles Cameron Clark
Rok/Stanowisko: VII rok
Ilość fasolek: 43 fasolek (bieda w kraju)
Fasolki otrzymane za:
+ 70 fasolek - napisanie KP (VII rok)
+ 7 fasolek - postać męska
+ 3 fasolki - postać pochodzenia mugolskiego
+ 18 fasolek - wysłane listy
+ 25 fasolek - urodziny
Fasolki zabrane za:
- 80 fasolek (zaklęcia)
Wykupione progi:
II próg zaklęć użytowych
I próg zaklęć ofensywnych
I próg zaklęć defensywnych
Opanowane zaklęcia:
Opanowane eliksiry: Ha ha.
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry: Tutaj pojawi się jedno, wielkie nic.
Wymyślone zaklęcia: Tu może coś.
Atuty:
- Zimna krew - w sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową Avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
- Siła płynąca z ducha - postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
- Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Słabości:
Czarna owca - rodzina postaci nie chce mieć z nią do czynienia, kiedy się pojawia jest wytykana palcami i obgadywana. Żeby tego było mało, sama postać dość mocno to przeżywa i wie, że do końca życia nie uwolni się od nieprzyjemności ze strony kiedyś bliskich dla niej osób.
Rok/Stanowisko: VII rok
Ilość fasolek: 43 fasolek (bieda w kraju)
Fasolki otrzymane za:
+ 70 fasolek - napisanie KP (VII rok)
+ 7 fasolek - postać męska
+ 3 fasolki - postać pochodzenia mugolskiego
+ 18 fasolek - wysłane listy
+ 25 fasolek - urodziny
Fasolki zabrane za:
- 80 fasolek (zaklęcia)
Wykupione progi:
II próg zaklęć użytowych
I próg zaklęć ofensywnych
I próg zaklęć defensywnych
Opanowane zaklęcia:
- 1. Accio:
- Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
- 2. Alohomora:
- Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
- 3. Ayean:
- Mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
- 4. Lumos:
- Powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
- 5. Nox:
- Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
- 6. Reparo:
- Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- 7. Avifors:
- Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
- 8. Drętwota:
Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- 9. Expelliarmus:
- Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
- 10. Protego:
- Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
- 11. Conjunctivitis:
- Zaklęcie oślepiające ofiarę. Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre takie jak smoki czy też olbrzymy.
Opanowane eliksiry: Ha ha.
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry: Tutaj pojawi się jedno, wielkie nic.
Wymyślone zaklęcia: Tu może coś.
Atuty:
- Zimna krew - w sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową Avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
- Siła płynąca z ducha - postać, jeśli jest pobudzona odpowiednio silnymi emocjami, nabiera większej siły fizycznej niż zazwyczaj. Taka postać dużo lepiej się bije, jeśli buzuje w niej agresja, może też być świetnym pałkarzem, jeśli gra budzi w niej euforię.
- Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Słabości:
Czarna owca - rodzina postaci nie chce mieć z nią do czynienia, kiedy się pojawia jest wytykana palcami i obgadywana. Żeby tego było mało, sama postać dość mocno to przeżywa i wie, że do końca życia nie uwolni się od nieprzyjemności ze strony kiedyś bliskich dla niej osób.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach